Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By corsair
#565342
REALZEUS έγραψε:Καλό θα ήταν να μην διαβάζουμε sites επιπέδου Auto Tsiknopempti... Δεν αξίζει καν κριτική σε αυτό το σκουπιδαριό.


O Σαββας Βλασης AutoTsiknopempti? Υπερβολες.

Δεν βλέπω τιποτα το περιεργο σε αυτα που γραφει. Ειναι γνωστο οτι τα πραγματα στην χώρα μας κινουνται αργα και μη προληπτικα για διαφόρους λόγους/αιτιες. Ειναι part of our culture και το συναντα κανεις παντου.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#565344 Όχι μόνον είναι περίεργα, αλλά είναι κανονικός λίβελος. Τα Εγχειρίδια Συντηρήσεως περιγράφουν ακριβώς τις διαδικασίες και τον απαιτούμενο χρόνο και αυτές τηρούνται σε όλα τα Κλιμάκια. Δεν είναι δυνατόν να έχεις ένα μέσο για συντήρηση για μήνες, στο 2ο ή 3ο Κλιμάκιο. Η μόνη περίπτωση να συμβεί κάτι τέτοιο είναι να μην υπάρχει διαθέσιμο το απαιτούμενο ανταλλακτικό/α. Πέφτουν λέει οι Αμερικάνοι πάνω στα δικά τους ε/π και τα τελειώνουν σε 1 βδομάδα. Οι δικοί μας πίνουν καφέ σύμφωνα με τον κ. Βλάσση (που μόνο που αρθρογραφούσε στην Πτήση φτάνει για να τον ακυρώσει)... :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#565422 Άπαντες, πλην ΠΑΜΑ, εμφανείς:

Εικόνα

Το άρμα που αγάπησα περισσότερο, από όσα υπηρέτησα (Μ48 A5, M48 A5 Molf, Μ60 A3, Leo 1 V, Leo 1 A5). Δεν έχει ισχυρή θωράκιση σε σχέση με τα Μ60, ή ακόμη περισσότερο τα Leo 2. Το ΣΕΠ του είναι λίγο περίεργο (ειδικά το TRP 5A :dizzy: ), αλλά είναι τόσο εύχρηστο σε όλα τα άλλα που σε κάνει να το νιώθεις σαν το αυτοκίνητο σου. :inlove: Ειδικά η ταχύτητα του είναι εξαιρετική. :superman:

Εικόνα