Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By tzoumerkiotis
#561598 Χαιρετώ το φόρουμ και από εδώ.
Δεδομένα προβλήματος:
Υφιστάμενος στόλος αυτοκινήτων: εγώ διαθέτω ένα saxo vts (200.000Km), πρέπει να είμαι ο μόνος που δεν έχω πειράξει ούτε βίδα πάνω του, και ένα maverick 2.4 (150.000Km) . Η γυναίκα μου μετακινείται με ένα matiz (300.000Km , με αέριο και ήδη μια αλλαγμένη μηχανή στο ιστορικό του). Λόγω δημιουργίας οικογένειας αλλά κυρίως λόγω αλλαγής τόπου εργασίας της γυναίκας μου ( μέχρι σήμερα έκανε πολλά αλλά τουλάχιστον περιαστικά χιλιόμετρα), πρέπει να βρεθεί μια λύση για τη μετακίνηση μας.
Ετήσια χιλιόμετρα , μόνο για τις ανάγκες εργασίας, τουλάχιστον 30.000 ο καθένας μας, προς διαφορετικές κατευθύνσεις. Λόγω της εργασίας μου, της αγάπης προς τις εξορμήσεις (αρκετό off road) αλλά και των καιρικών συνθηκών στις περιοχές απαιτείται να υπάρχει πάντα ένα 4Χ4 στην κατοχή μας.
Προτεραιότητες : ενεργητική ασφάλεια, ποιότητα ταξιδιού (είναι πολλά τα χιλιόμετρα),μη ¨βαρετό¨(πολλές φορές προτιμάται ο "παλιός" από τον αυτοκινητόδρομο για να καταλάβετε),χώροι κατανάλωση και λοιπά θεωρώ ότι είναι πάνω κάτω τα ίδια αναλόγως κατηγορίας. Μονόδρομος το diesel.
Διαθέσιμο budget : μέγιστο 30.000€ . Η ανανέωση θα γίνει σε βάθος ενός χρόνου, εκτός της αλλαγής του matiz που πρέπει να γίνει άμεσα.
Πιθανοί συνδυασμοί:
1η Λύση.
Αγορά μεταχειρισμένου diesel μικρομεσαίου με ποσό γύρω στα 10 "χαμάλη", το οποίο θα εξυπηρετεί κατά κύριο λόγο τη γυναίκα , και εγώ συνεχίζω μέχρι νεοτέρας με το vts κυρίως και με το maverick , όταν απαιτείται. Υπέρ το λιγότερο δυνατόν κόστος, κατά: εξακολουθώ να οδηγώ το saxo σε διαδρομές στις οποίες δε διαπρέπει "αυτοκινητόδρομους", κόστος κίνησης maverick. Κοιτάζω μεταχειρισμένα i30, c4, 308,giulietta. Για τα δυο τελευταία ξέρω ότι πρέπει να ανέβω κατά 3.000€. Τα δύο τελευταία προτιμώ αλλά λίγο που τα είδα είναι και κάπως στενάχωρα....
2η Λύση :
Ταυτόχρονα με τη λύση 1 και αγορά 4X4 SUV, το οποίο να μας καλύπτει και το σύνολο να είναι εντός του συνολικού budget. Οι μόνες επιλογες είναι ( αν δε μου διαφεύγει κάτι ), καινούριο Duster, και από μεταχειρισμένα το Vitara. Το δεύτερο δε μας άρεσε καθόλου εμφανισιακά, το πρώτο το είδα , είναι όμορφο , με μεγάλους χώρους, αλλά ήμαρτον έχει τα ίδια πλαστικά με το saxo. Αν μπορούσα να το οδηγήσω δε θα με ένοιαζε αν με κάλυπτε αλλά σε αντιπροσωπεία Ιωαννίνων ΔΕΝ έχει test drive, άμα βρούνε κάποιου "φίλου" στο δίνουν για μια βόλτα (απαράδεκτο !!!). Τέλος ως εναλλακτική σκέφτηκα εισαγωγή Kadjar 4X4, βλέπω λογικές τιμές αγοράς και τελών εισαγωγής, η εισαγωγή δε με προβληματίζει , ο πεθερός ήταν χρόνια ιδιοκτήτης συνεργείου και γνωρίζει όλες τις διαδικασίες. Υπέρ λύσης : έχουμε και οι δύο σύγχρονα αυτοκίνητα, λύνουμε το θέμα στόλος για αρκετά χρόνια, κατά : δε ξέρω τι συμβιβασμούς απαιτεί η λύση duster ( θα χαρεί λάσπη και χιόνι βέβαια ) , δε ξέρω πόσο θα με καλύψουν οδηγικά τα εν λόγω SUV ( Δεν μπορώ,βαριέμαι τα βαρετά οδηγικά αυτοκίνητα ).
3η Λύση:
Διάθεση όλου του budget στην αγορά καινούργιου SUV, είδα το 3008, αλλά όσο και να μας άρεσε , όσο γαλλόφιλος και να είμαι είναι δικήνητο , οπότε το βλέπω χλωμό, το Kuga αλλάζει, τα ιαπωνικά είναι άσχημα και μάλλον αδιάφορα , το Vw είναι Vw..., το Kodiaq αχρηστα τεράστιο για εμάς, το Ateca , δε το έχω δεί καν live, η Χ1 είναι ακριβή ( θα πάω να τη δω αν μου κάνει τόσο κλικ να το σκεφτώ, αλλά μου μοιάζει χαμηλή, και ότι δε θα μπορεί να περπατήσει ούτε δασικό), τα μεταχειρισμένα της επόμενης κατηγορίας είναι μια λύση , αλλά μήπως είναι πολλά τα λεφτά για μεραχειρισμένο;;;; Η 3η λύση σημαίνει ότι επενδύεις αρκετά χρήματα σε ένα αυτοκίνητο το οποίο θα δουλεύει ασταμάτητα , ακριβός χαμάλης δηλαδή, και εγώ μένω πάλι με το saxo....
Τελικώς λοιπόν , και ελπίζω να μην κούρασα τόσο, φοβάμαι ότι στο σημερινό μου budget δεν γίνεται να βρεθεί λύση που να καλύπτει όλες τις απαιτήσεις. Κλείνω προς τη λύση 1 και αναμονή για αύξηση του budget για την αλλαγή του διδύμου saxo - maverick ( Φοβάμαι βέβαια ότι πάλι συμβιβασμούς θα κάνω, τι θα αλλάξει δηλαδή;;;). Δηλαδή για άμεση αγορά αξιοπρεπή "χαμάλη" ....Στα αυτοκίνητα της λύσης 1 , θεωρείται ότι αξίζει κάποιο άλλο το οποίο μου διαφεύγει;;; Η αγορά μικρού π.χ. c3 ή punto , δε νομίζω ότι συμφέρει καθώς το αυτικίνητο θα κινείται κυρίως εγναντία και ιόνια ,οπότα χάνεις πολλά για μικρό κέρδος.
Οποιαδήποτε γνώμη δεκτή είτε πάνω σε αυτές τις λύσεις είτε σε συνδυασμό που δεν έχω βρεί.
Υ.Γ.1. Κανένα από τα υφιστάμενα δε θα πουληθεί , αλλά θα βρίσκονται μέχρι να "πεθάνουν" στο ευρύτερο οικογενειακό κύκλο.
Υ.Γ.2. Δεν φοβάμαι την αγορά μεταχειρισμένου λόγω πεθερού....
Υ.Γ. 3.Το πιο ακριβό και νεότερο αυτοκίνητο οποιασδήποτε λύσης , θα το χρησιμοποιεί καθημερινά η κυρία του σπιτιού ....
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#561672 Στα Ιωάννινα είναι έτοιμο και πρόκειται να ανοίξει πρατήριο φυσικού αερίου. Μιλάμε για ένα καύσιμο με το μισό κόστος κίνησης σε σχέση με το πετρέλαιο.
Αν είσαι κοντά στα Ιωάννινα και βολεύει ο ανεφοδιασμός (στον σταθμό των ΚΤΕΛ), θα ήταν μια καλή λύση για το αμάξι της κυράς.

Προς το παρόν ΔΕΝ υπάρχει τετρακίνητο μοντέλο με φυσικό αέριο. Μέσα στο 19 θα υπάρξει έκδοση ΦΑ για το Ateca, δε γνωρίζω όμως αν θα συνδυάζεται με τετρακίνηση.

Αν το φυσικό αέριο δε βολεύει, ψηφίζω τη δεύτερη λύση.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#561673 https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 1#p3273531

Ο κίνδυνος για τις δεξαμενές που σκουριάζουν και κάνουν μπουμ πέρασε;
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#561674 Για καινούρια θα έλεγα Duster και κάποιο μεγάλο μίνι που θα σας καλύψουν χωρίς να πληρούν δύο κριτήρια, αυτό του κόστους (θα πρέπει να ανεβείτε λίγο) και αυτό της οδηγικής ευχαρίστησης για εσένα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#561675 :lol:

Ποιο φυσικό αέριο τώρα, ανέκδοτα λέμε;
Με ενα πρατήριο στα λόγια και μηδέν σε έκταση 131 τετραγωνικών χιλιομέτρων τί τού λες του ανθρώπου. Να σιχαθεί την φάτσα του πρατηριουχου και αυτός την δική του;
Τζουμερκιωτη μίας καί θά προχωρήσεις σε σταδιακή αλλαγή το μπάτζετ μπορεί να αυγατισει, πολύ λίγα τα 30 χιλιάρικα για 2 νέα αυτοκίνητα (καί χωρίς να πουληθεί κάποιο από τα υπάρχοντα). Για μεταχειρισμένο ντίζελ ούτε απ'έξω μην περάσεις .
Άβαταρ μέλους
By tzoumerkiotis
#561679 Αναφορικά με φ.α , όσο δελεαστικό και να ακούγεται απορρίπτεται λόγω των γνωστών ζητημάτων (μικρή αυτονομία, ελλειπές δίκτυο κ.λπ. ), προτιμώ να επιλέγω τη διαδρομή μου όπως προκύψει και όχι βάσει δικτύου.
Καταλαβαίνω τον προβληματισμό για μεταχειρισμένα diesel, αλλά πόσο χάλια μπορεί να είναι ένα diesel από σχετικά αναγνωρισμένα καλούς εμπόρους ( π.χ. τα μεταχειρισμένα leasing γνωστής ως προς τη προσοχή της εταιρίας, ή από ιδιώτη ( οχι εισαγωγής) το οποίο θα περάσει εξονυχιστικό έλεγχο από άνθρωπο εμπιστοσύνης.
Δυστηχώς πρέπει μέσα σε ένα μήνα να αγοραστεί κάτι ( το matiz είναι επικίνδυνο για τα νέα καθήκοντα). Το ι30 , το οποίο έχει αρκετές αγγελίες κινεί αξιοπρεπώς τον όγκο του;;;
Ανάμεσα σε i30 και c4 ;;; Υπάρχει κάποια αξιοσημείωτη διαφορά;;
Προφανώς η giulietta είναι αυτό που θέλω , αλλά θα τη χαίρομαι σπάνια ( η οδηγός της δε θα καταλάβει κάποια ιδιαίτερη διαφορά) και τη "λυπαμαι" σε ρόλο χαμάλη.Το 308 δυσεύρετο ακόμα σε σωστή αγγελία.
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#561710
drdino έγραψε:https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=3273531#p3273531

Ο κίνδυνος για τις δεξαμενές που σκουριάζουν και κάνουν μπουμ πέρασε;
Να γίνει οικουμενική φορουμικη σύνοδος να αποφασίσουμε αν η διπλή φύση του dimsabas είναι δημιούργημα του μυαλού του ή έχει δόλιους στόχους!

Tzoumerkiotis πετα το ματιζ και το μαβερικ, σπάσε το μπάτζετ και αγόρασε 2 μτχ πιο σύγχρονα με λίγα χλμ. Στη θέση σου θα πετούσα και το σαξο βέβαια. Πιάσε ένα νταστερ πχ και μια Τζουλιέτα, μη διανοηθεις να δώσεις 30κ για πατάτες στυλ 3008.

< Sport
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#561725 Πες τα χρυσόστομε...Και έτοιμος ήταν για 3008... τον έσωσες.
Ειδικά εκεί που λέει ότι θέλει κάτι με τετρακίνηση γιατί πάει off road, φωτογραφία το 3008 λέμε
Άβαταρ μέλους
By drdino
#561736 Τσιμπάει σημερα
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#561739
KiloMeater έγραψε:Πες τα χρυσόστομε...Και έτοιμος ήταν για 3008... τον έσωσες.
Ειδικά εκεί που λέει ότι θέλει κάτι με τετρακίνηση γιατί πάει off road, φωτογραφία το 3008 λέμε
Είτε στο επικρατείας είτε υπουργοποιηση, διαλέγεις και παίρνεις!

< Sport
Άβαταρ μέλους
By tzoumerkiotis
#561748 Το 3008 απορρίφθηκε μόλις έφυγα από την αντισπροσωπεία, παρόλη τη συμπάθεια προς την εταιρία και τις προσφορές του αντιπροσώπου τόσο οικονομικά όσο και σε επίπεδο test drive (πάρτο για ένα ΣΚ κ.λπ.)
Το duster αν δεν οδηγηθεί για να καταλάβω τι παραχωρήσεις θα κάνω ....δεν προχωράει . Βασικά διαβάζω για θόρυβο και βούισμα και θέλω να εξακριβώσω πόσο ¨ευαίσθητα¨είναι τα αυτιά των εκάστοτε χρηστών. Δυστηχώς με βλέπω να χρειάζεται να κατέβω Αθήνα για άποψη.
Τα υπάρχοντα είπαμε θα δωθούν στον ευρύτερο οικογενειακό κύκλο, άλλωστε δε νομίζω να έχουν κάποια μεταπωλητική αξία.
Ξεκινάω με το σκεπτικό του αγορά μικρομεσσαίου diesel με σκοπό τα υπόλοιπα να διατεθούν στο SUV, και ρωτάω το ι30 κινείται ικανοποιητικά;; κρατάει τα χλμ του στις ανηφόρες της εγναντίας και της ιόνιας ή ζορίζεται; σε στροφές βάζει τα μούτρα του μέσα ή είναι όπως το πρώτο ceed που όταν το οδήγησα απόρησα με τους ύμνους που έγραφαν τα περιοδικά;;; Το c4 το ξέρω, αφού πατάει στο προηγούμενο 308 ,αλλά σε όλες τις φωτογραφίες δοκιμών μοιάζει ¨στραμπουληγμένο¨.
Η άλφα είναι αυτό που θέλω , αλλά καλή θέλει 14-15 , όταν καινούργια κάνει 20 , και κατευθείαν μου τρώει το ποσό από το άλλο... Μπέρδεμα...
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#561754
Arrow έγραψε:σπάσε το μπάτζετ και αγόρασε 2 μτχ πιο σύγχρονα με λίγα χλμ.


+1. Ένα συνδυασμός Yaris diesel και Qashqai diesel 4x4 δεν σε καλύπτει? Με μια προχειρη αναζήτηση στο car.gr, τα χωράς στο budget.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#561767 Δες τη λύση του leasing. Ίσως σε βολέψει στο αμάξι της συζύγου, αν όχι και στα δύο.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#561768 Duster και ενα ελαφρως μτχ για την σύζυγο. Τώρα που ξεστοκάρουμε καινούργια ντίζελ στην Γερμανία με τις πετρελαιοαπαγορεύσεις ταμάμ κάθεται :iconcool: