- 20 Ιαν 2019, 23:45
#561800
Λοιπον, τα μεσαια hatchback, αν εξαιρεσουμε την αισθητικη, οπου πασχουν, ειναι περισσοτερο vfm και καλυπτουν καλυτερα τις αναγκες, μεταξυ των οποιων και το ski hatch, το οποιο ειναι, οπως εγραψα απο την αρχη, η μονη "ειδικη" απαιτηση που εχω. Κανενα απο τα σουπερμινι δεν εχει αυτη τη δυνατοτητα.
Στα screenshots ειναι με τη σειρα το Leon (εξτρα πισω υποβραχιονιο, 150 €), το Astra (versatility pack 300 € με διαιρουμενη πλατη 40-20-40 και υποβραχιονιο) και το i30 (στανταρ στο ανωτερο πακετο). Οι κορεατες αφησαν αυτο το τεραστιο πλαισιο γυρω-γυρω, χωρις λογο, και ψιλο-αχρηστεψαν τη θυριδα, αφου χωρανε με το ζορι 2 ζευγαρια πεδιλα. Το Opel και το Leon θελουν παραγγελια.
Οχι βεβαια οτι θα διαλεξω αυτοκινητο μ' αυτο το κριτηριο, αλλα ειναι αφορμη να δω το Leon, οπως προταθηκε και απο καποιους φιλους παραπανω. Φαινεται καλο σε ολα και δεχεται σαν εξτρα οσα λειπουν απο την εκδοση Style, σε λογικες τιμες (αισθητηρες ή/και καμερα, lane assist, full link). Δεδομενου οτι δεν βιαζομαι, μπορω να διαμορφωσω ενα αυτοκινητο οπως το θελω (στο i30 βεβαια δεν χρειαζεται, γιατι ειναι ετοιμοπαραδοτο και φουλ).
Το Astra, στην εκδοση 120 Edition, δεν δεχεται ουτε σαν εξτρα το πακετο ασφαλειας, την καμερα και τους αισθητηρες...