Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By markvag
#561656
kantoniou έγραψε:Συγκρίνοντας Ceed - Stonic, i30 - Kona, Astra - Crossland κτλ βλεπεις οτι με τα ιδια χρηματα, παιρνεις πολλα περισσοτερα στα hatchback. Μπρος στα καλη, τι 'ναι ο (οικονομικος) πονος...


Ε, ναι... τα μικρά SUV βασίζονται σε μία κατηγορία κάτω (πχ το Kona σε μηχανικά από i20), αλλά έχουν τιμή μικρομεσαίου (ή και περισσότερο), μιας και οι πελάτες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν τέτοια τιμή, λόγω μόδας, εμφάνισης, "περιπετειώδους" εμφάνισης, υποτιθέμενων χώρων / πρακτικότητας, κτλ... Γι' αυτό και όλοι οι κατασκευαστές έχουν πέσει με τα μούτρα στα SUV, μιας και το περιθώριο κέρδους είναι μεγαλύτερο... :s_wink
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561800 Λοιπον, τα μεσαια hatchback, αν εξαιρεσουμε την αισθητικη, οπου πασχουν, ειναι περισσοτερο vfm και καλυπτουν καλυτερα τις αναγκες, μεταξυ των οποιων και το ski hatch, το οποιο ειναι, οπως εγραψα απο την αρχη, η μονη "ειδικη" απαιτηση που εχω. Κανενα απο τα σουπερμινι δεν εχει αυτη τη δυνατοτητα.

Στα screenshots ειναι με τη σειρα το Leon (εξτρα πισω υποβραχιονιο, 150 €), το Astra (versatility pack 300 € με διαιρουμενη πλατη 40-20-40 και υποβραχιονιο) και το i30 (στανταρ στο ανωτερο πακετο). Οι κορεατες αφησαν αυτο το τεραστιο πλαισιο γυρω-γυρω, χωρις λογο, και ψιλο-αχρηστεψαν τη θυριδα, αφου χωρανε με το ζορι 2 ζευγαρια πεδιλα. Το Opel και το Leon θελουν παραγγελια.

Οχι βεβαια οτι θα διαλεξω αυτοκινητο μ' αυτο το κριτηριο, αλλα ειναι αφορμη να δω το Leon, οπως προταθηκε και απο καποιους φιλους παραπανω. Φαινεται καλο σε ολα και δεχεται σαν εξτρα οσα λειπουν απο την εκδοση Style, σε λογικες τιμες (αισθητηρες ή/και καμερα, lane assist, full link). Δεδομενου οτι δεν βιαζομαι, μπορω να διαμορφωσω ενα αυτοκινητο οπως το θελω (στο i30 βεβαια δεν χρειαζεται, γιατι ειναι ετοιμοπαραδοτο και φουλ).

Το Astra, στην εκδοση 120 Edition, δεν δεχεται ουτε σαν εξτρα το πακετο ασφαλειας, την καμερα και τους αισθητηρες...

Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561922 Βλεπω οτι το Focus (που εχει καλους κινητηρες, εξοπλισμο και τιμες) με 4,38 μηκος εχει χωρο αποσκευων 341lt :dizzy: => Out
Το Megane, οπως και το Astra, δεν εχει καμια λειτουργια προληψης συγκρουσης (brake assist, lane assist κτλ) στα προσιτα πακετα => Out
To Golf δεν το ειδα, αλλα (αν κρινω απο Polo vs Ibiza) μαλλον θα διαλεξω το Leon => Out
Το 308 θα το ξαναδω, οταν πηγα στην αρχη μου φανηκε πανακριβο, αλλα τωρα αλλαξαν αρκετα τα δεδομενα.
Το Auris εχει νομιζω μικρους χωρους, να το δω; Ειναι πολυ ακριβο;

Μου ξεφευγει κανενα;
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#561924 Να έχεις πάντως στο μυαλό σου, όπως ξαναέγραψα νομίζω, ότι η χωρητικότητα του πορτ μπαγκαζ είναι πολύ σχετικό πράγμα... Ο καθένας μετράει όπως γουστάρει.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#561926
kantoniou έγραψε:Βλεπω οτι το Focus (που εχει καλους κινητηρες, εξοπλισμο και τιμες) με 4,38 μηκος εχει χωρο αποσκευων 341lt :dizzy: => Out
Το Megane, οπως και το Astra, δεν εχει καμια λειτουργια προληψης συγκρουσης (brake assist, lane assist κτλ) στα προσιτα πακετα => Out
To Golf δεν το ειδα, αλλα (αν κρινω απο Polo vs Ibiza) μαλλον θα διαλεξω το Leon => Out
Το 308 θα το ξαναδω, οταν πηγα στην αρχη μου φανηκε πανακριβο, αλλα τωρα αλλαξαν αρκετα τα δεδομενα.
Το Auris εχει νομιζω μικρους χωρους, να το δω; Ειναι πολυ ακριβο;

Μου ξεφευγει κανενα;

Το 308 είναι ε-ξαι-ρε-τι-κο. Το είχα κάνα διβδόμαδο σε 1.2 ΕΑΤ8 130hp Allure και ήταν ότι πιο ευχάριστο έχω χρησιμοποιήσει τελευταία. Και μέσα είναι ποιοτικότατο παρά τα χρονάκια του.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#561927
kantoniou έγραψε:Βλεπω οτι το Focus (που εχει καλους κινητηρες, εξοπλισμο και τιμες) με 4,38 μηκος εχει χωρο αποσκευων 341lt :dizzy: => Out
Το Megane, οπως και το Astra, δεν εχει καμια λειτουργια προληψης συγκρουσης (brake assist, lane assist κτλ) στα προσιτα πακετα => Out
To Golf δεν το ειδα, αλλα (αν κρινω απο Polo vs Ibiza) μαλλον θα διαλεξω το Leon => Out
Το 308 θα το ξαναδω, οταν πηγα στην αρχη μου φανηκε πανακριβο, αλλα τωρα αλλαξαν αρκετα τα δεδομενα.
Το Auris εχει νομιζω μικρους χωρους, να το δω; Ειναι πολυ ακριβο;

Μου ξεφευγει κανενα;
Το Auris είναι σε φάση αλλαγής με την Corolla, ίσως αξίζει να περιμένεις για αυτή.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561928 Για τη ρεζερβα εγραψες, και το καταλαβαινω. Αλλα τα λιτρα ειναι λιτρα. Τα βλεπω και οπτικα, οσα εχουν μεγαλυτερη θεωρητικη χωρητικοτητα ειναι και στο ματι μεγαλυτερα. Τα 340 του Φοκους μπροστα στα 395 του i30 και τα 380 του Leon μου φαινονται λιγα.
Περιεργο σχημα (μη εκμεταλλευσιμα λιτρα) δυσκολα συναντας πλεον. Μονο οι λυσεις με τα διπλα πατωματα και το πως πεφτουν τα καθισματα διαφοροποιουν καπως τα πραγματα.
Γενικα με τη ρεζερβα τι κανουμε; Ζηταω μικρων διαστασεων σαν εξτρα (οπου δεν εχει) ή μενω με το κιτ (στο χερι...);
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#561929 Εγώ προτιμάω το κιτ, γιατί δεν αντέχω την ιδέα ν' αλλάζω ρεζέρβα. Ένα κιτ με δυνατότητα επισκευής του ελαστικού, θα σε καλύψει εκτός αν έχεις κλατάρισμα ή σχίσιμο που δεν επισκευάζεται. Εκεί, σε καλύπτει η οδική βοήθεια.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#561933 Πάντως τώρα βλέπω έβαλες στο παιχνίδι και τα μικρομεσαία τα οποία νομίζω βάσει του τίτλου του θέματος και του αρχικού σου ποστ δεν είναι πολύ σχετικά. Αν όντως το αυτοκίνητο αυτό θα είναι και το πρώτο της κόρης σου και δεν θα καταλήξει να οδηγάει το Panda τότε αυτά που ζητάς μικρές διαστάσεις - μεγάλοι χώροι τα δίνουν τα Suv τύπου C3 aircross και όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν και όχι τα τύπου leon, i30 κτλ απλά δυστυχώς έχουν το καπέλο στην τιμή. Δεν ξέρω πόσοι θυμάστε τον εαυτό σας στα 18 όταν πρωτοξεκινήσατε να οδηγάτε αλλά εμένα πάντως με άγχωνε αρκετά η μαούνα του πατέρα μου ειδικά μέσα στην πόλη.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#561937 Απλά βάζοντας τα μικρομεσαία θεωρώ ότι απέκλεισε και την ελάχιστη περίπτωση να αρέσει σε μια νεαρή κοπέλα...
Ότι δηλαδή θα δει ένα γκρίζο 308 και θα ενθουσιαστεί!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#561940 Εγώ αν ήμουν η εν λόγω νεαρά και ο πατήρ μου σκεφτόταν πριν να μου αγοράσει το... Baleno, στην θέα ενός 308 θα χοροπηδούσα από την χαρά μου...
:ninja:

Αλλά ΟΚ, είπαμε ο καθένας αποφασίζει σύμφωνα με τα κριτήριά του και την τσέπη του.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#561942 Εγώ από την άλλη αν έβλεπα τον γιο να ξινιζει μούτρα στην θέα ενός 308, ή όποιου άλλου αυτοκινήτου, θα του έλεγα "υπάρχουν και τα ΜΜΜ παλικάρι μου"

Είπαμε να τους αρέσει, να τους διευκολύνει, αλλά υπάρχουν και όρια.

Ειδικά με το πρόβλημα στην μέση του θεματοθετη αυτό που παίζει πρώτο ρόλο είναι να τον βολεύει αυτόν και να μην πονάει. Τα υπόλοιπα περί εμφάνισης είναι πολύ δεύτερα.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#561946
Νίκος Παππάς έγραψε:Εγώ από την άλλη αν έβλεπα τον γιο να ξινιζει μούτρα στην θέα ενός 308, ή όποιου άλλου αυτοκινήτου, θα του έλεγα "υπάρχουν και τα ΜΜΜ παλικάρι μου"


Eγώ αν μου έκανε μούτρα για την εμφάνιση του 308, θα τον πήγαινα άμεσα σε κλινική αναβάθμισης του αισθητικού κριτηρίου. :lol:
Το συγκεκριμένο τουτούνι είναι από τα πλέον εμφανίσιμα της κατηγορίας.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561951
NiTse έγραψε:Πάντως τώρα βλέπω έβαλες στο παιχνίδι και τα μικρομεσαία τα οποία νομίζω βάσει του τίτλου του θέματος και του αρχικού σου ποστ δεν είναι πολύ σχετικά. Αν όντως το αυτοκίνητο αυτό θα είναι και το πρώτο της κόρης σου και δεν θα καταλήξει να οδηγάει το Panda τότε αυτά που ζητάς μικρές διαστάσεις - μεγάλοι χώροι τα δίνουν τα Suv τύπου C3 aircross και όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν και όχι τα τύπου leon, i30 κτλ απλά δυστυχώς έχουν το καπέλο στην τιμή. Δεν ξέρω πόσοι θυμάστε τον εαυτό σας στα 18 όταν πρωτοξεκινήσατε να οδηγάτε αλλά εμένα πάντως με άγχωνε αρκετά η μαούνα του πατέρα μου ειδικά μέσα στην πόλη.

Τα μικρομεσαια τα εβαλα στο παιχνιδι ως λυση απελπισιας, καθως εχω φτασει σε αδιεξοδο με τα αλλα. Εγω πιστευω πολυ στο αρχικο σκεπτικο (μικρο μηκος), αλλα η πλειοψηφια σε προηγουμενες σελιδες δεν δινει τοσο μεγαλο βαρος στις διαστασεις.

Τωρα για την κορη και τι (δεν) θα της αρεσει: Οπως εγραψα δεν ειναι καθολου απαιτητικη. Εκφραζει γνωμη, αλλα σκεφτεται και να μην ξοδευουμε παραπανω για χαρη της. Σιγουρα δεν προτιμα τα μεσαια παντως...