Γιώργης έγραψε:Τελικά το ρώτησα, το acc και κάμποσα άλλα συστήματα υπάρχουν σαν επιλογή αλλά μπαίνουν σαν έξτρα στην τοπ έκδοση, οπότε ο λογαριασμός ανεβαίνει αρκετά. Τέλος πάντων, ο κύβος ερρίφθη, Citroen στην έκδοση shine με δώρο την 3ετή επέκταση της εγγύησης .
Mε το καλο η παραλαβη
Fiat Panda 7,6l/100km
Bertrand Russell
Παρέλαβα Απρίλιο, ένα μήνα νωρίτερα από το αναμενόμενο και σήμερα είμαστε περίπου στις 2.500 χλμ χωρίς το άγχος πλέον να χωρέσουν παιδιά και πράγματα στο αυτοκίνητο . Θα ακολουθήσει αναλυτικό review για όποιον ενδιαφέρεται, ορίστε δύο φωτο που αξιώθηκα να βγάλω στο σούπερ μάρκετ σήμερα
pic share
Bertrand Russell
Περιμένω και εγώ να γράψεις αναλυτικά γιατί ενδιαφέρομαι.
(Βγάλε και μερικές εσωτερικές φώτο αν μπορείς)
Ξεκινώντας από τον κινητήρα, ο 1.2 puretech 130 ανταποκρίνεται καλά στο πάτημα και δεν με προβλημάτισε πουθενά, ακόμα και τέρμα φορτωμένο, αν και δεν έχω κάνει καμιά ιδιαίτερα απαιτητική διαδρομή με ανηφόρες. Το τιμόνι, όπως όλα τα χειριστήρια, είναι πανάλαφρο, χωρίς καμία αίσθηση προφανώς αλλά είναι σαφές στις μεγάλες ταχύτητες, χωρίς να απαιτεί μικροδιορθώσεις, ενώ στην πόλη κόβει αρκετά και βοηθάει στις μανούβρες. Το χειρoκίνητο κιβώτιο επίσης πολύ μαλακό, οι ταχύτητες μπαίνουν και με ένα δάχτυλο που λέει ο λόγος, μόνο σε πρώτη και όπισθεν σκαλώνει καμιά φορά όταν είναι κρύο. Θα προτιμούσα όμως το σχήμα του λεβιέ να είναι σφαιρικό και όχι παραλληλόγραμμο. Φρένα δυνατά και προοδευτικά, κανένα παράπονο εδώ. Η ανάρτηση άνετη μεν, όχι όμως όσο μαλακή θα την περίμενα με βάση τη φήμη των γαλλικών, θα έλεγα ότι είναι 1-2 κλικ μαλακότερη του focus, ενώ περνώντας από συγκεκριμένες ανωμαλίες με χαμηλή ταχύτητα παρατηρώ και κάποιες ταλαντώσεις του πίσω μέρους. Από την άλλη οι κλίσεις στις στροφές είναι πολύ περιορισμένες για το ύψος του αυτοκινήτου και πρέπει να υπερβάλεις για να σε τρομάξουν.
Η ορατότητα περιμετρικά είναι πολύ καλή και σε αυτό βοηθάει ο σχεδιασμός της μπροστινής κολώνας που διαιρείται στα δύο, αλλά και το τεράστιο παρμπρίζ μπροστά, που μεγαλώνει αν τραβήξεις τα σκιάδια προς τα πίσω. Το τελευταίο βοηθάει να σταματάς πιο κοντά στα φανάρια χωρίς να χρειάζεται να σκύβεις μπροστά για να δεις πότε θα ανάψει πράσινο. Για το παρκάρισμα υπάρχουν πίσω αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας που βοηθούν να παρκάρεις με ακρίβεια εκατοστού αφού βλέπεις τον πίσω προφυλακτήρα. Από χώρους για μικροαντικείμενα, το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι απαράδεκτα μικρό αλλά μεταξύ οδηγού και συνοδηγού υπάρχει τεράστιος αποθηκευτικός χώρος που βάζεις κινητό, κλειδιά, πορτοφόλι, μισόλιτρο νερό και χωράει άλλα τόσα. Υπάρχουν επίσης δύο θήκες με κρυφό αποθηκευτικό χώρο στο πάτωμα της δεύτερης σειράς καθισμάτων, κάτω απ'τη μοκέτα.
Τα καθίσματα σαν πρώτη εντύπωση είναι αρκετά σκληρά και με έντονη πλευρική στήριξη αλλά δεν τα αισθάνθηκα σε καμιά στιγμή άβολα ,τουλάχιστον σε διαδρομές της μιας ώρας max που έχω κάνει μέχρι τώρα.
Κλιματισμός, gps, ράδιο και γενικά όλα τα συστήματα ελέγχονται από την κεντρική οθόνη που είναι απλή στο χειρισμό και έχει καλή απόκριση αλλά θα προτιμούσα να υπάρχουν κάποια φυσικά κουμπιά στην κονσόλα για πιο άμεση πρόσβαση, πχ αυτό της απενεργοποίησης του start/stop. Επίσης λείπουν οι ελληνικοί χαρακτήρες και πρέπει στο gps ή στο τηλέφωνο να γράφεις με greeklish, δεν ξέρω αν θα διορθωθεί αυτό στο μέλλον με κάποιο update.
Οι χώροι πίσω είναι ό,τι χρειαζόμουν με τρία παιδιά, πλέον δένω τα καθισματάκια τους σε ελάχιστα λεπτά εκεί που ίδρωνα κυριολεκτικά να τα στριμώξω στο focus. Βοηθάνε και οι πολύ μακριές σε μήκος ζώνες σε αντίθεση με του focus που μάλλον τσιγκουνεύτηκαν. Τα καθίσματα στη μεσαία σειρά μετακινούνται ανεξάρτητα μπρος πίσω, ενώ στην τέρμα πίσω θέση δημιουργείται πραγματικά μεγάλος χώρος για τα πόδια και απόλυτα επίπεδος, χωρίς κεντρικό τούνελ. Επιφυλάσσομαι να γράψω περισσότερα και να βάλω φωτογραφίες από την τρίτη σειρά καθισμάτων και το πορτ μπαγκάζ μόλις μπορέσω.
Το αυτοκίνητο στο δρόμο είναι αρκετά αθόρυβο, ειδικά σε σύγκριση με το προηγούμενο, ο κινητήτρας ακούγεται όταν πιέζεται μετά τις 3.000-3.500 στροφές με μια μπάσα χροιά αλλά γενικότερα η ηχομόνωση δε με προβλημάτισε. Αεροδυναμικούς θορύβους δεν διαπίστωσα καθόλου στον αυτοκινητόδρομο αλλά ένας φυσιολογικός θόρυβος κύλισης υπάρχει στις μεγάλες ταχύτητες. Ο κλιματισμός έχει δύσκολο έργο το καλοκαίρι με τόσες γυάλινες επιφάνεις γύρω γύρω, ειδικά στην περίπτωσή μου που είχα κλειστούς τους πίσω αγωγούς για να μην κρυώσουν τα μωρά . Παρμπριζ και παράθυρα οδηγού και συνοδηγού έχουν αντηλιακή προστασία (transp. 70% min γράφουν), ενώ τα πίσω τζάμια, αν και πιο σκούρα εργοστασιακά, δεν έχουν αντηλιακή προστασία αλλά πτυσσόμενα κουρτινάκια. Ίσως στο μέλλον χρειαστεί να περάσω μεμβράνες.
Κατανάλωση στον επαρχιακό που κινήθηκα σχεδόν αποκλειστικά το καλοκαίρι είχα ένα στρογγυλό 6 με κλιματισμό και στρωτή οδήγηση, στην πόλη γύρω στο 7,5. Στον αυτοκινητόδρομο παραθέτω δύο φωτογραφίες στο τέλος με μέση ταχύτητα 113 και 125.
Overall πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο μέχρι τώρα, ελπίζω και η αξιοπιστία του να είναι σε καλά επίπεδα γιατί έτσι έχω συνηθίσει. Δυο πράγματα μου λείπουν και θα ήμουν διατεθειμένος να πληρώσω έξτρα αλλά δεν υπήρχαν, α) αυτόματο κιβώτιο που δεν ήταν διαθέσιμο με τον κινητήρα βενζίνης και β) led φώτα.
Διάφορες παραλλαγές του πίνακα οργάνων
Η ορατότητα από τη μπροστινή κολώνα αριστερά και δεξιά του οδηγού.
Ο αποθηκευτικός χώρος μεταξύ οδηγού και συνοδηγού
Το ντουλαπάκι με πρίζα 12v και θύρα usb.
Τα πίσω τζάμια με τα χωνευτά κουρτινάκια
Τραπεζάκια και χειριστήρια κλιματισμού για τους πίσω.
Το ντουλαπάκι, ψυχόμενο και με cd player αλλά απαράδεκτα μικρό σε βάθος, χωράει ίσα ίσα το τσαντάκι με το manual και το service book.
Το αριστερό σκιάδιο τραβηγμένο πίσω. Ο δεύτερος μικρός καθρέφτης βοηθάει να βλέπεις ποιος κοιμάται και ποιος κλαίει πίσω
Τα μπροστινά τζάμια
Κατανάλωση
Το ξέρω ότι οι φωτογραφίες είναι απαράδεκτες, όπως είπα θα επανέλθω με περισσότερα για τους πίσω χώρους, όποιος θέλει κάτι περισσότερο μου λέει
Bertrand Russell
Να το χαίρεσαι.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Bertrand Russell
Καλοταξιδο
Από το Mi A1.
Fiat Panda 7,6l/100km
Bertrand Russell