Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By bebes
#546581 Tο πεντάλ του συμπλέκτη άρχισε να μου κάνει κολπάκια.
Οταν πατάω, στην αρχη της διαδρομής και πριν αρχίσει να απομονώνει, εχει ενα εντονο τρέμουλο (όπως περίπου κανει το πενταλ του φρένου οταν ενεργοποιειται το ABS.
Απομονώνει κανονικα και δεν δημιούρησε καποιο αλλο θεμα.
Δεν το κανει παντα, δυο φορες πηγα στο συνεργείο και δεν εκανε τιποτα.

Ο συμπλεκτης ειναι υδραυλικος, η σταθμη των υγρών ειναι ενταξει.

Σε πρώτη φαση θα παω να αλλαξω τα υγρα (μηπως παλιωσαν και εχουν καποια παρενέργεια) και αν συνεχισει θα συνεχίσω με αλλαγη στα κυλινδράκια.

Εχει συμβει σε κανεναν κατι παρόμοιο;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#546589 επικαθισεις απο υλικο του δισκου πανω στο πλατω/βολαν.Το κανουν πολλα αυτοκινητα.
καντου μια εκκινηση απο σταση ''σωστη''
Ανεβασε 5 κ στροφες και αφησε γρηγορα τον συμπλεκτη.
Το κανει και το δικο μου.Του τραβαω μια εκκινηση, και στρωνει για αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα.
Μην αλλαξεις υγρα,κλπ,δεν εχουν καμια σχεση.
Άβαταρ μέλους
By Morx
#546598 Μην του λες τετοια.
Εαν δεν απεμεινε αρκετο υλικο τριβης, μπορει να φλιπάρει οταν αμολησει συμπλεκτη και ξεκινησει σαν "CVT"... και τοτε τα πραγματα δε θα ειναι καθολου καλα!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#546616 εαν με μια εκκινηση φλιπαρει,τοτε ο δισκος του ειναι τελειωμενος.
Άβαταρ μέλους
By bebes
#546632 To αυτοκίνητο εχει 170000 χιλιομετρα
Ο δίσκος αλλάχθηκε στα 113000 και ηταν λιωμένος. :(

Αυτοι οι "οικολογικοί" δισκοι ειναι εντελώς απαραδεκτοι. Στο Βιταρα με πολυ πιο σκληρη χρηση ειχα αλλαξει δισκο στις 250000 χιλ, σε αλλα αυτοκινητα που τα κρατησα λιγοτερο δεν άλλαξα ποτε.

Το Σουμπαρου με το που το πηρα, ο δισκος μύριζε πολυ εύκολα, τελικα δε μυριζε μόνο, φαγωθηκε κιολας.

Να δοκιμασω τη λυση αυτη, αλλα φοβαμαι μη μου μεινει στα χερια :oops:
Άβαταρ μέλους
By bebes
#547308 άλλαξα υγρα συμπλέκτη και φρένων (ειχα αρκετα χρονια να τα αλλάξω, οπότε "κακό" δεν έκανα) και η ετυμηγορία είναι: βολάν :(

Εχει βολάν διπλής μάζας, το αφήνουμε οπως ειναι μεχρι να τα παίξει, μου είπαν οτι δεν μπορεί να γινει κάποια επιπλέον ζημιά.
Αν αντέξει μεχρι να φαγωθεί ο δίσκος θα τα αλλάξω μαζι
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561419 Δεν ξερω αν εχει συζητηθει, αλλα ψαχνοντας για καινουριο αυτοκινητο, μου προξενησε εντυπωση το εξης:
Οι περισσοτερες εταιρειες εξοπλιζουν με 5αρι κιβωτιο τους πιο αδυναμους κινητηρες και με 6αρι τους πιο ισχυρους.
Αντιμετωπιζουν δηλαδη το κιβωτιο σαν ενα στοιχειο εξοπλισμου ή αξεσουαρ και δινουν το καλυτερο στις πιο ακριβες εκδοσεις.
Τεχνικα θα περιμενε κανεις το αντιθετο: Να μπαινει το 6αρι κιβωτιο στον κινητηρα που, λογω χαμηλοτερης ιπποδυναμης και ροπης, χρειαζεται πυκνοτερη κλιμακωση για να ανταπεξελθει.
Ειναι μονο θεμα διατηρησης του κοστους χαμηλα στις φτωχες εκδοσεις ή υπαρχει και καποια εξηγηση που χανω;
Άβαταρ μέλους
By Govus
#561421 Η αντίστοιχη λογική στα '80s ήταν, στα φτηνά μοντέλα 4άρι και στα ακριβά 5άρι ( + δεξιός καθρέπτης), οπότε μην εκπλήσσεσαι :lol: .
Άβαταρ μέλους
By Γιώργης
#561537 Λογικά ο αδύναμος κινητήρας δεν σηκώνει 6η ταχύτητα το ίδιο εύκολα και θα κρεμάει, σε αντίθεση με τον πιο ισχυρό.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#561618
funkyreverend έγραψε:+1

kantoniou, το 6ταχυτο δεν σημαίνει σώνει και καλά πιο κοντό/πυκνό, μπορεί η 6η να είναι τελείως μακριά.
Σωστά. Στο Passat μου για παράδειγμα το κιβώτιο είναι γενικά αρκετά κοντό και η 6η πολύ μακριά

.
Άβαταρ μέλους
By bebes
#561632 στο Subaru η 5η στο 5τάχυτο έχει ίδιο γρανάζωμα με την 6η στο εξατάχυτο.
Απλα υπαρχει και ενδιαμεση κλιμακωση (που στο ντιζελ δεν φαίνεται να λείπει)

Κατι αντιστοιχο ειχα διαπιστωσει διαβαζοντας τις αναλογιες των σχέσεων στο Freetrack τότε που έψαχνα
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#562791 Mε 100 άλογα θα πιάνεις 160
Με 200 θα πιάνεις 230.
Αν κάνεις απλή διαίρεση θα δείς ότι όσο πιο πολλά χλμ πιάνεις τόσες πιο πολλές ταχύτητες θέλεις για να μην έχεις μεγάλα κενά ανάμεσά τους. Έχει μια λογική αλλά βέβαια δεν είναι τόσο απλά τα πράματα. Ήδη αναφέρθηκαν κάποια πράματα.
Και πιο πολλές σχέσεις σημαίνει και πιο ομαλές αλλαγές (στοιχείο ποιότητας). Και ο πιο ισχυρός κινητήρας θα έχει και καλύτερες ροπές οπότε θα βολευόταν και με λιγότερες σχέσεις. Και αν έχεις μικρό εύρος απόδοσης (πχ ντίζελ) προτιμάς πολλές σχέσεις. Και άλλα διάφορα.