Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Chris
#544184
bebes έγραψε:
Chris έγραψε:Το συστημα με το κουτακι που ριχνεις τα κλειδια δεν εχει φτασει ακομα εδω;


< >

ναι. ---> 20+ΦΠΑ :s_mad

...και δεν εισαι παρών οταν τσεκάρουν το αυτοκίνητο κατα την επιστροφή :x


:s_omg

Το κουτακι εννοει με την χρεωση? Εγω φανταστηκα οτι χρεωνεσαι επειδη θα σηκωθει καποιος απο το κρεβατι του να ερθει να το παραλαβει!

Για το τσεκαρισμα οκ, μεγαλες εταιρειες ειναι, οχι γραφειο με 5 αυτοκινητα στην Κιμωλο, τραβας και αναλυτικες φωτος αφου το παρκαρεις, δε νομιζω να σου κανουν απατεωνια :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#544193
Chris έγραψε:Το συστημα με το κουτακι που ριχνεις τα κλειδια δεν εχει φτασει ακομα εδω;


< >


Hertz στη Χιο ετσι παραδιδω,επειδη φευγω 5 το πρωι με καραβι για Μυτιληνη.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#561001 Hertz leasing... Πας για αντικατάσταση ελαστικών στα 40.000km του 308 και σου τοποθετούν τα πασίγνωστα Dayton Touring 2. Γαμάτοι;;;;

https://www.petrolheads.gr/viewtopic.php?f=13&t=7&p=560999#p560999
Άβαταρ μέλους
By Serf
#561326 Τελικά δέχτηκαν να τα αλλάξουν με Bridgestone. Περισσότερες λεπτομέρειες μετά την αλλαγή την επόμενη εβδομάδα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#561331 Κλεφτοκοτάδικη αντιμετώπιση... Βάζουμε τα φτηνά και αν δεν γκρινιάξει και το καταπιεί, μια χαρά. Αλλιώς, τ' αλλάζουμε με τα σωστά...
:help:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#561333 Περίεργο πάντως γιατί εμένα σε στόλο 300+ αυτοκίνητα, δεν έχουν βάλει ποτέ 2nd tier. Και σ' αυτά τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν άνετα όταν πχ έχουμε πωλησιακά 208 με 175 λάστιχο και τάσια. Στα premium δε βάζουν σχεδόν αποκλειστικά Pirelli/Michelin.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#561334
Deleted User 1 έγραψε:Περίεργο πάντως γιατί εμένα σε στόλο 300+ αυτοκίνητα, δεν έχουν βάλει ποτέ 2nd tier. Και σ' αυτά τα αυτοκίνητα θα μπορούσαν άνετα όταν πχ έχουμε πωλησιακά 208 με 175 λάστιχο και τάσια. Στα premium δε βάζουν σχεδόν αποκλειστικά Pirelli/Michelin.

Τα Dayton θα έλεγα πως δεν είναι καν 2nd tier, είναι λίγο χειρότερα...
Μπορεί να είναι νέα στρατηγική τους και ο Serf να ήταν από τα πρώτα... θύματα! :ninja:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#561344 Το πιθανότερο είναι απλά αυτά να βρέθηκαν στοκαρισμένα και άμεσα διαθέσιμα και να απλά να ρίσκαραν ενδεχόμενη γκρίνια. Εξ' ου και η άμεση αλλαγή χωρίς πολλά πολλά. Είναι γύφτοι γενικά αλλά όχι τόσο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#561345 Μόνον αν το αυτοκίνητο του Serf είχε καμία περίεργη διάσταση θα έπαιζε αυτό το σενάριο... Αν είναι κάνα 225/17/45 πχ που βρωμάει ο τόπος, δεν τίθεται θέμα.
Όταν μου άλλαξαν τα δικά μου στην Arval, τους είχα ρωτήσει πάντως πριν το ακουμπήσουν, ποιο θα είναι το λάστιχο που θα βάλουν, για να μην έχουμε δράματα. Με αυτά δεν παίζουμε!
:s_yes
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#561375 225/17/45 είναι μια ομολογουμένως δύσκολη διάσταση , μήπως κάποιος κατασκευαστής Amish wagon μπορεί να βοηθήσει ? :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#561390
georgetz έγραψε:225/17/45 είναι μια ομολογουμένως δύσκολη διάσταση , μήπως κάποιος κατασκευαστής Amish wagon μπορεί να βοηθήσει ? :lol:

:s_rofl
225/45/17
:s_blush
Άβαταρ μέλους
By Serf
#561399 205-55/16 είναι η διάσταση. Από τον αδελφό μου που εργάζεται σε μεγάλο ελληνικό όμιλο με πολλά leasing της Hertz έμαθα ότι έχει παίξει με συναδέλφους του αντίστοιχο σενάριο (γ' ελαστικών).
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#561412
Serf έγραψε:205-55/16 είναι η διάσταση. Από τον αδελφό μου που εργάζεται σε μεγάλο ελληνικό όμιλο με πολλά leasing της Hertz έμαθα ότι έχει παίξει με συναδέλφους του αντίστοιχο σενάριο (γ' ελαστικών).

H διάσταση είναι εξαιρετικά δημοφιλής και υπάρχουν λάστιχα επώνυμα με λιγότερα από 300€. Αλλά προφανώς, ήθελαν να βάλουν κάτι με λιγότερα από 200€...
Άβαταρ μέλους
By Serf
#562850 Και εγένετο αλλαγή με Bridgestone Turanza!!! Το τι δικαιολογία άκουσα από μεγαλοστελεχος της Hertz δεν περιγράφεται:
- "Πολλές φορές επηρεάζει η απτή ποιότητα τη γνώμη μας", όπου απτή ποιότητα το όνομα της μάρκας. Όπου στο email που είχα στείλει ναι μεν κατετασσα τη μάρκα σε τρίτη κατηγορία ΑΛΛΑ παρεπεμπα και σε δοκιμές που τα έβγαζαν σχεδόν τελευταία. Και επέμενε να το λέει παρόλο που του απαντούσα για τις δοκιμές.
- "Μα είναι πιστοποιημένα ελαστικά και δε μας έχουν βγάλει προβλήματα στα αυτοκίνητα που τα τοποθετούμε". Αυτό έλειπε να τοποθετούσαν μη πιστοποιημένα. Όταν του ανέφερα ότι τρία μέτρα διάφορα στο φρενάρισμα μεταξύ αυτών που μου τοποθέτησαν και ενός καλού ελαστικου είναι πολύ σημαντικά, μου είπε ότι αυτό ισχύει μετά τα 80χαώ!!! "Ξέρετε, ξεπερνάω τα 80χαώ στις διαδρομές μου" ήταν η απάντηση μου. Θεός!!!

Σε κάθε περίπτωση η επίσημη εξήγηση ήταν ότι μάλλον δεν είχαν διαθέσιμο στοκ από Bridgestone και μου έβαλαν τα κουκουρούκου για να μη με αφήσουν χωρίς αλλαγή :) Λες και αν τα άλλαζα αντί για τα 39700χλμ στα 40300χλμ θα χανόταν ο κόσμος!! Ή ήταν τόσο δύσκολο να με ρωτήσουν κατά πόσο θέλω να περιμένω λίγες ημέρες ή οχι. Σε κάθε περίπτωση, η επίσημη πρακτική είναι Bridgestone στα leasing και κουκουρούκου στα νοικιαρικα.

Τέλος καλό όλα καλά.

< Note >