Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#561309
red_monster έγραψε:
Έγραψα για καλύτερα καταρτισμένους, δεν έγραψα για χαρτιά vs εμπειρία.

Και επειδή σε έχω ξαναπιάσει να γράφεις υποτιμητικά σχόλια για "χαρτιά" και ιδρύματα καλό θα ήταν να αναλογιστείς πόσο ανέβηκε το επίπεδο της χώρας τις δεκαετίες των 80-90-00 με αυτά τα "χαρτιά"

Η εμπειρια σε ταξη θα επρεπε να ειναι πρωτη. Γιατι τα χαρτια δεν λενε οτι μπορεις να μεταδοσεις γνωση.

Για δειξε μου που εχω γραψει υποτιμητικα σχολια για τα "χαρτια", να δω κι εγω?

Το προβλημα μου το εχω με αυτους που επειδη πηραν ενα χαρτι νομιζουν οτι επιασαν τον "παπα απο τα @@" :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Black-eyed
#561310
red_monster έγραψε:Έγραψα πουθενά ότι συμφωνώ ή ότι διαφωνώ με τον νέο τρόπο ? :dizzy:

Έγραψα ότι οι θέσεις οφείλουν να καλυφθούν με τους πλέον καταρτισμένους. Μου κάνει εντύπωση που συγχέεται την έννοια της κατάρτισης με την έννοια του "χαρτιού" :(

Αξιολόγηση δε θέτε, τι θέτε τέλος πάντων ? :hmmm:

Γιατί αν υπήρχε αξιολόγηση από μαθητές, γονείς και τεστ γνώσεων οι μισοί θα πηγαίνανε σπίτι τους :rtfm: Και οι άλλοι μισοί βεβαίως θα γινόντουσαν περιζήτητοι :rtfm:


Η αλήθεια είναι ότι καλύτερα καταρτισμένοι είναι αυτοί που δουλεύουν αρκετά χρόνια ήδη.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#561311
Νίκος Παππάς έγραψε:
red_monster έγραψε:
Έγραψα για καλύτερα καταρτισμένους, δεν έγραψα για χαρτιά vs εμπειρία.

Και επειδή σε έχω ξαναπιάσει να γράφεις υποτιμητικά σχόλια για "χαρτιά" και ιδρύματα καλό θα ήταν να αναλογιστείς πόσο ανέβηκε το επίπεδο της χώρας τις δεκαετίες των 80-90-00 με αυτά τα "χαρτιά"

Η εμπειρια σε ταξη θα επρεπε να ειναι πρωτη. Γιατι τα χαρτια δεν λενε οτι μπορεις να μεταδοσεις γνωση.

Για δειξε μου που εχω γραψει υποτιμητικα σχολια για τα "χαρτια", να δω κι εγω?

Το προβλημα μου το εχω με αυτους που επειδη πηραν ενα χαρτι νομιζουν οτι επιασαν τον "παπα απο τα @@" :s_biggrin


Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα :roll:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#561313
Black-eyed έγραψε:
red_monster έγραψε:
Για ένα μείζον θέμα όπως αυτό της εκπαίδευσης, πρώτη προτεραιότητα πρέπει να είναι οι καλύτερα καταρτισμένοι και όχι οι παλαιότεροι.-

Αν τα παραπάνω είχε καθολική εφαρμογή σε όλο τους ΔΥ θα είχαμε πολλαπλά οφέλη


Έχετε δει καθόλου το νέο τρόπο διορισμού ή γράφουμε για να γράφουμε;

Ξέρετε τι μοριοδοτείται;

-μεταπτυχιακά άσχετα με το αντικείμενο (να μην μιλήσω τώρα για την βιομηχανία μεταπτυχιακών σε Βουλγαρία, Κύπρο, Ιταλία κλπ επί πληρωμή ακόμα και πάνω στο αντικέιμενο)

-δεύτερα πτυχία (πάλι άσχετα με το αντικείμενο)

-αν έχεις παιδιά

-ξένες γλώσσες και υπολογιστές

(όλα τα παραπάνω στάθμιση 50%)

-προϋπηρεσία (στάθμιση 50%)

Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος που έχει μεταπτυχιακά χωρίς να έχει μπει στην τάξη να είναι καλύτερος από κάποιον που έχει φάει τα χρόνια του μέσα στις τάξεις.

Το ρεζουμέ όλη της φάσης είναι ότι άνθρωποι 35-40 χρονών με χρόνια αναπληρωματηλίκι κινδυνεύουν του χρόνου να μείνουν άνεργοι ή να αναγκαστούν να δηλώσουν το οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας και όχι κάπου στοχευμένα (μπας και τους πάρουν) ενώ τους πετάς έξω από την τάξη για να βάλεις τους 'καλύτερα' καταρτισμένους.

-Δεν είμαι ειδικός, ίσως το 50-50 να είναι άδικο και ίσως θα έπρεπε να υπήρχαν κριτήρια και στους τύπους των πτυχίων.
-Βρίσκω σωστό να αξιολογούνται θετικά οι ξένες γλώσσες, κάποιοις που δεν ξέρει καμία, σήμερα, είναι πρόβλημα.
-Βρίσκω σωστό που ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται η προϋπηρεσία σε ιδιωτικά σχολεία, γιατί δεν είναι το ίδιο να τρέχεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας υπηρετώντας τη δημόσια παιδεία, με το να έχεις αράξει σε ένα ιδιωτικό στην Αθήνα και μετά να περιμένεις και τον διορισμό.
-Η διδακτική εμπειρία μόνη της χωρίς αξιολόγηση, δεν προστατεύει από τους στούρνους. Από την άλλη δεν μπορώ να σκεφτώ, πώς μπορείς να κάνεις αξιολόγηση.

Προφανώς λοιπόν δεν γίνεται να μην αξιολογούνται καθόλου τα πτυχία, όπως δεν γίνεται να αξιολογείται καθόλου η διδακτική εμπειρία. Να θυμηθούμε κάποτε, όταν ξεκίνησε ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ, διορίστηκαν αμέσως άνθρωποι με μηδενική διδακτική εμπειρία;
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#561314
Black-eyed έγραψε:
red_monster έγραψε:Έγραψα πουθενά ότι συμφωνώ ή ότι διαφωνώ με τον νέο τρόπο ? :dizzy:

Έγραψα ότι οι θέσεις οφείλουν να καλυφθούν με τους πλέον καταρτισμένους. Μου κάνει εντύπωση που συγχέεται την έννοια της κατάρτισης με την έννοια του "χαρτιού" :(

Αξιολόγηση δε θέτε, τι θέτε τέλος πάντων ? :hmmm:

Γιατί αν υπήρχε αξιολόγηση από μαθητές, γονείς και τεστ γνώσεων οι μισοί θα πηγαίνανε σπίτι τους :rtfm: Και οι άλλοι μισοί βεβαίως θα γινόντουσαν περιζήτητοι :rtfm:


Η αλήθεια είναι ότι καλύτερα καταρτισμένοι είναι αυτοί που δουλεύουν αρκετά χρόνια ήδη.


Είναι σίγουρα ένδειξη αλλά σε καμία των περιπτώσεων δεν είναι απόδειξη.

Αν ανατρέξουμε στα σχολικά μας χρόνια, όλοι θυμόμαστε διδάσκοντες που δεν άξιζαν ούτε το 1/4 του μισθού τους και άλλους που ακόμα τους μνημονεύουμε για τις γνώσεις και το ήθος τους. Μην τα κάνουμε όλα ίσωμα, υπάρχουν συνάδελφοί σου των οποίων η διδασκαλίας και η δια βίου μάθηση είναι τρόπος ζωής, ας μην τους καταβαθρώνουμε εξισώνοντας τους με τους αδιάφορους και άσχετους
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#561316
Νίκος Παππάς έγραψε:
red_monster έγραψε:
Έγραψα για καλύτερα καταρτισμένους, δεν έγραψα για χαρτιά vs εμπειρία.

Και επειδή σε έχω ξαναπιάσει να γράφεις υποτιμητικά σχόλια για "χαρτιά" και ιδρύματα καλό θα ήταν να αναλογιστείς πόσο ανέβηκε το επίπεδο της χώρας τις δεκαετίες των 80-90-00 με αυτά τα "χαρτιά"

Η εμπειρια σε ταξη θα επρεπε να ειναι πρωτη. Γιατι τα χαρτια δεν λενε οτι μπορεις να μεταδοσεις γνωση.


Γιατί υπάρχει αξιολόγηση για αυτόν που είναι αναπληρωτής ή μόνιμος, ώστε να πιστοποιείται ότι μπορεί να μεταδώσει γνώση;

Έχω άπειρα παραδείγματα καθηγητών που είχα στην σχολική μου ζωή, που είχαν χρόνια προϋπηρεσίας και δεν μπορούσαν να μεταδώσουν γνώση ούτε κατ'ελάχιστο.

Ποια ακριβώς είναι τα κριτήρια αξιολόγησης, ώστε να προσληφθεί κάποιος ως αναπληρωτής;

Όπως μπήκε ο αναπληρωτής πρώτη φορά στην τάξη, έτσι θα μπει και αυτός που έχει μεταπτυχιακό/ διδακτορικό κλπ, μόνο που θα έχει και παραπάνω τυπικά προσόντα.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#561318
Anonymous Founder έγραψε:
Black-eyed έγραψε:
red_monster έγραψε:-Βρίσκω σωστό που ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται η προϋπηρεσία σε ιδιωτικά σχολεία, γιατί δεν είναι το ίδιο να τρέχεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας υπηρετώντας τη δημόσια παιδεία, με το να έχεις αράξει σε ένα ιδιωτικό στην Αθήνα και μετά να περιμένεις και τον διορισμό.

Δεν είναι τόσο ρόδινα τα πράγματα στην ιδιωτική εκπαίδευση, τόσο από άποψη μισθών όσο και πίεσης. Αν ήταν έτσι, θα "άραζαν" όλοι στις μεγάλες πόλεις να δουλεύουν σε ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια περιμένοντας τον διορισμό.

Ειδικά για κάποιον νέο που δεν έχει δεσμεύσεις, πιθανότατα είναι πολύ καλύτερα αναπληρωτής παρά να τρέχει στα φροντιστήρια.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#561321 Στο σημείο αυτό να θυμίσω ότι νέος ιατρός (ανάλογο καθεστώς) σε ιδιωτική κλινική αμείβεται μεταξύ 600-800e + bonus πελατείας (ποιας πελατείας? :vava: )

Κυκλοφορεί η πεποίθηση ότι ο δημόσιος τομέας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να προσλάβει όλους τους εκπαιδευτικούς. '
Όταν αρχίσει να εκλείπει αυτή η απαίτηση, θα γίνουμε όλοι καλύτεροι επαγγελματίες
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#561323
axel12p έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:
Black-eyed έγραψε:
red_monster έγραψε:-Βρίσκω σωστό που ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται η προϋπηρεσία σε ιδιωτικά σχολεία, γιατί δεν είναι το ίδιο να τρέχεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας υπηρετώντας τη δημόσια παιδεία, με το να έχεις αράξει σε ένα ιδιωτικό στην Αθήνα και μετά να περιμένεις και τον διορισμό.

Δεν είναι τόσο ρόδινα τα πράγματα στην ιδιωτική εκπαίδευση, τόσο από άποψη μισθών όσο και πίεσης. Αν ήταν έτσι, θα "άραζαν" όλοι στις μεγάλες πόλεις να δουλεύουν σε ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια περιμένοντας τον διορισμό.

Ειδικά για κάποιον νέο που δεν έχει δεσμεύσεις, πιθανότατα είναι πολύ καλύτερα αναπληρωτής παρά να τρέχει στα φροντιστήρια.

Όχι, δεν είναι ρόδινα, αλλά είναι καλύτερα σίγουρα. Από το να τρέχεις στην άγονη γραμμή και να μην σου μένει και τίποτε στο τέλος (γιατί πληρώνεις σπίτια, κλπ), καλύτερα δίπλα στο σπίτι σου σε φροντιστήριο, έστω και με λιγότερα.

Γαλέρες είναι και τα φροντιστήρια, αλλά και το αναπληρωτιλίκι είναι άλλη γαλέρα (και με την σφραγίδα του Κράτους κιόλας...).
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#561324
red_monster έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
red_monster έγραψε:
Έγραψα για καλύτερα καταρτισμένους, δεν έγραψα για χαρτιά vs εμπειρία.

Και επειδή σε έχω ξαναπιάσει να γράφεις υποτιμητικά σχόλια για "χαρτιά" και ιδρύματα καλό θα ήταν να αναλογιστείς πόσο ανέβηκε το επίπεδο της χώρας τις δεκαετίες των 80-90-00 με αυτά τα "χαρτιά"

Η εμπειρια σε ταξη θα επρεπε να ειναι πρωτη. Γιατι τα χαρτια δεν λενε οτι μπορεις να μεταδοσεις γνωση.

Για δειξε μου που εχω γραψει υποτιμητικα σχολια για τα "χαρτια", να δω κι εγω?

Το προβλημα μου το εχω με αυτους που επειδη πηραν ενα χαρτι νομιζουν οτι επιασαν τον "παπα απο τα @@" :s_biggrin


Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα :roll:

Καταλαβαινω :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#561332
Anonymous Founder έγραψε:Όχι, δεν είναι ρόδινα, αλλά είναι καλύτερα σίγουρα. Από το να τρέχεις στην άγονη γραμμή και να μην σου μένει και τίποτε στο τέλος (γιατί πληρώνεις σπίτια, κλπ), καλύτερα δίπλα στο σπίτι σου σε φροντιστήριο, έστω και με λιγότερα.

Γαλέρες είναι και τα φροντιστήρια, αλλά και το αναπληρωτιλίκι είναι άλλη γαλέρα (και με την σφραγίδα του Κράτους κιόλας...).

Αν ήταν σίγουρα καλύτερα, τότε δεν θα πήγαινε κανείς αναπληρωτής και όλοι θα καθόταν στα φροντιστήρια και στα ιδιωτικά σχολεία.

Σε κάθε περίπτωση, δεν καταλαβαίνω γιατί ο καθηγητής που δουλεύει σε φροντιστήριο ή ιδιωτικό σχολείο και αξιολογείται ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ από το αφεντικό του για την δουλειά του παίρνει μηδέν μόρια στην προϋπηρεσία, ενώ ο αναπληρωτής που μπήκε με κριτήρια που δεν γνωρίζω και δεν έχει αξιολογηθεί ΠΟΤΕ για την δουλειά του πρέπει να πάρει μόρια και θεωρείται πιο ικανός από τον πρώτο.

ΥΓ. Το μόνο που μπόρεσα να βρω για τα κριτήρια επιλογής των αναπληρωτών, είναι το παρακάτω, από το οποίο δεν γνωρίζω πως προκύπτει ότι αυτός που επιλέγεται είναι πιο ικανός για να διδάξει
«Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από δήλωση των εκπαιδευτικών σε σχολεία της ίδιας περιοχής διορισμού προσλαμβανομένων για την τοποθέτηση τους στα λειτουργικά κενά. […] Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία της διεύθυνσης εκπαίδευσης των προερχομένων από τον πίνακα Β προτιμώνται κατά σειρά:

α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,
β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,
γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,
δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και
ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια.
Άβαταρ μέλους
By Black-eyed
#561335
axel12p έγραψε:Αν ήταν σίγουρα καλύτερα, τότε δεν θα πήγαινε κανείς αναπληρωτής και όλοι θα καθόταν στα φροντιστήρια και στα ιδιωτικά σχολεία.

Σε κάθε περίπτωση, δεν καταλαβαίνω γιατί ο καθηγητής που δουλεύει σε φροντιστήριο ή ιδιωτικό σχολείο και αξιολογείται ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ από το αφεντικό του για την δουλειά του παίρνει μηδέν μόρια στην προϋπηρεσία, ενώ ο αναπληρωτής που μπήκε με κριτήρια που δεν γνωρίζω και δεν έχει αξιολογηθεί ΠΟΤΕ για την δουλειά του πρέπει να πάρει μόρια και θεωρείται πιο ικανός από τον πρώτο.

ΥΓ. Το μόνο που μπόρεσα να βρω για τα κριτήρια επιλογής των αναπληρωτών, είναι το παρακάτω, από το οποίο δεν γνωρίζω πως προκύπτει ότι αυτός που επιλέγεται είναι πιο ικανός για να διδάξει
«Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από δήλωση των εκπαιδευτικών σε σχολεία της ίδιας περιοχής διορισμού προσλαμβανομένων για την τοποθέτηση τους στα λειτουργικά κενά. […] Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία της διεύθυνσης εκπαίδευσης των προερχομένων από τον πίνακα Β προτιμώνται κατά σειρά:

α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,
β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,
γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,
δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και
ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια.


Μεγάλο ποσοστό των αναπληρωτών έχουν δώσει 1 και 2 φορές γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ και έχουν κριθεί επιτυχόντες. Επίσης γιατί να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία του ιδιωτικού καθηγητή που πιθανόν να μπήκε στο ιδιωτικό σχολείο με βυσματάκι και όχι αυτού που μέσω ΑΣΕΠ κρίθηκε ότι είναι ικανός να διδάξει. Επίσης τι σχέση η προϋπηρεσία στα φροντιστήρια με τα δημόσια σχολεία;;;

Αυτό που επίσης έβαλες για τα κριτήρια τοποθέτησης είναι τελείως άσχετο. Αφορά την σειρά τοποθέτησης στην εκάστοτε περιοχή που έχεις προσωρινά διοριστεί.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#561336
axel12p έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Όχι, δεν είναι ρόδινα, αλλά είναι καλύτερα σίγουρα. Από το να τρέχεις στην άγονη γραμμή και να μην σου μένει και τίποτε στο τέλος (γιατί πληρώνεις σπίτια, κλπ), καλύτερα δίπλα στο σπίτι σου σε φροντιστήριο, έστω και με λιγότερα.

Γαλέρες είναι και τα φροντιστήρια, αλλά και το αναπληρωτιλίκι είναι άλλη γαλέρα (και με την σφραγίδα του Κράτους κιόλας...).

Αν ήταν σίγουρα καλύτερα, τότε δεν θα πήγαινε κανείς αναπληρωτής και όλοι θα καθόταν στα φροντιστήρια και στα ιδιωτικά σχολεία.

Σε κάθε περίπτωση, δεν καταλαβαίνω γιατί ο καθηγητής που δουλεύει σε φροντιστήριο ή ιδιωτικό σχολείο και αξιολογείται ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ από το αφεντικό του για την δουλειά του παίρνει μηδέν μόρια στην προϋπηρεσία, ενώ ο αναπληρωτής που μπήκε με κριτήρια που δεν γνωρίζω και δεν έχει αξιολογηθεί ΠΟΤΕ για την δουλειά του πρέπει να πάρει μόρια και θεωρείται πιο ικανός από τον πρώτο.

ΥΓ. Το μόνο που μπόρεσα να βρω για τα κριτήρια επιλογής των αναπληρωτών, είναι το παρακάτω, από το οποίο δεν γνωρίζω πως προκύπτει ότι αυτός που επιλέγεται είναι πιο ικανός για να διδάξει
«Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από δήλωση των εκπαιδευτικών σε σχολεία της ίδιας περιοχής διορισμού προσλαμβανομένων για την τοποθέτηση τους στα λειτουργικά κενά. […] Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία της διεύθυνσης εκπαίδευσης των προερχομένων από τον πίνακα Β προτιμώνται κατά σειρά:

α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,
β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,
γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,
δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και
ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια.

Οι αναπληρωτές (και οι ωρομίσθιοι παλιότερα) πάνε γιατί ελπίζουν σε διορισμό. Αν δεν υπήρχε αυτή η προοπτική, θα πήγαιναν ελάχιστοι, οι πιο απελπισμένοι και μάλλον οι χειρότεροι...
Μην εθελοτυφλούμε.

Ποιος θα προτιμήσει να πάει πχ στο δημοτικό στους Λειψούς, αντί να καθίσει στο σπίτι του;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#561343
Black-eyed έγραψε:
axel12p έγραψε:Αν ήταν σίγουρα καλύτερα, τότε δεν θα πήγαινε κανείς αναπληρωτής και όλοι θα καθόταν στα φροντιστήρια και στα ιδιωτικά σχολεία.

Σε κάθε περίπτωση, δεν καταλαβαίνω γιατί ο καθηγητής που δουλεύει σε φροντιστήριο ή ιδιωτικό σχολείο και αξιολογείται ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ από το αφεντικό του για την δουλειά του παίρνει μηδέν μόρια στην προϋπηρεσία, ενώ ο αναπληρωτής που μπήκε με κριτήρια που δεν γνωρίζω και δεν έχει αξιολογηθεί ΠΟΤΕ για την δουλειά του πρέπει να πάρει μόρια και θεωρείται πιο ικανός από τον πρώτο.

ΥΓ. Το μόνο που μπόρεσα να βρω για τα κριτήρια επιλογής των αναπληρωτών, είναι το παρακάτω, από το οποίο δεν γνωρίζω πως προκύπτει ότι αυτός που επιλέγεται είναι πιο ικανός για να διδάξει
«Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από δήλωση των εκπαιδευτικών σε σχολεία της ίδιας περιοχής διορισμού προσλαμβανομένων για την τοποθέτηση τους στα λειτουργικά κενά. […] Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία της διεύθυνσης εκπαίδευσης των προερχομένων από τον πίνακα Β προτιμώνται κατά σειρά:

α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,
β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,
γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,
δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά και
ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια.


Μεγάλο ποσοστό των αναπληρωτών έχουν δώσει 1 και 2 φορές γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ και έχουν κριθεί επιτυχόντες. Επίσης γιατί να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία του ιδιωτικού καθηγητή που πιθανόν να μπήκε στο ιδιωτικό σχολείο με βυσματάκι και όχι αυτού που μέσω ΑΣΕΠ κρίθηκε ότι είναι ικανός να διδάξει. Επίσης τι σχέση η προϋπηρεσία στα φροντιστήρια με τα δημόσια σχολεία;;;

Αυτό που επίσης έβαλες για τα κριτήρια τοποθέτησης είναι τελείως άσχετο. Αφορά την σειρά τοποθέτησης στην εκάστοτε περιοχή που έχεις προσωρινά διοριστεί.


Ο τελευταίος διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ έγινε πριν από 10 χρόνια. Για πιο λόγο να αποκλειστούν όλοι αυτοί που τελειώσαν Παιδαγωγικές σχολές τα τελευταία 10 χρόνια; Είναι δική τους ευθύνη ότι δεν έγινε διαγωνισμός και δεν αξιολογήθηκαν; Ποιος μας λέει ότι δεν είναι ικανοί;

Ακόμη και με "βυσματάκι" να μπήκε, κανένας σωστός επιχειρηματίας δεν θα κρατήσει κάποιον στην επιχείρηση του αν δεν κάνει καλά την δουλειά του. Ο αναπληρωτής που δεν κάνει καλά την δουλειά του πως αξιολογείται και από ποιον;
Η διδακτική εμπειρία στο φροντιστήριο γιατί δεν μετράει; Επειδή είναι λίγοι οι μαθητές; Αν ένας αναπληρωτής πάει σε κάποιο ακριτικό νησί και έχει 5 παιδιά στην τάξη του, μετράει λιγότερο η προϋπηρεσία του;

Όπως σου ανέφερα, δεν έχω βρει τα κριτήρια επιλογής των αναπληρωτών. Πολύ ευχαρίστως να μας τα παραθέσεις να δούμε πως επιλέγονται οι ικανότεροι για να διδάξουν!
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#561368 Προφανώς και ένας καλός και έμπειρος δάσκαλος είναι καλύτερος από τον αντίστοιχων προσόντων χωρίς προϋπηρεσία. Όμως, το ότι απλά και μόνο κάποιος έχει 10 χρόνια ως αναπληρωτής δε λέει και πολλά πράγματα, πέραν της ταλαιπωρίας που αυτός έχει υποστεί, καθώς επί της ουσίας δεν έχει αξιολογηθεί ποτέ.

Επίσης, αδυνατώ να καταλάβω γιατί ένας δάσκαλος ιδιωτικού σχολείου έχει "αράξει".

Σωστά ο νόμος αναγνωρίζει την προϋπηρεσία, και μάλιστα νομίζω ότι θα έπρεπε να μετράει και παραπάνω η προϋπηρεσία που έχουν μαζέψει άνθρωποι τρέχοντας στου διαόλου τη μάνα. Αλλά δεν πρέπει να μετράει ΜΟΝΟ αυτή, και γενικά ο νόμος είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.