- 19 Ιαν 2019, 12:19
#561549
Λοιπόν η περίπτωση εχει ως εξής :
Τον Ιούλιο αγόρασα ενα iQ που φόραγε vrentestein 4 εποχων του '16, είχαν όμως λησμονήσει να τα κάνουν μπρος-πίσω με αποτέλεσμα τα πίσω να εχουν 7 χιλ πέλμα και τα μπροστά 3, αποτέλεσμα τα 68 άλογα να γίνονται 100 απο το σπινιάρισμα !
Τα κάνω μπρος -πίσω , μεγάλο λάθος το αυτοκίνητο έγινε driftαμαξο , καλά που έχει ESP
Στην αποθήκη είχα τα χειμωνιάτικα Alpin τα βάζω πίσω και μπροστά τα καλά vredestein
όλα τα φαινόμενα υπερστροφής -μπλοκαρίσματος των πίσω φρένων (ναι εχει abs αλλα ήταν ενοχλητικό το σύρσιμο των τροχών λίγο πριν σταματήσει με 5 χλμ) εξαφανίστηκαν .
Όλα αυτά τέλη Αυγούστου με τα 30+ της εποχής , το συμπέρασμα μου είναι οτι η ελληνική άσφαλτος είναι ειδική περίπτωση και θέλουν ψάξιμο τα ελαστικά , ενα ελαφρύ αυτοκίνητο όπως το iQ (800 κιλά) και με κοντό μεταξόνιο , που δε θα δει ποτέ εθνική και υψηλές ταχύτητες βολεύεται καλλίτερα με την μαλακιά γόμα των χειμερινών/4 άρων εποχών ελαστικών στις αστικές μετακινήσεις που η γυαλί άσφαλτος δε ζεσταίνει τα λάστιχα .
Σίγουρα δεν πρόκειται να του βάλω ποτέ ελαστικά με το eco στην ονομασία , αντίθετα όταν καλοκαιριάσει θα αγοράσω δυο vredestein 4 εποχών ακόμα και θα τα βάλω πίσω , το iQ είναι ο ορισμός του
" τα καινούργια πάντα πίσω"!
Τέλος όσον αφορά την συμπεριφορά στα χιόνια με τα Michelin Alpin 4 πίσω και τα Vredestein Quatrac 5 μπροστά ανέβηκε κατέβηκε άνετα στο Φιλίππειο ξενοδοχείο τα μεσάνυκτα της Παρασκευής κατά την ώρα της έντονης χιονόπτωσης .
Am Yisrael Chai