Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561257 Ξεχωριστη, σοβαρη ερωτηση.

Με δεδομενα οτι:
-το αυτοκινητο θα με παει, καλως εχοντων των πραγματων, περιπου μεχρι τα 60.
-πασχω απο χρονια οσφυαλγια, λογω τριων κηλων μεσοσπονδύλιων δίσκων με σοβαρη σπονδυλική στένωση

εχει μεγαλη σημασια (και θα εχει συνεχως μεγαλυτερη) η ευκολια εισοδου - εξοδου και η καλη θεση οδηγησης. Εχετε αποψη για τα καθισματα με οσφυϊκη στηριξη (lumbar support); Τα εχουν οι τοπ εκδοσεις των κορεατων και ως εξτρα το Tipo. Ειναι καλυτερα απο τα ορθοπεδικα μαξιλαρια του εμποριου ή δεν κανουν τιποτα;
Στον τομεα εισοδο - εξοδου τα SUV υπερτερουν. Ειδικα στο 500L μπαινεις και βγαινεις ορθιος :lol:
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 17 Ιαν 2019, 22:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By King Alexander
#561270
kantoniou έγραψε:Ξεχωριστη, σοβαρη ερωτηση.

Με δεδομενα οτι:
-το αυτοκινητο θα με παει, καλως εχοντων των πραγματων, περιπου μεχρι τα 60.
-πασχω απο χρονια οσφυαλγια, λογω τριων κηλων μεσοσπονδύλιων δίσκων με σοβαρη σπονδυλική στένωση

εχει μεγαλη σημασια (και θα εχει συνεχως μεγαλυτερη) η ευκολια εισοδου - εξοδου και η καλη θεση οδηγησης. Εχετε αποψη για τα καθισματα με οσφυϊκη στηριξη (lumbar support); Τα εχουν οι τοπ εκδοσεις των κορεατων και ως εξτρα το Tipo. Ειναι καλυτερα απο τα ορθοπεδικα μαξιλαρια του εμποριου ή δεν κανουν τιποτα;
Στον τομεα εισοδο - εξοδου τα SUV υπερτερουν. Ειδικα στο 500L μπαινεις και βγαινεις ορθιος :lol:

Εγώ ξέρω ότι στο αυτοκίνητο της δουλειάς ΥΠΟΦΕΡΩ από τα ακατάλληλα καθίσματα. Αν μπορείς να δοκιμάσεις το κάθισμα που λες κάπου(μίλα στον αντιπρόσωπο) , ίσως να ήταν το καλύτερο πελονέκτημα του αυτοκινήτου, για εσένα προσωπικά.

Πρόσφατα αγόρασα μια ακριβούτσικη καρέκλα για να κάθομαι στον υπολογιστή(με άριστη υποστήριξη και χαμηλά και σε όλη την σπονδυλική στήλη) και είδα το φως μου, δεν θέλω να σηκωθώ... πιο άνετη και από το κρεβάτι μου(μέχρι τώρα μόνο φθηνοκαρέκλες της κακιάς ώρας είχα) . Απορώ γιατί δεν το είχα κάνει μέχρι τώρα(και πάλι καλά που δεν πήρα καμιά τύπου gaming bucket, γιατί θυμήθηκα ότι απλά δεν χωράω σε τέτοιες καρέκλες, ειδικά στην πλάτη) .
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#561273
kantoniou έγραψε: Εχετε αποψη για τα καθισματα με οσφυϊκη στηριξη (lumbar support); Τα εχουν οι τοπ εκδοσεις των κορεατων και ως εξτρα το Tipo. Ειναι καλυτερα απο τα ορθοπεδικα μαξιλαρια του εμποριου ή δεν κανουν τιποτα;
Στον τομεα εισοδο - εξοδου τα SUV υπερτερουν. Ειδικα στο 500L μπαινεις και βγαινεις ορθιος


Το είχε το QQ και το έχει και το Micra μου. Τα μαξιλαρια του εμποριου είναι πιο ογκώδη και δημιουργούν μεγαλύτερη καμπύλη στην μέση. Το σύστημα σχηματίζει ένα μικρότερο οριζόντιο εξόγκωμα και απαραίτητα πρέπει να κάθεσαι βαθιά στο κάθισμα και με όρθια την πλάτη του καθίσματος. Δεν έχω πρόβλημα με την μέση μου οπότε δεν το έχω μελετήσει και πολύ το θέμα αλλά αν χρησιμοποιείς σε καρέκλες κλπ αυτά τα πρόσθετα μαξιλαρια, το σύστημα πιθανολογω οτι θα σου φανεί λίγο. Δοκίμασε τo όμως.
Η πρόσβαση στα υπερυψωμενα είναι ευκολότερη. Πολύ πιο εύκολη όμως στα mpv που και το σώμα είναι σε πιο όρθια στάση και δεν σηκώνονται πιο ψηλά τα πόδια λόγω της μικρότερης απόστασης από το έδαφος σε σχέση με τα SUV.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#561284 Ακριβώς επειδή κι ο πατέρας μου έχει θέμα με το μπες βγες κατέληξε με το QQ. Κάθε φορά που μπαίνει στο Ford που είναι αρκετά χαμηλό, σιχτιριζει.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#561298
kantoniou έγραψε:-Οι κορεατες με τον ατμοσφαιρικο 1.4 (ιπποδυναμη 100/6000, ροπη 134/4000) θα ειναι ΟΚ ή πρεπει να παω στον τρικυλινδρο turbo;


Όχι, να πάρεις το τουρμπάκι! :lol:

Και δες και το Astra. Με 17,5Κ η πλούσια έκδοση με τον 1,4 150ίππων, είναι πολύ αμάξι για τα λεφτά του. 150 άλογα με τόσα λεφτά και εξοπλισμό παίρνεις (πολύ οριακά) μία κατηγορία κάτω. Μόνο LED φώτα δεν έχει, αλλά ΟΚ... Το βασικό μειονέκτημα είναι ότι τσιμπάει σε κατανάλωση το συγκεκριμένο μοτέρ, αλλά αν δεν κάνεις χλμ δεν θα έχεις ουσιαστικό θέμα.

Επίσης, δες σοβαρά το θέμα του καλού καθίσματος! Πάνε κάτσε σε όσα δεις και κάνε ένα τεστ drive. Εγώ θεωρώ από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά σε ένα αμάξι το καλό κάθισμα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#561301
kantoniou έγραψε:Ξεχωριστη, σοβαρη ερωτηση.

Με δεδομενα οτι:
-το αυτοκινητο θα με παει, καλως εχοντων των πραγματων, περιπου μεχρι τα 60.
-πασχω απο χρονια οσφυαλγια, λογω τριων κηλων μεσοσπονδύλιων δίσκων με σοβαρη σπονδυλική στένωση

εχει μεγαλη σημασια (και θα εχει συνεχως μεγαλυτερη) η ευκολια εισοδου - εξοδου και η καλη θεση οδηγησης. Εχετε αποψη για τα καθισματα με οσφυϊκη στηριξη (lumbar support); Τα εχουν οι τοπ εκδοσεις των κορεατων και ως εξτρα το Tipo. Ειναι καλυτερα απο τα ορθοπεδικα μαξιλαρια του εμποριου ή δεν κανουν τιποτα;
Στον τομεα εισοδο - εξοδου τα SUV υπερτερουν. Ειδικα στο 500L μπαινεις και βγαινεις ορθιος :lol:

Νομιζω πως θα επρεπε να ρωτησεις τον γιατρο σου σε αυτο.

Σιγουρα σε ενα ψηλο αυτοκινητο μπαινεις και βγαινεις πιο ευκολα, μηπως να κοιταζες το ΚΟΝΑ? Οπως και το 500L
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#561317 Δεν μπορώ να πω πως έχω εντυπωσιαστεί ιδιαίτερα με την οσφυϊκή στήριξη σε όσα καθίσματα την είχαν. Θεωρώ απείρως πιο σημαντικό, το σωστό κάθισμα. Η 120i με την θεόσκληρη ανάρτηση, αλλά τα καταπληκτικά καθίσματα της sport έκδοσης με κάθε δυνατή ρύθμιση, κάνει απείρως καλύτερο ταξίδι από το Golf που έχει σαφώς πιο άνετη ανάρτηση.
Βέβαια, στην πρώτη για να μπεις με πρόβλημα στην μέση, θα σιχτιρίσεις επειδή είναι πάρα πολύ χαμηλή...

Νομίζω πως υπάρχει τεράστιο πλεονέκτημα σε ό,τι αφορά την εύκολη είσοδο-έξοδο στα SUV για κάποιον με αντίστοιχο πρόβλημα. Το αυτό ισχύει και για τα MPV όπως ήδη αναφέρθηκε πιο πάνω. Τα οποία πιθανόν να είναι σε προσφορά, για όσους έχουν ακόμη τέτοια στην γκάμα τους, αφού κανένας δεν τα αγοράζει και κοιτάζουν όλοι SUV (που βασίζονται στις ίδιες πλατφόρμες συνήθως... :lol: ).

Αλλά όπως ήδη είπα, δεν είναι μόνον το ύψος, αλλά και το τι κάθισμα έχει. Πρέπει να καθίσεις κάμποσο για να βγάλεις συμπέρασμα και πάλι, μόνον σε ταξίδι θα βγει πραγματικό συμπέρασμα. Γιατί δεν είναι μόνον το κάθισμα αυτό καθ' αυτό, αλλά και σε τι θέση σε αναγκάζει να οδηγείς, τι γωνίες σχηματίζουν τα πόδια σου, κλπ κλπ.

Πολύ ωραία καθίσματα και εξαιρετικά άνετα είχε το Cactus (στην πλούσια έκδοση τουλάχιστον που οδήγησα), αλλά δεν έχουν τόσο καλή πλευρική στήριξη. Αξίζει να το δεις ξανά όμως.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#561319 Δυστυχώς λόγο της μόδας των SUV τα MPV τύπου 500L τείνουν να εκλείψουν, περιορίζοντας τις επιλογές για τους πελάτες. Μετάνιωσα που όταν ψάχναμε για αυτοκίνητο δεν είδαμε περισσότερα πολυμορφικά.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#561327 Τα MPV είναι στην δύση της παρουσίας τους. Η αγορά θέλει SUV πλέον οπότε δεν αντικαθίστανται ως επί το πλείστον.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561363 Τα SUV ειναι πραγματι πιο ομορφα. Το προβλημα δεν ειναι οτι καταργουνται τα MPV, σε ολες τις κατηγοριες μεγεθους. Το προβλημα ειναι οτι τα SUV που τα αντικαθιστουν δεν υιοθετουν τις πρακτικες λυσεις των MPV.

Το 307 SW, μοντελο 2002, είχε (σε πολυ λογικη τιμη) ανεξαρτητα πισω καθισματα, τα οποια συρονται, ανακλινονται, αναδιπλωνονται και αφαιρουνται τελειως. Ειχε μεσαιο πισω καθισμα-υποβραχιονιο με ποτηροθηκες. Θηκες ΠΑΝΤΟΥ. Τραπεζακια στις πλατες των καθισματων. Τεραστιο ψυχομενο-θερμαινομενο ντουλαπακι. Πριζα 12V για τους πισω επιβατες. Πανοραμικη ηλιοροφη. Δυνατοτητα 7θεσιας διαρρυθμισης. Μηκος μονο 4,42.

Παρομοιως και τα Scenic, Picasso, Zafira,Verso κ.ά.

Για να τα βρεις αυτα σημερα πρεπει να πας σε πολυ ακριβα πολυμορφικα, SUV ή βανακια. Τα περισσοτερα μικρα SUV δεν υιοθετουν τετοιες λυσεις. Θα επρεπε να εχουν τουλαχιστον μια ευελιξια στα καθισματα, οπως κανει (μονο μερικως) το Captur, το Crossland και κυριως το C3 Aircross. Δεν ξερω τι γινεται στα μεσαια SUV, αλλα, φανταζομαι, οχι πολλα.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561413 Περι Astra
1.0t, ιπποδυναμη 105/4300-6000, ροπη 170/1800-4300, κιβωτιο 5αρι, τελικη 195, 0-100 11,8, μικτη καταναλωση 4,8
1.4t, ιπποδυναμη 150/5000-5600, ροπη 245/2000-4000, κιβωτιο 6αρι, τελικη 215, 0-100 8,9, μικτη καταναλωση 5,5

Ασχετως τιμης (που φαινεται απο το site οτι η διαφορα ειναι πολυ μικρη) ο μικρος κινητηρας μου φαινεται πιο καταλληλος για τις αναγκες μας: Μικροτερη καταναλωση και καλυτερες καμπυλες & ευρος ιπποδυναμης και ροπης.
Επισης οι επιδοσεις του μεγαλου ειναι ανω των αναγκων μας και των οριων που θα ηθελα για τη μικρη.

Εχει κανεις αποψη για την αξιοπιστια και καταναλωση των δυο μοτερ;
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#561433
kantoniou έγραψε:Τα SUV ειναι πραγματι πιο ομορφα. Το προβλημα δεν ειναι οτι καταργουνται τα MPV, σε ολες τις κατηγοριες μεγεθους. Το προβλημα ειναι οτι τα SUV που τα αντικαθιστουν δεν υιοθετουν τις πρακτικες λυσεις των MPV.

Το 307 SW, μοντελο 2002, είχε (σε πολυ λογικη τιμη) ανεξαρτητα πισω καθισματα, τα οποια συρονται, ανακλινονται, αναδιπλωνονται και αφαιρουνται τελειως. Ειχε μεσαιο πισω καθισμα-υποβραχιονιο με ποτηροθηκες. Θηκες ΠΑΝΤΟΥ. Τραπεζακια στις πλατες των καθισματων. Τεραστιο ψυχομενο-θερμαινομενο ντουλαπακι. Πριζα 12V για τους πισω επιβατες. Πανοραμικη ηλιοροφη. Δυνατοτητα 7θεσιας διαρρυθμισης. Μηκος μονο 4,42.

Παρομοιως και τα Scenic, Picasso, Zafira,Verso κ.ά.

Για να τα βρεις αυτα σημερα πρεπει να πας σε πολυ ακριβα πολυμορφικα, SUV ή βανακια. Τα περισσοτερα μικρα SUV δεν υιοθετουν τετοιες λυσεις. Θα επρεπε να εχουν τουλαχιστον μια ευελιξια στα καθισματα, οπως κανει (μονο μερικως) το Captur, το Crossland και κυριως το C3 Aircross. Δεν ξερω τι γινεται στα μεσαια SUV, αλλα, φανταζομαι, οχι πολλα.


Το θέμα είναι πως τα MPV ήταν πιο ακριβά αλλά οι εταιρείες πρόσφεραν πράγματι και κάτι επιπλέον, με τα SUV πουλάνε κυρίως εμφάνιση.

Και δεν είναι μόνο ο εξοπλισμός άνεσης και οι πρακτικές λύσεις που απουσιάζουν. Μιας και μιλάμε ως επι το πλείστον για οικογενειακά αυτοκίνητα, δεν συγκρίνονται οι θέσεις στα MPV σε σχέση με τα SUV, όπου συνήθως κάθονται παιδιά. Συγκρίνεται η ορατότητα που έχεις στις πίσω θέσεις ένος 500L σε σχέση με ένα Qashqai ή ακόμη χειρότερα με το CHR;
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#561558
Asimov έγραψε:Ενημερωτικά τρέχει προσφορά για το Opel Astra 1.4 150hp έκδοση edition 120, ΤΕΛΙΚΉ ΤΙΜΉ 17500 (λευκό χρώμα).
Σημερινή προσφορά από 2 αντιπροσωπείες Opel.
Επίκειται f/l βέβαια, αν σε απασχολεί αυτό.

Το ειδα. To facelift δεν με απασχολει. Εξωτερικα μου αρεσε αρκετα. Το εσωτερικο οχι τοσο.

Δεν μου αρεσαν:
Μερικες βασικες (για τις δικες μας αναγκες) ελλειψεις στον εξοπλισμο, οπως καμερα οπισθοπορειας, αισθητηρες παρκινγκ.
Το συστημα ασφαλειας Opel Eye δεν προσφερεται ουτε εξτρα στη βασικη εκδοση. Στην επομενη, που ειναι στα 19,5k, χρεωνεται 800€...
Χωρος αποσκευων 370lt, πλησιαζει επικινδυνα στα 355 του Ibiza και του Μπαλενου, που ειναι 30 και 37cm πιο κοντα.
Το κενο στην κονσολα που υποτιθεται ειναι θηκη για το κινητο, ενω ειναι απλα μια αηδια.
Τα χειριστηρια (ειδικα στο τιμονι και στο κλιματιστικο) φαινονται πολυ κατωτερα ποιοτικα του i30 & Ceed.

Μου αρεσαν:
Οι προδιαγραφες του κινητηρα ειναι πολυ ανωτερες ολων των αλλων. Το χρηματοδοτικο ειναι πολυ καλο, ειδικα ενα προγραμμα που εχουν με επιτοκιο 3,5% αν εξοφλησεις σε 36 μηνες. Η οθονη εχει ενσωματωθει πολυ πετυχημενα στο ταμπλο.

Η τιμη ειναι μεν καλη (17,5k), αλλα αν το συγκρινεις με Hyundai / Kia, ειναι τελικα πιο ακριβο, καθως οι κορεατες εχουν φουλ πακετο ασφαλειας και αρκετα αλλα στοιχεια εξοπλισμου.

Δεν ψηθηκα για το Αστρα, καθως το ατου του (κινητηρας, επιδοσεις) δεν ειναι πρωτευον κριτηριο για εμας και λειπουν πραγματα που θελω για το παιδι.

Εχουν φερει και το Crossaland με τον 1.2t 110HP του PSA, που μεχρι τωρα το εδιναν μονο με αυτοματο κιβωτιο. Αλλα το τιμολογουν 19.300 (και θα αυξηθει η τιμη), κατι που το κανει ασυμφορο, τοσο σε σχεση με το Αστρα οσο και με τα Vitara, Stonic.