Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#561294 Αν είσαι λάτρης της τζαπανίλας θεωρώ ότι είναι άξιος συνεχιστής της ιαπωνικής κουλτούρας
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#561387 Αν είσαι λάτρης κοιτάζεις σε RFC και LC500.
Η σχεδιαστική γραμμή, ειδικά του εμπρός τμήματος είναι νιποιακης εκπαίδευσης.
Περιμένουμε περισσότερα review για να δούμε και το ζουμί του πράγματος
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#561442
red_monster έγραψε:Αν είσαι λάτρης της τζαπανίλας θεωρώ ότι είναι άξιος συνεχιστής της ιαπωνικής κουλτούρας


:lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#561467
dimviii έγραψε:
red_monster έγραψε:Αν είσαι λάτρης της τζαπανίλας θεωρώ ότι είναι άξιος συνεχιστής της ιαπωνικής κουλτούρας


:lol:


+ Μοτέρ πενβέ

Λογικό ο ντημης να το έχει ερωτευτεί! :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#561491
vasilis έγραψε:Αν είσαι λάτρης κοιτάζεις σε RFC και LC500.
Η σχεδιαστική γραμμή, ειδικά του εμπρός τμήματος είναι νιποιακης εκπαίδευσης.
Περιμένουμε περισσότερα review για να δούμε και το ζουμί του πράγματος


Ενίοτε γνωστό κ ως RC F :lol:

Ανανεώθηκε , ελάφρωσε , ρυθμίστηκε, τσίμπησε και 5 αλογάκια , έχει φοβερό ήχο
Εικόνα

Μην ξεγράφουμε το νέο Supra βέβαια, το tuning είναι απο τον κύριο που ευθύνεται για το GT86 / BRZ κ ο στόχος παραμένει η Cayman.
Το μοτέρ , εφόσον παραμένει ο B58, έχει δει ήδη εύκολη βελτίωση για 100-150 ίππους παραπάνω χωρίς πολλά.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#561525
georgetz έγραψε:Το μοτέρ , εφόσον παραμένει ο B58, έχει δει ήδη εύκολη βελτίωση για 100-150 ίππους παραπάνω χωρίς πολλά.



παιδες πριν 20 χρονια ο 2jz εφτανε απο 320 τα 800 με ΚΛΕΙΣΤΟ μοτερ.
συνεχιστε τη συγκριση τωρα με το νεο/παλιο σουπρα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#561529 Ναι κ οι ρυποι, οικονομία κλπα ηταν σανσκριτικά.

Πανε αυτά, τετελεσθαι, να ζήσουμε να τα θυμόμαστε.

11:1 λόγο συμπιεσης έχει κ ποσα ακόμη πραγματακια που δεν το κάνουν 2JZ στη βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#561547 + Γνωστή αξιοπιστία μοτέρ πενβέ σε αντίθεση με την πασίγνωση αναξιοπιστία του 2JZ :svivhaha: :shifty:

Ο ντήμης έχει υγρά όνειρα από τη στιγμή που το έμαθε... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#561550 Έχω την αίσθηση πως η ιστορία ως τώρα έχει δείξει ότι οι ευρωιαπωνικες συμμαχίες λειτουργούν υπέρ των ιαπωνων άσχετα των επιμέρους υλικών και είτε πρόκειται για φτηνές κατασκευές είτε ακριβότερες. Οι Ευρωπαίοι "πουλάνε" ιαπωνική αξιοπιστία αλλά εντέλει ταμείο κάνουν οι Ιάπωνες.
Πέρσι ο πωλητής της Fiat για το 2θεσιο τους, τρεις φορές μου είπε το πόσο καλό είναι που υπάρχει η αξιόπιστη Mazda από πίσω που και αυτή ξέρει από σπορ κατασκευές ... Και στην περίπτωση Supra/bmw νομίζω το ίδιο θα γίνει. Περιμένω πωλητή BMW να λέει πως μεγάλο ατού που από πίσω υπάρχει το Yaris που δεν σπάει και δεν χτυπάει...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#561892 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#582478

Ντρίφτη περίληψη;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#582480 Όλα τα αγγλικά περιοδικά έχουν βγάλει review, κι εσύ θες περίληψη από τα ολλανδικά; :lol:

https://www.carmagazine.co.uk/car-revie ... pra-coupe/
https://www.evo.co.uk/toyota/supra
https://www.autocar.co.uk/car-review/to ... 019-review
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#582489 Το γενικό συμπέρασμα είναι μιεχ πάντως και λογικό.
Το ταμπλό είναι BMW εντελώς, ειδικά η κεντρική κονσόλα.
Το μοτέρ χάνει κατά κράτος σε σχέση με την "αληθινή" Supra.
Πραγματικά, δεν ξέρω που απευθύνεται αυτό το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#582518 To μοτορι γιατι χανει? Το Β58 ειναι πολυ καλο μοτορι και εχει δυνατοτητες να βγαλει ευκολα +100 ιππους.

Το εχουν απαντησει στην Τογιοτα. Επηδη εχουν επικεντρωθει στα υβριδικα δεν εχουν τα χρηματα να εξελιξουν σπορ αυτοκινητα γιαυτο τα περνουν ετοιμα απο Γιαμαχα, Σουμπαρου και BMW τωρα και κανουν λιγο στο στησιμο μονο. Οποιος θελει αγοραζει.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#582524 +100 άτια είναι φυστικάκια Αιγίνης μπρος στον 2JZ , γελάει το Χαμαμάτσου (της Suzuki είναι για τους παρατηρητικούς αλλά δε βαριέσαι, you get the point)

Τα review μέχρι τώρα είναι πολύ θετικά , απομένουν οι συγκρίσεις με την Cayman , αν κ δεν βλέπω ιδιαίτερη πρεμούρα απο μεριάς Toyota , παρα μόνο για να πιστωθεί σε ποια κατηγορία περίπου ανήκει.

Με 16 δις αποθεματικό σε hard cash μεταξύ πολλών assets , νομίζω οτι δεν είναι δύσκολο για την Toyota να εξελίξει το δικό της (insert part here) αλλά για το αν είναι πραγματικά επιθυμητό κ λογικό ελέω χρόνου/κόστους.

Τουλάχιστον αυτό είπε κ ο Tada , όταν του είπαν για inline six , "θα μας πήγαινε μερικά χρόνια πίσω" , για ένα concept που όπως είπαν κ στο Everyday Driver, " λίγο ακόμα κ θα είχε χάσει το ενδιαφέρον του μετά απο τόση αναμονή" :lol:

Να προσθέσω οτι χειροκίνητο κιβώτιο κ κινητήρας 2λίτρων είναι καθ'οδόν