- 15 Ιαν 2019, 22:52
#560869
JarnoT έγραψε:Περισσότερο εννοούσα ότι με την Έλλι μπορεί και "τα βρίσκει" ώστε να κερδίζουν και οι δύο.
Δηλαδή, τύποις ανταγωνισμός υπάρχει (επιτροπές, κλπ που σωστά αναφέρει ο mark), επί τοις ουσίας ανταγωνισμός δεν. Βολεύονται και οι δυο και μια χαρά.
Δεν νομίζω να τίθεται τέτοιο θέμα μεταξύ Aegean και Ellinair. Δεν το αποκλείω βέβαια, απλά δεν νομίζω πως ο Βασιλάκης (Βακάκης έγραψα πιο πριν
) θα κάτσει να ασχοληθεί με την όποια Ellinair. Ούτως ή άλλως, η Ellinair με τα 4 αεροπλάνα δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστεί την Aegean (που σύντομα θα έχει πάνω από 100).
Ξαναλέω, μια κλανιά να ρίξει η Aegean τους έχει σβήσει όλους υπόλοιπους...
melos86 έγραψε:Παντως οταν -και αν- ολοκληρωθει η σιδηροδρομικη συνδεση αθηνας θεσσαλονικης με τα γρηγορα τρενα στην πραξη δεν θα εχει νοημα η αεροπορικη συνδεση! Ξερει κανεις πως παει το συγκεκριμενο θεμα?
Καλά... Τρένα στην Ελλάδα...
Δεν έχω ιδέα πως πάει το συγκεκριμένο έργο, αλλά κρίνοντας από την προϊστορία των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα, δεν περιμένω πολλά...
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα