Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By fokion
#560636
mirage έγραψε:Η Ryanair προφανώς αποφάσισε να γεμίζει τα αεροπλάνα για το εξωτερικό με άλλο τρόπο από το να καίει λεφτά στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Έτσι δούλευε, δουλεύει και θα δουλεύει στο πως κανονίζει το πτητικό της έργο μια low cost εταιρεία.


Αυτο ειναι μαλλον το πιθανοτερο
και Αθηνα θα ερχεται απο εξωτερικό και αλλους προορισμους και Θεσσαλονικη.
το......... "λεωφορείο" εκοψε μονο.....
Άβαταρ μέλους
By gakost
#560702
mirage έγραψε:Η Ryanair προφανώς αποφάσισε να γεμίζει τα αεροπλάνα για το εξωτερικό με άλλο τρόπο από το να καίει λεφτά στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Έτσι δούλευε, δουλεύει και θα δουλεύει στο πως κανονίζει το πτητικό της έργο μια low cost εταιρεία.


Αυτό ακριβώς. Λέγεται κόστος ευκαιρίας. Κάνει τους υπολογισμούς και βλέπει τι είναι ποιο κερδοφόρο ανά € που ξοδεύει /επενδύει και κοβει / ενισχύει ή δημιουργεί δρομολόγια. Το μόνο που μετράει είναι το χρήμα και πόσο αποδοτικό είναι το δρομολόγιο.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#560718
elteo έγραψε:
markvag έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Αυτό είναι τεράστιο πλήγμα για τους Θεσσαλονικείς, που την χρησιμοποιούσαν κατά κόρον για να έρχονται στα μέρη μας... Τώρα, και μέχρι να τελειώσει το τρένο, ΚΤΕΛ ή αμαξάκι και διόδια.
:s_rofl


Πάρτυ στην Aegean σήμερα... :lol: :lol:


Kαι στα ΚΤΕΛ και στον ΟΣΕ και στα διόδια ... :lol:


Σήμερα το πρωί, διαφήμιση στο ραδιόφωνο Ellinair, 2 δρομολόγια Αθήνα - Θεσσαλονίκη κάθε μέρα... :lol: :lol: Και άλλο πάρτυ... Μέχρι να τους καταπιεί η Aegean βέβαια... :lol: Αν θελήσει να το κάνει.


cosneo έγραψε:Ο Μάρκος πριν πολύ καιρό είχε αναφέρει για κάτι αυξήσεις της Fraport σε μαγαζιά κλπ. Τους αυξησαν και σ' αυτούς κάτι?
Μου φαίνεται λίγο απίθανο να μην "συμμετέχει" σε όλο αυτό η Fraport...


Αυξήθηκαν (εκτοξεύθηκαν για την ακρίβεια) και τα τέλη που αφορούν τα αεροσκάφη, οπότε ίσως έπαιξει και αυτό το ρόλο του. Δεν ξέρω τι και πως σε κάθε εταιρεία και αν υπάρχει ξεχωριστό τιμολόγιο ανάλογα με την εταιρεία / όγκο / τζίρο ή τι άλλο, αλλά θεωρώ πως επηρρέασε και την Ryan. Προφανώς βέβαια, η Ryan είδε πως μπορεί να χρησιμοποιεί αποδοτικότερα τον στόλο της αλλού, όπως είδαμε με την ανακοίνωση για αυξημένες πτήσεις εκτός, οπότε προτίμησε την λύση που δίνει περισσότερα κέρδη.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#560720
markvag έγραψε:Σήμερα το πρωί, διαφήμιση στο ραδιόφωνο Ellinair, 2 δρομολόγια Αθήνα - Θεσσαλονίκη κάθε μέρα... :lol: :lol: Και άλλο πάρτυ... Μέχρι να τους καταπιεί η Aegean βέβαια... :lol: Αν θελήσει να το κάνει.

Και γιατί να το κάνει; Μάλλον τη συμφέρει να υπάρχει ένας μικρός ελεγχόμενος παίκτης στα πόδια της :-)
Άβαταρ μέλους
By markvag
#560794
JarnoT έγραψε:
markvag έγραψε:Σήμερα το πρωί, διαφήμιση στο ραδιόφωνο Ellinair, 2 δρομολόγια Αθήνα - Θεσσαλονίκη κάθε μέρα... :lol: :lol: Και άλλο πάρτυ... Μέχρι να τους καταπιεί η Aegean βέβαια... :lol: Αν θελήσει να το κάνει.

Και γιατί να το κάνει; Μάλλον τη συμφέρει να υπάρχει ένας μικρός ελεγχόμενος παίκτης στα πόδια της :-)


Η Aegean είχε θέματα με την επιτροπή ανταγωνισμού και την Κομισιόν όταν αγόρασε την Ολυμπιακή, μιας και είχε μονοπωλιακό ποσοστό της αγοράς στην Ελλάδα (άνω του 80%). Οπότε αφήνει τους μικρούς σαν την Ellinair να γλύφουν κανένα κοκκαλάκι καπ' καπ'... :lol:

Τώρα, δεν ξέρω πόσο ελεγχόμενος παίκτης είναι η Ellinair από τον Βακάκη, ίσως εννοείς πως αν θέλει τους σβύνει σε χρόνο dt (που ισχύει προφανώς, όπως και με όλες τις μικρές, Astra, SkyExpress ή όποια άλλη)
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#560819 Περισσότερο εννοούσα ότι με την Έλλι μπορεί και "τα βρίσκει" ώστε να κερδίζουν και οι δύο.
Δηλαδή, τύποις ανταγωνισμός υπάρχει (επιτροπές, κλπ που σωστά αναφέρει ο mark), επί τοις ουσίας ανταγωνισμός δεν. Βολεύονται και οι δυο και μια χαρά.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#560859 Παντως οταν -και αν- ολοκληρωθει η σιδηροδρομικη συνδεση αθηνας θεσσαλονικης με τα γρηγορα τρενα στην πραξη δεν θα εχει νοημα η αεροπορικη συνδεση! Ξερει κανεις πως παει το συγκεκριμενο θεμα?
Άβαταρ μέλους
By markvag
#560869
JarnoT έγραψε:Περισσότερο εννοούσα ότι με την Έλλι μπορεί και "τα βρίσκει" ώστε να κερδίζουν και οι δύο.
Δηλαδή, τύποις ανταγωνισμός υπάρχει (επιτροπές, κλπ που σωστά αναφέρει ο mark), επί τοις ουσίας ανταγωνισμός δεν. Βολεύονται και οι δυο και μια χαρά.


Δεν νομίζω να τίθεται τέτοιο θέμα μεταξύ Aegean και Ellinair. Δεν το αποκλείω βέβαια, απλά δεν νομίζω πως ο Βασιλάκης (Βακάκης έγραψα πιο πριν :tomato: ) θα κάτσει να ασχοληθεί με την όποια Ellinair. Ούτως ή άλλως, η Ellinair με τα 4 αεροπλάνα δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστεί την Aegean (που σύντομα θα έχει πάνω από 100).

Ξαναλέω, μια κλανιά να ρίξει η Aegean τους έχει σβήσει όλους υπόλοιπους... :iconcool:


melos86 έγραψε:Παντως οταν -και αν- ολοκληρωθει η σιδηροδρομικη συνδεση αθηνας θεσσαλονικης με τα γρηγορα τρενα στην πραξη δεν θα εχει νοημα η αεροπορικη συνδεση! Ξερει κανεις πως παει το συγκεκριμενο θεμα?


Καλά... Τρένα στην Ελλάδα... :lol: :lol: Δεν έχω ιδέα πως πάει το συγκεκριμένο έργο, αλλά κρίνοντας από την προϊστορία των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα, δεν περιμένω πολλά... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Chris
#560896 Για πειτε παληκαρια καμια ιδεα, αθηνα αμστερνταμ τριτη του πασχα, μολις μου εστειλαν μαιλ οτι αλλαζει η αναχωρηση απο 21:00 σε 19:00 (τελειο, να φτασω σπιτι νωριτερα), και η αφιξη απο 12 παρα δεκα σε 12 και πεντε! Πωτς γενεν αυτο; Σταση σαλονικα για καριοκες;


< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#560897 Πτήση;
Άβαταρ μέλους
By gakost
#560925
markvag έγραψε:
melos86 έγραψε:Παντως οταν -και αν- ολοκληρωθει η σιδηροδρομικη συνδεση αθηνας θεσσαλονικης με τα γρηγορα τρενα στην πραξη δεν θα εχει νοημα η αεροπορικη συνδεση! Ξερει κανεις πως παει το συγκεκριμενο θεμα?


Καλά... Τρένα στην Ελλάδα... :lol: :lol: Δεν έχω ιδέα πως πάει το συγκεκριμένο έργο, αλλά κρίνοντας από την προϊστορία των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα, δεν περιμένω πολλά... :lol:


Τα πράγματα φαίνεται θα αλλάξουν βάζει τραίνα και η Goldair Αθηνα - Θεσσαλονίκη 3:30 . Το 2019 λέει η είδηση βάλε και το πρωτόκολλο , υπογραφές σφραγίδες (συμπεριλαμβανομένης και της στρογγυλής) μάλλον το 2020

https://www.taxydromos.gr/Larisa/320921 ... ldair.html
Άβαταρ μέλους
By markvag
#560938
gakost έγραψε:
markvag έγραψε:
melos86 έγραψε:Παντως οταν -και αν- ολοκληρωθει η σιδηροδρομικη συνδεση αθηνας θεσσαλονικης με τα γρηγορα τρενα στην πραξη δεν θα εχει νοημα η αεροπορικη συνδεση! Ξερει κανεις πως παει το συγκεκριμενο θεμα?


Καλά... Τρένα στην Ελλάδα... :lol: :lol: Δεν έχω ιδέα πως πάει το συγκεκριμένο έργο, αλλά κρίνοντας από την προϊστορία των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα, δεν περιμένω πολλά... :lol:


Τα πράγματα φαίνεται θα αλλάξουν βάζει τραίνα και η Goldair Αθηνα - Θεσσαλονίκη 3:30 . Το 2019 λέει η είδηση βάλε και το πρωτόκολλο , υπογραφές σφραγίδες (συμπεριλαμβανομένης και της στρογγυλής) μάλλον το 2020

https://www.taxydromos.gr/Larisa/320921 ... ldair.html


Στη φωνή... :lol: :lol:

Μακάρι χίλιες φορές να έρθει ο Ελληνικός σιδηρόδρομος στον 21ο αιώνα... :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By corsair
#560954
markvag έγραψε: την Aegean (που σύντομα θα έχει πάνω από 100).



και 1000 αεροσκάφη να χει, αν ολα ειναι 320, ΝΑ ΤΑ ΒΡΑΣΩ. :rant: Νυσάφι με αυτο τον καρκίνο. :s_mad

Οταν θα πάρει κανα wide body ή κανα short-haul regional, ξυπνήστε με :rtfm: