Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By bebes
#560040 Ta SUBARU, τουλάχιστον μέχρι το δικό μου μοντέλο, εχουν μηχανικά διαφορικά και μπλοκέ (μηχανικό) πίσω.

Κατα τη γνώμη μου (και οχι μόνο) η απλούστερη και πιο αξιόπιστη λύση μιας και δε θα σε αφήσει ποτε σε μια δύσκολη στιγμή όπως ενα ηλεκτρονικό (ψευτο)διαφορικό.
Το μειονέκτημα είναι το υψηλότερο κόστος και (στο δικο μου μοντέλο) ο αδύναμος σχετικά συμπλέκτης.

Οταν ημουν στη διαδικασία αναζήτησης ειχα δει άπειρα βιντεάκια και διάβασα οσες κριτικές βρήκα, για το 4motion της VW, το Χdrive της Χ3, την τερτρακίνηση της Michubihi στο Outlander, ...
Ολα ηταν ηλεκτρονικά και οι δοκιμαστές έβρισκαν ενα σημείο που τα "έπαιζαν" και το αυτοκίνητο εμενε ακίνητο.
Βέβαια, στις περισσότερες περιπτώσεις ο χρήστης δε θα το διαπιστώσει αυτό απο προσωπική εμπειρία. :lol:
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#560052
Ta SUBARU, τουλάχιστον μέχρι το δικό μου μοντέλο, εχουν μηχανικά διαφορικά και μπλοκέ (μηχανικό) πίσω.

Αυτο ακριβως.
Τα sti forester και impreza εχουν και μπλοκε μπροστα.
Κολλητος μου και γειτονας στο χωριο ειχε ενα φορεστερ 2.5 το οποιο μας αφησε χρονους οταν πηραμε στο χερι το μοτερ. Πηρε ενα X3 τριλιτρο πετρελαιο.
Μια συγκεκριμενη ανηφορα απο τα σπιτια μας στη δημοσιά το φορεστερ την ανεβαινε χιονισμενη για πλακα. Το X3 μας εμεινε στη μεση, μας γυρισε και καθετα στο δρομο και γιναμε ρομπα.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#560087
junior gt έγραψε:
Ta SUBARU, τουλάχιστον μέχρι το δικό μου μοντέλο, εχουν μηχανικά διαφορικά και μπλοκέ (μηχανικό) πίσω.

Αυτο ακριβως.
Τα sti forester και impreza εχουν και μπλοκε μπροστα.
Κολλητος μου και γειτονας στο χωριο ειχε ενα φορεστερ 2.5 το οποιο μας αφησε χρονους οταν πηραμε στο χερι το μοτερ. Πηρε ενα X3 τριλιτρο πετρελαιο.
Μια συγκεκριμενη ανηφορα απο τα σπιτια μας στη δημοσιά το φορεστερ την ανεβαινε χιονισμενη για πλακα. Το X3 μας εμεινε στη μεση, μας γυρισε και καθετα στο δρομο και γιναμε ρομπα.

Γενικά το xdrive της BMW είναι χάλια δυστυχώς.

Άβαταρ μέλους
By dimviii
#560089 φοβερες 4κινησεις σε αυτοκινητα με εξαψηφια τιμη :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#560135
REALZEUS έγραψε:Πολύ "λίγο" αυτό το σύστημα για σοβαρό off roading. :thumbsdown:

To x-mode της Subaru είναι πολύ δυνατό σύστημα. Ειδικά στη 2η του γενιά με το έξτρα mode για deep snow/mud που αφήνει και λίγο παραπάνω σπινιάρισμα, στο καινούργιο forester κοίτα πόσο μακριά πάει με ασφάλτινα:


Και εδώ ο Jason το εξηγεί πολύ ωραία τί αλλάζει το x mode στα διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#560149
dimviii έγραψε:φοβερες 4κινησεις σε αυτοκινητα με εξαψηφια τιμη
+ @PeterPan το βίντεο αυτο ειναι προμο της Audi. Το οποίο Audi ειναι το μόνο με χειμερινα λαστιχα. Αυτααααααα.
Επίσης υπάρχουν διαφορές στο σύστημα ανάλογα με το αν το αμαξι εχει κινητήρα τοποθετημένο κατα τον εγκαρσιο ή διαμηκη άξονα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#560155
kostis20 έγραψε:Στη συγκεκριμένη τελική δοκιμασία βέβαια ακόμα και το compass trailhawk με σπρώξιμο ανέβηκε...


Καμία σχέση οι συνθήκες όμως, στα Jeep χιόνιζε και το έδαφος ήταν εμφανώς υγρό-σαθρό, σε αντίθεση με το Σουμπι. Επίσης δεν ήταν θέμα αδυναμίας (όπως έδειξε και το Renegade σε καλύτερες συνθήκες), αλλά ρύθμισης των συστημάτων του Compass που δεν επέτρεπαν το σπινάρισμα. Όταν το σύστημα κόβει την ισχύ επειδή ανιχνεύει ολίσθηση, πρέπει να επιλέξεις το Sand Mode που επιτρέπει το σπινάρισμα, ώστε να μην σου κόβει το γκάζι.


junior gt έγραψε:Μια συγκεκριμενη ανηφορα απο τα σπιτια μας στη δημοσιά το φορεστερ την ανεβαινε χιονισμενη για πλακα. Το X3 μας εμεινε στη μεση, μας γυρισε και καθετα στο δρομο και γιναμε ρομπα.


Αυτό είναι περισσότερο θέμα ελαστικών. Τι φορούσε το καθένα;


junior gt έγραψε:Τα sti forester και impreza εχουν και μπλοκε μπροστα.


Περίεργη επιλογή για μόνιμα τετρακίνητο, συνήθως πίσω έχουν. Για τον περιορισμό της υποστροφής;


PeterPan έγραψε:Γενικά το xdrive της BMW είναι χάλια δυστυχώς.


Είναι ρυθμισμένο για δυναμική συμπεριφορά στον δρόμο και όχι για off roading. Έχει κάτι βιντεάκια, σε κύκλο πρόσφυσης στο χιόνι, όπου η BMW υπερστρέφει άτσαλα και το αντίστοιχο Audi υποστρέφει λίγο, αλλά δεν χάνει την κατεύθυνσή του. Αυτό δείχνει την ξεκάθαρα ασφάλτινη ρύθμιση της τετρακίνησης της BMW και τον λόγο που τα Audi κατηγορούνται ως βαρετά-υποστροφικά στον δρόμο. Για εκτός δρόμου προφανώς επιλέγεις κάτι άλλο (Land Rover, Jeep, Land Cruiser κλπ).


rocsta έγραψε:έξτρα mode για deep snow/mud που αφήνει και λίγο παραπάνω σπινιάρισμα


Αυτό σίγουρα βοηθάει. Είναι αυτό που έγραψα παραπάνω για το Sand Mode που έπρεπε να επιλεγεί στο Compass.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#560159 Εγώ που έχω οδηγήσει Xdrive με χειμερινα σε διάφορους δρόμους και διάφορες συνθήκες χιονιού δεν ειδα ποτέ καμια δυσκολία στο σύστημα. Μια χαρα τα παει και το HDC σε αποτομες κατωφερειες δουλευει άψογα και με χειρογκαζο μάλιστα. Τώρα αμα θέλεις να κάνεις σκληρο off roading σε λάσπες κλπ δεν εχει τα αντίστοιχα προγράμματα αλλα ειναι και το λαθος αμαξι.Η τετρακίνηση ειναι εκει για έξτρα ασφάλεια και πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες αλλα και σε κανονικές συνθήκες.
Όπως είπα και πριν στα βιντεάκια με τα Audi που πάνε τραίνα στα χιόνια κι όλα τα άλλα κανουν τα δικά τους τα άλλα δεν φοράνε χειμερινα λαστιχα. Γιατί; Μα οπως ειπα ειναι promo βίντεο της Audi.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#560184
REALZEUS έγραψε:
kostis20 έγραψε:Στη συγκεκριμένη τελική δοκιμασία βέβαια ακόμα και το compass trailhawk με σπρώξιμο ανέβηκε...


Επίσης δεν ήταν θέμα αδυναμίας (όπως έδειξε και το Renegade σε καλύτερες συνθήκες), αλλά ρύθμισης των συστημάτων του Compass που δεν επέτρεπαν το σπινάρισμα. Όταν το σύστημα κόβει την ισχύ επειδή ανιχνεύει ολίσθηση, πρέπει να επιλέξεις το Sand Mode που επιτρέπει το σπινάρισμα, ώστε να μην σου κόβει το γκάζι.

Δηλάδή επέλεξαν το sand mode στο renegade και όχι στο compass?Tο αναφέρει κάπου αυτό?
Απο τη διαφορά βάρους πάντως δικαιολογείται το αποτέλεσμα εν μέρει.
Το σύστημα της Jeep είναι πολύ απλό στα δύο αυτά αυτοκίνητα,δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.Ουσιαστικά σαν Haldex είναι.Όλα είναι θέμα ρυθμίσεων και διαδρομών αναρτήσεων.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#560188
kostis20 έγραψε:Δηλάδή επέλεξαν το sand mode στο renegade και όχι στο compass?Tο αναφέρει κάπου αυτό?


Όχι και ούτε εννόησα κάτι τέτοιο. Όταν ανέβηκε το Renegade δεν γλιστρούσε τόσο και το σύστημα δεν έκοψε την παροχή ισχύος. Στο Compass γλιστρούσε και άρα έκοψε το γκάζι. Σε τέτοιες περιπτώσεις το βάζεις σε ρύθμιση όπου επιτρέπει το σπινάρισμα. Εμείς βέβαια με τα παλιά συστήματα δεν έχουμε τέτοια θέματα. Ρυθμίζουμε την ισχύ με το γκάζι. :lol:


kostis20 έγραψε:Απο τη διαφορά βάρους πάντως δικαιολογείται το αποτέλεσμα εν μέρει.


Τα πάντα είναι θέμα πρόσφυσης. Στην περίπτωση του Compass, δεν υπήρχε και τα ηλεκτρονικά έκοβαν την ισχύ, σε αυτό το mode. Όλα τα αυτοκίνητα έχουν την δύναμη να υπερκεράσουν το βάρος τους. Δεν θα δεις περίπτωση όπου δεν θα μπορέσει να σπινάρει τους τροχούς (αν φυσικά το επιτρέψουν τα ηλεκτρονικά), ειδικά όταν μιλάμε για 4χ4 με κοντές σχέσεις.


kostis20 έγραψε:Το σύστημα της Jeep είναι πολύ απλό στα δύο αυτά αυτοκίνητα,δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.


Δεν είναι 3 διαφορικά προφανώς, αλλά είναι μόνιμα εμπλεγμένη 4κίνηση, με κοντές σχέσεις και προγράμματα off road. Είναι τα ικανότερα στην κατηγορία τους.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#560191 Δε νομίζω οτι είναι κανονικά κοντά ,απλά κρατάει τη 1η σχέση στο 9αρι μόνιμα και δεν αλλάζει.
Μόνιμα εμπλεγμένη η τετρακίνηση είναι μόνο στa off road modes & στο Lock όπου κλειδώνει το πολύδισκο.
Προφανώς έχουν κάνει δουλειά στο software και έχουν ενισχυμένα μηχανικά μέρη ώστε να ελέγχουν καλύτερα τη κατανομή μέσω των φρένων και να μη κινδυνεύουν να σπάσουν τα ημιαξόνια πχ ή να υπερθερμανθεί το πολύδισκο. Και όλα αυτά συν τις μεγάλες διαδρομές που κρατάνε τους τροχούς σε επαφή με το έδαφος περισσότερο από ένα SUV της σειράς,που είναι συνειδητά εστιασμένα περισσότερο εντός δρόμου.
Έχω οδηγήσει compass ,ήταν πολύ καλό εκτός.Το κιβώτιο για τα μπάζα πάντως.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#560196
kostis20 έγραψε:Δε νομίζω οτι είναι κανονικά κοντά ,απλά κρατάει τη 1η σχέση στο 9αρι μόνιμα και δεν αλλάζει.


Δίκιο έχεις.


kostis20 έγραψε:Μόνιμα εμπλεγμένη η τετρακίνηση είναι μόνο στa off road modes & στο Lock όπου κλειδώνει το πολύδισκο.


Ε μα τότε χρειάζεται ουσιαστικά. :lol:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#560204
mirage έγραψε:
dimviii έγραψε:φοβερες 4κινησεις σε αυτοκινητα με εξαψηφια τιμη
+ @PeterPan το βίντεο αυτο ειναι προμο της Audi. Το οποίο Audi ειναι το μόνο με χειμερινα λαστιχα. Αυτααααααα.
Επίσης υπάρχουν διαφορές στο σύστημα ανάλογα με το αν το αμαξι εχει κινητήρα τοποθετημένο κατα τον εγκαρσιο ή διαμηκη άξονα.

mirage που φαίνεται ότι το audi είναι το μόνο με χειμερινά κ πως είναι promo? :hmmm:

τα λάστιχα δε φαίνονται από κοντά, ούτε πιθανά αυλάκια τους. αυτό για τα λάστιχα κ το πρόμο το έγραψαν 2 στα σχόλια, αλλά αυτό δε λέει κάτι
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#560358
PeterPan έγραψε:
mirage έγραψε:
dimviii έγραψε:φοβερες 4κινησεις σε αυτοκινητα με εξαψηφια τιμη
+ @PeterPan το βίντεο αυτο ειναι προμο της Audi. Το οποίο Audi ειναι το μόνο με χειμερινα λαστιχα. Αυτααααααα.
Επίσης υπάρχουν διαφορές στο σύστημα ανάλογα με το αν το αμαξι εχει κινητήρα τοποθετημένο κατα τον εγκαρσιο ή διαμηκη άξονα.

mirage που φαίνεται ότι το audi είναι το μόνο με χειμερινά κ πως είναι promo? :hmmm:

τα λάστιχα δε φαίνονται από κοντά, ούτε πιθανά αυλάκια τους. αυτό για τα λάστιχα κ το πρόμο το έγραψαν 2 στα σχόλια, αλλά αυτό δε λέει κάτι

Ναι βασικά αν φορούσαν θερινά η BMW & h MB θα περίμενα πολύ χειρότερη συμπεριφορά...
Οι διαφορές υπέρ του Audi μπορούν άνετα να δημιουργηθούν με λίγο γκάζι παραπάνω και πιο απότομες τιμονιές...