Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#559993 Τα χειμερινά ελαστικά είναι μεγάλο συν. Εγώ με τη bmwδεν είχα ποτέ πρόβλημα ευτυχώς, κ ας είναι πισωκούνα.
Τώρα για 10 μέρες χιόνι στην Ελλάδα κ χειμώνα με θερμοκρασίες περί των 10 βαθμών δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει η ταλαιπωρία με 2ο σετ ελαστικών, αλλαγή κτλ.

Για Κοζάνη κτλ φυσικά ναι, αλλά για Αθήνα -Θεσνικη αν δεν πάει κανείς χιονοδρομικό, είναι μεγάλο το κόστος...

All weather με αλλαγή κάθε 2,5-3 χρόνια είναι ίσως καλύτερη λύση. Εγώ αυτό αποφάσισα πχ στο Golf. Δεν νομίζω να υπάρχουν στις διαστάσεις σου βέβαια...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#560003
PeterPan έγραψε:All weather με αλλαγή κάθε 2,5-3 χρόνια είναι ίσως καλύτερη λύση.


Σε SUV, τα All Weather M&S είναι πολύ καλή επιλογή, αν πηγαίνεις εκτός δρόμου. Σε επιβατικό είναι απλά μέτρια παντού.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#560025
PeterPan έγραψε:Τα χειμερινά ελαστικά είναι μεγάλο συν. Εγώ με τη bmwδεν είχα ποτέ πρόβλημα ευτυχώς, κ ας είναι πισωκούνα.
Τώρα για 10 μέρες χιόνι στην Ελλάδα κ χειμώνα με θερμοκρασίες περί των 10 βαθμών δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει η ταλαιπωρία με 2ο σετ ελαστικών, αλλαγή κτλ.

Για Κοζάνη κτλ φυσικά ναι, αλλά για Αθήνα -Θεσνικη αν δεν πάει κανείς χιονοδρομικό, είναι μεγάλο το κόστος...

All weather με αλλαγή κάθε 2,5-3 χρόνια είναι ίσως καλύτερη λύση. Εγώ αυτό αποφάσισα πχ στο Golf. Δεν νομίζω να υπάρχουν στις διαστάσεις σου βέβαια...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tα έχεις τα δίκια σου...
Στο allroad με τα χειμερινά πολλές φορές αγχώνομαι όταν πρέπει να τα οδηγήσω με 15+ °C ,κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά στην Αθήνα το χειμώνα.
Όπως έχω ξαναγράψει allweather m+s με νιφάδα φοράει το Land και είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#560034 Να μη σας πω δηλαδή που χτύπαγα 140αρες με 25 βαθμούς αρχές Μαϊου κάποτε όταν έκανα Κομοτηνή- Αθήνα γιατί τα θερινά ήταν στην Πρωτεύουσα.



Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#560165
KiloMeater έγραψε:Δε νομίζω οτι τρέχει κάτι, απλά τα φθείρεις πιο γρήγορα


Οι θερμικοί κύκλοι τα σκληραίνουν, και ακόμα και αν φαίνεται ότι έχουν πέλμα, αχρηστεύονται ως χειμερινά. Επίσης "σαπουνιάζουν" και δεν προσφέρουν πρόσφυση, ενώ και η αίσθηση (τιμόνι κλπ) είναι απαίσια.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#560177 Φρενάρισμα επίσης χάλια σε αυτές τις θερμοκρασίες.
Είχα κατέβει και εγώ τέλος Απριλίου Ελλάδα με τα χειμερινά και ήταν πολύ άσχημο το φρενάρισμα...
Βέβαια πριν το πλοίο είχα ανέβει San Marino με 20+cm χιόνι...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk