dimviii έγραψε:στην βαση του φιλτρου λαδιου δεν εχει μια αλλεν ταπα που την βγαζεις,και βαζεις τον αισθητηρα? Ετσι ηταν στα 7-8-9 τουλαχιστον.
Όντως έτσι είναι στα 7-8-9 αλλά το 10αρι δεν έχει και θέλει άλλο τρόπο να βάλεις τον αισθητήρα.
< >
Nikos! έγραψε:dimviii έγραψε:στην βαση του φιλτρου λαδιου δεν εχει μια αλλεν ταπα που την βγαζεις,και βαζεις τον αισθητηρα? Ετσι ηταν στα 7-8-9 τουλαχιστον.
Όντως έτσι είναι στα 7-8-9 αλλά το 10αρι δεν έχει και θέλει άλλο τρόπο να βάλεις τον αισθητήρα.
< >
προσεξε τα καλωδια,οσοι με 7-8-9 ειχαν βαλει αισθητηρα στην ταπα,λογω χαμηλωματος ,τα ξήλωναν συχνα πυκνα ,επειδη εβρισκαν κατω.
dimviii έγραψε:Nikos! έγραψε:dimviii έγραψε:στην βαση του φιλτρου λαδιου δεν εχει μια αλλεν ταπα που την βγαζεις,και βαζεις τον αισθητηρα? Ετσι ηταν στα 7-8-9 τουλαχιστον.
Όντως έτσι είναι στα 7-8-9 αλλά το 10αρι δεν έχει και θέλει άλλο τρόπο να βάλεις τον αισθητήρα.
< >
προσεξε τα καλωδια,οσοι με 7-8-9 ειχαν βαλει αισθητηρα στην ταπα,λογω χαμηλωματος ,τα ξήλωναν συχνα πυκνα ,επειδη εβρισκαν κατω.
Notted!
< >
Το racecapture track μπήκε (όταν βρω χρόνο θα φτιάξω και βίντεο), συνδέθηκε με την OBD, εγκαταστάθηκε το racecapture android app στην οθόνη συνδέθηκε μέσω wifi η οθόνη με το racecapture και μετά από ψάξιμο και βοήθεια από εβάδες στην Αμερική που παίζουν με το racecapture πήρα τον κώδικα.
Τι σημαίνει κώδικας?
Πάμε από την αρχή.
Ο Κούτρας μου έχει ρίξει στην ECU διάφορα patches όπως το rax patch το οποίο ξεκλειδώνει και σηκώνει πληροφορίες από την ecu για γρήγορο realtime logging στο evoscan. Πληροφορίες όπως θερμοκρασίες/πιέσεις κιβωτίου, boost, coolant κλπ
Το racecapture track έχει τους εξής τρόπους να πάρει πληροφορία και να τη δείξει στην οθόνη.
1. Μέσω OBD Port (σύνδεση Racecapture-->RJ45-->OBD) σηκώνει μόνο RPM, coolant, speed που δεν είναι κλειδωμένα
2. Μέσω αναλογικών αισθητήρων (όπως πχ θερμοκρασίας λαδιού, πίεσης λαδιού, wideband κλπ) με τη σύνδεση του AnalogX (Racecapture unit-->network splitter-->RJ45(1)-->AnalogX-->μέχρι 4 σένσορες| --> RJ45(2)-->OBD). Μετά προγραμματίζεις στη μονάδα τι θέλεις να βλέπεις και τα προσθέτεις στο dashboard.
3. Μέσω lua scripting. Εφόσον έχουμε το rax patch, γνωρίζοντας τις διευθύνσεις της rax στην ECU μπορείς να γράψεις κώδικα σε μορφή lua όπου ζητάει πληροφορία και την μεταφέρει στην οθόνη. Έτσι μπορούμε να σηκώσουμε ό,τι πληροφορία έχει η ecu!!
Το racecapture είναι επίσης laptimer (έχει και gps κεραία). Έχω στείλει στην Autosport Labs (εταιρία του racecapture) τις πίστες των Μεγάρων & Σερρών κι έτσι μπορώ παράλληλα να έχω και χρονομέτρηση στο trackday αλλά και ζωτικές πληροφορίες του κινητήρα/κιβωτίου.
Μπορεί επίσης με internet σύνδεση να σηκώσει όλα αυτά τα δεδομένα σε cloud για αγωνιστικές εφαρμογές και από εκεί και πέρα να παρέχει realtime τηλεμετρία.
Η Autosport Labs έχει άλλες δυο (ακριβότερες) εκδόσεις. Το racecapture/pro & racecapture/apex.
Οι πληροφορίες που βλέπω:
Το dashboard
Race dashboard 1:
Race dashboard 2:
Και εδώ τα settings και ο (minified) κώδικας:
#Ilovetechnology
Με τον αγαπητό Κούτρα κάναμε firmware update στην TCU του SST σε 2015 MY χθες και μετά κάναμε και ένα teach in στο sst.
Ε και ανέβασε 14bar πίεση στο κιβώτιο όταν πριν σήκωνε με το ζόρι 11 κι έτσι είχε ένα μικρό πατιναρισμα. Σκοτώνει το εργαλείο τώρα. Κλωτσιά κανονική σε κάθε αλλαγή στο super sport! Σε λογκαρισμα είδαμε 1,985 bar.
Fuckin' yeah!!
Ντιμη ακούς?
< >
Εαν εχεις εβο,ειναι μονοδρομος.
Νικο εισαι αρκετα δυνατος για να πατησουμε?
dimviii έγραψε:Γιωργαρας,μοναδικος προγραμματιστης,που του αρεσει αυτο που κανει.
Εαν εχεις εβο,ειναι μονοδρομος.
Νικο εισαι αρκετα δυνατος για να πατησουμε?
Είναι πραγματικά μοναδικός και πάρα πολύ καλός άνθρωπος! Φάγαμε όλο το απόγευμα χθες, Κυριακή να το ετοιμάσουμε. Μεγάλη η ευχαρίστηση όταν το καταφέραμε.
Νομίζω ότι τώρα μπορούμε να πατήσουμε. Χαχα.
< >
Σε πάτημα το SST λογκαρε 15,5 bar.
Αυτό σημαίνει ότι πρακτικά παρόλα τα χρόνια του και τα χλμ (62Κ) δεν πατιναρει. Βεβαίως σε αυτό βοήθησε και ο επαναπρογραμματισμος που κάναμε.
Πίεση (boost) κράτησε 1,82. Κουκλί.
Το μόνο θέμα είναι ότι έβγαλε κάτι περίεργα knock counts, στιγμιαία για 120ms έδειξε 5 και 4 αλλά έγραψε 1,2,3.
Πιθανόν να φταίει ο καταλύτης σύμφωνα με τον προγραμματιστη οπότε μάλλον παίρνει δρόμο και επίσης θα βάλουμε ένα τριπορτο switch γιατί το μαμά ζορίζεται όπως έδειξε το λογκ. Έχει τερματίσει.
< >
Nikos! έγραψε:Πίεση (boost) κράτησε 1,82. Κουκλί.
κρατησε? ή σηκωσε στιγμιαια στο overboost?
dimviii έγραψε:Nikos! έγραψε:Πίεση (boost) κράτησε 1,82. Κουκλί.
κρατησε? ή σηκωσε στιγμιαια στο overboost?
H δευτερούλα δείχνει να κράτησε από 5-6Κ στροφές. Νομίζω αυτό είναι το πάτημα, το έχω απομονώσει. Πράσινο boost, μπλε στροφές αν και κάτι δε μου αρέσει εκεί στη 3ή:
Πρέπει να δω κι άλλα λογκς.
Deleted User 1 έγραψε:Μήπως εκεί γύρω στον Απρίλιο να κάνουμε μία βόλτα Μέγαρα ένα ΣΚ με καλό καιρό?
θα το βαλεις πιστα εντος εγγυησης?
Άντε μη βάλω κάνα πρόγραμμα και κρύβεστε στα στενά του Καματερού μετά.
Deleted User 1 έγραψε:Μήπως εκεί γύρω στον Απρίλιο να κάνουμε μία βόλτα Μέγαρα ένα ΣΚ με καλό καιρό?
Ναι ρε. Εννοείται.
Να τελειώσω και τα 888.
< >