Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#552464
timkoul έγραψε:Ανοιχτο μπροστα, κλειστο πισω? Εχεις αρκετο turn in? Δε θες αλλο?
Με τοση συγκλιση πισω δουλευουν αυτα?


ετσι ακριβως δουλευουν.Ισιο πισω ή ανοιχτο δεν θα θελεις να το οδηγησεις σε γλυστερο/βρεγμενο.
Εδω ετσι και ειναι παλι υπερστροφικα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#552477
timkoul έγραψε:Ανοιχτο μπροστα, κλειστο πισω? Εχεις αρκετο turn in? Δε θες αλλο?
Με τοση συγκλιση πισω δουλευουν αυτα?

Βασικα το εμπρός είναι λίγο πιο φαρδύ από το πίσω και θέλει τέτοιο σεταπ μπροστά.

Το βοηθάει στο turn in.

Δες εδώ

"Any minute steering angle beyond the perfectly centered position will cause the inner wheel to steer in a tighter turn radius than the outer wheel. Thus, the car will always be trying to enter a turn, rather than maintaining a straight line of travel. So it's clear that toe-out encourages the initiation of a turn, while toe-in discourages it."

< >
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#552813 Σωστο. Η θεωρια αυτο λεει.
Εμεις το 106 το βαζουμε με +0,5 εως +0,8. Το οποιο παλι βοηθαει το turn in αλλα για αλλο λογο και ισως και σε ενα λιγο διαφορετικο χρονικο σημειο. Με λιγο toe in εχεις μονιμως "φορτισμενο" το λαστιχο, ενω με toe out εχεις μια υστερηση μεχρι να παραμορφωθει ο σκελετος απο την αλλη μερια.
Πρακτικα εχω δει στα Μεγαρα οτι με toe out ειχα ασταθεια στα φρενα στην ευθεια και υποστροφη στην Κ3, Κ5, Κ8, ενω με toe in ειχα πιο σταθερα φρενα και καλυτερα τιμονι μεση και εξοδο στις πιο γρηγορες στροφες.
Αν εχεις μια στανταρ ρυθμιση για δρομο και δεν την αλλαζεις για πιστα τοτε δεν το συζηταμε...
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#552815
dimviii έγραψε:
timkoul έγραψε:Ανοιχτο μπροστα, κλειστο πισω? Εχεις αρκετο turn in? Δε θες αλλο?
Με τοση συγκλιση πισω δουλευουν αυτα?


ετσι ακριβως δουλευουν.Ισιο πισω ή ανοιχτο δεν θα θελεις να το οδηγησεις σε γλυστερο/βρεγμενο.
Εδω ετσι και ειναι παλι υπερστροφικα.


Ειναι ε? Δεν το περιμενα....
Στο S2000 το βαζουμε μηδεν εμπρος και +0.3mm πισω, οχι παραπανω. Μαζεψαμε την υπερστροφη στην εισοδο (που ελαφρωνε η ουρα και ηταν ετοιμο να σβουριξει) σφιγγοντας τα αμορτισερ.
Αυτα παιρνουν καμπερ απο τις βιδες που πιανουν την μπουκαλα στην πλυμνη?
Στον αγωνα παρατηρησα του Κυρκου, ειχε μπολικο καμπερ, GrA ομως, φανταζομαι επιτρεπονται αλλα ψαλιδια κλπ....
Απιθανο στο βρεγμενο, τρομερα ικανο αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#552816
timkoul έγραψε:Σωστο. Η θεωρια αυτο λεει.
Εμεις το 106 το βαζουμε με +0,5 εως +0,8. Το οποιο παλι βοηθαει το turn in αλλα για αλλο λογο και ισως και σε ενα λιγο διαφορετικο χρονικο σημειο. Με λιγο toe in εχεις μονιμως "φορτισμενο" το λαστιχο, ενω με toe out εχεις μια υστερηση μεχρι να παραμορφωθει ο σκελετος απο την αλλη μερια.
Πρακτικα εχω δει στα Μεγαρα οτι με toe out ειχα ασταθεια στα φρενα στην ευθεια και υποστροφη στην Κ3, Κ5, Κ8, ενω με toe in ειχα πιο σταθερα φρενα και καλυτερα τιμονι μεση και εξοδο στις πιο γρηγορες στροφες.
Αν εχεις μια στανταρ ρυθμιση για δρομο και δεν την αλλαζεις για πιστα τοτε δεν το συζηταμε...

Ναι μωρέ, δύο φορές το χρόνο πάει πίστα το εβο οπότε πριν μπω θα δώσω βασικά περισσότερο camber.

Όπως είναι δε μπορώ να το κάνω από τα top Mount γιατί πρέπει να γυρίσει η καμπεροβιδα ανάποδα.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#552894
timkoul έγραψε:Αυτα παιρνουν καμπερ απο τις βιδες που πιανουν την μπουκαλα στην πλυμνη?

ναι απο εκει παιρνουν και αυτα καμπερ
timkoul έγραψε:Στον αγωνα παρατηρησα του Κυρκου, ειχε μπολικο καμπερ, GrA ομως, φανταζομαι επιτρεπονται αλλα ψαλιδια κλπ....
Απιθανο στο βρεγμενο, τρομερα ικανο αυτοκινητο.


μαμα ψαλιδια αποτι θυμαμαι εχει και αυτο.
Στο βρεγμενο ειναι οντως σε αλλο επιπεδο,ειναι απιστευτο πως βαζει την δυναμη κατω.Τα καλα/προσεγμενα φορανε και αγραφο εγγεφαλο στο κεντρικο motec/gems με πανω απο 10χαρτες για την καθε δυνατη περιπτωση που μπορεις να συναντησεις.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#552896
timkoul έγραψε:Αυτα παιρνουν καμπερ απο τις βιδες που πιανουν την μπουκαλα στην πλυμνη?


Ναι, από εδώ:

Εικόνα

Στην απάντηση που σου έδωσε ο Δημήτρης, να προσθέσω ότι ανάλογα πως βάλεις τη καμπερόβιδα κάτω μπορείς να δώσεις από πάνω κάμπερ.

Αν τη βάλεις να κοιτάει προς τον κινητήρα μπορείς από πάνω, από τα top mount, να δώσεις μέχρι και 2. Αν τη βάλεις ανάποδα δηλαδή με το βελάκι προς τα έξω μπορείς να δώσεις πάνω από 2.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#552907 σωστα ,ετσι γινεται και στις προηγουμενες γενιες εβο(7-8-9)
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#556514 Για δινε info γιατι με το racechrono μονο δεν κανουμε σωστη δουλεια και χρειαζεται η πληροφορηση, ιδιως στα χρονομετρημενα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#556518
timkoul έγραψε:Για δινε info γιατι με το racechrono μονο δεν κανουμε σωστη δουλεια και χρειαζεται η πληροφορηση, ιδιως στα χρονομετρημενα.

Άσχετο αλλά είδα ένα καλό benchmark για Μέγαρα.

Το 10αρι τώρα το ΣΚ γύριζε 9.5, οπότε κοντά είμαι. Τιμο με 888 ήταν?

Το racecapture έφτασε αλλά περιμένω να δω το θα γίνει με τελωνείο.

Μόλις το βάλω θα σου πω.

Παρήγγειλα και μια τάπα λαδιού για να μπαίνει αισθητήρας λαδιού.

< >
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#556575 Δεν ξερω με τι ηταν γιατι εγω δεν ημουν εκει, λογικα για ειναι στην Sport ηταν ή με 888 ή με Nankang AR-1. Απλα ηταν μερα που ολοι επαιζαν περιπου 0.5 με 1.0 πανω απο τα best τους. Λογω υγρασιας. Αυτο που λεω ειναι στο περιπου, με βασει το τι εκαναν περισυ ή σε προηγουμενο trackday καποια παιδια που ξερω, μπορει και να μην ισχυει. Αλλα ναι, κοντα εισαι...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#556577
timkoul έγραψε:Δεν ξερω με τι ηταν γιατι εγω δεν ημουν εκει, λογικα για ειναι στην Sport ηταν ή με 888 ή με Nankang AR-1. Απλα ηταν μερα που ολοι επαιζαν περιπου 0.5 με 1.0 πανω απο τα best τους. Λογω υγρασιας. Αυτο που λεω ειναι στο περιπου, με βασει το τι εκαναν περισυ ή σε προηγουμενο trackday καποια παιδια που ξερω, μπορει και να μην ισχυει. Αλλα ναι, κοντα εισαι...


Ναι στη Sport ήταν οπότε λογικά 888 και πιο καινούρια από τα δικά μου σίγουρα.

Ενδιαφέρον... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#556581
Nikos! έγραψε:
Παρήγγειλα και μια τάπα λαδιού για να μπαίνει αισθητήρας λαδιού.

< >


γιατι θα βαλεις τον αισθητηρα στην ταπα?
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#556587
dimviii έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Παρήγγειλα και μια τάπα λαδιού για να μπαίνει αισθητήρας λαδιού.

< >


γιατι θα βαλεις τον αισθητηρα στην ταπα?


Το έψαξα πολύ Δημήτρη.

Πήρα δυο αισθητήρες. Θερμοκρασίας λαδιού και πίεσης λαδιού.

Ο πίεσης λαδιού έχει θέση στο μπλοκ. Είναι εύκολο. Βγάζεις βίδα, βάζεις βίδα πήρα και σωστό threadding (1/8 ntp) και τέλος.

Ο θερμοκρασίας δεν έχει θέση στο μπλοκ του 10αριού και υπάρχουν οι εξής τρεις λύσεις:
1. Sandwitch plate - αλλά κατεβαίνει το φίλτρο και είναι λίγο επίφοβο συν το ρίσκο να έχεις διαρροές κλπ, οπότε άκυρο
2. Τρυπάς κάρτερ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ. :lol:
3. Αντικαθιστάς τη τάπα αποστράγγισης λαδιού με αυτήν εδώ που παίρνει 1/8 npt αισθητήρα και είσαι έτοιμος. Απλά ο Κούτρας θα μου φτιάξει ένα πριζάκι για να βγάζω/βάζω τον αισθητήρα όταν αλλάζω λάδια.

Τσεκαρισμένα όλα αυτά. Έχω μιλήσει με τα παιδιά εδώ που το έχουν κάνει και μου λένε είναι ο κατάλληλος τρόπος.

Κι έτσι επιτέλους θα βλέπω πίεση και θερμοκρασία λαδιού. :metalo: