- 12 Δεκ 2018, 21:43
#555472
elteo έγραψε:με 4 λέξεις: ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
Ναι, αλλά γιατί είναι η απορία μου;;
Δηλαδή άντε μια φορά ήρθαν πολλά δέματα. Άντε πες στα Χριστούγεννα. Άντε βλακ friday... Μα δεν είναι στο έκτακτο. Είναι ο κανόνας. Πάρε 2 παπάκια παραπάνω.
Dimitris_P έγραψε:Κυριάκο δεν φταίει ο αποστολέας αλλά η ίδια η courier. Τι δουλειά έχει ο Κωτσόβολος ή το φαρμακείο να ενημερώσει την κατάσταση της αποστολής; Βασικά δεν μπορούν καν να το κάνουν αυτό.
Στις εταιρείες που έχουν μηχανογραφημένο σύστημα έκδοσης voucher αποστολών, η πρώτη κατάσταση καταχωρείται με το που δημιουργεί ο έμπορος το voucher. Μετά πάει κάποια στιγμή ο courier και το παραλαμβάνει και από κει αρχίζει η διαδρομή του, όπου ο έμπορος δεν μπορεί να κάνει τίποτα
Κάποιες φορές που στη δουλειά περιμένω δέμα για εμένα, έχει έρθει την επόμενη ημέρα απ'αυτή που ήταν να έρθει και το έδειχνε "προς διανομή" με την δικαιολογία ότι είχαν πολύ δουλειά. Τώρα αν κάθεται ο ντελιβεράς και τα ξύνει ή όντως δεν προλαβαίνει δεν το ξέρω.
Αλλά έχεις δίκιο στο rant σου, πες ρε φίλε συγνώμη δεν προλαβαίνω σήμερα θα στο φέρω αύριο
Ο Κωτσόβολος και το κάθε φαρμακείο, έχει επιλέξει ως συνεργάτη κάποιο courier. Εμένα θα με γράψουν στα @@ τους. Τον πελάτη τους-συνεργάτη, που καθημερινά τους δίνει λεφτά, ίσως τον γράψουν λιγότερο.
Και το κατάλαβα από την αντιμετώπιση που έχω από την τοπική acs στο χωριό μου, που έχουμε κάρτα συνεργασίας για τις αποστολές μας. Ούτε μου αργούν, μου φέρνουν πράγματα ακόμα και Σάββατο, που κανονικά δεν έχει διανομή. Στη χειρότερη θα με πάρουν τηλέφωνο για δέμα Σαββάτου. Οπότε κατάλαβα ότι τον απλό παραλήπτη τον έχουν γραμμένο, εκτός αν είναι με αντικαταβολή(που και αυτό δεν το καταλαβαίνω).
Religion: The greatest bullshit ever told
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας