Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#555471 Κυριάκο δεν φταίει ο αποστολέας αλλά η ίδια η courier. Τι δουλειά έχει ο Κωτσόβολος ή το φαρμακείο να ενημερώσει την κατάσταση της αποστολής; Βασικά δεν μπορούν καν να το κάνουν αυτό.
Στις εταιρείες που έχουν μηχανογραφημένο σύστημα έκδοσης voucher αποστολών, η πρώτη κατάσταση καταχωρείται με το που δημιουργεί ο έμπορος το voucher. Μετά πάει κάποια στιγμή ο courier και το παραλαμβάνει και από κει αρχίζει η διαδρομή του, όπου ο έμπορος δεν μπορεί να κάνει τίποτα

Κάποιες φορές που στη δουλειά περιμένω δέμα για εμένα, έχει έρθει την επόμενη ημέρα απ'αυτή που ήταν να έρθει και το έδειχνε "προς διανομή" με την δικαιολογία ότι είχαν πολύ δουλειά. Τώρα αν κάθεται ο ντελιβεράς και τα ξύνει ή όντως δεν προλαβαίνει δεν το ξέρω.

Αλλά έχεις δίκιο στο rant σου, πες ρε φίλε συγνώμη δεν προλαβαίνω σήμερα θα στο φέρω αύριο :x
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#555472
elteo έγραψε:με 4 λέξεις: ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. :protest: :rant:


Ναι, αλλά γιατί είναι η απορία μου;;
Δηλαδή άντε μια φορά ήρθαν πολλά δέματα. Άντε πες στα Χριστούγεννα. Άντε βλακ friday... Μα δεν είναι στο έκτακτο. Είναι ο κανόνας. Πάρε 2 παπάκια παραπάνω.
Dimitris_P έγραψε:Κυριάκο δεν φταίει ο αποστολέας αλλά η ίδια η courier. Τι δουλειά έχει ο Κωτσόβολος ή το φαρμακείο να ενημερώσει την κατάσταση της αποστολής; Βασικά δεν μπορούν καν να το κάνουν αυτό.
Στις εταιρείες που έχουν μηχανογραφημένο σύστημα έκδοσης voucher αποστολών, η πρώτη κατάσταση καταχωρείται με το που δημιουργεί ο έμπορος το voucher. Μετά πάει κάποια στιγμή ο courier και το παραλαμβάνει και από κει αρχίζει η διαδρομή του, όπου ο έμπορος δεν μπορεί να κάνει τίποτα

Κάποιες φορές που στη δουλειά περιμένω δέμα για εμένα, έχει έρθει την επόμενη ημέρα απ'αυτή που ήταν να έρθει και το έδειχνε "προς διανομή" με την δικαιολογία ότι είχαν πολύ δουλειά. Τώρα αν κάθεται ο ντελιβεράς και τα ξύνει ή όντως δεν προλαβαίνει δεν το ξέρω.

Αλλά έχεις δίκιο στο rant σου, πες ρε φίλε συγνώμη δεν προλαβαίνω σήμερα θα στο φέρω αύριο :x

Ο Κωτσόβολος και το κάθε φαρμακείο, έχει επιλέξει ως συνεργάτη κάποιο courier. Εμένα θα με γράψουν στα @@ τους. Τον πελάτη τους-συνεργάτη, που καθημερινά τους δίνει λεφτά, ίσως τον γράψουν λιγότερο.
Και το κατάλαβα από την αντιμετώπιση που έχω από την τοπική acs στο χωριό μου, που έχουμε κάρτα συνεργασίας για τις αποστολές μας. Ούτε μου αργούν, μου φέρνουν πράγματα ακόμα και Σάββατο, που κανονικά δεν έχει διανομή. Στη χειρότερη θα με πάρουν τηλέφωνο για δέμα Σαββάτου. Οπότε κατάλαβα ότι τον απλό παραλήπτη τον έχουν γραμμένο, εκτός αν είναι με αντικαταβολή(που και αυτό δεν το καταλαβαίνω).
Άβαταρ μέλους
By corsair
#555473 Καλαμαρια: Ελτα, Speedex, ACS, UPS, DHL, Γενική Ταχυδρομική. Εχω παρε δώσε με όλους 10+ χρόνια. Δεν ειχα ποτε κανενα θέμα. Μάλιστα τυγχάνω και ευνοικης μεταχείρισης σε καποιους λογω συχνών δοσοληψιών... και φυσικά θα τυχουν χριστουγεννιάτικου κεράσματος ετσι για το ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#555480 Συμπέρασμα:
Ο κορσερ τους σπάει τα @@ και δεν τους παίρνει να κάνουν μαλακιες.
Πάντως αυτό με το παπάκι και το χαρτί με την ταχυδρομική έχει παίξει και Ευοσμο 1-2 φορές, αλλά συνήθως είναι τυπικοί. Στο χωριό (δυτικά εκτός Θεσσαλονίκης) τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα
Άβαταρ μέλους
By corsair
#555481
elteo έγραψε:Και ανοιχτοχέρης το δίχως άλλο. :lol:


οταν με προσέχουν τα δέματα και με εξυπηρετουν πριν καν ακομα μπω στο κατάστημα.... εεε δεν γίνεται... γαιδουριά θα ναι να μην τους κεράσω και γω κατι. :lol:
Άβαταρ μέλους
By corsair
#555482
vasilis έγραψε:Συμπέρασμα:
Ο κορσερ τους σπάει τα @@ και δεν τους παίρνει να κάνουν μαλακιες.
Πάντως αυτό με το παπάκι και το χαρτί με την ταχυδρομική έχει παίξει και Ευοσμο 1-2 φορές, αλλά συνήθως είναι τυπικοί. Στο χωριό (δυτικά εκτός Θεσσαλονίκης) τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα


σε λιγο θα με πεις οτι μπαστακωνομαι και στο απέναντι καφέ στηνωντας καραούλι στον courrier. :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#555488 Δεν παραγγέλνω συνέχεια αλλά φέτος είχα καμιά δεκαπενταριά παραλαβές όλες στην ώρα τους / μέρα τους.
Δύο φορές δεν με πέτυχαν στο μαγαζί είχα κλείσει και τα έφεραν την επόμενη.
Acs, Γεν. Ταχυδρομική, ΕΛΤΑ κούριερ.
Μπορεί να φταίει ότι είμαι κέντρο Αθήνα βέβαια, δεν ξέρω πιο έξω τι κάνουν.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By sargus
#555495 Αυτό με τη γενική ταχυδρομική είναι κανόνας και εδώ στο Ηράκλειο το οποίο με κάνει να υποθέτω ότι είναι πολιτική της εταιρίας για μείωση κόστους.
Πλέον τους τρολαρω στο τηλέφωνο και περιμένω μέχρι να μου το φέρουν. Έχω περιμένει και μήνα. Φυσικά πάντα με αντικαταβολή! Έχω κάνει και το άλλο: αφού τους έχω πρήξει στα τηλέφωνα για παραγγελία γύρω στα 200 ευρώ, συμφωνούμε να μου τη φέρουν και περιμένω και δεν ανοίγω όταν μου χτυπάνε αλλά κάνω τον Κινέζο! Τους ξαναφερνω με το δέμα την επόμενη και πάλι τους κάνω τα ίδια (ναι ξέρετε, έπρεπε να φύγω τελευταία στιγμή κτλ) και τελικά το παρέλαβα την 3η φορά που τους έφερα.
Αλλά γενικά, η γενική θέλει το κυνήγι της. Όπως επίσης τους χαντακώνω (τα μαγαζιά) στη βαθμολογία στο skroutz και όταν με παίρνουν για εξηγήσεις, τους λέω το και το η γενική ταχυδρομική.
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#555496 Αυτό με το +1 μέρα παίζει αρκετά και εδώ Βέροια με τη γενική. Με την acs είναι καλύτερα.
Βέβαια δε μπορούν να κάνουν και πουστιά με χαρτάκι γιατί δεν έχω διεύθυνση οπότε αναγκαστικά παίρνουν τηλέφωνο για να τους πω που ακριβώς να το φέρουν.
Η χειρότερη είναι η ΕΛΤΑ courier. Παίρνουν 8-9 το πρωί τηλέφωνο τη μέρα που είναι να το δώσουν στον courier "Ναι καλημέρα έχετε δέμα", για να πάω να το πάρω μόνος μου. Και τους απαντώ "ωραία, τι ώρα θα το φέρετε;" :lol: , ούτε κουβέντα για να περάσω να το πάρω από εκεί, οπότε το φέρνουν.
Άβαταρ μέλους
By postruck
#555505
elteo έγραψε:
kyr80 έγραψε:
Το θέμα είναι, ότι δε βλέπω να αλλάζει κάτι. Γιατί είναι τόσο μπουρδέλα;;;; Εσείς τα ίδια τραβάτε;;


με 4 λέξεις: ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. :protest: :rant:

Για ολες αυτές τις εταιρίες courier,υπεύθηνη είναι η Ε.Ε.Τ.Τ. :s_coffee Καμία φορά μπορεί να ασχοληθεί με καμια μικρή απο αυτές.Πάντως να ξέρεται οτι παντού, δουλεύουν με τοπικούς πράκτορες,αν θέλει να δουλέψει σωστά ο καθένας απο αυτούς θα δουλέψει,αλλιώς,θα την κάνει με τις αντικαταβολές... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#555520 Αν τύχει και δεν έρθει πακέτο στην ωρα του με βάση το tracking, σκάω email το απόγευμα της ίδιας ημέρας, την επόμενη έχουν απαντήσει και συνήθως παίρνω κάποιο δώρο αν και εχει συμβεί 2_3 φορές όλο και όλο :-)
Δεν ξέρω αν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό πια... πιο φαγητό και νερό, άμεσο αξιόπιστο ταχυδρομείο και δε θες τίποτα άλλο :΅)
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#555525 Και εγω λαμβανω καμια 20αρια δεματα το χρονο και ποτε δεν ειχα προβλημα με καθυστερησεις με καμια εταιρια.

Οι μονες μου παρατηρησεις ειναι οι εξης:
- Οποτε περιμενω κατι απο τις ταχυμεταφορες ΕΛΤΑ, με παιρνουν πρωι-πρωι ενα τηλεφωνο και παλευουν μπας και παω να το παρω μονος μου απο το καταστημα τους. Μου λενε κατι σε στυλ "ειμαστε στην ταδε διευθυνση, αν σας βολευει μπορειτε να ερθετε να το παρετε ή αλλιως μπορουμε να το φερουμε και εμεις". Αυτο φανταζομαι ειναι τεμπελικη πολιτικη του συγκεκριμενου καταστηματος και οχι της εταιριας!
- Το τελευταιο δεμα που περιμενα ηταν με ACS. Σε καποια φαση χτυπαει το τηλεφωνο αλλα επλενα τα χερια μου εκεινη την ωρα και δεν το σηκωσα. Μεχρι να σκουπισω τα χερια μου και να πιασω το τηλεφωνο στα χερια μου (ουτε 1' υποθεση) σκαει SMS απο την ACS για ανεπιτυχη προσπαθεια παραδοσης. Απιστευτος ο τυπος. Δε χτυπησε καν το κουδουνι και επειδη δε σηκωσα το τηλεφωνο θεωρησε οτι εκανε τη δουλεια του και σηκωθηκε και εφυγε. Ευτυχως δεν ειχε προλαβει να απομακρυνθει πολυ και μετα το (οχι και τοσο ευγενικο) τηλεφωνημα που του εκανα επεστρεψε και παρεδωσε το δεμα!