Τεχνικά θέματα. Προβλήματα, προτάσεις, λύσεις, βελτιώσεις.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#555306 Επίσης οι αλυσίδες μπορεί να γρατζουνίσουν τις ζάντες. Κακό αυτό.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#555348
Chris έγραψε:Οτνως στον παγο ειναι επικινδυνες. Πχ εκει που πατανε τα αλλα αυτοκινητα κι εχουν λιωσει το χιονι το οποιο εχει ξαναπαγωσει δεν πατας, πας αναμεσα στο φρεσκο. Αλλα βολευουν πολυ, σταματας δεξια τελευταιος, φευγεις πρωτος, και οι αλλοι ακομα διαβαζουν τις οδηγιες

Επισης συνηθως οταν κολλας, σημαινει οτι δεν μπορεις να συνεχισεις, οχι οτι δεν μπορει να παει ουτε ενα εκατοστο προς οποιαδηποτε κατευθυνση. Για να μπουν οι κουβερτες αρκει να τσουλησεις μισο μετρο, ακομα και προς τα πισω. Τι διαολο, δε μπορω να φανταστω κατασταση που καθημερινο αμαξι θα εχει κολλησει ΤΟΣΟ ασχημα, ή/και δε θα υπαρχουν ενας δυο ανθρωποι να το σπρωξουν μισο μετρο προς την κατηφορα :hmmm:


< >

Μου έχει συμβεί, γι' αυτό το λέω. Πήγαινα χωρίς αλυσίδες, στην ανηφόρα σταματάει ο άλλος, φρενάρω κι εγώ και φρεναριστός, το αυτοκίνητο τσουλάει και καταλήγει κάθετα στον δρόμο με τους εμπρός τροχούς (είχα την Lancia Y) εκτός του δρόμου, πάνω στο χιόνι. Δεν κουνιόταν ούτε μέτρο. Ευτυχώς κάποιος γάλλος που είχα σταματήσει να βοηθήσω πριν, σταμάτησε, κατέβασε όλη την φαμίλια και με έσπρωξαν και βγήκα. Μετά έβαλα τις κουβέρτες, για να μην έχω άλλα απρόοπτα.
Από τότε, επέλεγα πάντα αλυσίδες αντί για κουβέρτες όταν είχα την επιλογή. Δυστυχώς η BMW δεν είχε τέτοια επιλογή, με πολύ ζόρι έμπαιναν οι κουβέρτες πίσω, για αλυσίδες ούτε λόγος.
:lipsealed:

georgetz έγραψε:Σωραίος. :s_howdy

Οι κουβέρτες που προτείνεις είναι στα 75Ε περίπου.
Κάτι ιταλικές Botari, στα 30-40 θα κάνουν την ίδια δουλειά
ή όντως η ποιότητα οδηγεί σε πιο εύκολο σκίσιμο , μια χρήση κ τέτοια ?

ΥΓ η διάσταση παίζει ρόλο αφού οι εταιρίες βγάζουν μεγέθη (συνήθως φάση S,M,L όπου το καθένα έχει ένα εύρος)

επισης , ακουω για ενα σπρει ειδικης ρητινης που ψεκαζεις και λειτουργει για χλμ στο χιονι :hmmm:


Αυτό με την ρητίνη, πρώτη φορά το βλέπω! Μήπως είναι η καλύτερη φάση; Θα το ψάξω, μπορεί να αξίζει!
Όσο για τις κουβέρτες, εγώ θα έπαιρνα τις φθηνότερες, όλες την ίδια δουλειά κάνουν και αν τις σχίσεις, δεν θα κλαις και τα λεφτά σου. Αυτές που είχα πάρει εγώ, ήταν οι φθηνότερες που βρήκα τότε, δεν τις πήρα για καλές, για φτηνές τις πήρα!
:lol:
Επίσης, αναλόγως την διάσταση των ελαστικών, πάει και η τιμή. Τότε , οι μικρές διαστάσεις έκαναν 50€, ενώ εγώ με τα 18άρια πλήρωσα 80€!
:lipsealed: :help:
Επίσης, θυμάμαι ανάγλυφα ακόμη τον διάλογο στην Autoplus:
-Γεια σας, θέλω κουβέρτες για το αυτοκίνητό μου.
-Τι αμάξι;
-Το λάστιχο είναι 225/40/18
-Ναι, αλλά για τι αμάξι;
-Τι διαφορά σας κάνει το αμάξι, εγώ θέλω για τέτοια λάστιχα κουβέρτες! :dizzy:
-Α, το ρωτάμε για να βοηθήσουμε.
-ΟΚ, ξαναλέω πως τα λάστιχα είναι 225/40/18. :svivhaha:
Με πάει στο ράφι με τις κουβέρτες και με αρχίζει για τις διάφορες ποιότητες, είχε κάποιες με διπλή και τριπλή τιμή! :help:
Του λέω, "Εγώ αυτές που διαφημίζετε με τα 50€ θέλω", εκεί μου λέει πως για τις μεγάλες διαστάσεις η τιμή αλλάζει πάντα, ε του λέω δώσε μου αυτές όπως και να 'χει, στην τιμή που έχουν.
-Ναι, ΑΛΛΑ ΤΙ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ;;; :s_shout

Του απαντώ ευγενικά πως είναι BMW μεν, αλλά δεν έχω κανένα σκοπό να πληρώσω κάτι ακριβότερο και είμαι μια χαρά με αυτές τις φθηνές. Τελικά είδε κι' αποείδε, και πήραμε τις φθηνές και πήγαμε ταμείο!
:s_crazy

ΝΑΙ, αλλά ΤΙ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ;;; :svivhaha: :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#555355 Οι γνώσεις μερικών πωλητών είναι σοκαριστικές :lol:

Για το σπρέι με τη ρητίνη, υπάρχουν τα εξής δεδομένα απο μια έρευνα που έκανα :

- δεν είναι κάτι καινούργιο , το 1968-1969 αμερικανική εταιρία το έβαζε σε μοντέλο της ως canisters και ψέκαζε
τους πίσω τροχούς για να αποκτήσουν πρόσφυση. Μόλις για 1 χρόνο υπήρχε αυτό το feature :hmmm:
- όσα φιαλίδια έχω ψάξει (Izzygrip, Bluecol) ως liquid chain πάντα, τις περισσότερες φορές λένε out of stock.
- οι αναφορές λένε οτι παγώνει εύκολα , σε οτιδήποτε άλλο πέσει εκτός του ελαστικού (π.χ ρούχα, πατάκι) τα
αχρηστεύει πρακτικά αφού κοκκαλώνουν ενώ μπουκώνει εύκολα την οπή του σπρέι. Βλέπω βέβαια και κόσμο
που δεν διαβάζει ούτε τις οδηγίες π.χ να περιμένουν για 5 λεπτά να δράσει :s_sarcastic
- άλλοι πίνουν νερό στο όνομα του και το θεωρούν απαραίτητο να υπάρχει σε σχετικό "θερμικό" περιτύλιγμα στο
ντουλαπάκι του αυτοκινήτου για emergency καταστάσεις.
- σε αρκετές περιπτώσεις δεν είναι φθηνό : τουλάχιστον 20$ σε Αμερική
https://www.consumerreports.org/cro/201 ... /index.htm

Εαν βρω σε κατάστημα εδώ Ελλάδα , θα πάρω για δοκιμή αλλά προς το παρόν

- ξυδάκι :shifty: στις παλαιότερες αλυσίδες που έχω για τυχόν σκουριές κλπα
- αγορά "κουβέρτας" φθηνής για τους μπροστά ώστε να δοκιμαστούν στα πλησιέστερα χιονοδρομικά
- και έναν αεροζόλ (σόρυ φίλε :lol: ) για δοκιμές
Άβαταρ μέλους
By xeno
#555468 Εγώ χρησιμοποιώ χειμερινά ελαστικά και έχω πάντα έτοιμα και τα https://www.skroutz.gr/s/2554934/Spikes ... t-No1.html
Πολύ καλά και πολύ εύκολα στο βάλε-βγάλε!
Άβαταρ μέλους
By nEK
#556545 Οι αλυσιδες εχουν ενα ευρος διαστασεων χρησης ή ειναι αυστηρα για μια?
Εχω την εντυπωση πως αυτες που εχω γραφανε 4-5 διαφορετικα νουμερα, αλλα δεν υπαρχει πλεον το ταμπελακι.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#556556 Προγραμματίζω ανάβαση στο Περτούλι και σκέφτομαι ότι καλό είναι να έχω κάποιο βοήθημα μαζί μου (για το lexus). Υπερβολή; Αν όχι, τι προτείνετε;
Μου αρέσει η λύση του xeno, αλλά μάλλον είναι υπερβολικό το κόστος για μια φορά στα δύο χρόνια που πατάμε χιόνι (κι ας πει το αντίθετο ο elteo :lol: ). Τη μία και μοναδική φορά που οδήγησα σε χιόνι δεν έδειχνε να το ενοχλεί η απουσία αλυσίδων ή κουβερτών, αλλά για παν ενδεχόμενο ας υπάρχει κάτι διαθέσιμο.
:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#556582
nEK έγραψε:Οι αλυσιδες εχουν ενα ευρος διαστασεων χρησης ή ειναι αυστηρα για μια?
Εχω την εντυπωση πως αυτες που εχω γραφανε 4-5 διαφορετικα νουμερα, αλλα δεν υπαρχει πλεον το ταμπελακι.

Έχουν ένα εύρος. Ψάξε το site της μάρκας, αν υπάρχει κάπου.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#556616 Αυτό το στιλ τι λέει, το εμπιστευόμαστε;

Michelin 92304 Textilschneeketten Easy Grip L12, ABS und ESP kompatibel, TÜV/GS und ÖNORM, 2 Stück https://www.amazon.de/dp/B008CM7FGA/ref ... gCbAFKN0MH
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Chris
#556623 Μαλλον μπαινει σαν κουβερτα, δηλαδη ειναι πολυ γρηγοροτερο απο κλασικες αλυσιδες. Απο την αλλη, χωρις καν να ξερω γερμανικα, αυτο δεν ακουγεται και πολυ ωραιο:

Nach 1 km waren beide kaputt



< >
Άβαταρ μέλους
By Eliaskat
#556655
Scotch έγραψε:Προγραμματίζω ανάβαση στο Περτούλι και σκέφτομαι ότι καλό είναι να έχω κάποιο βοήθημα μαζί μου (για το lexus). Υπερβολή; Αν όχι, τι προτείνετε;
Μου αρέσει η λύση του xeno, αλλά μάλλον είναι υπερβολικό το κόστος για μια φορά στα δύο χρόνια που πατάμε χιόνι (κι ας πει το αντίθετο ο elteo :lol: ). Τη μία και μοναδική φορά που οδήγησα σε χιόνι δεν έδειχνε να το ενοχλεί η απουσία αλυσίδων ή κουβερτών, αλλά για παν ενδεχόμενο ας υπάρχει κάτι διαθέσιμο.
:hmmm:


μην κανεις κανενα λαθος και πας χωρις να εχεις κατι μαζι σου ..

Το Rx δεν ειναι κανα φοβερο τετρακινητο...

Το βουνο ειναι απροβλεπτο , τουλάχιστον ενα σετ κουβερτες
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#556657 Εγω εχω γενικα πολύ καλες εντυπωσεις απο τις κουβερτες. (επειδη ειναι πισωκινητο, για να χω τιμονι, βαζω και στα τεσσερα λαστιχα)
Το μονο που θελουν για να μην χαλασουν ειναι να μην ξεγελαστεις απο την απουσια κραδασμων και τρεξεις ειδικα σε στεγνο.
Αν ειδικα σε στεγνο φροντιζεις να μην τρεχεις και να φρεναρεις ή να επιταχυνεις πολυ πολυ απαλα, δεν καταστρεφονται εκτος αν ειναι τιποτα της πλακας.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#556661
Eliaskat έγραψε:μην κανεις κανενα λαθος και πας χωρις να εχεις κατι μαζι σου ..
Το Rx δεν ειναι κανα φοβερο τετρακινητο...
Το βουνο ειναι απροβλεπτο , τουλάχιστον ενα σετ κουβερτες

Έχεις δίκιο, συμφωνώ σε όλα.

Έχουμε κάποια πρόταση για αξιοπρεπείς κουβέρτες; Y.V ποιες έχεις;
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#556665 Κατι Γερμανικες αλλα δεν θυμαμαι μαρκα γιατι τις εχω 9 χρονια.
Οταν παω σπιτι θα κοιταξω στο αυτοκινητο και θα σου πω.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#556668 Μη σε βάζω σε κόπο, σ' ευχαριστώ. Παράγγειλα δύο ζευγάρια autosock, για τις οποίες διαβάζω καλά λόγια.