Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#555372 Πάντως όσον αφορά το ibiza αν ισχύουν οι τιμές που βλέπω στα site οι χρηματικές διαφορές μεταξύ των κινητήρων ειδικά είναι ελάχιστες δηλαδή σε ωθούν ουσιαστικά να πάρεις αυτό με το μεγαλύτερο κινητήρα, καλύτερο εξοπλισμό. Δηλαδή το 1.5 fr με τα 150 άλογα που υποθέτω είναι φουλ από εξοπλισμό κάνει 15.750 (εντός μπάτζετ σε κάθε περίπτωση) τη στιγμή που το αντίστοιχο 1.0 με τα 115 άλογα κάνει 15.050€. Ίσως σε συμφέρει και μια τέτοια εναλλακτική εκτός αν θεωρείς ότι 150 άλογα είναι πολλά για την κόρη. (Πάντως επειδή αν κατάλαβα καλά ο λόγος προτίμησης του Baleno έναντι του Ibiza είναι η τιμή σε αντίστοιχες εξοπλιστικές /κινητήρα εκδόσεις δεν έχουν μεγάλες διαφορές νομίζω εκτός αν το επίπεδο GLX του Baleno είναι τόσο πιο πλούσιο από το excellence/fr του Ibiza)
Άβαταρ μέλους
By King Alexander
#555393
kantoniou έγραψε:Το σκεπτικό είναι να ξεκινήσει η κόρη σ' ένα σύγχρονο, ασφαλές, καλά εξοπλισμένο και σχετικά μικρό αυτοκίνητο.
Το 307 δεν πληροί τίποτα από τα παραπάνω, με τα σημερινά στάνταρ. Κι ένα μικρό μεταχειρισμένο επίσης θα υστερεί, εκτός αν δώσω 10.000+.
Άλλωστε υπάρχει το Panda της συζύγου, αλλά και ένα 206 των παππούδων, που χρησιμοποιείται από αυτούς μόνο καλοκαίρι. Άρα στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται ΚΙ ΑΛΛΟ αυτοκίνητο για την κόρη.
Είπα λοιπόν να δώσω το 307 (15 ετών πλέον...) και να πάρουμε ένα σύγχρονο "2σε1". Και οικονομία θα έχω στα καύσιμα και -κυρίως- θα αισθάνομαι μεγαλύτερη ασφάλεια για το παιδί.
Δεν έχω αμφιβολίες για το σκεπτικό μου, απλά δεν έχει κάτσει ΤΟ αυτοκίνητο για να το υλοποιήσω, όπως κατάλαβε ο funky. Εξ ου και η υπερανάλυση και η αναζήτηση τόσων πολλών και ετερόκλητων υποψηφίων. Όταν αγόρασα το Πεζό μου είχε κάνει αμέσως "κλικ" για τις τότε ανάγκες και δεν παιδευτηκα πολύ.

Μπορεί και να μου διέφυγε ή δεν το διευκρίνισες: η κόρη σου οδηγεί, έχει πείρα ή είναι αρχάρια; Αν ισχύει το δεύτερο, προσωπικά δεν θα έπαιρνα καινούργιο αυτοκίνητο σε καινούργιο οδηγό, έως ότου έχει μια κάποια εμπειρία(γρατζουνιές, βαθουλωματάκια, δεν θα άντεχα να τα βλέπω σε αυτοκίνητο του κουτιού) . Βέβαια, εσύ μπορεί να μην έχεις θέμα!
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555400
King Alexander έγραψε:Μπορεί και να μου διέφυγε ή δεν το διευκρίνισες: η κόρη σου οδηγεί, έχει πείρα ή είναι αρχάρια; Αν ισχύει το δεύτερο, προσωπικά δεν θα έπαιρνα καινούργιο αυτοκίνητο σε καινούργιο οδηγό, έως ότου έχει μια κάποια εμπειρία(γρατζουνιές, βαθουλωματάκια, δεν θα άντεχα να τα βλέπω σε αυτοκίνητο του κουτιού) . Βέβαια, εσύ μπορεί να μην έχεις θέμα!

Η κόρη τώρα θα ξεκινήσει μαθήματα.
Εχω αλλη αντιληψη σ' αυτό το θεμα: Δεν με νοιαζουν οι γρατζουνιες στο αυτοκινητο, αλλα οι "γρατζουνιες" στο παιδι. Φυσικα θα το χτυπησει το καινουριο, αλλα δεν με πειραζει. Προεχει να ξερω οτι, σ' ενα ενδεχομενο ατυχημα, εχουμε κανει οτι περναει από το χερι μας για να ειναι ασφαλης. :)
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555403
NiTse έγραψε:Πάντως όσον αφορά το ibiza αν ισχύουν οι τιμές που βλέπω στα site οι χρηματικές διαφορές μεταξύ των κινητήρων ειδικά είναι ελάχιστες δηλαδή σε ωθούν ουσιαστικά να πάρεις αυτό με το μεγαλύτερο κινητήρα, καλύτερο εξοπλισμό. Δηλαδή το 1.5 fr με τα 150 άλογα που υποθέτω είναι φουλ από εξοπλισμό κάνει 15.750 (εντός μπάτζετ σε κάθε περίπτωση) τη στιγμή που το αντίστοιχο 1.0 με τα 115 άλογα κάνει 15.050€. Ίσως σε συμφέρει και μια τέτοια εναλλακτική εκτός αν θεωρείς ότι 150 άλογα είναι πολλά για την κόρη. (Πάντως επειδή αν κατάλαβα καλά ο λόγος προτίμησης του Baleno έναντι του Ibiza είναι η τιμή σε αντίστοιχες εξοπλιστικές /κινητήρα εκδόσεις δεν έχουν μεγάλες διαφορές νομίζω εκτός αν το επίπεδο GLX του Baleno είναι τόσο πιο πλούσιο από το excellence/fr του Ibiza)

Τα 150 δεν μ' ενδιαφερουν, για διαφορους λογους: να μην υπαρχει ο πειρασμος για την κορη, αυξημενη καταναλωση-κοστος σερβις, τα 115 ειναι ηδη επαρκη, ουτε με το 307 ειχα γκαζι και δεν μου λειπει, γερναμε... :innocent:
Το Baleno με το Ibiza, με τους καλους κινητηρες 1.0t, είναι περιπου στα ιδια λεφτα. Απλα το Suzuki έχει εναν (αξιοπρεπη) ατμοσφαιρικο κινητηρα (ενω το Σεατ οχι), και σκεφτηκα μηπως μου αρκει. Αρκετοι γραψαν οχι και το σκεφτομαι.

Παντως στις κορυφαιες εκδοσεις, και παλι ο εξοπλισμος του Baleno ειναι καλυτερος: Adaptive cruise control (εναντι απλου), καμερα οπισθοπορειας, φωτα xenon, navigation. Συν 7 χρονια εγγυηση και οδικη βοηθεια.
Το Ibiza ειναι πενταστερο στο crash test (vs 4*) και εχει διζωνικο κλιματισμο (εναντι απλου clima), start/stop και συστημα ανιχνευσης της κοπωσης.
Στα υπολοιπα ειναι (λιγο-πολυ) ιδια.
Τα κιλα ανα ιππο ειναι για το Ibiza 115HP 9,9 και για το Baleno 90HP 10,2(!)
Το Ibiza ειναι πιο ομορφο (μεσα-εξω), αλλα το Baleno (λιγο) πιο ευρυχωρο.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#555406 Το Suzuki μπορείς να το πάρεις στην κορυφαία έκδοση glx ακόμα και με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα, ενώ το ibiza ας πούμε στην έκδοση με τα 95 άλογα δεν βγαίνει σε έκδοση fr;;; Αν ναι τότε αυτό είναι σημαντικό πλεονέκτημα του Baleno.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#555407 Στον εξοπλισμό είναι σίγουρα καλύτερο το Baleno. Αλλά το Ibiza αναμένω να είναι καλύτερο σαν απτή ποιότητα (καλύτερα υλικά στο εσωτερικό, λιγότερο ινδική αίσθηση).
Αλλά θεωρώ το Ibiza καλύτερο αυτοκίνητο από τα δύο, παρόλο που θα ήταν χαμηλά στις επιλογές μου. Αλλά μεταξύ των δύο, το Ibiza λόγω πιο σύγχρονου πατώματος και ηχομόνωσης και turbo μοτερ (δεν θα συζήταγα ατμοσφαιρικό οταν υπάρχει turbo).
Duster είδατε; :s_blush
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555414
NiTse έγραψε:Το Suzuki μπορείς να το πάρεις στην κορυφαία έκδοση glx ακόμα και με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα, ενώ το ibiza ας πούμε στην έκδοση με τα 95 άλογα δεν βγαίνει σε έκδοση fr;;; Αν ναι τότε αυτό είναι σημαντικό πλεονέκτημα του Baleno.

Ναι. Αλλα το FR δεν ειναι (για μενα) "ανωτερο" επιπεδο εξοπλισμου. Εχει σπορ αναρτηση, καθισματα και επιλογη διαφορετικων χαρτογραφησεων του κινητηρα και λειπουν καποια στοιχεια ανεσης που εχει το Xcellence και τα οποια προτιμω. Δηλ. το FR δεν με ενδιαφερει ουτε στα 115, ουτε φυσικαι και στα 150.
Εγω συγκρινω Baleno GLX vs Seat Xcellence ή Style. Αν απορριψω τον ατμοσφαιρικο της Suzuki, προτιμω το Ιμπιζα, καθως με τον turbo το Suzuki φτανει στα ιδια περιπου λεφτα. Αν κρινω επαρκη τον ατμοσφαιρικο των 90ΗΡ, το Μπαλενο υπερτερει, εκτος απο τον εξοπλισμο, και στο κοστος.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555420
Anonymous Founder έγραψε:Στον εξοπλισμό είναι σίγουρα καλύτερο το Baleno. Αλλά το Ibiza αναμένω να είναι καλύτερο σαν απτή ποιότητα (καλύτερα υλικά στο εσωτερικό, λιγότερο ινδική αίσθηση).
Αλλά θεωρώ το Ibiza καλύτερο αυτοκίνητο από τα δύο, παρόλο που θα ήταν χαμηλά στις επιλογές μου. Αλλά μεταξύ των δύο, το Ibiza λόγω πιο σύγχρονου πατώματος και ηχομόνωσης και turbo μοτερ (δεν θα συζήταγα ατμοσφαιρικό οταν υπάρχει turbo).
Duster είδατε; :s_blush

Το Ibiza στην πλουσια εκδοση εχει ενα πολυ ωραιο υφασμα στο σαλονι, που του δινει εναν αλλο αερα. Και ο διακοσμος - πλαστικα ειναι πραγματι καλυτερα. Αλλα εγω δεν τα προσεχω πολυ αυτα, ειμαι γκατζετακιας. Και το Μπαλενο ειναι φουλ.

Anonymous Founder έγραψε:Duster είδατε; :s_blush

Οχι, θα παω. Αλλα το ειδα χθες στο νετ. Πολυ αγριο μου φαινεται και ογκωδες και ειναι μεγαλυτερο ακομη και απο το 500L.
Τρια αστερια στο EURO NCAP :thumbsdown: , ελλειψεις στα συστηματα ασφαλειας, υψηλη καταναλωση.
Ασε που για τον κινητηρα βενζινης και την οδικη συμπεριφορα δεν διαβαζω τα καλυτερα.
Εχει καλους χωρους βεβαια, εξοπλισμο και τιμη.
Δεν πολυψηνομαι.

Θεωρεις ομως τη Dacia "ανωτερη" απο τη Suzuki;
Πχ μεταξυ Vitara και Dacia, εγω θα επαιρνα το Vitara 100%.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#555426 Δεν θέλω να σε κουράζω, αλλά από την στιγμή που το θέλεις για κύριο όχημα και για όλη την οικογένεια, θα έλεγα να βγάλεις από την εξίσωση τον ατμοσφαιρικό κινητήρα. Γιατί όπως είπαμε, οι επιδόσεις μπορεί να μην είναι κακές, αλλά δεν είναι και καλές.
Θα έλεγα πως σαν καλύτερο πακέτο μηχανικά είναι το Baleno με το 1.0 turbo+auto, που δεν θα ανησυχείς και για την αξιοπιστία του DSG στην περίπτωση του Ibiza. Αν πάλι δεν σε ενδιαφέρει το αυτόματο (κακώς! :lol: ), τότε αλλάζει το πράγμα.
Τα... κορίτσια τι λένε για όλα αυτά όμως; Δεν μπορεί να μην παίζει έστω και λίγο σημασία η γνώμη τους, αν μιλάμε για τόσο κοντινές διαφορές!
:vava: :s_biggrin

Όσο για το Duster, τα αστέρια υπολογίζονται και από τα συστήματα ασφαλείας. Πχ αν δεν έχει προειδοποίηση λωρίδας, νομίζω πέφτει και το rating των αστεριών.
Αλλά ειλικρινά, μεταξύ Duster και Baleno εγώ θα πήγαινα (τρέχοντας) στο πρώτο. :s_blush :s_hang
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#555445
kantoniou έγραψε:Δεν έχω αμφιβολίες για το σκεπτικό μου, απλά δεν έχει κάτσει ΤΟ αυτοκίνητο για να το υλοποιήσω, όπως κατάλαβε ο funky. Εξ ου και η υπερανάλυση και η αναζήτηση τόσων πολλών και ετερόκλητων υποψηφίων. Όταν αγόρασα το Πεζό μου είχε κάνει αμέσως "κλικ" για τις τότε ανάγκες και δεν παιδευτηκα πολύ.


Θα σταθώ λίγο εδώ για ένα σχόλιο πιο γενικό και ιδίως στην τελευταία σου πρόταση.
Εξαρχής σωστοτατο το σκεπτικό σου για την κόρη σου αλλα επειδή ουσιαστικα μιλάμε για downgrade μαζί με αυτό το σκεπτικό αν μπορούσες να βάλεις και το δικό σου κλικ...
Είναι σαν να μιλάμε για αυτοκίνητο σύνταξης ή ανθρωπομεταφορεα.
Το Baleno ταιριάζει στο σκεπτικό σου αλλά προφανώς μέχρι εκεί.
Υπάρχει κάποιο που να σε έχει κάνει κλικ αλλά να ξεφεύγει λίγο από τις προδιαγραφές σου?
Απλα το αναφερω διοτι τα λεφτά που διαθέτεις είναι ένα πολύ καλό ποσό που μπορούν να προσφέρουν και αυτό το κλικ.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#555568
cosneo έγραψε:Υπάρχει κάποιο που να σε έχει κάνει κλικ αλλά να ξεφεύγει λίγο από τις προδιαγραφές σου?
Απλα το αναφερω διοτι τα λεφτά που διαθέτεις είναι ένα πολύ καλό ποσό που μπορούν να προσφέρουν και αυτό το κλικ.

Εκτος προδιαγραφων δεν θελω να βγω (πολυ) και θεωρω must το μηκος (θελω να μαζευτω) και πορτ μπαγκαζ (το χρειαζομαι). Στα χρηματα με παιρνει να δωσω περισσοτερα (σε δοσεις), αλλα δεν θελω. Προτεραιοτητες ειναι αλλες (σπουδες των κοριτσιων).

H ερωτηση σου ομως ειναι πολυ ουσιαστικη και μ' εχει απασχολησει. Ειμαι 47 και κραταμε στην οικογενεια τα αυτοκινητα μεχρι να γερασουν. Αρα αυτο που θα παρουμε τωρα, θα ειναι λογικα το προτελευταιο για εμενα, με το τελευταιο να ειναι πιθανως ενα μικρο μεταχειρισμενο "συνταξης" σε καμια 15ετια...
Ειπα λοιπον (και ενεκρινε και το αφεντ..., εεε η συζυγος ηθελα να πω :whistlink:) να παρω ενα που να μου ΑΡΕΣΕΙ. Αυτο εχει και το πλεονεκτημα οτι -κατα κανονα- θα αρεσει και στη νεολαια.
Τετοια ειναι το Arona, το Vitara, το Crossland. Τα μικρα σουπερ-μινι και cross τα διεγραψα γιατι δεν μας χωραν (μας αρεσουν, δεν μας αρεσουν) και τα μεσαια hatch τα διεγραψα γιατι δεν μου-τους αρεσουν (αν και μας χωραν).
ΟΜΩΣ με πιανει η τσιγκουνια και ο ορθολογισμος και κολλαω στο εξης (το εγραψα ηδη):
Πχ Vitara vs Baleno και Arona vs Ibiza: ΔΕΝ δικαιολογειται (στο μυαλο μου) η διαφορα των 3+ χιλιαδων, για να παρω το ιδιο αυτοκινητο (πατωμα, μοτερ, αναρτησεις, φρενα, τιμονι) σε πιο ομορφη συσκευασια και λιγο μεγαλυτερο πορτ-μπαγκαζ.
Αρα (α) διαλεγω ορθολογικα Ibiza/Baleno, (β) δινω τη διαφορα να παρω το Arona/Vitara λογω εμφανισης ή (γ) διαλεγω κατι (λιγο) εκτος προδιαγραφων (πχ να παρω το 500L με τον μεγαλο ντιζελ, το Duster ή το πιο ακριβο Crossalnd)