Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#554636
Dimitris_P έγραψε:Ποιά εταιρεία προτιμάμε για NY; Είτε απευθείας κατά προτίμηση είτε με 1 στάση; Θα προτιμούσα IST που είναι star alliance για να πάρω και μίλια, αλλά είναι πιο ακριβή. Επίσης κοιτάμε για JFK ή NYC; Emirates πχ πάει στο 2ο


Δεν υφίσταται αεροδρόμιο NYC. Αυτός είναι ο κωδικός που χρησιμοποιούν τα συστήματα crs (Amadeus κλπ) για να κάνουν αναζήτηση σε όλα τα αεροδρόμια της πόλης (JFK, Newark και La Guardia). Αντιστοιχα ο κωδικός LON καλύπτει Heathrow, Gatwick, London City κλπ.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#554645 Με star alliance πεταξα περσυ μεσω μοναχου! Μια χαρα, κατσαμε και 2 ωριτσες να ξεμουδιασουμε στο Μοναχο και συνεχισαμε για Newark με United 9 ωριτσες! Απο Κωνσταντινουπολη πολυ μου φανηκε το 13ωρο (αν θυμαμαι καλα) μεσα στο αεροπλανο...
Τιμες ηταν και τα δυο στα ιδια χρηματα!
Άβαταρ μέλους
By gianik
#554682
Dimitris_P έγραψε:Δεν έχω ιδέα ακόμα για διαμονή, για ταξίδι μέλιτος το σκεφτόμαστε.
Θα σε φτιάξω κουφ@λα......

.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#554701
dimviii έγραψε:οπου εδωσα την βαλιτσα στον επομενο επιβατη που ηταν στη σειρα και μπορουσε να εχει αλλη μια αποσκευη,μπροστα στα μουτρα της.

αφού βρήκες άνθρωπο να δεχτεί κάτι τέτοιο...
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#554733
Άβαταρ μέλους
By markvag
#554805
224v έγραψε: Γνωμη μου είναι ότι εκαναν τσιπια…


Ούτε κατά διάνοια! :rtfm: Δεν υφίσταται ως ενδεχόμενο καν!


224v έγραψε:
fokion έγραψε:Αν εχει κανει οτι λεει το "μανουαλι" ναι κοιμαται ησυχα....
δεν ΜΠΟΡΕΙ να αλλαξει τις γραπτές διαδικασίες και να καθηλωσει το αεροσκάφος αν δεν ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ απο το ειδος της βλαβης...


εστω και επαναλαμβανομενης?? Τοτε οι διαδικασιες εχουν θεμα... ενα revision θα βοηθουσε....



Προφανέστατα και ο μηχανικός δεν μπορεί να κάνει του κεφαλιού του. Εάν ο κατασκευαστής δεν δίνει οδηγία πως "στην Χ βλάβη, αν βγει Ψ φορές κάτω το αεροπλάνο" (που δεν νομίζω να υπάρχει πουθενά τέτοια οδηγία), τότε ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ και ο μηχανικός ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να το καθηλώσει! :rtfm: Δεν κάνουν ότι γουστάρουν οι μηχανικοί αεροσκαφών! Ακολουθούν κατά γράμμα τις προβλεπόμενες διαδικασίες! Γι' αυτό και το ταξίδι με το αεροπλάνο είναι κάμποσες φορές ασφαλέστερο απ' ότι με οποιοδήποτε άλλο μέσο! :rtfm:

Εάν υπάρχει πρόβλημα με τις διαδικασίες troubleshooting, είναι δουλειά του κατασκευαστή να συλλέξει τις σχετικές πληροφορίες από τα αεροπλάνα που έχουν οι operator, να ερευνήσει το θέμα, να βρει τη λύση, να πάρει την έγκριση από τις αρμόδιες υπηρεσίες (EASA για την Ευρώπη, FAA για USA) και να περάσει τις νέες διαδικασίες στους operators, οι οποίοι με τη σειρά τους θα τις περάσουν στα τμήματα συντήρησής τους. :rtfm:

Φυσικά βεβαίως, δεν θα γίνει κανένα revision αν ένα θέμα παρουσιάζεται επισταμένα μόνο σε ένα αεροπλάνο! Ξαναλέω, πως δεν είναι σπάνιο, οι οδηγίες troubleshooting ενός κατασκευαστή να πάνε ως εξής:

Έχεις το Α πρόβλημα; ΟΚ, αλλάζεις το Β ανταλλακτικό. Ξαναβγήκε; Αλλάζεις το Γ, το Δ, το connector, το καλώδιο, κτλ... Το ενδεχόμενο να μην ακολουθήθηκαν οι οδηγίες του κατασκευαστή σε Ευρωπαϊκή χώρα, ιδίως σε αεροπλάνο που μεταφέρει αρχηγό κράτους / κυβέρνησης, είναι απλά ανύπαρκτο ξαναλέω...


Dimitris_P έγραψε:Η ιστορία έχει δείξει ότι πρέπει να γίνει κάτι μοιραίο για να γίνουν revisions :( Όχι;


ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ και ΟΧΙ! :rtfm: Revision γίνονται συχνά, πολύ συχνότερα απ' ότι ατυχήματα! Σίγουρα βέβαια, πολλά πράγματα βγήκαν από ατυχήματα...

Γι' αυτό και λέω πως σαν επιβάτες πρέπει να ακούμε τις οδηγίες του πληρώματος. Αυτές οι οδηγίες που εμάς εκείνη τη στιγμή μας φαίνονται ανόητες ή άνευ νοήματος (πχ να έχουμε δεμένη ζώνη όσο καθόμαστε), έχουν βγει πιθανώς με αίμα...



fokion έγραψε:να στο πιασω αναποδα.
Πες οτι γινεται "κατι" και καταληγουμε στα δικαστηρια.
ο μηχανικός + εταιρεία που το "σερβαρισε" εχει ακολουθησει τις οδηγιες κατα γραμμα. τι λες την γλυτωνει ή οχι?


Προφανώς και τη γλιτώνει!

Το ξέρω πως εσύ το γνωρίζεις! :)
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#555146
GTS έγραψε:
Dimitris_P έγραψε:Ποιά εταιρεία προτιμάμε για NY; Είτε απευθείας κατά προτίμηση είτε με 1 στάση; Θα προτιμούσα IST που είναι star alliance για να πάρω και μίλια, αλλά είναι πιο ακριβή. Επίσης κοιτάμε για JFK ή NYC; Emirates πχ πάει στο 2ο
Επίσης σε κάποια που κοίταξα (UIA + emirates) λένε ότι δίνουν 2 αποσκευές ανά άτομο. Εννοούν 2x23kg ΚΑΙ χειραποσκευή έκαστος;


Που θα μεινεις; JFK ειναι ποιο κοντα στο Μανχαταν. Το αλλο το Newark ισως να βολευει αν μεινεις Χομποκεν πχ.

Προτιμας απευθειας πτηση, Emirates εχω ακουσει ειναι καλη. Αλλοιως κλασσικα Swiss via Zurich ή αλλες εταιρειες μεσω Γερμανιας.

Πέρυσι πέταξα με Emirates, direct Αθήνα-Νιούαρκ. Απορώ γιατί να μην κάνει κάποιος αυτή την επιλογή. Μια κι έξω, ωραία αεροπλάνα (Β777), αξιοπρεπέστατο σέρβις, πλεονέκτημα το Νιούαρκ για τους γρήγορους χρόνους του. Δεν έχω πάει JFK, αλλά στο Νιου όλα έγιναν γρήγορα (έλεγχοι κλπ).
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#555163 @ Dimitris_P

Αποφεύγεις ΑΑ. Πέρσι ήρθαν σε 3 φουρνιές οι δικοί μου σε διάστημα μιας εβδομάδας, μέσω Philly, και τα 3 ταξίδια είχαν θέμα.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#555191 https://www.economistas.gr/koinonia/356 ... ukkqBEYAMA

Και εδω http://www.skaitv.gr/episode/enimerosi/ ... 3TtJV4u5jw

στο 40:17

Ομολογώ οτι μου φαινεται λιγο τραβηγμένο το σεναριο...........

---------------------------------------------

Σκηνές απείρου κάλλους εκτυλίχθηκαν στο γραφείο του Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας το πρωί της περασμένης Πέμπτης, όταν ο επικεφαλής της ΥΠΑ, Κωνσταντίνος Λιντζεράκος, κάλεσε έξι χειριστές που εργάζονται στην Υπηρεσία προκείμενου να διατάξει τη σύλληψή τους.

Ο κος Λιντζεράκος, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία της ΥΠΑ το καλοκαίρι του 2015, ζήτησε από τους έξι πιλότους να παρουσιαστούν στο γραφείο του μετά από αναφορά που υπέβαλε ένας από αυτούς.

Η αναφορά υπεβλήθη στις 29 Νοεμβρίου και αφορούσε σε υλικές ζημιές στα όργανα του αεροσκάφους που χρησιμοποιεί η ΥΠΑ, για την πιστοποίηση των ραδιοβοηθημάτων τα οποία λειτουργούν στη χώρα.

Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, στο γραφείο του κυρίου Λιντζεράκου βρισκόταν ο νομικός του σύμβουλος, Αγαμέμνων Τάτσης, ο οποίος ανακοίνωσε στους χειριστές πως για το θέμα θα λάβουν γνώση οι εισαγγελικές αρχές.

Κατά τις ίδιες πηγές, ο κος Τάτσης αμέσως μετά ενημέρωσε τους πιλότους της ΥΠΑ πως δεν μπορούν να αποχωρήσουν από το γραφείο του Διοικητή δεδομένου πως είχε κληθεί η αστυνομία.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, όταν ένας από τους αεροπόρους προσπάθησε να αποχωρήσει, ο κος Τάτσης επιχείρησε να τον κρατήσει εντός του γραφείου, με αποτέλεσμα να επικρατήσει ένταση και να χρειαστεί η παρέμβαση των υπόλοιπων, για να μην υπάρξει συμπλοκή μεταξύ των δύο ανδρών.

Το πρωτοφανές επεισόδιο ολοκληρώθηκε μετά από δίωρη παραμονή των εμπλεκόμενων στο Αστυνομικό Τμήμα Ελληνικού, όπου ο νομικός σύμβουλος του κυρίου Λιντζεράκου υπέβαλε μήνυση κατά των χειριστών. Το ίδιο έπραξαν και οι έξι πιλότοι κατά του κυρίου Τάτση, για παράνομη παρακράτηση και χειροδικία.

Το αεροσκάφος, τύπου Cessna Citation C750, που χρησιμοποιεί η ΥΠΑ για την πιστοποίηση των ραδιοβοηθημάτων, είναι καθηλωμένο στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος από το τέλος Μαρτίου, παρά το γεγονός πως εκτελεί κρίσιμη αποστολή για την ασφάλεια των πτήσεων στη χώρα.

Στο πλαίσιο της προληπτικής διαδικασίας συντήρησης, ανά τακτά χρονικά διαστήματα οι έξι χειριστές που εργάζονται στη Μονάδα Πτητικών Μέσων της ΥΠΑ, βάζουν σε λειτουργία τους κινητήρες του αεροσκάφους και πραγματοποιούν τροχοδρόμηση μερικών εκατοντάδων μέτρων.

Όταν πριν από λίγες ημέρες ένας από τους αεροπόρους μετέβη στο Ελευθέριος Βενιζέλος για να πραγματοποιήσει την προληπτική διαδικασία συντήρησης, διαπίστωσε τις φθορές στο πάνελ των οργάνων.

Το αεροπλάνο έχει καθηλωθεί εδώ και 8 μήνες λόγω βλαβών, με την πιο πρόσφατη να αφορά στη βάση του οριζοντίου πηδαλίου της ουράς. Σύμφωνα με πληροφορίες, παρά το γεγονός ότι η ΥΠΑ παρέλαβε από το Κάνσας των ΗΠΑ το κατάλληλο ανταλλακτικό, οι τεχνικοί της Aegean αρνήθηκαν το αίτημα της Υπηρεσίας να το τοποθετήσουν, δεδομένου πως πρόκειται για εργασία που αποτελεί εξειδίκευση.

Η πολύμηνη παραμονή του αεροσκάφους στο έδαφος, εγείρει ερωτήματα σχετικά με την ασφάλεια των πτήσεων, καθώς οι έξι τύποι ραδιοβοηθημάτων πρέπει να ελέγχονται τακτικά, προκειμένου να διαπιστώνεται η ορθή λειτουργία τους.

Εδώ και περίπου ένα μήνα, η ΥΠΑ έχει ζητήσει τη συνδρομή Βρετανικής εταιρείας για την πιστοποίηση των ραδιοβοηθημάτων.

Η καθήλωση του αεροσκάφους το οποίο για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι εκτεθειμένο στις καιρικές συνθήκες, έχει προκαλέσει φθορές σε ορισμένα κρίσιμα εξαρτήματα.

Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί η σκουριά στο ριναίο σκέλος, στον μπροστινό τροχό, όπως φαίνεται ξεκάθαρα και στις φωτογραφίες.

Έμπειροι χειριστές με χιλιάδες ώρες πτήσεις τονίζουν πως αυτό το τμήμα του αεροσκάφους δεν θα έπρεπε να παρουσιάζει τέτοια εικόνα. Οι ίδιες πηγές τονίζουν πως λόγω της εγγύτητας του αεροδρομίου της Αθήνας στη θάλασσα, τα αεροσκάφη πλένονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να αποφεύγονται φαινόμενα οξείδωσης.
[img]img-81264c2b6f35e5292e849b9ddf4bc2d6-v.jpg[/img]

Το Cessna C750 της ΥΠΑ είναι ένα σύγχρονο και σχετικά καινούργιο αεροσκάφος, δεδομένου πως ξεκίνησε πτήσεις το 2007. Έως το 2014 η προγραμματισμένη συντήρηση διεξαγόταν στη Γαλλία, από εξειδικευμένο προσωπικό, σχεδόν κάθε τρεις μήνες.

Τα τελευταία τέσσερα έτη τη συντήρηση του αεροπλάνου έχουν αναλάβει οι περίπου 15 μηχανικοί, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στην ΥΠΑ από την παλιά κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία. Εκτός από τους έξι χειριστές της Μονάδας Πτητικών Μέσων, οι μηχανικοί είναι οι μοναδικοί άλλοι εργαζόμενοι που έχουν πρόσβαση στο αεροσκάφος.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#555197 ΓΙΑΤΙ τους κατηγορεί όμως; Ότι αυτοί προκάλεσαν τις βλάβες; :dizzy: Αφού ο ένας απ'αυτούς ανέφερε την παρουσία βλαβών. :slap: Έχει κενά το story.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#555244 Οντως εχει "κενά" γι αυτο μου φαινεται λιγο τραβηγμενο.....
Γιατι καθε πτηση ειναι εξτραδακι στη τσεπη οποτε φανταζομαι δεν συμφερει τους εμπλεκόμενουν να ειναι καθηλωμενο....
Παντως ναι εχει κενά...
ναι η ΥΠΑ ειναι κρατος εν κρατη ναι για πολλους μπορεις να το πεις και "μαγαζακι"....
αλλα προσωπικά δε μου κολλαει...
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#555280 Το είδα κι εγώ στο ΣΚΑΪ, και πραγματικά είναι ακατανόητη ιστορία. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By melos86
#555317 Την φωτογραφια απο τις "φθορες" στο πανελ τις ειδατε? Μιλαμε για γρατζουνιες απο νυχια...
Ενω εντυπωση μου κανει οτι η ΥΠΑ εχει 15 μηχανικους στη μισθοδοσια της απο τους "παλιους της ολυμπιακης" και το αεροσκαφος δεν μπορει να πεταξει και κανει βολτες στο τροχοδρομο ενω παρακαλουν αυτους της AEGEAN να εγκαταστησουν το ανταλλακτικο!!
Τελος εντυπωση ΔΕΝ μου κανει οτι διοικητης της ειναι στενος συνεργατης του υπουργου υποδομων! :thumbsdown:
Αλλωστε ποιος ξερει καλυτερα την Πολιτικη Αεροπορια απο εναν λαντζερη του γραφειου του υπουργου που ρευστοποιησε την υπουργοποιηση του αφεντικου???
Άβαταρ μέλους
By markvag
#555324
melos86 έγραψε:Ενω εντυπωση μου κανει οτι η ΥΠΑ εχει 15 μηχανικους στη μισθοδοσια της απο τους "παλιους της ολυμπιακης" και το αεροσκαφος δεν μπορει να πεταξει και κανει βολτες στο τροχοδρομο ενω παρακαλουν αυτους της AEGEAN να εγκαταστησουν το ανταλλακτικο!!


Σου κάνει εντύπωση, ε;;; :lol: :lol:

Το είπε καλύτερα και ο από πάνω...

fokion έγραψε:ναι η ΥΠΑ ειναι κρατος εν κρατη ναι για πολλους μπορεις να το πεις και "μαγαζακι"....