Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#554794 Από πλευράς πρακτικότητας το SLK απέχει έτη φωτός από το ΜΧ5. Καλύτεροι χώροι μέσα και πραγματικός χώρος αποσκευών και σκληρή οροφή (ασφάλεια, ταξίδι) και ποιότητα κύλισης, και δέρματα και συμπαθητικό αυτόματο αν θέλεις κάτι τέτοιο. Νομίζω η δεύτερη γενιά ήταν 1,8λτ.
Για παιχνίδι και fun to drive το ΜΧ5 δεν παίζεται. Και ιαπωνική αξιοπιστία. Ναι μπορεί να είναι μοναδικό αυτοκίνητο αλλά έχει να κάνει και με το ποιος είσαι. Υπάρχουν 50άρηδες που μπορούν και 25άρηδες που δεν μπορούν να το έχουν για μοναδικό.

Αλλά το θέμα ήταν για συγκεκριμένο άνθρωπο για 4θέσιο ανοιχτό. Δεν ξέρω τι λέτε αλλά νομίζω καλύτερα να το κρατήσουμε καθαρό, μέχρι να βρεθεί μια άκρη. Ανοίξτε άλλο θέμα. Πάντως είναι καλή εποχή για αγορά ανοιχτού, στον πάτο οι τιμές.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#554829
sknipper έγραψε: Πάντως είναι καλή εποχή για αγορά ανοιχτού, στον πάτο οι τιμές.


Ισχύει κάτι τέτοιο?
Φαντάζομαι από μαντραδες πολυτελείας για καμιά 911 καμπριο...

Λένε ότι προς το καλοκαίρι αυξάνεται ο αριθμός των διαθέσιμων μτχ αλλά να παίζουν "χρηματιστηριο" ανά εποχή οι τιμές τους το θεωρώ αστείο.
Μαντραδικη λογική αν ισχύει αλλά δεν νομίζω ότι θα σκεφτεί κάτι τέτοιο ο ιδιώτης που θέλει να ξεφορτωθει ένα αυτοκίνητο με πολύ περιορισμένο κοινό.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#554832 Δεν ξέρω για Ελλάδα αλλά Αγγλία και Ελβετία παίζουν ελαφριές αυξήσεις στα ανοιχτά το καλοκαίρι.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#554932 Το ανοιχτό μετά το καλοκαίρι ειδικά σαν δεύτερο αυτοκίνητο αρκετοί θέλουν να το ξεφορτωθούν αφού δεν το εκμεταλλεύονται σαν ανοιχτό και τότε βλέπεις μόνο τα μειονεκτήματά του (έλλειψη πρακτικότητας κλπ). Άρα θα ρίξει λίγο την τιμή για να το διώξει.
Και αντίστοιχα τον Μάρτιο-Απρίλιο αρκετοί θέλουν να πάρουν ανοιχτό για να το ευχαριστηθούν καθώς φτιάχνει ο καιρός. Οπότε θα δώσουν κάτι παραπάνω για να πάρουν το αντικείμενο του πόθου τους.
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#554997 SLK πρωτης γενιας facelift με m111 και αυτοματο. Overengineered αθανατα σκυλια. Το 230κ ειναι αρκετα ζωηρο για το μποι του.

Το μονο θεμα με την οροφη ηταν τα υδραυλικα πιστονια που χαναν λαδι αλλα λυθηκε στο facelift. Επισης τσεκαρεις ευκολα το εσωτερικο της οροφης αν εχει λαδιες και τη σταθμη του λαδιου στο boot.

Εκει που πονανε πολλα ειναι σκουριες σε θολους. Αναλογα το ποσο εχει προχωρησει μπορει να θελει το φτερο αντικατασταση, φτηνο ανταλλακτικο, 100-150€ αβαφο αλλα με βαφη περαστικα κλπ κοιτας καλο 300-350αρι.

< Smart ultra 6 >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#555186 Trident, NC και θα είσαι άρχοντας με το R κεφαλαίο. Σκέψου ότι ακόμα και 2007 να είναι, πάλι είναι πλέον 11 ετών, τα ΝΒ είναι πλέον παλιά με ό,τι σημαίνει αυτό. Για 1-2Κ παίρνεις κάτι αρκετά πιο βολικό (χώρος, ύψος στο μπες βγες) επίσης. Σε κατανάλωση το 1.8 ήταν ανάλογο του 1.6 ΝΒ και ίσως λίγο καλύτερο. Το ΝΒ σίγουρα από μαμά κατάσταση είναι πιο άγριο και ανόθευτο, αλλά δεν νομίζω να ψάχνεις για το απόλυτο ξυράφι ενώ σε νοιάζει κάπως και η καθημερινότητα.

Θυμάμαι πρώτη φορά που έβαλα χέρι σε ένα NC και ξαναμπήκα στο Γκετζ για να πάω σπίτι...σαν να έκοβα με νυστέρι και ξαφνικά μου έδωσες βουτυρομάχαιρο στομωμένο. Σε όλα του, γκάζι φρένο τιμόνι ανάρτηση κιβώτιο.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#555301 Διαβαζω τα σχολια προσεκτικα, και προσπαθω να το δω "ενηλικα" το θεμα.

Η "λογικη" επιλογη ειναι mx5 και η Μερσεντε ειναι φαση yolo^2.
Τα τελη της ειναι (αρκετα πιο) ακριβα, αντιστοιχα υποθετω και η συντηρηση. Τι γινεται εκει?

Επισης Με τους κομπρεσορες τι γινεται απο θεμα αξιοπιστιας?
Άβαταρ μέλους
By Chris
#565850 Τι κανετε; Εγω εδω, κοιταω αμαξια. Εχω ξεχωρισει αυτο, φαινονται ολα αψογα εκτος απο τον αρμο προφυλακτηρα-καπω, αλλα μοιαζει με σπασμενα κλιπακια, οχι χοντρη στουκα. Απο ιδιωτη, ειχε αλλο ενα, του εδωσαν κι ενα λιζινκ και τωρα αυτο εδω του περισσευει. Το παιρνω 3750. Ειμαι με το χερι στο κουμπι. Οτι αλλα εχω δει τα λυποταν η ψυχη μου. Τι λετε;;

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/ren ... -line.html


< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#565879 Ήταν από μία περίοδο που η Renault δεν φημίζονταν για την αξιοπιστία των αυτοκινήτων που έφτιαχνε... Ιδίως αυτή η γενιά του megane ήταν... ας το πούμε ευγενικά... κάπως... "ευαίσθητη"... :innocent: :lol:

Τώρα, αν είναι να κάνεις 3-4Κ χλμ / έτος λογικά δεν θα έχεις σοβαρά θέματα... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Chris
#565921 Με πορωσες και το εκλεισα :s_devil

Το περναει ΚΤΕΟ Δευτερα και λογικα Τριτη παραλαμβανω αν δεν το βρουνε τρυπιο.

Βεβαια βρηκα το ιστορικο του και ειναι καθαρο, ποτέ ζημια, ποτέ παρατηρηση σε ΚΤΕΟ (περισυ το Μαρτιο τελευταια φορα)

Επισης, ηταν leasing για 7 χρονια, μετα το ειχε ενας με συνεργειο για προσωπικο του (καλο ακουγεται αυτο :hmmm: ), και ο τωρινος απο το '15.

3-4k υπο ΚΣ, ναι. Αλλα αν δω οτι αντεχει παιζει να κατεβω και Ελλαδα :metalo:

edit Παρακαλω να κλειδωθει :lol:

Εκτος αν θελει ο τριντεντ να μιλησουμε για μιατα :eat:

edit2 Και κατι που προσεξα. Ο σκνιπερ νομιζω ειχε αναφερει πως το παρπριζ σε αυτα φτανει πολυ πισω. Νομιζω πως στο μεγκαν δεν παει τοσο πισω οσο στο 307, μου φανηκε πως εβλεπα λιγο παραπανω ουρανο. Επισης η οροφη του ειναι γυαλινη!
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#565931 Καλοταξιδο!

< Note >