Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By otso
#453579
Dimsabas έγραψε:Σε ευχαριστώ πολύ!
Πάντως,ο πλέον γραφικός με τα προβλήματα, έλεγε για 7 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία στα πρώτα 8Κ χιλιόμετρα. Αν μιλάγανε για 300 και 400 χιλιάδες, δε θα μου έκανε καμία εντύπωση.

Επίσης, από τα λεγόμενά τους απορρέει αυτό που λες κι εσύ: η αίσθηση ότι όσα χρήματα και να δώσεις, δεν υπάρχει κανείς που να μπορεί να σε βοηθήσει. Είσαι αβοήθητος, στο έλεος της Γαλλίδας.

Σε περίμενα πιο αρνητικό πάντως.

Αυτο που εχω ειναι απο Ιταλια (καινουργιο πετρελαιο δεν το γνωρισαμε στην Ελλαδα ωστε να ξερουμε πως ειναι) ακομα και εγω που το εφερα απεξω μονος μου την πατησα , ε λεω εγω κανω 12000χλμ τον χρονο , ε αντε αυτο να εχει κανει τα διπλασια
Αμ δε , βρηκα ποιος Ιταλος το ειχε , εκανε 55000 τον χρονο. Καταλαβαινεις λοιπον τι φερνουν οι μαντραδες.
Διαβασε εδω , ο ιδιος κινητηρας ,ιδια περιπου προβληματα με το δικο μου , και διαβασε στο τελευταιο ποστ την λυση , για γελια και για κλαματα .http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=33608 διαβασε το ολο να νοιωσεις το σασπενς .
Εχω το προγραμμα της σιτροεν σαν να λεμε το βιβλιο του μηχανικου , ε οπου εχω παει εχω τσακωθει .δεν υπαρχει βιδα που να μην εχει την δυναμη ακριβως που χρειαζεται . Ε ακομα δεν εχω δει μηχανικο με ροποκλειδο . Οταν το εφερα ο μαλακας λεω ασ βγαλουμε να τσεκαρουμε τα μπεκ ,ε υπαρχουν χαλκινες ροδελες και τσιμουχακια στεγανοποιησης που πρεπει να αλλαχτουν καθε φορα που βγαζουμε μπεκ , ε σιγα μην τα αλλαζαν για 20ε να οι διαρροες απο εναν στεγνο κινητηρα εχω μια λαδικα τωρα
και δεν μπορεις να το πλυνεις και δωστου σφιξιμο και μπαμ το δαχτυλιδι που συγκρατει το μπεκ , 2 βδομαδες ακινητος και περιμενε απο γαλλια . για 30ε . Μιλαμε για τρελα.
οτι προβλημα εχω μεχρι στιγμης στο αυτοκινητο ειναι απο μηχανικους .ολα τα αυτοκινητα θα σου βγαλουν καποτε μια βλαβη
ποσον μαλλον αυτοκινητα 10ετιας . το θεμα ειναι ποιος θα την φτιαξει; ο μηχανικος που με εστειλαν απο το σιτροεν κλαμπ; ο ανθρωπος κατεστρεψε την ιδια βδομαδα 2 αυτοκινητα , το δικο μου και ενα αλλο , απο τον αλλο υπαρχει λινκ στο σιτροεν κλαμπ , εγω δεν εγραψα τιποτα γιατι θεωρησα οτι ειμαι ο ιδιος μαλακας που πιαστηκα κοροιδο.
Τελος παντων αν αποφασισεις να το παρεις παρε ενα ισιο κατσαβιδι και βγαλε την σωληνα απο την εισαγωγη αερα στην τουρμπινα , βαλε το δαχτυλο σου και πιεσε την , δεν πρεπει να κανει μπρος πισω , πανω κατω πρεπει να κανει κανα χιλιοστο το πολυ 2 αν κανει περισσοτερο ειναι κατεστραμμενη και ειναι πολλα τα λεφτα . αν το πας σε μηχανικο να ξεβιδωσει και το σωληνακι που παει λαδι στην τουρμπινα , υπαρχει τεστ συγκεκριμενο για να γυρισει ο κινητηρας καποια δευτερα να δεις την ροη λαδιου προς την τουρμπινα . Σαυτους τους κινητηρες στη τουρπινα δημιουργειται το προβλημα και στην EGR.
Κατα τα αλλα το αυτοκινητο ειναι μια χαρα , αλλα εγω σαν παλιος σερφας και παριζιανος ειμαι προκατειλημμένος υπερ των Γαλλικων πολυμορφικων .
Άβαταρ μέλους
By elvet
#453685 otso, κρατάμε όλο το ζουμί:
"Κατα τα αλλα το αυτοκινητο ειναι μια χαρα , αλλα εγω σαν παλιος σερφας και παριζιανος ειμαι προκατειλημμένος υπερ των Γαλλικων πολυμορφικων" .
Άβαταρ μέλους
By otso
#453803 Ετσι ειναι αγαπητε elvet (ο g μου απαγορευσε να προσφωνω μελη με το ονομα τους) παντα ζηλευα τους γαλους σερφαδες με τα espace kai τους αυστριακoυς με τα vefstalia , το espace απ οταν βγηκε ηταν μεγαλος μου καημος .
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#453808 Είχες και συ κάτι ανωμαλίες... Espace Picasso
Άβαταρ μέλους
By 224v
#554723 Ειδα στο δρομο το DS 7, πολύ εντυπωσιακο οχημα και θα πρεπει να εχει απειρους χωρους. στα 1.2 κοστιζει, βασικη τιμη γυρω στα 20 χιλιαρικα, για οποιον θελει χωρους και ομορφο σχημα πρεπει να το δει από κοντα….
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#554750 Αρχική τιμή ΠΆΝΩ ΑΠΌ 30
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#554751
224v έγραψε:Ειδα στο δρομο το DS 7, πολύ εντυπωσιακο οχημα και θα πρεπει να εχει απειρους χωρους. στα 1.2 κοστιζει, βασικη τιμη γυρω στα 20 χιλιαρικα, για οποιον θελει χωρους και ομορφο σχημα πρεπει να το δει από κοντα….
E όχι και 20 , εντάξει το πήγαμε λίγο μακρυά:-)
Άβαταρ μέλους
By 224v
#554774
KiloMeater έγραψε:
224v έγραψε:Ειδα στο δρομο το DS 7, πολύ εντυπωσιακο οχημα και θα πρεπει να εχει απειρους χωρους. στα 1.2 κοστιζει, βασικη τιμη γυρω στα 20 χιλιαρικα, για οποιον θελει χωρους και ομορφο σχημα πρεπει να το δει από κοντα….
E όχι και 20 , εντάξει το πήγαμε λίγο μακρυά:-)


εχεις δικιο, το ξαναειδα στη δημοσιευση που και εμενα εκανε εντυπωση, αναφερουν για το Crossback τα 27 χιλιαδες για βασικη τιμη… πιστευω παντως ότι είναι πολύ καλη τιμη αναλογα με τον εξοπλισμο φυσικα.. είναι κοντα μου η νεα εκθεση για τα DS, στην Κηφησιας και θα παω να το δω από κοντα… γιατι μου αρεσε σαν σχημα στο δρομο...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#558461 https://www.car.gr/18262871-citroen-c2-vtr-1-4

Από αξιοπιστία τι λέει το συγκεκριμένο αυτόματο;
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#558472 Κιουσηηηηηηηηηη

< Note >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#558474 VTS είχε, άρα μανουάλι.

Funkyreverend, ορίστε η στιγμή που περίμενες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#558478 Είναι ρομποτικό, που σημαίνει λίγο αργό και με συμπλέκτη.
Με την κατάλληλη προσοχή, το κιβώτιο θα είναι ΟΚ. Κάτι που δεν μπορώ να πω για το υπόλοιπο αμάξι, όχι η καλύτερη στιγμή της Citroen...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#558496
EDDIE_147 έγραψε:https://www.car.gr/18262871-citroen-c2-vtr-1-4

Από αξιοπιστία τι λέει το συγκεκριμένο αυτόματο;


Όχι πολλά... :lol: :lol: Το αμαξάκι μ' άρεσε οδηγικά (ΟΚ, δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά δεν είναι και κακό...), το κιβώτιο στην οδήγηση είναι επίσης καλό (ιδίως αν μάθεις να αφήνεις λίγο γκάζι στην αλλαγή από 1η σε 2α), απλά από αξιοπιστία δεν έχω ακούσει τα καλύτερα για το συγκεκριμένο κιβώτιο... :hmmm: Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ο TU, που γενικά δεν είχαν θέματα... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#558499 Θενκ γιου μποθ. :s_thumbsup
Για κόψιμο λάσπης την κόβω τη δουλειά.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#558505 Το είχε η σύζυγος σε manual, με 2 λέξεις γαλλικός κουβάς :thumbsdown: