Dimsabas έγραψε:Σε ευχαριστώ πολύ!
Πάντως,ο πλέον γραφικός με τα προβλήματα, έλεγε για 7 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία στα πρώτα 8Κ χιλιόμετρα. Αν μιλάγανε για 300 και 400 χιλιάδες, δε θα μου έκανε καμία εντύπωση.
Επίσης, από τα λεγόμενά τους απορρέει αυτό που λες κι εσύ: η αίσθηση ότι όσα χρήματα και να δώσεις, δεν υπάρχει κανείς που να μπορεί να σε βοηθήσει. Είσαι αβοήθητος, στο έλεος της Γαλλίδας.
Σε περίμενα πιο αρνητικό πάντως.
Αυτο που εχω ειναι απο Ιταλια (καινουργιο πετρελαιο δεν το γνωρισαμε στην Ελλαδα ωστε να ξερουμε πως ειναι) ακομα και εγω που το εφερα απεξω μονος μου την πατησα , ε λεω εγω κανω 12000χλμ τον χρονο , ε αντε αυτο να εχει κανει τα διπλασια
Αμ δε , βρηκα ποιος Ιταλος το ειχε , εκανε 55000 τον χρονο. Καταλαβαινεις λοιπον τι φερνουν οι μαντραδες.
Διαβασε εδω , ο ιδιος κινητηρας ,ιδια περιπου προβληματα με το δικο μου , και διαβασε στο τελευταιο ποστ την λυση , για γελια και για κλαματα .http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=33608 διαβασε το ολο να νοιωσεις το σασπενς .
Εχω το προγραμμα της σιτροεν σαν να λεμε το βιβλιο του μηχανικου , ε οπου εχω παει εχω τσακωθει .δεν υπαρχει βιδα που να μην εχει την δυναμη ακριβως που χρειαζεται . Ε ακομα δεν εχω δει μηχανικο με ροποκλειδο . Οταν το εφερα ο μαλακας λεω ασ βγαλουμε να τσεκαρουμε τα μπεκ ,ε υπαρχουν χαλκινες ροδελες και τσιμουχακια στεγανοποιησης που πρεπει να αλλαχτουν καθε φορα που βγαζουμε μπεκ , ε σιγα μην τα αλλαζαν για 20ε να οι διαρροες απο εναν στεγνο κινητηρα εχω μια λαδικα τωρα
και δεν μπορεις να το πλυνεις και δωστου σφιξιμο και μπαμ το δαχτυλιδι που συγκρατει το μπεκ , 2 βδομαδες ακινητος και περιμενε απο γαλλια . για 30ε . Μιλαμε για τρελα.
οτι προβλημα εχω μεχρι στιγμης στο αυτοκινητο ειναι απο μηχανικους .ολα τα αυτοκινητα θα σου βγαλουν καποτε μια βλαβη
ποσον μαλλον αυτοκινητα 10ετιας . το θεμα ειναι ποιος θα την φτιαξει; ο μηχανικος που με εστειλαν απο το σιτροεν κλαμπ; ο ανθρωπος κατεστρεψε την ιδια βδομαδα 2 αυτοκινητα , το δικο μου και ενα αλλο , απο τον αλλο υπαρχει λινκ στο σιτροεν κλαμπ , εγω δεν εγραψα τιποτα γιατι θεωρησα οτι ειμαι ο ιδιος μαλακας που πιαστηκα κοροιδο.
Τελος παντων αν αποφασισεις να το παρεις παρε ενα ισιο κατσαβιδι και βγαλε την σωληνα απο την εισαγωγη αερα στην τουρμπινα , βαλε το δαχτυλο σου και πιεσε την , δεν πρεπει να κανει μπρος πισω , πανω κατω πρεπει να κανει κανα χιλιοστο το πολυ 2 αν κανει περισσοτερο ειναι κατεστραμμενη και ειναι πολλα τα λεφτα . αν το πας σε μηχανικο να ξεβιδωσει και το σωληνακι που παει λαδι στην τουρμπινα , υπαρχει τεστ συγκεκριμενο για να γυρισει ο κινητηρας καποια δευτερα να δεις την ροη λαδιου προς την τουρμπινα . Σαυτους τους κινητηρες στη τουρπινα δημιουργειται το προβλημα και στην EGR.
Κατα τα αλλα το αυτοκινητο ειναι μια χαρα , αλλα εγω σαν παλιος σερφας και παριζιανος ειμαι προκατειλημμένος υπερ των Γαλλικων πολυμορφικων .