Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#554124 Μπα βαριέμαι.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#554131 Απολύτως. Kαι άκρως κουραστικό να προσπαθείς να εξηγήσεις κατι σε κολλημένα μυαλά. Οποτε why bother?
Άβαταρ μέλους
By 224v
#554151
mirage έγραψε:Απολύτως. Kαι άκρως κουραστικό να προσπαθείς να εξηγήσεις κατι σε κολλημένα μυαλά. Οποτε why bother?


Ολοι που γραφουμε δω μεσα εχουμε κολληματα!!! αλλα δεν γραφουμε για να πεισουμε κανενα. Τη γνωμη μας λεμε ώστε να ακουστει. Οποιος διαβαζει κρινε,ι και αναλογα με την δικη του μορφωση και ικανοτητα κρισης βγαζει το δικο του συμπερασμα.
Ειρωνείες κλπ δεν εχουν νοημα να εκτοξεύονται γιατι δεν βοηθάνε. Εγω νομιζω συμφωνα με την εμπειρια μου με Γερμανους ότι είναι τσιπηδες, και στα οικογενειακα τους και σαν λαος. Εσυ διαφωνεις προφανως γιατι συναναστρέφεσαι Γερμανους που είναι Large στη ζωη τους. Δεν θα προσπαθήσω να σε μεταπεισω, δεν εχει νοημα αλλωστε. Όταν όμως συμβαινουν γεγονότα που δειχνουν τσιπια θα το λεω. Εσυ παλι μπορεις να πεις όταν κατι δειχνει το αντιθετο.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#554160 224 δεκτή η άποψή σου, αλλά όπως είπες και παραπάνω, στα επαγγελματικά τους είναι υπερβολικά τυπικότατοι και απαιτητικοί (το γνωρίζω κι εγώ από πρώτο χέρι λόγω διάφορων συνεργασιών), ενώ στη ζωή τους μονόχνωτοι. Δεν μπλέκουν όμως το ένα με το άλλο.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#554177 Μα δεν μιλάμε για το αν οι Γερμανοί ειναι οι τσιγκουνηδες οι Έλληνες Ζορμπαδες και οι Γάλλοι γκομενιαρηδες.
Μιλάμε για την πιο regulated industry του πλανήτη και για facts. Άμα εσυ μου πετάς το καθε κόλλημα σου και τι νομίζεις καθε φορα που σου απαντώ με επιχειρήματα πιστεύεις σοβαρα πως θα συνεχίσω να ασχολουμαι με τα θέματα σου; Απλα δεν εχει νόημα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#554290
mirage έγραψε:Μα δεν μιλάμε για το αν οι Γερμανοί ειναι οι τσιγκουνηδες οι Έλληνες Ζορμπαδες και οι Γάλλοι γκομενιαρηδες.
Μιλάμε για την πιο regulated industry του πλανήτη και για facts. Άμα εσυ μου πετάς το καθε κόλλημα σου και τι νομίζεις καθε φορα που σου απαντώ με επιχειρήματα πιστεύεις σοβαρα πως θα συνεχίσω να ασχολουμαι με τα θέματα σου; Απλα δεν εχει νόημα.

Μα τα bolt σχολιασα που είναι το επαναλαμβανομενο πρόβλημα που παρουσιασε το συγκεκριμενο αεροσκάφος που το συντηρει η Γερμανικη Σταρτιωτικη αεροπορια.
Γνωμη μου είναι ότι εκαναν τσιπια… κατά την δικη σου αποψη είναι καλως καμομενα αφου είναι η πιο regulated (και συμφωνω) βιομηχανια. είναι και αυτό ένα επιχειρημα, που στη συγκεκριμενη περιπτωση δεν είναι δυνατο, κατά την αποψη μου παντα. Προφανως πιστευεις ότι ο υπεύθυνος αρχιμηχανικος για την συντηρηση του συγκεκριμενου αεροσκαφους κοιμαται χωρις εφιάλτες...και δεν εχει πρόβλημα με τις ενεργειες του μεχρι τωρα… αφου όλα τα εκανε by the book... Μπορει και να εχεις δικιο….
Άβαταρ μέλους
By fokion
#554326 Αν εχει κανει οτι λεει το "μανουαλι" ναι κοιμαται ησυχα....
δεν ΜΠΟΡΕΙ να αλλαξει τις γραπτές διαδικασίες και να καθηλωσει το αεροσκάφος αν δεν ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ απο το ειδος της βλαβης...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#554367
fokion έγραψε:Αν εχει κανει οτι λεει το "μανουαλι" ναι κοιμαται ησυχα....
δεν ΜΠΟΡΕΙ να αλλαξει τις γραπτές διαδικασίες και να καθηλωσει το αεροσκάφος αν δεν ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ απο το ειδος της βλαβης...


εστω και επαναλαμβανομενης?? Τοτε οι διαδικασιες εχουν θεμα... ενα revision θα βοηθουσε....
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#554379 Η ιστορία έχει δείξει ότι πρέπει να γίνει κάτι μοιραίο για να γίνουν revisions :( Όχι;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#554489
Dimitris_P έγραψε:Η ιστορία έχει δείξει ότι πρέπει να γίνει κάτι μοιραίο για να γίνουν revisions :( Όχι;


Ναι ετσι είναι αλλα μιλαμε για μοντελλο που εχει ιστορια στη λειτουργια του οποτε θα επρεπε να εχει γινει αν εχει παρουσιστει παρομοιο θεμα τοσα χρονια. Θα ρωτησω συμμαθητή μου που τα πεταγε αυτά μεχρις εδώ καιι 4-5 χρονια ώστε θα ηξερε ισως τις οδηγιες του... και αν ειχε ακουσει τετοιο περιστατικο ...
Άβαταρ μέλους
By fokion
#554549
224v έγραψε:
fokion έγραψε:Αν εχει κανει οτι λεει το "μανουαλι" ναι κοιμαται ησυχα....
δεν ΜΠΟΡΕΙ να αλλαξει τις γραπτές διαδικασίες και να καθηλωσει το αεροσκάφος αν δεν ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ απο το ειδος της βλαβης...


εστω και επαναλαμβανομενης?? Τοτε οι διαδικασιες εχουν θεμα... ενα revision θα βοηθουσε....


να στο πιασω αναποδα.
Πες οτι γινεται "κατι" και καταληγουμε στα δικαστηρια.
ο μηχανικός + εταιρεία που το "σερβαρισε" εχει ακολουθησει τις οδηγιες κατα γραμμα. τι λες την γλυτωνει ή οχι?

προφανως και οι χρηστες στελνουν παρατηρησεις στο εργοστασιο αλλα δεν μπορουν χωρις σαφη οδηγία απο το εργοστάσιο να αλλάξουν κατι στις διαδικασίες.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#554623 Ποιά εταιρεία προτιμάμε για NY; Είτε απευθείας κατά προτίμηση είτε με 1 στάση; Θα προτιμούσα IST που είναι star alliance για να πάρω και μίλια, αλλά είναι πιο ακριβή. Επίσης κοιτάμε για JFK ή NYC; Emirates πχ πάει στο 2ο
Επίσης σε κάποια που κοίταξα (UIA + emirates) λένε ότι δίνουν 2 αποσκευές ανά άτομο. Εννοούν 2x23kg ΚΑΙ χειραποσκευή έκαστος;
Άβαταρ μέλους
By GTS
#554625
Dimitris_P έγραψε:Ποιά εταιρεία προτιμάμε για NY; Είτε απευθείας κατά προτίμηση είτε με 1 στάση; Θα προτιμούσα IST που είναι star alliance για να πάρω και μίλια, αλλά είναι πιο ακριβή. Επίσης κοιτάμε για JFK ή NYC; Emirates πχ πάει στο 2ο
Επίσης σε κάποια που κοίταξα (UIA + emirates) λένε ότι δίνουν 2 αποσκευές ανά άτομο. Εννοούν 2x23kg ΚΑΙ χειραποσκευή έκαστος;


Που θα μεινεις; JFK ειναι ποιο κοντα στο Μανχαταν. Το αλλο το Newark ισως να βολευει αν μεινεις Χομποκεν πχ.

Προτιμας απευθειας πτηση, Emirates εχω ακουσει ειναι καλη. Αλλοιως κλασσικα Swiss via Zurich ή αλλες εταιρειες μεσω Γερμανιας.

Εγω δεν καταλαβαινω γιατι καποιος να παει Πολη και να κανει κυκλους κλπ.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#554627 Δεν έχω ιδέα ακόμα για διαμονή, για ταξίδι μέλιτος το σκεφτόμαστε.