Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By citastak
#554148 απίστευτο.
Εν τω μεταξύ σήμερα είχε παρκάρει ένα τουριστικό λεωφορείο που δεν έχει οροφή (αυτά που γυρίζουν την ακρόπολη) δίπλα σε ένα κλειστό τουριστικό λεωφορείο και μου γεννήθηκε η ερώτηση, είναι δομικά ασφαλή αυτά; δλδ το ότι έχουν βγάλει την οροφή δε δημιουργεί στρεβλώσεις σε σασί κτλ; ή έχουν ενισχυμένο σασί για αυτό το λόγο;
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#554153
citastak έγραψε:Ρε γμτ δεν έχουν μπάρες αυτά, πίσω από τα προσκέφαλα;
Έχουν. Όπως και ότι έχουν και ενισχυμένο πλαίσιο στο παρμπριζ.
Το θέμα ανατροπή του καμπριο είναι...να μην τύχει!
Σε συνθήκες crash test πιθανόν να προσφέρουν μια μικρή προστασία, σε πραγματικές συνθήκες και ταχύτητες θα έλεγα και με σιγουριά όχι.
Όπως και το σίγουρο είναι ότι η κλειστή οροφή δεν προσφέρει την ίδια προστασία με την σταθερή οροφή των κλειστων αυτοκινήτων.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#554194
mirage έγραψε:Νομίζω του 206 ήταν διακοσμητικά.


Εντελώς :lipsealed: !

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#554294 Αν είναι σαν του δικού μου, το πλαστικό είναι επικάλυψη σε μια μεταλλική βεργα που οι δύο άκρες του φτάνουν περίπου ως την μέση της πλάτης του καθίσματος.
Το είχα ψάξει για το Micra για περίπτωση αντικαταστασης τους σε κάτι πιο.... γυαλιστερό αλλά ήταν πανάκριβα.
Και στο πρώτης γενιάς ΜΧ5 η Mazda τα είχε σαν έξτρα και ήταν ανοξείδωτοι σωλήνες (κουφιοι εσωτερικά).
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#554296 H κεντρική μπάρα που είχαν τα παλιά cabrio θα έκανε δουλειά σε αντίστοιχη περίπτωση;

Εικόνα

Εικόνα

Για χάρη του design τα καταργήσαν; Γιατί εκτός των άλλων πλέον θα μπορούσαν να είναι αρκετά ενισχυμένες, θα δένανε το σασί καλύτερα και σαφώς θα προσφέρανε σε μαγάλο βαθμό προστασία σε περίπτωση ανατροπής.
Τα σύγχρονα προσκέφαλα που εκτινάσσονται σε ανατροπή βοηθάνε πάρα πολύ λίγο γιατί και αυτά έχουν παραμόρφωση μόλις δεχτούν το βάρος του αυτοκινήτου.

cosneo έγραψε:Αν είναι σαν του δικού μου, το πλαστικό είναι επικάλυψη σε μια μεταλλική βεργα που οι δύο άκρες του φτάνουν περίπου ως την μέση της πλάτης του καθίσματος.
Το είχα ψάξει για το Micra για περίπτωση αντικαταστασης τους σε κάτι πιο.... γυαλιστερό αλλά ήταν πανάκριβα.
Και στο πρώτης γενιάς ΜΧ5 η Mazda τα είχε σαν έξτρα και ήταν ανοξείδωτοι σωλήνες (κουφιοι εσωτερικά).


Μέχρι το ΝΒ αυτά που έδινε η mazda πολύ σωστά ήταν απλά για εμφάνιση και στερεώνονταν πάνω σε 4 βίδες γι αυτό χαρακτηρίζονται style bars. Τα rollbars από την άλλη βιδώνουν πάνω στο σασί γι αυτό έχει αρκετά κοψε ράψε. Το Nc από την άλλη έχει προσκέφαλα πάνω στο σασί από το εργοστάσιο επίσης καλυμμένα με καπάκια.
Και αν δε κάνω λάθως τα νίκελ τα βρίσκεις στο 50αρικο το πολύ. :whistlink: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#554301
panos2171 έγραψε: Τα rollbars από την άλλη βιδώνουν πάνω στο σασί γι αυτό έχει αρκετά κοψε ράψε.


Σαν να τα έχω δει σε σχεδιαγραμματα σε κάποια καμπριο να συνδέονται με μια οριζοντια μπάρα πίσω από τις πλατες των πίσω καθίσματων που έχει να κάνει με την ενίσχυση του πλαισίου.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#554324
Το αρχικό βίντεο είναι κάπου από το 2008 αν θυμάμαι καλά (αυτή η έκδοση ανεβηκε το 13 ) αν ξέρει καποιος και καλά Γερμανικά ας πει και τι λέει

Στην αμερική υποχρεωτικά όλα τα ανοιχτά αυτοκίνητα χρειάζονται rollbar πλέον είτε αυτόματα είτε σταθερά για να πάρουν έγκριση τύπου
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#554382 Βασικα συγκρίνει το 207 με εκτινασσομενα rollbars, το Mini με σταθερά rollbars και το Pluriel χωρίς καθόλου rollbars.
Και στις αντίστοιχες ανατροπές δείχνει αντίστοιχα τι γίνεται με τα κεφαλια των επιβατών αλλά και με την λιγότερη ή περισσότερη παραμόρφωση του παρμπριζ.
Καλύτερο κάπως το αποτέλεσμα στο 207, το χειρότερο στο C3 , κάπου στην μέση το Mini.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#554433 Αυτό το pluriel είναι ΧΑΛΑΡΑ απ τα μεγαλύτερα μπούρδες που έχουν παραχθεί. :dizzy:

Όποιος ήταν ανακατεμένες σ αυτό το πρότζεκτ έπρεπε να τον υποχρεώνουν να το οδηγει :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By rafi
#554466
rx8_drifter έγραψε:Αυτό το pluriel είναι ΧΑΛΑΡΑ απ τα μεγαλύτερα μπούρδες που έχουν παραχθεί. :dizzy:

Όποιος ήταν ανακατεμένες σ αυτό το πρότζεκτ έπρεπε να τον υποχρεώνουν να το οδηγει :adminpower:
Ναι, το χειροτερο αμαξι που οδηγησα ποτε. Χειροτερο και απο corsa του '93.

Στάλθηκε από το SM-A605FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Chris
#554496 Θυμαστε ενα καταπληκτικο επεισοδιο του top gear, που τα ειχε βρει ολα καλα με το pluriel, αλλα σε ολη τη δοκιμη ειχε ενα βανακι απο πισω να κουβαλαει τις αψιδες; :lol:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#554508
Chris έγραψε:Θυμαστε ενα καταπληκτικο επεισοδιο του top gear, που τα ειχε βρει ολα καλα με το pluriel, αλλα σε ολη τη δοκιμη ειχε ενα βανακι απο πισω να κουβαλαει τις αψιδες; :lol:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#554511
rx8_drifter έγραψε:Αυτό το pluriel είναι ΧΑΛΑΡΑ απ τα μεγαλύτερα μπούρδες που έχουν παραχθεί. :dizzy:

Όποιος ήταν ανακατεμένες σ αυτό το πρότζεκτ έπρεπε να τον υποχρεώνουν να το οδηγει :adminpower:


Δεν υπήρχε προτζεκτ, στο πόδι το έκαναν.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#554530
funkyreverend έγραψε:Δεν υπήρχε προτζεκτ, στο πόδι το έκαναν.


:rtfm: