Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#554172 Λογικά ούτε 4 μήνες είναι, πριν λίγους μήνες δεν παρέλαβε ένα μέλος του φόρουμ FR με κάτι παραπάνω από 2 μήνες αναμονή; Προφανώς οι αντιπροσωπείες θα θέλουν να σε κατευθύνουν στο ετοιμοπαράδοτο, αλλά και η παραγγελία δεν είναι πρόβλημα όταν δεν υπάρχει λίστα αναμονής.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#554173 Από την άλλη όμως αν φύγει θα σου μείνει απωθημένο και πιθανώς αυτό που θα παραγγείλεις να χρειάζεται περισσότερα χρήματα για να το φέρεις στα μέτρα σου.
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#554174 Ναι μπορεί να μην κερδίσω σε απόλυτα νούμερα αν βάλω παραγγελία αλλά τουλάχιστον θα βάλω ακριβώς αυτά που θέλω. Επίσης η εκτίμησή μου είναι ότι πάνω από 2.5 μήνες δε θα κάνει. Δεν υπάρχει ευρωπαϊκό αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή με γραμμή παραγωγής σε ομαλοποιημένη λειτουργία που να κάνει πάνω από 3μηνο για Ελλάδα. Μην κοιτάτε κάτι suv που ξεπουλάνε και είναι και καινούρια και δεν προλαβαίνουν.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#554175 Βέβαια όσο περιμένεις να πέσεις το Cupra σε χ μήνες, αντίστοιχα θα πέφτει και το Q5. Win some, lose some.
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#554179
Stefan147 έγραψε:Νομίζω θα το φάει για ένα χρονο το 308αρι ο πιθανός αγοραστής. Άρα δεν είναι απολύτως ακριβές το ΧΩΡΙΣ και δε θέλω να τους λέω μαλακίες και μετά να μου ζαλίζουν τα φρύδια στο τηλ.

Όσο ψυχολογικό είναι για τον αγοραστή να δει το 1 μπροστά άλλο τόσο είναι και για μένα να βλέπω το 2. Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι σ' αυτή την ιστορία. Θα το δοκιμάσω βέβαια και το 19.900€ αλλά δε θέλω να ρίχνω ένα χιλιάρικο τη μέρα την τιμή. Δεν είναι μαλάκες και οι άλλοι και θα σου πει "έτσι όπως το πάει αυτός σε λίγο θα το δίνει 17Κ οπότε άστο να πέσει κι άλλο".

Το θεμα ειναι οτι εσυ βιαζεσαι ομως και πρεπει να σκεφτεις πως αν πουληθει αυτο που εχεις βαλει στοχο θα πρεπει να το παραγγειλεις με προσθετο κοστος. Αν συμβει αυτο θα ειναι σαν να δινεις το Αουντι αντιστοιχα φθηνοτερα.

Δυσκολος γριφος
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#554180 Απλά το Audi θα φτάσει σ' ένα price point που δε θα συμπιέζεται άλλο. Αν υποθέσουμε ότι πριν 2 χρόνια είχα δώσει χέρια στα 22Κ και τώρα θα φύγει, ας πούμε, στα 19, βλέπουμε ότι ο ρυθμός του depreciation φθίνει. Αντίθετα το Seat όσο πάει στην αντικατάσταση τόσο θα πέφτει με γρήγορους ρυθμους. Το ίδιο και το ετοιμοπαράδοτο όσο μένει στην προθήκη.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#554185 Αφού ο παλικαράς μας θέλει τη σεατάρα, ότι και να γράφουμε από το ένα αυτί μπαίνουν, από το άλλο βγαίνουν και δικαίως :metalo:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#554193
Stefan147 έγραψε:Απλά το Audi θα φτάσει σ' ένα price point που δε θα συμπιέζεται άλλο. Αν υποθέσουμε ότι πριν 2 χρόνια είχα δώσει χέρια στα 22Κ και τώρα θα φύγει, ας πούμε, στα 19, βλέπουμε ότι ο ρυθμός του depreciation φθίνει. Αντίθετα το Seat όσο πάει στην αντικατάσταση τόσο θα πέφτει με γρήγορους ρυθμους. Το ίδιο και το ετοιμοπαράδοτο όσο μένει στην προθήκη.

Είδες τι καλά που τα λες από μόνος σου;; :lol: Βάλτο στα 19900 να αρχίσει να χτυπάει το τηλέφωνο ώστε τελικά να το δώσεις στα 19.000. Σωστά σου είπαν και οι παραπάνω μην κολλάς αποκλειστικά στο γκρί κουπρα. Παραγγέλνεις το καινούριο η αν ακόμα υπάρχει το γκρι έχει καλώς. Επίσης σχέδια για συγκεκριμένα αυτοκίνητα όπως το γκρι χωρίς να υπάρχουν τα λεφτά του Αουντι στην τραπεζα είναι ανώφελο να κάνεις. Από εκεί και πέρα αν έχεις βάλει όριο στο ποσό της εκταμίευσης στα 15.000 τότε θα έχεις ένα μπάτζετ 34.000 να διαθέσεις. Αν υπάρχει μέχρι τότε το γκρι ίσως και να το πάρεις αλλιώς θα αναγκαστείς να θυσιάσεις κάτι από τον εξοπλισμό του καινούργιου ή να πάρεις το καλύτερο Κούπερ που μπορείς σε αυτά τα χρήματα.
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#554195 Μα αυτός δεν είναι ο σκοπός του φόρουμ? Γράφεις τις σκέψεις σου για τις διαβάζεις μετά και ο ίδιος και να τις χωνεύεις καλύτερα. Κατά βάθος ξέρω πολύ καλά τι θα γίνει σε κάθε περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#554209 Σκόπος του φόρουμ είναι όταν παρθεί κάτι να το αισθανθούμε και εμείς λίγο δικό μας.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#554275
Stefan147 έγραψε:Το ρίχνω κάθε μέρα το Audi. Από ένα σημείο και μετά όμως δε θα μου βγαίνει η διαφορά και δε θέλω για άαααλλη μία φορά να τεντώσω το budget. Κάπου πρέπει να χω ένα όριο στο τι θα εκταμιεύσω.

Βασικά έχει πάνω από μήνα που τα διαθέσιμα Q5 στο car παραμένουν σταθερά στα ±160. Κάτι λέει αυτό. Προφανώς η αγορά έχει στραφεί προς το καινούριο και το βρίσκω πολύ λογικό. Αυτός που είχε καημό ένα Q5, πήρε με 20Κ ένα B-Suv και είναι και ευχαριστημένος.

Άρα ή αλλάζεις το μπάτζετ για να πάρεις αυτό που θέλεις, ή αλλάζεις αυτό που θέλεις για να φτάσεις στο μπάτζετ που θα προκύψει.

Έχει όντως ΠΑΡΑ πολλά Q5, άρα θα πουληθούν πρώτα οι λεγόμενες "ευκαιρίες". Δηλαδή με χαμηλή τιμή και χαμηλά χλμ και σε καλή κατάσταση. Εσύ πουλάς στο "πάνω ράφι". Και όσο καλό και να είναι(που το δέχομαι ότι είναι, γιατί έχεις αλλάξει τα πάντα), η τιμή είναι ανασταλτικός παράγοντας. Ειδικά όταν πουλιούνται άλλα 159 ίδια αυτοκίνητα ή περίπου ίδια. Άρα;;;; Προσπαθείς να το δώσεις σε "γνωστό" που να εκτιμήσει τα χρήματα που έχεις βάλει. Ή ψάχνεις τον μερακλή. ΚΑΙ τα δυο πολύ χρονοβόρα.

Οπότε αν καίγεσαι για την αγορά(σεβαστό να θες να αλλάξεις κάτι που βαρέθηκες), ρίχνεις την τιμή.

Stefan147 έγραψε:Όσο ψυχολογικό είναι για τον αγοραστή να δει το 1 μπροστά άλλο τόσο είναι και για μένα να βλέπω το 2. Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι σ' αυτή την ιστορία. Θα το δοκιμάσω βέβαια και το 19.900€ αλλά δε θέλω να ρίχνω ένα χιλιάρικο τη μέρα την τιμή. Δεν είναι μαλάκες και οι άλλοι και θα σου πει "έτσι όπως το πάει αυτός σε λίγο θα το δίνει 17Κ οπότε άστο να πέσει κι άλλο".


Για αυτό σβήνεις την αγγελία, και την ξαναγράφεις με χαμηλότερη τιμή. Γιατί όντως έχει κόσμο που "παρκάρει" τα αυτοκίνητα στο car.gr, και θα σκεφτεί αυτό που είπες.

Ή αλλιώς το κρατάς. Το κρατάς;; Δύσκολα. Γιατί ενώ είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, έστω και 10ετίας, εσύ το βαρέθηκες. Όπως εσύ χαλβαδιάζεις το cupra, άλλος χαλβαδιάζει το Q5 σου.

Δε γράφω κάτι που δεν ξέρεις. Και σίγουρα υπάρχει τιμή να φύγει σχετικά άμεσα. Για όλα τα αυτοκίνητα ισχύει αυτό. Θες να το δώσεις τόσο;
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#554312
kouladi έγραψε:Σκόπος του φόρουμ είναι όταν παρθεί κάτι να το αισθανθούμε και εμείς λίγο δικό μας.


+1
Και να το παίρνουμε και για καμία βόλτα τα σαββατοκύριακα. :ninja:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#554328
HighFidelity έγραψε:Δεν είναι ακριβές αυτό, για το 2019 θα πληρωθεί φόρος πολυτελείας. Πρέπει να συμπληρώσει 10 χρόνια για να μην υπάρχει φόρος, και ο φόρος αφορά φορολογική χρήση (δηλαδή καθυστερεί ένα χρόνο σε σχέση με τα τέλη...).
:help:

Να διορθώσω ακόμα μία φορά την παρανόηση για τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Λήγει στα 10 χρόνια ΧΡΗΣΗΣ άρα η τελευταία χρονιά ΧΡΗΣΗΣ που θα πληρωθεί θα είναι για τη ΧΡΗΣΗ του 2018, η οποία τελειώνει 31/12/2018 για ένα αυτοκίνητο με 1η άδεια κυκλοφορίας από 02/01/2009 έως 31/12/2009. Δεν πάει με τα 10 χρόνια από τον μήνα της 1ης άδειας.
1ος χρόνος χρήσης: 2009
2ος: 2010
.
.
.
10ος χρόνος χρήσης: 2018
Φυσικά ο φόρος θα πληρωθεί με την φορολογική δήλωση που θα γίνει το 2019 και θα αφορά τη ΧΡΗΣΗ του 2018. Φυσικά και ο Στέφανος θα πληρώσει στην επόμενη φορολογική του δήλωση τα 308€. Ο επόμενος όμως που θα το χρησιμοποιήσει από το 2019 και έπειτα ΔΕΝ θα επιβαρυνθεί.
Τελευταία επεξεργασία από rocsta και 07 Δεκ 2018, 09:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#554329 Με έβαλες σε σκέψεις και θα κοιτάξω με πρώτη ευκαιρία και την φορολογική μου δήλωση του 2017!
Σωστό μου ακούγεται αυτό που λες, αλλά ας βεβαιωθούμε για να βοηθήσουμε και τον Στέφανο στην πώληση.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#554337
rocsta έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Δεν είναι ακριβές αυτό, για το 2019 θα πληρωθεί φόρος πολυτελείας. Πρέπει να συμπληρώσει 10 χρόνια για να μην υπάρχει φόρος, και ο φόρος αφορά φορολογική χρήση (δηλαδή καθυστερεί ένα χρόνο σε σχέση με τα τέλη...).
:help:

Να διορθώσω ακόμα μία φορά την παρανόηση για τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Λήγει στα 10 χρόνια ΧΡΗΣΗΣ άρα η τελευταία χρονιά ΧΡΗΣΗΣ που θα πληρωθεί θα είναι για τη ΧΡΗΣΗ του 2018, η οποία τελειώνει 31/12/2018 για ένα αυτοκίνητο με 1η άδεια κυκλοφορίας από 02/01/2009 έως 31/12/2009. Δεν πάει με τα 10 χρόνια από τον μήνα της 1ης άδειας.
1ος χρόνος χρήσης: 2009
2ος: 2010
.
.
.
10ος χρόνος χρήσης: 2018
Φυσικά ο φόρος θα πληρωθεί με την φορολογική δήλωση που θα γίνει το 2019 και θα αφορά τη ΧΡΗΣΗ του 2018. Φυσικά και ο Στέφανος θα πληρώσει στην επόμενη φορολογική του δήλωση τα 308€. Ο επόμενος όμως που θα το χρησιμοποιήσει από το 2019 και έπειτα ΔΕΝ θα επιβαρυνθεί.


Ο ΦΠ πληρώνεται όμως με βάση τους μήνες χρήσης. Οπότε αυτό που γράφεις μπερδεύει. Το 2013 πήρα το jeep Αύγουστο. Και είχα και στην κατοχή μου το 2λιτρο mx5 του 2007(είχε κλείσει 5ετία). Οπότε στο εκκαθαριστικό του 2014(για το φορολογικό έτος 2013), πλήρωσα 308€ για το mazda (440€ Χ 5%) - 30%. Και (17800€ Χ 10%) Χ (5/12) = 740 κάτι €. Την άλλη χρονιά πλήρωσα κανονικά τα 1780€ + τα 308€ του mazda.
Τώρα που το πούλησα Σεπτέμβριο αρχές, θα χρεωθώ τα (1780 Χ 13%) Χ (8/12)= 1079€ .

Δηλαδή μετράει ο μήνας αγοράς. Δε μετράει όλο το έτος, όπως γινόταν παλιά με τα τέλη κυκλοφορίας. Αλλιώς θα πληρώναμε για 11 χρόνια φόρο πολυτελείας, για όποιο αμάξι δεν αγοραζόταν 1 Ιανουαρίου.