Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#552464
timkoul έγραψε:Ανοιχτο μπροστα, κλειστο πισω? Εχεις αρκετο turn in? Δε θες αλλο?
Με τοση συγκλιση πισω δουλευουν αυτα?


ετσι ακριβως δουλευουν.Ισιο πισω ή ανοιχτο δεν θα θελεις να το οδηγησεις σε γλυστερο/βρεγμενο.
Εδω ετσι και ειναι παλι υπερστροφικα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#552477
timkoul έγραψε:Ανοιχτο μπροστα, κλειστο πισω? Εχεις αρκετο turn in? Δε θες αλλο?
Με τοση συγκλιση πισω δουλευουν αυτα?

Βασικα το εμπρός είναι λίγο πιο φαρδύ από το πίσω και θέλει τέτοιο σεταπ μπροστά.

Το βοηθάει στο turn in.

Δες εδώ

"Any minute steering angle beyond the perfectly centered position will cause the inner wheel to steer in a tighter turn radius than the outer wheel. Thus, the car will always be trying to enter a turn, rather than maintaining a straight line of travel. So it's clear that toe-out encourages the initiation of a turn, while toe-in discourages it."

Sent from my H9436 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#552813 Σωστο. Η θεωρια αυτο λεει.
Εμεις το 106 το βαζουμε με +0,5 εως +0,8. Το οποιο παλι βοηθαει το turn in αλλα για αλλο λογο και ισως και σε ενα λιγο διαφορετικο χρονικο σημειο. Με λιγο toe in εχεις μονιμως "φορτισμενο" το λαστιχο, ενω με toe out εχεις μια υστερηση μεχρι να παραμορφωθει ο σκελετος απο την αλλη μερια.
Πρακτικα εχω δει στα Μεγαρα οτι με toe out ειχα ασταθεια στα φρενα στην ευθεια και υποστροφη στην Κ3, Κ5, Κ8, ενω με toe in ειχα πιο σταθερα φρενα και καλυτερα τιμονι μεση και εξοδο στις πιο γρηγορες στροφες.
Αν εχεις μια στανταρ ρυθμιση για δρομο και δεν την αλλαζεις για πιστα τοτε δεν το συζηταμε...
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#552815
dimviii έγραψε:
timkoul έγραψε:Ανοιχτο μπροστα, κλειστο πισω? Εχεις αρκετο turn in? Δε θες αλλο?
Με τοση συγκλιση πισω δουλευουν αυτα?


ετσι ακριβως δουλευουν.Ισιο πισω ή ανοιχτο δεν θα θελεις να το οδηγησεις σε γλυστερο/βρεγμενο.
Εδω ετσι και ειναι παλι υπερστροφικα.


Ειναι ε? Δεν το περιμενα....
Στο S2000 το βαζουμε μηδεν εμπρος και +0.3mm πισω, οχι παραπανω. Μαζεψαμε την υπερστροφη στην εισοδο (που ελαφρωνε η ουρα και ηταν ετοιμο να σβουριξει) σφιγγοντας τα αμορτισερ.
Αυτα παιρνουν καμπερ απο τις βιδες που πιανουν την μπουκαλα στην πλυμνη?
Στον αγωνα παρατηρησα του Κυρκου, ειχε μπολικο καμπερ, GrA ομως, φανταζομαι επιτρεπονται αλλα ψαλιδια κλπ....
Απιθανο στο βρεγμενο, τρομερα ικανο αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#552816
timkoul έγραψε:Σωστο. Η θεωρια αυτο λεει.
Εμεις το 106 το βαζουμε με +0,5 εως +0,8. Το οποιο παλι βοηθαει το turn in αλλα για αλλο λογο και ισως και σε ενα λιγο διαφορετικο χρονικο σημειο. Με λιγο toe in εχεις μονιμως "φορτισμενο" το λαστιχο, ενω με toe out εχεις μια υστερηση μεχρι να παραμορφωθει ο σκελετος απο την αλλη μερια.
Πρακτικα εχω δει στα Μεγαρα οτι με toe out ειχα ασταθεια στα φρενα στην ευθεια και υποστροφη στην Κ3, Κ5, Κ8, ενω με toe in ειχα πιο σταθερα φρενα και καλυτερα τιμονι μεση και εξοδο στις πιο γρηγορες στροφες.
Αν εχεις μια στανταρ ρυθμιση για δρομο και δεν την αλλαζεις για πιστα τοτε δεν το συζηταμε...

Ναι μωρέ, δύο φορές το χρόνο πάει πίστα το εβο οπότε πριν μπω θα δώσω βασικά περισσότερο camber.

Όπως είναι δε μπορώ να το κάνω από τα top Mount γιατί πρέπει να γυρίσει η καμπεροβιδα ανάποδα.

Sent from my H9436 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#552894
timkoul έγραψε:Αυτα παιρνουν καμπερ απο τις βιδες που πιανουν την μπουκαλα στην πλυμνη?

ναι απο εκει παιρνουν και αυτα καμπερ
timkoul έγραψε:Στον αγωνα παρατηρησα του Κυρκου, ειχε μπολικο καμπερ, GrA ομως, φανταζομαι επιτρεπονται αλλα ψαλιδια κλπ....
Απιθανο στο βρεγμενο, τρομερα ικανο αυτοκινητο.


μαμα ψαλιδια αποτι θυμαμαι εχει και αυτο.
Στο βρεγμενο ειναι οντως σε αλλο επιπεδο,ειναι απιστευτο πως βαζει την δυναμη κατω.Τα καλα/προσεγμενα φορανε και αγραφο εγγεφαλο στο κεντρικο motec/gems με πανω απο 10χαρτες για την καθε δυνατη περιπτωση που μπορεις να συναντησεις.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#552896
timkoul έγραψε:Αυτα παιρνουν καμπερ απο τις βιδες που πιανουν την μπουκαλα στην πλυμνη?


Ναι, από εδώ:

Εικόνα

Στην απάντηση που σου έδωσε ο Δημήτρης, να προσθέσω ότι ανάλογα πως βάλεις τη καμπερόβιδα κάτω μπορείς να δώσεις από πάνω κάμπερ.

Αν τη βάλεις να κοιτάει προς τον κινητήρα μπορείς από πάνω, από τα top mount, να δώσεις μέχρι και 2. Αν τη βάλεις ανάποδα δηλαδή με το βελάκι προς τα έξω μπορείς να δώσεις πάνω από 2.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#552907 σωστα ,ετσι γινεται και στις προηγουμενες γενιες εβο(7-8-9)