Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#550355 Το κόστος είναι αστείο σε σχέση με τη concept evo+Πίστα
Τα λάδια ανακυκλώνονται (το κάνει σίγουρα η lpc στον ασπροπυργο)

Ποια η αμαρτία ;


Το καλό λάδι ακόμα και χονδρική, δεν είναι φθηνό
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#550453 Στη φτωχή αμερική τα κρατάνε και τα ξαναφοράνε στο επόμενο track day ή τα βάζουν στο beater car .
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#550469 Θα τα συλλεξεις, φιλτράρεις και αποθηκευσεις μέχρι το επόμενο td ?

Ούτε μεσοπρόθεσμη οικονομία κανείς, ούτε μακροπρόθεσμη :lol:


Στη φτωχή Ελλάδα τα βάζουν σε μαδεργια, Οικοδομικα κλειδιά, αεροπιστολα κλπ
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#550477
red_monster έγραψε:Θα τα συλλεξεις, φιλτράρεις και αποθηκευσεις μέχρι το επόμενο td ?

Δε χρειάζονται φιλτράρισμα.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#550499
mousatos έγραψε:
red_monster έγραψε:Θα τα συλλεξεις, φιλτράρεις και αποθηκευσεις μέχρι το επόμενο td ?

Δε χρειάζονται φιλτράρισμα.



Μαλιστα :ninja:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#550511
mousatos έγραψε:
red_monster έγραψε:Θα τα συλλεξεις, φιλτράρεις και αποθηκευσεις μέχρι το επόμενο td ?

Δε χρειάζονται φιλτράρισμα.


Έλα, πες ότι κάνεις πλάκα τώρα και εσύ.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#551147 Q4 UPDATE :lol:

Οι Ιάπωνες αποφάσισαν πως η θερμοκρασία λαδιού δεν ήταν απαραίτητη ούτε ως ένδειξη στο καντράν ούτε ως πληροφορία στην OBD. Το ίδιο και για το κιβώτιο.

Για το δεύτερο, βρήκα μια μεσοβέζικη λύση με το torque pro + MUTv2 η οποία όμως δεν είναι σταθερή γιατί και έχει πολύ αργό polling speed και κρασάρει συνεχώς :thumbsdown:

Οπότε η λύση είναι εξωτερικοί σένσορες για λάδι και πληροφορία είτε σε οθονίτσα εξωτερική, είτε σε οργανάκι...πράγμα που ΜΙΣΩ. :s_mad

Έφαγα το κόσμο να βρω λύση, έψαξα στα ιντερνέτς, σε φόρα στο εξωτερικό και τελικά τη βρήκα!

Το όνομα αυτής, Autosport Labs :inlove:

Τι είναι? Μια εξωτερική συσκευή που μιλάει με την OBD και με εξωτερικούς σένσορες και στέλνει τη πληροφορία με wifi or BT μέσω ενός android app. Επιλέχθηκε για αυτό ακριβώς. Γιατί θα τα βλέπω στην οθόνη μου. Όμορφα, ωραία τακτοποιημένα.

Έχει διάφορες λύσεις:

https://www.autosportlabs.com/racecaptu ... are_matrix

Εγώ πάω με τη πρώτη, το "track":

https://wiki.autosportlabs.com/RaceCapt ... BrWblTYAWg

Αυτό όμως επειδή δεν παίρνει σένσορες, παίρνει αυτό το extender που μιλάει μέσω can bus με σένσορες:

https://wiki.autosportlabs.com/AnalogX? ... troduction

Όλο το integration θα το κάνει ο αγαπητός Κούτρας.

#ILoveTechnology :inlove:

Μερικά βίντεο για το πως δουλεύει...





Άβαταρ μέλους
By sknipper
#551686 Πολύ δυνατό εγαλείο. Αρκεί να δουλέψει σωστά και να μη χάσεις κάτι άλλο.

Σωστά αλλάζεις συχνά λάδια και καλά λάδια, ναι μπορεί να είναι σπατάλη και να υπερβάλλεις αλλά πρόκειται για πειραγμένο κινητήρα. Βέβαια για τέτοιο όχημα/χρήση θεωρώ απαραίτητο ότι θα πρέπει να γίνει ανάλυση. Και ειδικά από σένα Νίκο θα περίμενα να το έχεις ήδη κάνει. Δεν είναι μόνο για να δεις πόσο αντέχουν τα λάδια αλλά για να δεις τυχόν φθορές του κινητήρα και εντοπισμό της φθοράς (ανάλογα με το μέταλλο σου λένε τι φθείρεται) μέχρι και πληροφορίες για την ικανότητα του φίλτρου αέρα ή του ψυκτικού.

Προχώρα, αέεεεεερααααα!
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#551688
sknipper έγραψε:Πολύ δυνατό εγαλείο. Αρκεί να δουλέψει σωστά και να μη χάσεις κάτι άλλο.

Σωστά αλλάζεις συχνά λάδια και καλά λάδια, ναι μπορεί να είναι σπατάλη και να υπερβάλλεις αλλά πρόκειται για πειραγμένο κινητήρα. Βέβαια για τέτοιο όχημα/χρήση θεωρώ απαραίτητο ότι θα πρέπει να γίνει ανάλυση. Και ειδικά από σένα Νίκο θα περίμενα να το έχεις ήδη κάνει. Δεν είναι μόνο για να δεις πόσο αντέχουν τα λάδια αλλά για να δεις τυχόν φθορές του κινητήρα και εντοπισμό της φθοράς (ανάλογα με το μέταλλο σου λένε τι φθείρεται) μέχρι και πληροφορίες για την ικανότητα του φίλτρου αέρα ή του ψυκτικού.

Προχώρα, αέεεεεερααααα!


:metalo:

Ότι δουλεύει σωστά είναι σίγουρο και μάλιστα θα έχω περισσότερη πληροφορία απ΄ότι τώρα. Ψάχνουμε λίγο που να βάλουμε τον αισθητήρα θερμοκρασίας γιατί της πίεσης τον βρήκαμε. Περιμένω αύριο να το παραγγείλω γιατί έχει έκπτωση 15%. Θα δω και τι συμπεριφορά έχει το λάδι με αυτά τα δεδομένα.

Για τα λάδια, όταν τα αλλάξω θα τα στείλω, τώρα δεν έχει νόημα. Με πείσατε. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#552331 Βρήκα λίγο χρόνο το Σάββατο να πάω στο Ζευγώλη (φοβερά και παιδιά BTW) να μου τσεκάρει ευθυγράμμιση μετά τα Μέγαρα και να μου φτιάξει τη καμπεροβιδα που είχε μπει ανάποδα.

Εικόνα

Ήταν λίγο ο,τι να'ναι πριν πίσω. Μπροστά μη το κοιτάτε γιατί αλλάξαμε τη καμπεροβιδα που είχε μπει λάθος.

Δώσαμε λίγο περισσότερο καμπερ από πριν και όταν είναι να πάω πάλι Μέγαρα θα πάω να μου το αλλάξει να δώσουμε 2,2-2,4.

< >
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#552402 Ανοιχτο μπροστα, κλειστο πισω? Εχεις αρκετο turn in? Δε θες αλλο?
Με τοση συγκλιση πισω δουλευουν αυτα?