Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#550064 30 ευρώ τα δύο λίτρα.

mousatos έγραψε:Υπερβολή ! Πόσο χιλιόμετρα είχαν τα παλιά;

3000km και ένα track day. Με όποιον μίλησα μου είπε ότι το πολύ μέχρι 3000κμ τα κρατάω και μετά από trackday πέταμα.

Μίλησα και με τον τεχνικό διευθυντή της motul στην Ελλάδα ο οποίος μου είπε ότι είναι αγωνιστικό λάδι και μετά από trackday θέλει πέταμα. Για περισσότερη διάρκεια να βάλω το 8100 x clean.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#550067
Deleted User 1 έγραψε:Καλά κάνεις. Ποιος ο λόγος να μείνει μέσα το λάδι μετά το track day? Τα 100€? Κλάιν. Το σπορ είναι ακριβό ούτως ή άλλως. Αυτά είναι peanuts.

Ούτε 100!

Τη προηγούμενη φορά είχα πάρει 6 λτ και έμεινε 1,5 οπότε τώρα απλά πήρα 4λτ δηλαδή 60 ευρώ και ένα 30αρι στα παιδιά για το φίλτρο και για την αλλαγη.

Δεν υπάρχει περίπτωση να τσιγκουνευτω τέτοια πράγματα, πολύ σωστά λες. Peanuts είναι αυτά.

Το λάδι από τον κινητήρα θα αλλάζει κάθε 6 μήνες ή 3000κμ, στο σασμάν στα 30Κ και στα διαφορικά στα 20Κ.

< >
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#550084 Οντως ειναι αγωνιστικο λαδι, οποτε δεν παει με τα 'χιλιομετρα', απλα ειναι παρα πολυ ανθεκτικο. Στο δικο μου, που δεν ειναι turbo αλλα οσο να ναι ειναι απαιτητικο λογω συμπιεσης, αλλαζω λαδια τωρα, μετα απο 4 HTTC και ενα trackday, και το κανω εν' οψει του αγωνα της Κυριακης. Βεβαια δεν κανει αλλα χιλιομετρα περαν της πιστας και του πηγαινε-ελα προς τα εκει. Σε πολιτικο αυτοκινητο θα μπορουσε να μπει και κατι αλλο, απλα δεν ξερω τι θελουν τα Evo. Στο S2000 παντως βαζουμε πιο 'πολιτικο' λαδι...
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#550104 Νίκο, γιατί δε στέλνεις τα λάδια για μια ανάλυση στη blackstone για να δεις την πραγματική τους κατάσταση μετά από Χ χιλιόμετρα και y συνθηκες ;
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#550107
saxon_747 έγραψε:Νίκο, γιατί δε στέλνεις τα λάδια για μια ανάλυση στη blackstone για να δεις την πραγματική τους κατάσταση μετά από Χ χιλιόμετρα και y συνθηκες ;

Θα μπορούσα αλλά τι θα κέρδιζα?

< >
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#550111
Nikos! έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Νίκο, γιατί δε στέλνεις τα λάδια για μια ανάλυση στη blackstone για να δεις την πραγματική τους κατάσταση μετά από Χ χιλιόμετρα και y συνθηκες ;

Θα μπορούσα αλλά τι θα κέρδιζα?

< >

Αφενός για το χαβαλέ, αφετέρου για την (πιθανή) σπατάλη. Κυρίως όμως, για να ξέρεις τι πραγματικά συμβαίνει.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#550115 Ξες υπάρχουν κι άλλα λάδια εκτός από τα motul 300V.
π.χ https://www.redlineoil.com/0w30-motor-oil
και τα αλλάζεις 1 φορά το χρόνο με 5 trackdays.

+
https://www.torcousa.com/technology/TDS ... 205w30.pdf
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#550135 βάλε κι αυτά στη λίστα:
https://www.opieoils.co.uk/p-115237-mil ... e-oil.aspx

https://www.opieoils.co.uk/p-68896-fuch ... e-oil.aspx
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#550197 ^ ακριβώς

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον αγαπητέ μουσάτε όμως προτιμώ να ακολουθήσω τη σίγουρη οδό. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αρχίσω το ψάξιμο ενώ κάποια πράγματα είναι δοκιμασμένα και δουλεύουν.

Περί ανάλυσης, οκ καλή φάση ακούγεται αλλά λάδι μετά από trackday δε θα άφηνα μέσα επ' ουδενί. Το κόστος της αλλαγής είναι αστείο. Μιλάμε για 90 ευρώ παραπάνω το χρόνο. :lol:

Πρέπει να την άκουσαν λίγο οι δίσκοι όμως τώρα διότι ακούω ένα μικρό θόρυβο που αυξάνεται σε συχνότητα όσο αυξάνεται η ταχύτητα και σταματάει ακαριαία μόλις ακουμπήσω λίγο το πόδι στο φρένο. Εκτός αν σταματήσει μετά από 3-4 δυνατά φρεναρίσματα. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#550216 Μήπως δεν είναι δίσκοι, αλλά το ελατηριάκι/ελασματάκι που κρατάει τα τακάκια στη θέση του. Μάλλον δεν επανέρχεται όταν αφήνεις το φρένο όσο πρέπει και συντονίζει εν κινήσει.
Αν ήταν οι δίσκοι, όταν παταγες φρένο θα έπρεπε να νιώθεις ενοχλήσεις.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#550227
Nikos! έγραψε:Περί ανάλυσης, οκ καλή φάση ακούγεται αλλά λάδι μετά από trackday δε θα άφηνα μέσα επ' ουδενί. Το κόστος της αλλαγής είναι αστείο. Μιλάμε για 90 ευρώ παραπάνω το χρόνο. :lol:

Καλα αστειο ειναι το κοστος, αλλα δεν χανεις τιποτα να δεις πως συμπεριφερεται γενικα το λαδι με μια αναλυση. Δεν ειναι μονο το TBN...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#550244
Zeus έγραψε:
Nikos! έγραψε:Περί ανάλυσης, οκ καλή φάση ακούγεται αλλά λάδι μετά από trackday δε θα άφηνα μέσα επ' ουδενί. Το κόστος της αλλαγής είναι αστείο. Μιλάμε για 90 ευρώ παραπάνω το χρόνο. :lol:

Καλα αστειο ειναι το κοστος, αλλα δεν χανεις τιποτα να δεις πως συμπεριφερεται γενικα το λαδι με μια αναλυση. Δεν ειναι μονο το TBN...


Νταξ μωρέ το βλέπουμε. :lol:

citastak έγραψε:Μήπως δεν είναι δίσκοι, αλλά το ελατηριάκι/ελασματάκι που κρατάει τα τακάκια στη θέση του. Μάλλον δεν επανέρχεται όταν αφήνεις το φρένο όσο πρέπει και συντονίζει εν κινήσει.
Αν ήταν οι δίσκοι, όταν παταγες φρένο θα έπρεπε να νιώθεις ενοχλήσεις.


Χμ, σωστό γιατί δεν έχω κάποιες άλλες ενοχλήσεις όταν φρενάρω. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#550347
red_monster έγραψε:Αφενός δεν συμπαθούν όλα τα μοτέρ τα ίδια λάδια, αφετέρου μιλάμε για κόστος σκάρτα 80e, τρίχες


Αν ήταν να τα άλλαζα κάθε εξάμηνο και 3-4000 χλμ θα έβαζα ένα καλό ημισυνθετικό 10W40 .