Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#536373
axel12p έγραψε:Οι μισές "δοκιμές" είναι περισσότερο διαφημιστικές καταχωρήσεις.


Αυτο ειναι γεγονος. Και αν οχι με τη μορφη αμεσης πληρωμης ωστε να γραφτουν καλα λογια (οπου και αυτο πιστευω οτι γινεται) παιζουν μεγαλο ρολο και οι διαφημησεις που καταχωρει ενας κατασκευαστης στο περιοδικο. Αν δηλαδη τους τα σκαει ο κατασκευαστης καθε μηνα για καμποσες σελιδες διαφημησης δυσκολα το περιοδικο θα θαψει ενα μοντελο του συγκεκριμενου κατασκευαστη που θα τεσταρει.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#536411
axel12p έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Παλιά υπήρχαν και λεφτά για τέτοιες ανούσιες χαζομάρες. Σήμερα ο Μιχάλης και η παρέα του κάνουν θαύματα και σαφώς πιο ψαγμένα πράγματα, όπως η δοκιμή της McLaren 720 για 1000 χλμ στις Άλπεις!!!


Σίγα τα θαύματα που κάνουν. Οι μισές "δοκιμές" είναι περισσότερο διαφημιστικές καταχωρήσεις. Παράδειγμα οι δοκιμές Hyundai/ Kia, η παρουσίαση του νέου Focus κλπ. Για αυτό και χτυπούσε άσχημα στο μάτι η δοκιμή του Leaf. Ένιωθες ότι γενικότερα έψαχναν να τονίσουν τα αδύνατα σημεία του (αυτονομία, χώρους πίσω κλπ) και πως απείχε πολύ από το να χαρακτηριστεί αντικειμενική παρουσίαση/ δοκιμή. ΟΚ, αν σαν περιοδικό αυτή είναι η συμπεριφορά και λογική σου για ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που δοκιμάζεις, δεν υπάρχει θέμα, αλλά δεν γίνεται για ορισμένες μάρκες να στάζεις μέλι και σε άλλες να κάνεις την τρίχα τριχιά :thumbsdown:

Να μου πεις ο άλλος και από κάπου πρέπει να ζήσει. Όταν το περιοδικό δεν το αγοράζει ο κόσμος και τα έσοδα σου είναι κυρίως από τις αντιπροσωπείες αντί από τις πωλήσεις, λογικό να συνεχίσεις έτσι ώστε να αντέξεις όσο μπορείς.


Μάλλον δεν το παρακολουθείς στενά. Ξέρεις πολλά ελληνικά περιοδικά να οδηγούν 812, Pista, 720, Huyara και πολλά άλλα, να κάνουν κάθε χρόνο χρονομετρημένη δοκιμή στις Σέρρες, κάθε χρόνο καταδρομική στα βουνά με 4χ4 κλπ κλπ;
Τώρα αν έχεις πρόβλημα με την δοκιμή των Hyundai...
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#536429 Συμφωνώ με τον Δία.
Το Drive αξίζει να το παρακολουθείς, ασχολείται με ενδιαφέροντα θέματα.
Μια επίσκεψη στο YouTube κανάλι τους, για να καταλάβει κάποιος τι εννοώ!!

axel12p έγραψε:Να μου πεις ο άλλος και από κάπου πρέπει να ζήσει. Όταν το περιοδικό δεν το αγοράζει ο κόσμος και τα έσοδα σου είναι κυρίως από τις αντιπροσωπείες αντί από τις πωλήσεις, λογικό να συνεχίσεις έτσι ώστε να αντέξεις όσο μπορείς.


Για τα υπόλοιπα θέματα αυτό ακριβώς.
Διάβαζε διάφορες απόψεις και σχημάτιζε την δική σου.
Εξάλλου σε 10 δοκιμές ενός μοντέλου, θα διαβάσεις 10 διαφορετικές απόψεις.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#536663
REALZEUS έγραψε:
axel12p έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Παλιά υπήρχαν και λεφτά για τέτοιες ανούσιες χαζομάρες. Σήμερα ο Μιχάλης και η παρέα του κάνουν θαύματα και σαφώς πιο ψαγμένα πράγματα, όπως η δοκιμή της McLaren 720 για 1000 χλμ στις Άλπεις!!!


Σίγα τα θαύματα που κάνουν. Οι μισές "δοκιμές" είναι περισσότερο διαφημιστικές καταχωρήσεις. Παράδειγμα οι δοκιμές Hyundai/ Kia, η παρουσίαση του νέου Focus κλπ. Για αυτό και χτυπούσε άσχημα στο μάτι η δοκιμή του Leaf. Ένιωθες ότι γενικότερα έψαχναν να τονίσουν τα αδύνατα σημεία του (αυτονομία, χώρους πίσω κλπ) και πως απείχε πολύ από το να χαρακτηριστεί αντικειμενική παρουσίαση/ δοκιμή. ΟΚ, αν σαν περιοδικό αυτή είναι η συμπεριφορά και λογική σου για ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που δοκιμάζεις, δεν υπάρχει θέμα, αλλά δεν γίνεται για ορισμένες μάρκες να στάζεις μέλι και σε άλλες να κάνεις την τρίχα τριχιά :thumbsdown:

Να μου πεις ο άλλος και από κάπου πρέπει να ζήσει. Όταν το περιοδικό δεν το αγοράζει ο κόσμος και τα έσοδα σου είναι κυρίως από τις αντιπροσωπείες αντί από τις πωλήσεις, λογικό να συνεχίσεις έτσι ώστε να αντέξεις όσο μπορείς.


Μάλλον δεν το παρακολουθείς στενά. Ξέρεις πολλά ελληνικά περιοδικά να οδηγούν 812, Pista, 720, Huyara και πολλά άλλα, να κάνουν κάθε χρόνο χρονομετρημένη δοκιμή στις Σέρρες, κάθε χρόνο καταδρομική στα βουνά με 4χ4 κλπ κλπ;
Τώρα αν έχεις πρόβλημα με την δοκιμή των Hyundai...


Αν το περιοδικό θεωρεί πως το κοινό του ενδιαφέρεται αποκλειστικά για τα supercars και τις Σέρρες, τότε ας επικεντρωθεί σε αυτό και μόνο που ξέρει και το κάνει καλά. Αν θεωρεί πως το κοινό του δεν ενδιαφέρεται για το Leaf ,ας μην το δοκιμάσει, δεν τους υποχρεώνει κανείς. Ας το αφήσει για τα περιοδικά που ασχολούνται με πιο ¨ταπεινά" αυτοκίνητα. Όταν όμως έχει επιλέξει η μισή του ύλη να είναι δοκιμές Picanto, Arona, Vitara, κλπ, τότε προφανώς απευθύνεται σε πολύ περισσότερο κόσμο.

Αν λοιπόν θέλει επομένως να θεωρείται αξιόπιστο, ας φροντίσει να κάνει πραγματικές αντικειμενικές δοκιμές και όχι να παρουσιάζει παρουσιάσεις/ διαφημιστικές καταχωρήσεις ως δοκιμές.

Να σημειώσω επίσης, πως νιώθω πως το πράγμα έχει ξεφύγει από τότε που ενσωματώθηκε το περιοδικό στην Real. Παλιότερα ήταν καλύτερα τα πράγματα νομίζω.

Τώρα αν εσένα δεν σε ενδιαφέρει τι σου πλασάρουν, αρκεί να έχει κάποιο supercar στο εξώφυλο, πάω πάσο...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#536731
axel12p έγραψε:Αν λοιπόν θέλει επομένως να θεωρείται αξιόπιστο, ας φροντίσει να κάνει πραγματικές αντικειμενικές δοκιμές και όχι να παρουσιάζει παρουσιάσεις/ διαφημιστικές καταχωρήσεις ως δοκιμές.


Μπορείς να διαφωνείς με τα συμπεράσματα (όλοι μας έχουμε διαφωνήσει κάποια στιγμή), αλλά θέλω να μου δείξεις ένα παράδειγμα "διαφήμισης" αντί για δοκιμή. Και μην μου πεις κανένα advertorial.


axel12p έγραψε:Τώρα αν εσένα δεν σε ενδιαφέρει τι σου πλασάρουν, αρκεί να έχει κάποιο supercar στο εξώφυλο, πάω πάσο...


:dizzy:
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 22 Σεπ 2018, 13:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#536733 Το κοινό των picanto, arona, vitara δε συμπίπτει με του Leaf....
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#544609 https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 1.asp?a=10
Πόσο καίνε τα top οικογενειακά;

8 σελίδες , καλούτσικο τεστάκι. Δεν τους το είχα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#549897 Ποιος είναι πραγματικός petrolhead;


Aλήθεια, ποια είναι άραγε η στιγμή που ξέρεις ότι είσαι ένας petrolhead;

Όταν το αυτοκίνητο δεν είναι για σένα, απλά ένα μεταφορικό μέσο; Ή όταν διαβάζεις, συζητάς για το μέλλον της αυτοκίνησης με self driving connected cars και βγάζεις φλύκταινες; Να μια αρχή. Βasics.



Μήπως είσαι ένας petrolhead όταν θες να οδηγήσεις παύλα περιεργαστείς παύλα μετακινηθείς με κάθε αυτοκίνητο καινούργιο ή παλιό που δεν έχεις μπει ξανά; Να, ένα πρώτο σημάδι. Perhaps.

drisko-ioannina-4drivers.gr
Σίγουρα, πάντως, petrolhead στιγμή είναι όταν οδηγείς στην αγαπημένη σου διαδρομή. Επί του προσωπικού, ένα στριφτερότατο κομμάτι περίπου 10 χιλιομέτρων, κάπου πάνω από τα Γιάννενα. Στο Δρίσκο. Definitely.

Ή μήπως όταν οργανώνεις τις διακοπές σου και εκούσια, συνωμοτικά και υπόγεια διαλέγεις προορισμούς με τις στριφτερότερες διαδρομές μακρυά από αυτοκινητόδρομους και πολυσύχναστους δρόμους;



Όταν σε χάνουν και σε ψάχνουν οι φίλοι σου, η οικογένεια σου, η κοπέλα σου; Αλλά, κάτσε. Γιατί να σε ψάχνουν; Αφού ξέρουν ότι θα σε βρουν στην αγαπημένη σου διαδρομή. Είπαμε. Στο Δρίσκο.



Petrolhead είσαι όταν δεν χάνεις μηχανοκίνητο αγώνα, event, βίντεο, περιοδικό, άρθρο στο διαδίκτυο. Ή όταν πλένεις το αυτοκίνητό σου ευλαβικά. Κυριακή.



Petrolhead είσαι όταν χαζεύεις αγγελίες με τις ώρες σκεφτόμενος τι θα αλλάξεις - πάντα υπάρχει κάτι ακόμη. Ή όταν μανουβράρεις τα οικονομικά του μήνα και οι προσωπικές σου ανάγκες έρχονται δεύτερες μετά από τα έξοδα για το αυτοκίνητο. Κόλλημα, ε;



Petrolhead είσαι όταν στο μυαλό σου υπάρχει πάντα μια νοερή πίστα γύρω από την πόλη για όταν είναι άδεια. Ξέρεις εσύ, γιορτές, αργίες, χαράματα.



Petrolhead, σε πιο gamer εκδοχή, είσαι όταν έχεις λιώσει όλα τα Gran Turismo από την εποχή που πρωτοκυκλοφόρησε το PS1.



Kάτι από όλα τα παραπάνω, λοιπόν. Αν είναι και σε συνδυασμό, τόσο πιο «βαριά» η περίπτωσή σου.



Γιατί, ξέρεις. Petrolhead σίγουρα είσαι όταν βρίσκεις την ηρεμία που αναζητούσες όλη την βδομάδα, μακριά από στρες, σκοτούρες και άγχος σε εκείνη τη βόλτα με το αμάξι σου, εκεί όπου η διαδρομή «δένει» ιδανικά και το μοτέρ δουλεύει άρτια, ανεβάζοντας για πλάκα τις rpm, εκεί όπου οι ταχύτητες κουμπώνουν ως οφείλουν και η silica έχει το grip το σωστό. Τόσο-όσο.




Είναι η γνωστή petrolhead στιγμή. Όταν θα φτάσεις στο τέλος της διαδρομής που έχεις νοητά ορίσει από πριν, θα σταματήσεις, θα το αφήσεις να κρυώσει, θα απολαύσεις τον βουνίσιο αέρα ανάμεικτο με automotive αρώματα όσο ακούς τα μετάλλα στο χαρακτηριστικό τους τσικ-τσικ.



Ίσως να ανάψει και το βεντιλατέρ. Ίσως και να το παράκανες. Χρειάζεται; Μερικές φορές, ναι. Ίσως και να το παρακάνεις στην κάθοδο - άλλωστε εκεί δεν είναι που ξεχωρίζουν οι άντρες από τα αγόρια; Στην κατηφοριά.



Όμως, τις περισσότερες φορές ο petrolhead είναι σε ρυθμό 8/10 και €20 βενζίνης για τη βόλτα. Εκεί όπου έχει βρει τον προσωπικό του ψυχολόγο. Αnd nothing else matters.



Ναι, είμαι petrolhead. Εσύ;


:s_airkiss
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#550225 Εκεί που έγραψε για ευλαβικό πλύσιμο με έχασε οριστικά :roll:
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#550232
Επικίνδυνος και ελπίζω να μην πάρεις κάποιον στο λαιμό σου είσαι όταν στο μυαλό σου υπάρχει πάντα μια νοερή πίστα γύρω από την πόλη για όταν είναι άδεια. Ξέρεις εσύ, γιορτές, αργίες, χαράματα.


ΦΙΦΥ
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#550335 Έπεσαν στα χέρια μου τα τρέχοντα τεύχη του Autocar και της Αγοράς Αυτοκινήτου. Το πρώτο έχει διπλάσια τιμή από τη δεύτερη και λιγότερες σελίδες. Αυτό όμως είναι πλασματικό, καθώς η Αγορά έχει φωτοαγγελίες στο τέλος και πολλές διαφημίσεις στο ενδιάμεσο.

Το παράξενο είναι ότι μακράν πιο ευχάριστο και ενδιαφέρον περιοδικό ήταν η Αγορά!!!
Δεν το περίμενα με τίποτα. Εννοείται ότι τα ελληνικά άρθρα δεν έλεγαν και πολλά, είχε όμως κάποιες μεταφράσεις από το γερμανικό Auto Bild που ήταν σούπερ.
Ξεχώρισα ένα άρθρο όπου διένυσαν 780 χιλιόμετρα με έξι μοντέλα διαφορετικού καυσίμου: βενζίνη, πετρέλαιο, φυσικό αέριο, ηλεκτρικό, υβριδικό και υδρογόνο! Ο νικητής έβγαινε από το συνδυασμό συνολικού χρόνου και κόστους κίνησης.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#550354 Αυτοί οι σατανάδες είναι ικανοί να μας πουν κάνα υδρογόνο ξέρω γω . :thumbsdown:
Ποιός να συγκριθεί με το ντίζελ όμως. :inlove: