< >
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Το πρόγραμμα είχε κέντρο βάρους τα Γιάννενα και τις Πάδες άλλη μια φορά.
Έχοντας χάσει πανηγυρικά τα κίτρινα φύλλα της υπεραγαπημένης Ανηλίου Χαλικιού, (αλλά καλύφτηκε επάξια από συμφορουμίτες) πέρασα από εκεί για ένα φρέσκο αέρα ως τον αυχένα του Μπάρου. 3 βαθμοί κελσίου, πρώτη φορά που βλέπω ένδειξη προσοχή πάγου.
Και λίγο περπάτημα πάνω στις παρυφές.
Κατέβασμα για Καλαρρύτες
από κάθε δυνατό δρόμο που λιγο πολύ οδηγεί σε στάνες / μαντριά. Αλλά δίνει το διαφορετικό κλικ
2η βολτίτσα στα μέρη του HF, αλλά λίγο παράπλευρα. Γότιστα, μεγάλη κ μικρή και κύκλωμα Βαθύπεδο - Δρίσκο - Δαφνούλα.
Κάτω από την "αγκάλη" του Λάκμου (ακα Περιστέρι)
Και στο απίστευτο σε τοποθεσία Βαθύπεδο (όνομα και πράμα)
Όταν αισθάνεσαι απειλούμενος από "Παναγίτσες"
Και βουρ προς το χωριό.
Ανάβαση στο καταφύγιο Σμόλικα, σε αγαπημένο ρεματάκι
Και στο καταφύγιο itself
Γενεθλια και πρωί πρωί ανεβαίνω στα 1500 σε μια στιγμή απόλυτης ηρεμίας που ένιωθα οτι "ενοχλώ" το δάσος, παρά εναρμονίζομαι".
Εδώ ήθελα να δείξω το κόκκινο της σήμανσης μονοπατιού με το κόκκινο γαντζάκι, αλλά . .. την άλλη φορά..
Και κατέβασμα σε χαμηλότερα κ πιο ιδιαίτερα υψόμετρα.
Ανήμερα γενεθλίων. Μεγάλη οικογενειακή βόλτα.
Αρχική βόλτα προς Λάιστα, όπου πετύχαμε εκσκαφέα να ξύνει την τελειωμένη και μισο"πεθαμένη" άσφαλτο. Να με έχει πλάτη ο χειριστής, να περιμένει καθημερινή 0 αμάξια / 24ωρο, και μολις μπω στο οπτικό του πεδίο να πετάγεται από το κάθισμα.
Χάρτης διαδρομής: https://goo.gl/GUpGSW
Ξεκινάμε για τη διάσχιση προς Βωβούσα μέσω του αυχένα Μόρφας
Χάρτης διαδρομής: https://goo.gl/nvQLjG
Ανοιχτός ονειρεμένος αρχικά αλλά...
...Δυστυχώς κλειστός. Μάλλον τον κλείνουν για να μην υπάρχουν θέματα κακοκαιρίας κτλ κτλ. Στον κόμβο εδώ Δυστυχώς και η εναλλακτική πορεία ήταν κλειστή.
Επιστροφή προς Λάιστα αποσβολωμένοι από την ομορφιά και αμην ένα κομμάτι χωματόδρομου ανοιχτό.
Ήταν αυτό: https://goo.gl/xAJT1J
Το οποίο άρχισε ανοιχτό σχετικά, εκεί σταματήσαμε για φαΐ οικογενειακώς. Στο μέσο της διαδρομής η μικρή κοιμήθηκε => καμία φωτό κ περάσαμε (ως εκεί που λέει βρύση Τσούκας) από σημείο που ο δρόμος τυπικά είχε εξαφανιστεί κάτω από τα χόρτα. Μαγεία.
Μπάσιμο στο δρόμο που οδηγεί στο τουριστικό Γυφτόκαμπο με τις Σαρακατσάνικες στάνες.
"Τι αυτό ήταν για σήμερα;"
Και μανιταρώκ
Επιστροφή στο χωριό και σε ένα απόγευμα, είδα την κορυφή του "Αλογότοπου" απέναντι, και με φώναξε για το επόμενο χάραμα... Αξημέρωτο ξεκίνημα, χάρτες, gps και τα απαραίτητα και βουρ στο χωματόδρομο που ουσιαστικά είναι όρθιο χιλιόμετρο. Με χαρακτηριστική άνεση και με "αργές" στο κιβώτιο (1η) τον τερματίσαμε. Ως τα 1800 με αμάξι κ μετά άλλο ένα όρθιο χιλιόμετρο ορειβασίας κ λίγο αναρρίχησης.
Η Τύμφη απέναντι
Και με το χωριό μας κάτω
not bad για 40 ε;
Και ο γεροΣμόλικας απέναντι να περιμένει τα χιόνια του...
Στο τέλος κατάβασης ο Ιταλός περίμενε καρτερικά
και κατέβηκε πάλι "εντός έδρας"
Η οικογένεια ξυπνάει, βόλτες στο χωριό
Στα της επιστροφής στο χωριό τη μια μέρα αναλωθήκαμε στα πέριξ Άρτας και Κορωνησίας σε μια μαγευτική μέρα που ξέχασα να πάρω κάμερα...
Τελευταία βόλτα μια πέριξ Ιωαννίνων στο κομμάτι Τύριας Παραμυθιάς από τον παλιό και όχι μόνο.
Αγαπημένοι b-roads
Έξω από το χωριό Πετούσι
Και αποχαιρετηστήριος χωματόδρομος, μετά τη Λαμπανίτσα - Ελαταριά
σε κλασσικά κυνηγοτόπια
Λίγο πιο παρακάτω και πάνω στο δρόμο περνώ από καλύβα που φαίνεται οτι κάποιος βοσκός μένει αυτό το διάστημα. Προχωρώ και βλέπω συρματό-φράχτη να κόβει το δρόμο. Προφανώς για να μη πάρουν θάρρος τα γελάδια και βγουν καμια μακρυά βόλτα.
Κατεβαίνω, ανοίγω, περνώ, κλείνω, συνεχίζω...
Αυτό ήταν και το τελευταίο φωτογραφικό αφιέρωμα που γίνεται με slr. Ο εξοπλισμός πλέον με "βαραίνει" κ νιώθω οτι χρειάζομαι μια σουπερ-κομπακτ για να καλύπτει περισσότερο εύκολα τις "άμεσες" στιγμές που βλέπω κάτι και θέλω να το κρατήσω στο αρχείο μου.
Το ταξίδι συνεχίζεται.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
< Note >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Μείνετε συντονισμένοι
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Όχι δεν είναι με την κομπακτ
https://jimmuclarku.blogspot.com/
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Και μερικές μίνι λασποπερασιές.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Και στο πάργκινγκ μας και στης δουλειάς έχω δημιουργήσει τον μίνι βιότοπο- - οικοσύστημα από τα χώματα, τσαλιά, λάσπες πέτρες λιανοχορταρούδια που πέφτουν
Το μείον είναι οτι αν περάσω από λασπωμένο δρόμο και μετά στην άσφαλτο δεν έχει βρέξει ή δε βρέχει, όλες οι λάσπες που ξεραίνονται στο θόλο γίνονται μικρές πετρες και συνήθως μαζεύονται στο πιατάκι έδρασης του ελατηρίου κάνοντας θανατικούς ήχους όταν το αμάξι φορτίζει κάθε ανάρτηση. Θα καταλόγιζα πλέον ως ένα μείον το ΤΟΣΟ στενό περιθώριο θόλου και τροχού στο φιατ.
Συνοψίζοντας στα σχεδόν 35000 είχα ένα παν-σπασ@ρχιδικό κροτάλισμα συντονισμο από κάπου μέσα στο ταμπλώ, μετά το γκράου που μου πέταξε βυζί στο λάστιχο πριν 4000χλμ. Συντόνιζε και επειδή το μυαλό μου το "περίμενε" μου σπαζε τα νεύρα σε σημείο μπουνιών κ κλωτσιών.
Έπεσε αναλυτική ακρόαση, εντοπίστηκε η πηγή στο περίπου, βγήκε το ντουλαπάκι οδηγού (έλεος 6 τορξ + 1 άλλεν) και βγαίνοντας σε ασφαλές μέρος πίεζα από κάτω ό,τι έβρισκα με τη σειρά. Είδα ότι τελικά είναι ο μηχανισμός του αερόσακου ο οποίος είχε πάρει μπόσικα δεκάτων του χιλιοστού και με το παραμικρό δονούσε στο σημείο που ήταν δεμένος. Λύση απλή. Βίδωμα όσο έπαιρνε τις βίδες του και μπούκωμα του κάτω μέρους με ύφασμα / αφρολέξ (σαν αυτό της βάσης καθισμάτων) χωρίς να επηρεάζει το φίσωμα που είναι στο κάτω μέρος. Το ύφασμα κάτω εδράζει / κοντράρει στο οριζόντιο μεταλλικό δοκάρι του πλαισίου. Δούλεψε το κόλπο και βρήκα την υγειά μου.
(Τιράντας είχε τέτοιο αιώνιο θέμα με το θόλο που καθότι υφασμάτινος, βάραινε στη βροχή και χαρχάλιζε στα κοπανήματα καθώς τριβόταν με το εσωτερικό του σασί).
Επίσης, στο θέμα της τρύπας του θόλου, είναι διαμπερής, δλδ δεν εγκλωβίζεται κάτι μέσα. Βγαίνει από την μέσα πλευρά της ανάρτησης.
Κατα τα άλλα όλα καλά, κατανάλωση από αρχής του 4,88 λτ/100 με όλα τα ταρζανιλίκια μέσα.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
REALZEUS έγραψε:Αρέσκω τα μάλα που το βγάζεις εκτός δρόμου! Ένα 4χ4 που πατάει χώμα, for a change!
Εδώ έβγαινε ο Τιράντας εκτός δρόμου, ο Totoro δεν θα βγει
https://jimmuclarku.blogspot.com/