- 09 Νοέμ 2018, 16:31
#548894
drdino έγραψε:
Είχα κι εγώ ένα τέτοιο (και 2 208 1,2 Ν/Α κι ένα C3 1,2, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία). Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, άνεση κλπ αλλά το μοτέρ/κιβώτιο ήταν γτπ. Το stop/start πολλές φορές με άφηνε σε διασταύρωση/κυκλικούς με το μοτέρ σβηστό, καμία σχέση με το σύστημα του PSA. To μοτέρ αυτό καθεαυτό κλασικό td αυτών των κυβικών, χαμηλή κατανάλωση (4,7 όταν σε ακριβώς τις ίδιες συνθήκες τα άλλα 3 αμάξια ήταν στο 5,6 και το δικό μου μπρίκι στα 6,6) αλλά είναι εύκολο να το πιάσεις απροετοίμαστο. Μερικά bugs και στο σύστημα πολυμέσων τα οποία για ώριμο αμάξι είναι απαράδεκτα Το ACC είχε θέματα επίσης, 3-4 φορές δεν έπιασε αμάξι που μπήκε 3/4 στην λωρίδα μου, σε αντίστοιχες περιπτώσεις με τα Transit δεν είχα θέμα. Έχει και μια ενδιαφέρουσα λειτουργία, αν είσαι στην λωρίδα 1 και υπάρχει πιο αργό αμάξι στην λωρίδα 2, δεν κάνει την προσπέραση από δεξιά αν δεν του δώσεις το οκ πατώντας στιγμιαία το γκάζι.
Ντινο εγω αυτο που παρατηρησα,ηταν οτι οταν περναγα ξυστα απο παρκαρισμενα,που ηταν σε σειρα παρκαρισμενα,δεν χτυπαγε σε ολα,σε καποια χτυπαγε σε καποια οχι.
Αυτα που λες για τις λωριδες,δεν μπηκα καν στο κοπο,ειμαι που ειμαι γιδοβοσκος με αυτα,ηταν και σε Γερμανικα το μενου ηρθε και εδεσε.
Το σταρτστοπ δεν ειχα θεμα,το μονο που καταλαβα ηταν οτι ενω ειχε σβησει,μολις ξεκιναγε ο μπροστινος σου ,επερνε εμπρος το μοτερ,χωρις να αφησω το φρενο.Δεν μου ειχε ξανασυμβει σε καποιο αυτοκινητο.Δεν μου αρεσε ομως,γιατι οταν ο μπροστινος απλα τσουλαγε σε κατηφορα αφηνωντας φρενο,ή απλα ξεκιναγε χωρις λογο για να κανει 50 εκατοστα,επερνε εμπρος χωρις να χρειαζεται.Ρυθμιζει αυτο?
Αυτ με το σταρτ στοπ σε διασταυρωσεις,το κανουν πολλα παντως,δεν ειναι προνομιο του γκολφ.Αλλα καποια, οντως ειναι πιο καλορυθμισμενα.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'