Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#548048
Dimsabas έγραψε:Επειδή μιλάμε για το 4Τ φόρουμ, δε θέλω να προκαλέσω.

Να προκαλέσεις ποιον; Εμάς δεν μας προκαλείς. Αυτοί, αν προκληθούν, ας το απαγορέψουν. Αλλά αντιλαμβάνεσαι πως είναι λάθος να το αναδημοσιεύσεις εσύ, "για να μην προκαλέσεις".
Αν δεν επιτρέπουν αναδημοσιεύσεις από άλλο φόρουμ, είναι δικό τους πρόβλημα, όχι του φόρουμ αυτού εδώ, ούτε του χρήστη με το ποστ που σε ενδιαφέρει.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#548103
Dimsabas έγραψε:Μου κάνει εντύπωση που δεν εντυπωσιάστηκες από τις επιδόσεις. 40 κιλά ακαριαίας ροπής είναι πολλά. Τόσα είχε ένα σκαλισμένο STi που είχα οδηγήσει και νόμιζα ότι αδειάζει το στομάχι του. Και προφανώς με πολύ χειρότερη απόκριση.


Οι απόλυτες επιδόσεις εξαρτώνται κυρίως από την καμπύλη της ισχύος και φυσικά το βάρος. Το Κονα λοιπόν πάει σαν αυτοκίνητο 200 ίππων και 1600 κιλών, αφού τόσα άλογα και κιλά έχει. 0-100 σε 7.6'' έχει σύμφωνα με το εργοστάσιο. Το STi που οδήγησες θα είχε σε 5'', μπορεί και λιγότερο.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#548107 To Kona κριτικάρεται έντονα για το σπινάρισμά του. Λογικό, 40 κιλά ροπής μπροστά. Κι αυτό στους δρόμους της Ευρώπης, εδώ θα γίνεται του Rover 220!
Ως εκ τούτου, δεν περιμένεις κορυφαίο 0-100. Όταν όμως κινείσαι με 50 και ξαφνικά πατάς τέρμα, πρέπει να δίνει πόνο. Εδώ τα i3 και τα βλέπεις να σκοτώνουν σε ρεπρίζ.
Από την άλλη, ίσως εγώ δεν ερμήνευσα σωστά τα γραφόμενα. Αν με το "επιδόσεις GTi" εννοεί τα σημερινά hot hatch των 250+ ίππων, τότε όντως είναι πολύ γρήγορο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#548114 The 39kWh model has a 134bhp electric motor, while the 64kWh edition beefs that up to 201bhp. That’s enough for decent performance, with typical EV prowess from a standing start as the instant torque kicks in. It’d be stretching things to say that the Kona Electric is genuinely rapid - it does weigh around 1.7 tonnes, after all, so it doesn’t feel as fast as its official 0-62mph time (7.6 seconds) suggests - but it’ll be quick enough for everyday use around town.

The power does feel like it’s thinning out when you get to 65mph - frustrating, given the UK motorway speed limit - but the Kona Electric can still keep pace with faster traffic. The motor itself is nicely refined, too, with only a distant whine if you really stand on the throttle.


https://www.autoexpress.co.uk/hyundai/k ... -uk-review
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#548124 :lol: :lol: :lol:
Δηλαδή τσίμα-τσίμα ακολουθεί την κίνηση, έτσι; Μετά τα 110 λέει ότι δεν επιταχύνει το ίδιο, λογικό, σε όλα τα ηλεκτρικά πέφτει η επιτάχυνση όσο ανεβαίνει η ταχύτητα. Πάντως, στις αστικές ταχύτητες πρέπει να επιταχύνει εντυπωσιακά. Και σίγουρα πολύ πιο εντυπωσιακά από αυτό που περιμένει κάποιος που νομίζει ότι ηλεκτρικό αυτοκίνητο=αυτοκίνητο του γκολφ.

Επίσης, με κάτι τέτοιο στην οροφή του:
http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... dai-ke-kia

σε μια χώρα με τη δική ηλιοφάνεια, νομίζω ότι οι ήπιες καθημερινές μετακινήσεις (20 χιλιόμετρα ας πούμε) θα έβγαιναν χωρίς να μπαίνει στην πρίζα. Και χωρίς να επιβαρύνεται το περιβάλλον.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#548774 εχω στην κρητη εδω και 3 μερες ενα γκολφ 1,6 tdi με 5αρι μηχανικο σαζμαν.Πρεπει να ειναι το τελευταιο,αυτο που αναβουν τα φλας καπως περιεργα,οχι ολο το φαναρι,αλλα σταδιακα.
Μεγαλη διαφορα παντως το ιδιο μοτερ με μανιουαλ και dsg.Mακραν πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο με το dsg.
Παντως ο κινητηρας δεν μου φανηκε τοσο πριονιζε οσο στην προηγουμενη γενια.Μαλλον μετα το σκανδαλο εχασαν κατι?
Εξακολουθει να ειναι δυνατος και με βαθος για ντιζελ παντως.
Φοραει hankook σε 225-45-17,δεν ειναι κακο,αλλα δεν ειναι και κορυφαιο ελαστικο.Δειχνει να εχει αρκετα μαλακο πλαινο.
καταναλωση μετα απο 500 χλμ δειχνει στο 5,7,με συντηρητικη οδηγηση κατα 80%
Στο επομενο ταξιδι θα πω να μου κρατησουν μεγκανε 1,2 τουρμποβεζινα.Δεν εχω ξαναοδηγησει.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#548792
dimviii έγραψε:Πρεπει να ειναι το τελευταιο,αυτο που αναβουν τα φλας καπως περιεργα,οχι ολο το φαναρι,αλλα σταδιακα.
.


:inlove: :inlove: :inlove:

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By drdino
#548801
dimviii έγραψε:εχω στην κρητη εδω και 3 μερες ενα γκολφ 1,6 tdi με 5αρι μηχανικο σαζμαν.Πρεπει να ειναι το τελευταιο,αυτο που αναβουν τα φλας καπως περιεργα,οχι ολο το φαναρι,αλλα σταδιακα.
Μεγαλη διαφορα παντως το ιδιο μοτερ με μανιουαλ και dsg.Mακραν πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο με το dsg.
Παντως ο κινητηρας δεν μου φανηκε τοσο πριονιζε οσο στην προηγουμενη γενια.Μαλλον μετα το σκανδαλο εχασαν κατι?
Εξακολουθει να ειναι δυνατος και με βαθος για ντιζελ παντως.
Φοραει hankook σε 225-45-17,δεν ειναι κακο,αλλα δεν ειναι και κορυφαιο ελαστικο.Δειχνει να εχει αρκετα μαλακο πλαινο.
καταναλωση μετα απο 500 χλμ δειχνει στο 5,7,με συντηρητικη οδηγηση κατα 80%
Στο επομενο ταξιδι θα πω να μου κρατησουν μεγκανε 1,2 τουρμποβεζινα.Δεν εχω ξαναοδηγησει.


Είχα κι εγώ ένα τέτοιο (και 2 208 1,2 Ν/Α κι ένα C3 1,2, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία). Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, άνεση κλπ αλλά το μοτέρ/κιβώτιο ήταν γτπ. Το stop/start πολλές φορές με άφηνε σε διασταύρωση/κυκλικούς με το μοτέρ σβηστό, καμία σχέση με το σύστημα του PSA. To μοτέρ αυτό καθεαυτό κλασικό td αυτών των κυβικών, χαμηλή κατανάλωση (4,7 όταν σε ακριβώς τις ίδιες συνθήκες τα άλλα 3 αμάξια ήταν στο 5,6 και το δικό μου μπρίκι στα 6,6) αλλά είναι εύκολο να το πιάσεις απροετοίμαστο. Μερικά bugs και στο σύστημα πολυμέσων τα οποία για ώριμο αμάξι είναι απαράδεκτα :lol: Το ACC είχε θέματα επίσης, 3-4 φορές δεν έπιασε αμάξι που μπήκε 3/4 στην λωρίδα μου, σε αντίστοιχες περιπτώσεις με τα Transit δεν είχα θέμα. Έχει και μια ενδιαφέρουσα λειτουργία, αν είσαι στην λωρίδα 1 και υπάρχει πιο αργό αμάξι στην λωρίδα 2, δεν κάνει την προσπέραση από δεξιά αν δεν του δώσεις το οκ πατώντας στιγμιαία το γκάζι.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#548803
dimviii έγραψε:Παντως ο κινητηρας δεν μου φανηκε τοσο πριονιζε οσο στην προηγουμενη γενια.Μαλλον μετα το σκανδαλο εχασαν κατι?


Αυτό το έχω ακούσει και από αλλού... Μάλλον ναι.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#548846
drdino έγραψε:Έχει και μια ενδιαφέρουσα λειτουργία, αν είσαι στην λωρίδα 1 και υπάρχει πιο αργό αμάξι στην λωρίδα 2, δεν κάνει την προσπέραση από δεξιά αν δεν του δώσεις το οκ πατώντας στιγμιαία το γκάζι.


Μύρισε Ελλάδα :inlove: :lol:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#548854 Μύρισε USofA.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#548894
drdino έγραψε:
Είχα κι εγώ ένα τέτοιο (και 2 208 1,2 Ν/Α κι ένα C3 1,2, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία). Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, άνεση κλπ αλλά το μοτέρ/κιβώτιο ήταν γτπ. Το stop/start πολλές φορές με άφηνε σε διασταύρωση/κυκλικούς με το μοτέρ σβηστό, καμία σχέση με το σύστημα του PSA. To μοτέρ αυτό καθεαυτό κλασικό td αυτών των κυβικών, χαμηλή κατανάλωση (4,7 όταν σε ακριβώς τις ίδιες συνθήκες τα άλλα 3 αμάξια ήταν στο 5,6 και το δικό μου μπρίκι στα 6,6) αλλά είναι εύκολο να το πιάσεις απροετοίμαστο. Μερικά bugs και στο σύστημα πολυμέσων τα οποία για ώριμο αμάξι είναι απαράδεκτα :lol: Το ACC είχε θέματα επίσης, 3-4 φορές δεν έπιασε αμάξι που μπήκε 3/4 στην λωρίδα μου, σε αντίστοιχες περιπτώσεις με τα Transit δεν είχα θέμα. Έχει και μια ενδιαφέρουσα λειτουργία, αν είσαι στην λωρίδα 1 και υπάρχει πιο αργό αμάξι στην λωρίδα 2, δεν κάνει την προσπέραση από δεξιά αν δεν του δώσεις το οκ πατώντας στιγμιαία το γκάζι.

Ντινο εγω αυτο που παρατηρησα,ηταν οτι οταν περναγα ξυστα απο παρκαρισμενα,που ηταν σε σειρα παρκαρισμενα,δεν χτυπαγε σε ολα,σε καποια χτυπαγε σε καποια οχι.
Αυτα που λες για τις λωριδες,δεν μπηκα καν στο κοπο,ειμαι που ειμαι γιδοβοσκος με αυτα,ηταν και σε Γερμανικα το μενου ηρθε και εδεσε.
Το σταρτστοπ δεν ειχα θεμα,το μονο που καταλαβα ηταν οτι ενω ειχε σβησει,μολις ξεκιναγε ο μπροστινος σου ,επερνε εμπρος το μοτερ,χωρις να αφησω το φρενο.Δεν μου ειχε ξανασυμβει σε καποιο αυτοκινητο.Δεν μου αρεσε ομως,γιατι οταν ο μπροστινος απλα τσουλαγε σε κατηφορα αφηνωντας φρενο,ή απλα ξεκιναγε χωρις λογο για να κανει 50 εκατοστα,επερνε εμπρος χωρις να χρειαζεται.Ρυθμιζει αυτο?
Αυτ με το σταρτ στοπ σε διασταυρωσεις,το κανουν πολλα παντως,δεν ειναι προνομιο του γκολφ.Αλλα καποια, οντως ειναι πιο καλορυθμισμενα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#548896 Αυτό με το autostart όταν κουνιέται ο μπροστινός έρχεται με το ραντάρ του ACC, δεν θυμάμαι να υπάρχει ρύθμιση στο μενού. Ίσως γίνεται με σετάρισμα μέσω διαγνωστικού.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#548911 Στο δικο μου ειτε με ACC ειτε με Pilot Assist, αν ακολουθω οχημα και σταματησει για μεγαλο χρονικο διαστημα οπου ενδεχεται να μπει και το start/stop, εκκινει ξανα πατωντας το κουμπι reset του ACC, οχι μονο του...

Επισης (ασχετο) παρατηρησα οτι ο τροπος με τον οποιο αντιδρα μεταβαλλεται αναλογα με το προγραμμα οδηγησης που εχεις, ετσι στο ECO ειναι πολυ ομαλο, αλλα και ραθυμο στις εκκινησεις, ενω στο sport ειναι πιο αποτομο και προσπαθει μονιμα να εχει ακριβως την ρυθμισμενη αποσταση απο τον εμπρος..το Comfort ειναι στο ενδιαμεσο..

Τελος (σχετικο :lol: ) ο 1.6 ντιζελ του γκρουπ, σε οποιο οχημα του γκρουπ το εχω οδηγησει δεν μου εχει κανει καθολου καλη εντυπωση..