Οβελίξ έναν θόρυβο είχα εντοπίσει πίσω για κανα μισάωρο και νόμιζα ότι ήταν ιδέα μου. Με έβαλες σε περιέργεια να γελάσω
Wannabe TikToker: www.tiktok.com/@tmantzas1
Thomas_C200K έγραψε:Η καινούργια Α κλας είναι ενα ΣΚΟΥΠΙΔΙ υπερεκτιμημένο
Σκουπίδι δεν πιστεύω να είναι, απλά τραγικά υπερεκτιμημένο. Το ίδιο ακριβώς αμάξι, αν είχε σήμα Ρενώ (δεν ξέρω γιατί μου ήρθε αυτή η εταιρεία... ) θα έκανε τουλάχιστον 10 χιλιάρικα κάτω...
Αλλά το σηματάκι είναι υπερατού, οπότε... όποιος το θέλει θα ξηλωθεί.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Σε forum αυτοκινήτων δεν θα πρεπε να πετάμε τέτοια πράγματα.
Το αν η Μερκεντέ πουλάει κάποιες μηχανολογικές λύσεις που κοστίζουν λιγότερο (ημιάκαμπτος) σε ακριβότερο συνολικό περιτύλιγμα έχει μόνο μια περιγραφή: μαγκιά τους.
Και δεν το εννοώ υπό την έννοια του κουτοπόνηρου έμπορα που πούλησε σάπια φραγκόσυκα στο παζάρι αλλά υπό την έννοια μιας εταιρείας που είδε ότι το κοινό της χέστηκε για τον ημιάκαμπτο και είναι διατεθειμένο να πληρώσει σεβαστό price premium για ένα αμάξι με φτηνότερη μηχανολογική λύση.
Έχω περιέργεια να δω σε βάθος ενός χρόνου από ποιες εκδόσεις θα έρθει ο τζίρος τους (κάτω των 30 ή άνω των 30 χιλιάδων).
markvag έγραψε:Thomas_C200K έγραψε:Η καινούργια Α κλας είναι ενα ΣΚΟΥΠΙΔΙ υπερεκτιμημένο
Σκουπίδι δεν πιστεύω να είναι, απλά τραγικά υπερεκτιμημένο. Το ίδιο ακριβώς αμάξι, αν είχε σήμα Ρενώ (δεν ξέρω γιατί μου ήρθε αυτή η εταιρεία... ) θα έκανε τουλάχιστον 10 χιλιάρικα κάτω...
Αλλά το σηματάκι είναι υπερατού, οπότε... όποιος το θέλει θα ξηλωθεί.
Στατικα μου αρεσε, αλλα λιγο που το κοιταξα ποιοτικα ειναι λιγο κατωτερο απο το 1. Βεβαια τα ηλεκτρονικα και οι οθονες ειναι πολυ ωραια, τα τελευταια στην τεχνολογια των αυτοκινητων.
Ενδιαφερον οτι η ανεξαρτητη αναρτηση πισω ειναι επιλογη στον εξτρα εξοπλισμο και παει με 18αρες. Χρεωνει 1000ε για αυτα τα δυο αλλα τουλαχιστον σου δινει την ευκαιρια να το φτιαξεις οπως το θελεις με ολα τα ωραια συστηματα, αρκει να εχεις αφορολογητο βεβαια γιατι η τιμη παει στα 60 χιλιαρικα.
Κατι που μου εχει κανει εντύπωση σε παρκαρισμενες καινούριες Α class είναι ότι σαν να είναι πολύ χαμηλωμενες και με πολύ μικρή απόσταση του αμαξωματος από το έδαφος. Να κάθονται στον δρόμο σαν παλιές Citroen. Να παίζει αεραναρτηση δεν νομίζω... Ίσως οι ποδιες, περιφερειακά σκερτς κλπ?! Πάντως πολύ χαμηλές είναι...
KiloMeater έγραψε:Μη τα γράφεις αυτά με τον ημιακαμπτο έτσι απότομα :-)
Διαφερει η Μερσεντες οτι σου δινει επιλογη να βαλεις ανεξαρτητη ακομα και στην Α180. Και το κοστος ειναι λογικο. Στατικα οπως το ειδα παντως μου αρεσε, πχ η θεση οδηγησης ειναι αρκετα ποιο σπορ (θυμιζε το 1) απο το Φοκους πχ που ειναι ενα φθηνοτερο μπροστοκινητο χατσμπακ.
KiloMeater έγραψε:Διαφέρει από τι;
Aπο την Πι Ες Ει πχ γιατι σου δινει επιλογες να βαλεις ανεξαρτητη πισω, τετρακινηση, σπορ πακετα και μενεις με 1.33 λτ αμαξι με 163 ιππους (4κινηση με 2λτ βεβαια) κλπ βεβαια το πληρωνεις αναλογα αλλα πριμιουμ σημαινει και μεγαλες δυνατοτητες παραμετροποιησης.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
GTS έγραψε:Μερακλής και ούτε καν σωστα.... ΜπράβοKiloMeater έγραψε:Διαφέρει από τι;
Aπο την Πι Ες Ει
drdino έγραψε:Υπάρχει δλδ ως έξτρα στην Α180 ανεξάρτητη ανάρτηση;
Στο configurator υπαρχει σαν επιλογη, κοιταξε το αν θελεις στο ελληνικο site. Τωρα αν δεν ισχυει στην πραξη δεν ξερω. Το θεμα ειναι οτι η συνολικη τιμη με για Α180 πχ με καποια εξτρα βγηκε 52 χιλ, δηλ εκτος ελληνικης πραγματικοτητας. Επισης μου ειπε ο πωλητης οτι αν παραγγειλεις σημερα το αμαξι ερχεται πριν το τελος του χρονου.
Παιρνεις δηλαδη 2 Focus 180 ιππων και περισευουν και λεφτα!!
Αλλα δεν ειναι premium
Mαρκοοοοοοοοοοοοοο!
Fiat Panda 7,6l/100km