mirage έγραψε:Το manual το διάβασες;Κοίταξα το σχετικό κεφάλαιο σήμερα, δεν το είδα κάπου, όπως δε το είχα δει και στο αρχικό πέρασμα
< >
KiloMeater έγραψε:Στά ελληνικά μοντέλα έχει καλύμματα από κάτω;
https://r.tapatalk.com/shareLink?url=ht ... are_type=t
undercover equipped?
Οχι και οι καλυτερες φωτογραφιες, αλλα φαινεται στου φιλου το 5008 που παραλαβαμε με διαφορα μιας εβδομαδας, να μην υπαρχουν καποια καθολου, και καποια αλλα καλυμματα να ειναι διαφορετικα..
Κάνα 50 λεπτό το πήγαινε, 6 φουλ ενήλικες 40-50ρηδες με τη μεσαία θέση στη μεσαία σειρά ριγμένη γιατί έτσι δημιουργείται ένα τούνελ στη μέση και παίζει πολύ interaction... Με λίγο εμπρός πίσω τις θέσεις βολευτήκαμε όλοι μια χαρά, δεν είναι το πιο βολικό αλλά την πλάκα που είχε χαλάλι, ούτε σχολική εκδρομή να είχαμε πάει.
@PeterP ,
όταν με το καλό πάρεις τοXC90 που είναι και μεγαλύτερο και βγεις καμία βόλτα με συναδέλφους κτλ, θα το θυμηθείς :-)
KiloMeater έγραψε: Έπεσε η ιδέα να μην πάμε με δύο αμάξια 6 άτομα αλλά να πάμε με το 5008...
Φτώχεια καταραμένη
Έχουμε πάει ΣΚ Καλαμάτα 2 ζευγάρια με παιδιά και περάσαμε σούπερ που ταξιδευαμε όλοι μαζί. Τα πιτσιρίκια που καθόταν πίσω πίσω στα καθίσματα τους ήταν ενθουσιασμένα.
Και πολλές φορές όταν είχαμε καλεσμένους στο χωριό πηγαίναμε εκδρομή με ένα αυτοκίνητο, έχει την φάση του.
< Note >
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
Μυαλό δεν βάζω
Οι πρώτες εντυπώσεις:
Στον δρόμο με εντυπωσίασε η άνεση - κύλιση - ηχομόνωση. Μένω εκτός πόλης σε Δήμο που δεν διορθώνει συχνά τα οδοστρώματα. Αποτέλεσμα οι ανωμαλίες και οι λακκούβες πάνε σύννεφο. Το αυτοκίνητο περνάει άνετα - αθόρυβα από πάνω δίνοντας σου μια αίσθηση ότι ταξιδεύεις με τραίνο. Τραίνο εξωτερικού όχι του ΟΣΕ.
Από τράβηγμα - επιτάχυνση με καλύπτει αν και δεν έχω ακόμα πιάσει λόγω εξοικείωσης και στρωσίματος, τις ταχύτητες που συνήθως πιάνω και είναι γύρω στα 120-140.
Το παλιότερο είχε 150 άλογα τουρμπίσια πάλι, αλλά βενζίνης.
Ακόμα μένει να κάνω κανα ταξίδι με οικογένεια μέσα και full πορτμπαγκάζ και airconition για να το δω.
Το κιβώτιο αλλάζει ταχύτητες στις 2000 στροφές. Με 90 χλμ έχει βάλει ήδη 8η.
Με το sport τις κρατάει κάπου στις 3000.
Από τα 80χλμ όταν έκανα προσπέραση , κατάλαβε και δεν ανέβασε και έπιασε άμεσα 100+.
Στο παρκάρισμα, με όπισθεν απλώς παίζεις με το φρένο. Είχα φόβο ότι θα είναι πιο δύσκολο.
Δεν μου λείπει καθόλου το manual .
Με τα χειριστήρια πίσω από το τιμόνι δεν οδήγησα ακόμα.
Τα φώτα επίσης, αν και δεν είναι led η μεσαία σκάλα φέγγουν απίστευτα μακριά και καθαρά.
Για το εσωτερικό τι να πω; Δεν θέλεις να βγεις.
Τα καθίσματα επίσης είναι πολύ άνετα και ανεβαίνουν και πολύ ψηλά. Σημαντικό για εμάς τους 1.70 .
Όλα τα παραπάνω σε κάνουν να οδηγάς πολύ ήρεμα (ψυχικά όχι αργά), συγκεντρωμένος και ξεκούραστος.
Με τις οθόνες και τα ηλεκτρονικά δεν έχω ασχοληθεί πολύ.
Μόνο σύνδεση με bluetooth το τηλέφωνο για κλήσεις και έπαιξα μουσική από το τηλέφωνο στο αυτοκίνητο.
Έχει πολύ ωραίο ραδιόφωνο και ηχοσύστημα και είναι το φτηνό μαμίσιο.
Η αίσθηση σε εμάς τους παλιούς είναι ότι αγοράσαμε τον kit της σειράς των παιδικών μας ημερών.
Στα μείον :
Καλά πράγματα που είχε το παλιότερο 3008 μπορούσαν να τα επαναλάβουν.
Ο οδηγός δεν έχει ντουλαπάκι .
Στο πορτ μπαγκάζ η πλαφονιέρα ήταν φακός που έβγαινε για να τον χρησιμοποιήσεις και αλλού. π.χ να βάλεις αλυσίδες το βράδυ.
Το πορτ μπαγκάζ έχει 2 θέσεις. Αλλά όταν το έχεις στην πάνω θέση, ο 2ος αποθ. χώρος που δημιουργείται δεν έχει διαχωριστικό από το λάστιχο. Άρα λογικά ότι βάλεις εκεί θα κουδουνάει περισσότερο αφού θα χτυπάει στο μεταλλικό πάτωμα.Θα το δοκιμάσω και θα επανέλθω.
Γενικά το αμάξι είναι super και δεν νομίζω βραχυπρόθεσμα να το μετανιώσει κάποιος που το αγόρασε.
Ίσως να μετανιώσει που δεν πήρε την πιο ακριβή έκδοση ή δεν έβαλε και άλλα εξτρα.
Νιώθεις ότι αξίζει με το παραπάνω τα χρήματα αγοράς του.
Λοιπόν εκκίνηση με το νορμαλ , αρκετό σπινάρισμα ο δεξιός τροχός πέταγμα χιόνι καργα .
Με το προγράμμα στο χιόνι και γκάζωμα αναβοσβήνει το λαμπάκι συνεχεία και φεύγει χωρίς σπινάρισματα και πετάγματα χιονιού .
Πλάκα είχε αλλά πρπει να βρω πραγματικό χιόνι να δοκιμάσω καλύτερα .