Κρίμα γιατί κατά τα άλλα είναι πολύ μπανικα τα αυτοκίνητα της μέσα έξω
< >
< >
rx8_drifter έγραψε:Aυτή την επιμονή της μαζντα να κάνει τρελο R&D σε βενζινοκηνητήρες και να μην έχει ακόμα ακουμπήσει τα υβριδικά δε μπορώ να την καταλάβω
http://www.autonews.com/article/2015051 ... serAgent=1
dimik έγραψε:Κάτι λάθος πρέπει να κάνει όμως γιατί έναν κινητήρα κάτω από 2,5 με μερικά άλογα παραπάνω δεν έβγαλε.Σταμάτα να σκέφτεσαι με κυβικά. Το βασικό πρόβλημα των κυβικών είναι η κατανάλωση οπότε αν αυτό το ξεπερνάει τότε κανένα πρόβλημα (για τον υπόλοιπο κόσμο εκτός Ελλάδας που αν είσαι δίλτρος και πάνω πρέπει να σου βάζουμε χέρι).
Κρίμα γιατί κατά τα άλλα είναι πολύ μπανικα τα αυτοκίνητα της μέσα έξω
sknipper έγραψε:dimik έγραψε:Κάτι λάθος πρέπει να κάνει όμως γιατί έναν κινητήρα κάτω από 2,5 με μερικά άλογα παραπάνω δεν έβγαλε.Σταμάτα να σκέφτεσαι με κυβικά. Το βασικό πρόβλημα των κυβικών είναι η κατανάλωση οπότε αν αυτό το ξεπερνάει τότε κανένα πρόβλημα (για τον υπόλοιπο κόσμο εκτός Ελλάδας που αν είσαι δίλτρος και πάνω πρέπει να σου βάζουμε χέρι).
Κρίμα γιατί κατά τα άλλα είναι πολύ μπανικα τα αυτοκίνητα της μέσα έξω
Δεν σκέφτομαι με κυβικά, με άλογα σκέφτομαι.
Αντίθετα με κυβικά φαίνεται να σκέφτονται πλέον ακόμα και οι πλέον παραδοσιακές "ατμοσφαιρικες" εταιρίες διαλέγοντας τον δρόμο του downsizing.
Για αυτό λέω ότι η Mazda παίζει κόντρα σε όλους.
< >
KiloMeater έγραψε:https://www.motorauthority.com/news/1119410_next-gen-mazda-3-with-spark-less-engine-tech-to-debut-in-november
Φαίνεται πολύ ωραίο
Κάποιος να τους πει ότι έχει spark...
rx8_drifter έγραψε:Για τα γούστα μου έχει τον πιο όμορφο στόλο που κυκλοφορεί ως εταιρία
+1
rx8_drifter έγραψε:Για τα γούστα μου έχει τον πιο όμορφο στόλο που κυκλοφορεί ως εταιρία
πλαστικα/ταμπλω εχεις πιασει μεσα?