Forum για τα πρωταθλήματα rally, WRC, ERC, Dakar
Άβαταρ μέλους
By fabiawrc
#538284 Ο Οζιε επισημα πλεον μετα απο τις φημες στην citroen για το 2019!Ενδιαφερον να δουμε τι θα κανει το c3 δια χειρος γαλλου.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#538300 Κάτι που έπρεπε να έχει γίνει από φέτος!!
Πιστεύω θα είναι πολύ πιο ανταγωνιστική με τον Ogier η Citroen.
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#539044
fabiawrc έγραψε:Ο Οζιε επισημα πλεον μετα απο τις φημες στην citroen για το 2019!Ενδιαφερον να δουμε τι θα κανει το c3 δια χειρος γαλλου.


ΠΑΠΑΔΕΣ!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
By fabiawrc
#540992 ανεπισημα ο Κρις Μικι στην Τογιοτα!! :yahoo:
Παμε ρε ψυχαρα δυνατα ελπιζω να βγαλεις ασπροπρωσοπους τους φανοποιους της ομαδας!!
Άβαταρ μέλους
By Himalayan
#541178 Θα το παει 5 προς 1,στις 5 καροτσες 1 νίκη! Εγώ πάντως (που δεν πληρώνω τις καροτσες) τον γουστάρω με χίλια!!! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#541182 Εντάξει είναι η 3η ευκαιρία του, για να δούμε.... Τον θυμάμαι στο Ακρόπολις του 02 ή 03 με τα S1600 και έλεγα ότι θα γίνει κάποτε παγκόσμιος, αλλά διαψεύστηκα! Μπορεί οι τογιοταίοι να την είδαν αλλιώς....
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#541339 Δεν πολυπιστευω οτι θα αλλαξει στα 39 του.Αν το παρει αποφαση και πει παω απλως να προσφερω βαθμους στην ομαδα οκ μπορει να τερματισει κανα αγωνα αλλιως τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου.
Άβαταρ μέλους
By DAP
#541503 Mea culpa.
Τελευταία επεξεργασία από DAP και 12 Οκτ 2018, 14:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By DAP
#541505 https://rallysportmag.com/another-famou ... rc-return/

:hmmm: Βρε λες; Μακαρι να'ρθουν τα Τζαπονια και να ζηλεψουν μετα και οι Ιταλοι και να τους πανε κοντρα τα Γερμανα.......
Μη με ξυπνατε please..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By theo13
#541691
nafpaktos έγραψε:Δεν πολυπιστευω οτι θα αλλαξει στα 39 του.Αν το παρει αποφαση και πει παω απλως να προσφερω βαθμους στην ομαδα οκ μπορει να τερματισει κανα αγωνα αλλιως τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου.


Ο Makinen σίγουρα τα έχει υπολογίσει όλα και σίγουρα δεν τον πήρε για πλάκα. Παράδειγμα είναι και ο Λάτβαλα ο οποίος σε σταθερότητα ανέβηκε πολλά επίπεδα σε σχέση με την εποχή στην vw που ήταν ελεύθερος να κυνηγήσει τίτλο με όποιο κόστος
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#542662 Η αισθηση που εχω για τον γιαρι ειναι πως πανω κατω συνολικα σε σχεση με vw ειναι στα ιδια.Εχασε λιγο ταχυτητα κερδισε λιγο σε τερματισμους.Ο μικ θεωρω οτι στο να σπαει αυτοκινητα ειναι οτι καλυτερο εχω δει ποτε μου οσα χρονια παρακολουθω ραλι.Μην ξεχναμε την θεση εκκινησης στους αγωνες που κερδισε.Οκ κορσικη που ηταν μπροστα δεν επαιζε ρολο η σειρα,στους αλλους ομως ναι.Πολλοι λενε <παιδι του μακρει> ,καμμια σχεση ο κολιν με αυτον ΚΑΜΜΙΑ.Ο κολιν ηταν πρωταθλητης και διεκδικησε και αλλα πρωυαθληματα,αυτος δεν μπορει να μεινει στο δρομο κι εχει εκστομισει τη λεξη πρωταθλημα πολλες φορες.Προφανως δεν ξερει που παταει και που βρισκεται.Εκτος αυτου ειχε και μια <<επιθετικη>> συμπεριφορα απεναντι στη σιτροεν που του εδωσε τοσες ευκαιριες.Τι ηθελε δηλαδη,να πληρωνει η πολυεθνικη για να κανει αυτος το κομματι του;;;;προβλεπω και φετος κακη χρονια,μπορει καλυτερη απο τη φετινη αλλα σιγουρα κατω του μετριου!!!!
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#542777 Επισημοποιήθηκαν οι μεταγραφές Meeke και Lappi

https://www.drive.gr/news/wrc-episemopoiethekan-oi-metagraphes-meeke-kai-lappi

Με Ogier και Lappi του χρόνου η Citroen. Πολλά υποσχόμενο δίδυμο!!