- 15 Σεπ 2018, 12:53
#535084
To φαουλ της Nissan ήταν εξαρχής που είπαν οτι το QQ αντικαθιστά Almera και Primera. Κατάργησαν δυο κατηγορίες που ήδη πουλούσαν καλά χωρίς να προσφέρουν καν Peugeot με τετραδιεύθυνση ή petrolhead 316. Και αυτός που πλέον πήγαινε και πάει στην αντιπροσωπία από το 2007 ήταν αποκλειστικά και μόνο για το QQ. Γιατί το έιχε δει ή είχε ακούσει για αυτό. Ούτε καν ήξερε την ύπαρξη του Tiida (και καλά έκανε) ή του Pulsar. Και το καλύτερο hatchback της αγοράς να έβγαζαν μετά πάλι δεν θα τραβούσε.
Για μένα το Pulsar είχε δυο μειονεκτήματα. Η εμφανισιακή του ομοιότητα με το QQ. Δίπλα το ένα με το άλλο και το Pulsar φαινόταν σαν χαμηλωμένο QQ. Πολύ εκτός από αυτό που ήθελε το 99% των υποψήφιων πελατών τους, ο οικογενειάρχης που πούλησε το Astra G του και έχει 25000€ στην τσέπη του για καινούριο αυτοκίνητο... Ιδίως με τα τσίπικα άσπρα που είχαν στις εκθέσεις τους. Και στην εποχή του ήδη γερασμένου και αδιάφορου προηγούμενου Megane που είχαν στις εκθέσεις τους το Pulsar δεν το προώθησαν καθόλου σαν νέο μοντέλο. Θυμάμαι την φατσα του πωλητή όταν τον ρώτησα για το 1,6Τ λες και του ζήτησα να μου πει για νεότερες ειδήσεις για τον εμφύλιο στο Τομπάκο Τρινιντάτ ... Ο άνθρωπος ήξερε μόνο να πουλήσει QQ 1,5 diesel με 115 (?) άλογα με Connect και άντε και χωρίς Connect ....
Διαδικτυακά πάντως κυκλοφορεί ότι το ισπανικό Pulsar είναι καλύτερη κατασκευή από το αγγλικό QQ, προσωπικά μου άρεσε πολύ, άνετα το 1,6Τ θα το επέλεγα.