Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#537415
Zeus έγραψε:Εντωμεταξύ ούτε ο ντιμης δεν πρόσεξε ότι ειναι το κακό, το γρήγορο (12V)... :lol:


Αλήτες! Κοντράκηδες! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#537896 Το Grand Cherokee έφυγε... Ήταν καιρός του. Έφυγε και σε πολύ καλή τιμή. Του φόρτωσα και 100.000χλμ. Το πήγα Σκανδιναβία, του γύρισα όλη τη Β.Ελλάδα, πήρα τα δίδυμα από το μαιευτήριο, και φεύγει με ωραίες αναμνήσεις. Το τελευταίο διάστημα ήταν απλά ένας ανθρωπομεταφορέας. Δεν είχα κάποια ιδιαίτερη χαρά στην οδήγησή του. Χώρια που μου είχαν πάρει άδεια για 20 μέρες και δίπλωμα και 2 μήνες....
Οπότε ξαφνικά ήρθε η ώρα της αλλαγής. Με τον pop είδαμε ένα volvo xc70, αλλά θα ήταν πολύ βιαστικό και το αφήσαμε....
Οπότε..... Passat 2.0 Fsi του 2006 με 35.000 πραγματικά χλμ(Πλέον 36.000) καβατζώθηκε από τον αδερφό μου, μέχρι να δούμε τι θα γίνει. Ήταν σε ακινησία από το 2011, γιατί δεν ήθελε να πληρώνει, ενώ δεν το κυκλοφορούσε(έχει ένα αυτόματο colt). Οπότε το πήρα(ο Γιάννης βασικά) μπαταρία, ιμάντας χρονισμού, μπουζί, όλα τα υγρά, λάστιχα κλπ και ήρθε στα χέρια μου....
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Θα το κρατήσω μέχρι να βρω κάτι σε μεγάλο. Είτε station είτε suv. Με το νέο έτος θα ανοίξω μάλλον θέμα αναζήτησης, αν και για volvo πάμε....

υ.γ. Μεγάλη ξενέρα να γυρνάς από αυτόματο σε χειροκίνητο......
Άβαταρ μέλους
By GTS
#537934
kyr80 έγραψε:Το Grand Cherokee έφυγε... Ήταν καιρός του. Έφυγε και σε πολύ καλή τιμή. Του φόρτωσα και 100.000χλμ. Το πήγα Σκανδιναβία, του γύρισα όλη τη Β.Ελλάδα, πήρα τα δίδυμα από το μαιευτήριο, και φεύγει με ωραίες αναμνήσεις. Το τελευταίο διάστημα ήταν απλά ένας ανθρωπομεταφορέας. Δεν είχα κάποια ιδιαίτερη χαρά στην οδήγησή του. Χώρια που μου είχαν πάρει άδεια για 20 μέρες και δίπλωμα και 2 μήνες....
Οπότε ξαφνικά ήρθε η ώρα της αλλαγής. Με τον pop είδαμε ένα volvo xc70, αλλά θα ήταν πολύ βιαστικό και το αφήσαμε....
Οπότε..... Passat 2.0 Fsi του 2006 με 35.000 πραγματικά χλμ(Πλέον 36.000) καβατζώθηκε από τον αδερφό μου, μέχρι να δούμε τι θα γίνει. Ήταν σε ακινησία από το 2011, γιατί δεν ήθελε να πληρώνει, ενώ δεν το κυκλοφορούσε(έχει ένα αυτόματο colt). Οπότε το πήρα(ο Γιάννης βασικά) μπαταρία, ιμάντας χρονισμού, μπουζί, όλα τα υγρά, λάστιχα κλπ και ήρθε στα χέρια μου....
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Θα το κρατήσω μέχρι να βρω κάτι σε μεγάλο. Είτε station είτε suv. Με το νέο έτος θα ανοίξω μάλλον θέμα αναζήτησης, αν και για volvo πάμε....

υ.γ. Μεγάλη ξενέρα να γυρνάς από αυτόματο σε χειροκίνητο......


Φαινεται σε καλη κατασταση και με καλο εξοπλισμο αλλα λιγο παλιο σχεδιαστικα πια. Παντως γιατι δεν το κρατας για κανενα χρονο και αγοραζεις ενα ποιο νεο Βολβο;
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#537944 Αυτό σκοπεύω να κάνω. Να το κρατήσω μέχρι να βρω κάτι που να μου αρέσει σε καλή τιμή. Μτχ θα πάρω έτσι και αλλιώς, ίσως και από Γερμανία. Δεν δίνω 80-90κ€.

Το passat τώρα είναι σχεδόν καινούριο. Ακόμα μυρίζουν τα δέρματα μέσα. Ήταν στην πυλωτή μόνιμα. Κάποιες λίγες γρατζουνιές είναι από κάτι γάτες που έχει στην οικοδομή του ο αδερφός του. Όταν το έπλυνα, έπαθα σοκ από την κατάσταση του χρώματος εξωτερικά.
Οδηγικά απλά αδιάφορο. Πολύ εύκολο στη χρήση, μεγάλους χώρους(αν και με τα δίδυμα τίποτα δεν είναι αρκετό). Κινείται επαρκώς με τα 150 άλογα. Φωτιά δεν βάζει με τίποτα στην άσφαλτο, αλλά προσπέραση κάνεις άνετα. Στο ταξίδι καίει ένα 7άρι. Εντός πόλης το 10ρικο μάλλον δε το γλιτώνω. Θα φανεί.
Εσωτερικά άνετο, αλλά λείπουν κάποια σύγχρονα καλούδια. π.χ χειριστήρια στο τιμόνι, αυτόματα φώτα, αισθητήρες παρκαρίσματος. Έχει βέβαια κάτι π@παριές του στυλ: ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία hold σε ανηφόρες-κατηφόρες. Έχει ευτυχώς ηλεκτροχρωμικούς καθρέπτες. Το χειρότερο όμως είναι το manual 6 κιβώτιο.... Σούπα ανακατεύουμε;;; Μέσα δεν ακούγεται τίποτα, αλλά τα λεφτά που κόστισε στον αδερφό μου καινούριο, δεν τα έδινα. Θα το χαρακτήριζα μια κινούμενη αδιαφορία.... :lol:
Καλά να είναι, να μας βγάλει καμιά 30.000χλμ φέτος και βλέπουμε.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#537962
kyr80 έγραψε:Αυτό σκοπεύω να κάνω. Να το κρατήσω μέχρι να βρω κάτι που να μου αρέσει σε καλή τιμή. Μτχ θα πάρω έτσι και αλλιώς, ίσως και από Γερμανία. Δεν δίνω 80-90κ€.

Το passat τώρα είναι σχεδόν καινούριο. Ακόμα μυρίζουν τα δέρματα μέσα. Ήταν στην πυλωτή μόνιμα. Κάποιες λίγες γρατζουνιές είναι από κάτι γάτες που έχει στην οικοδομή του ο αδερφός του. Όταν το έπλυνα, έπαθα σοκ από την κατάσταση του χρώματος εξωτερικά.
Οδηγικά απλά αδιάφορο. Πολύ εύκολο στη χρήση, μεγάλους χώρους(αν και με τα δίδυμα τίποτα δεν είναι αρκετό). Κινείται επαρκώς με τα 150 άλογα. Φωτιά δεν βάζει με τίποτα στην άσφαλτο, αλλά προσπέραση κάνεις άνετα. Στο ταξίδι καίει ένα 7άρι. Εντός πόλης το 10ρικο μάλλον δε το γλιτώνω. Θα φανεί.
Εσωτερικά άνετο, αλλά λείπουν κάποια σύγχρονα καλούδια. π.χ χειριστήρια στο τιμόνι, αυτόματα φώτα, αισθητήρες παρκαρίσματος. Έχει βέβαια κάτι π@παριές του στυλ: ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία hold σε ανηφόρες-κατηφόρες. Έχει ευτυχώς ηλεκτροχρωμικούς καθρέπτες. Το χειρότερο όμως είναι το manual 6 κιβώτιο.... Σούπα ανακατεύουμε;;; Μέσα δεν ακούγεται τίποτα, αλλά τα λεφτά που κόστισε στον αδερφό μου καινούριο, δεν τα έδινα. Θα το χαρακτήριζα μια κινούμενη αδιαφορία.... :lol:
Καλά να είναι, να μας βγάλει καμιά 30.000χλμ φέτος και βλέπουμε.


Ποσο το ειχε αγορασει καινουριο?
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#537984
NiTse έγραψε:Καλοτάξιδο! Τελικά η ιδέα του διπλοκάμπινου εγκαταλείφθηκε μάλλον ε;;


Δεν εγκαταλειφθηκε. Έχει να κάνει με το αν θα κρατήσω ή θα πουλήσω την εταιρεία. Οπότε η όποια φόρο απαλλαγή και κέρδος προκύπτει μόνο αν την κρατήσω για 6 χρόνια... Θα δείξει μέχρι τον Απρίλιο του 2019

red_monster έγραψε:Όταν σου μπει στο μυαλό η ιδέα να πουλήσεις ΙΧ, δεν υπάρχει επιστροφή


Πραγματικά... Μόλις σκεφτείς να πουλήσεις αυτό που είχες, σημαίνει ότι δε σε γεμίζει πια.

GTS έγραψε:
kyr80 έγραψε:Αυτό σκοπεύω να κάνω. Να το κρατήσω μέχρι να βρω κάτι που να μου αρέσει σε καλή τιμή. Μτχ θα πάρω έτσι και αλλιώς, ίσως και από Γερμανία. Δεν δίνω 80-90κ€.

Το passat τώρα είναι σχεδόν καινούριο. Ακόμα μυρίζουν τα δέρματα μέσα. Ήταν στην πυλωτή μόνιμα. Κάποιες λίγες γρατζουνιές είναι από κάτι γάτες που έχει στην οικοδομή του ο αδερφός του. Όταν το έπλυνα, έπαθα σοκ από την κατάσταση του χρώματος εξωτερικά.
Οδηγικά απλά αδιάφορο. Πολύ εύκολο στη χρήση, μεγάλους χώρους(αν και με τα δίδυμα τίποτα δεν είναι αρκετό). Κινείται επαρκώς με τα 150 άλογα. Φωτιά δεν βάζει με τίποτα στην άσφαλτο, αλλά προσπέραση κάνεις άνετα. Στο ταξίδι καίει ένα 7άρι. Εντός πόλης το 10ρικο μάλλον δε το γλιτώνω. Θα φανεί.
Εσωτερικά άνετο, αλλά λείπουν κάποια σύγχρονα καλούδια. π.χ χειριστήρια στο τιμόνι, αυτόματα φώτα, αισθητήρες παρκαρίσματος. Έχει βέβαια κάτι π@παριές του στυλ: ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία hold σε ανηφόρες-κατηφόρες. Έχει ευτυχώς ηλεκτροχρωμικούς καθρέπτες. Το χειρότερο όμως είναι το manual 6 κιβώτιο.... Σούπα ανακατεύουμε;;; Μέσα δεν ακούγεται τίποτα, αλλά τα λεφτά που κόστισε στον αδερφό μου καινούριο, δεν τα έδινα. Θα το χαρακτήριζα μια κινούμενη αδιαφορία....
Καλά να είναι, να μας βγάλει καμιά 30.000χλμ φέτος και βλέπουμε.


Ποσο το ειχε αγορασει καινουριο?


31κ€ και κάτι ψηλά.... Η μλκια αγορά του αιώνα.... Αυτόματο δεν είναι. Γκάζια για διλιτρο δεν έχει(αν είχε πάρει το tfsi, μπορεί να το κράταγα). 4κινητο δεν είναι. Άνετος-ήσυχος ανθρωπομεταφορεας. Θα αγόραζα το Mazda 6 τότε... Και φθηνότερο και 1.8 και καλύτερο στήσιμο.

< Note >