- 26 Σεπ 2018, 12:10
#537774
Μμμμ λοιπόν σχετικά με το ΚΤΜ, οι εντυπώσεις μου είναι ότι αντικατέστησα το Evo-αυτοκίνητο με φορτηγό-on-steroids
αλλά πήρα στη θέση του Evo-μηχανή
Τρομερό μηχανάκι τα κάνει όλα και δε συχαίνεται:
ο Πάει καταπληκτικά στην πόλη (που είναι το 95% πεδίο χρήσης του, καθώς πάω στο γραφείο με αυτό δηλ. 2x 23 χλμ/μέρα δηλ. 2x 30-35 λεπτά), δεν μπορώ να πιστέψω πόσο ευέλικτο είναι (για αυτό που είναι προφανώς, 1000άρα μηχανή, το ξέρω ότι δεν είναι παπί -και χαίρομαι γιαυτό
) αν και μέρος της διαδρομής είναι σχεδόν πάντα στο ανέβασμα άδειος περιφερειακός (Κατεχάκη) = παιδική χαρά
(το καθημερινό στοίχημα είναι ταχύτητα στροφής και εξόδου στην παρατεταμένη αριστερή πριν την τελευταία κατηφορική ευθεία)
ο Πάει αεροπορία
στον επαρχιακό δρόμο (Σούνιο, Σπέτσες, δεν έχω δυστυχώς καταφέρει κάτι περισσότερο) πρώτη φορά σε μηχανή εξάντλησα λάστιχα (no chicken strips
) και προφανώς ούτε καν πλησίασα τα όριά της.
ο Μια χαρά ταξίδι (με την έξτρα μεγάλη ζελατίνα που έβαλα όταν το αγόρασα)
Το συμπέρασμα είναι ότι (όπως και στο αυτοκίνητο) είχα βαρεθεί αυτό που είχα και ήθελα μια ανανέωση για να μου έρθει και περισσότερος ενθουσιασμός για την οδήγηση. Και ότι η συγκεκριμένη μηχανή μου κάνει τα χατήρια χωρίς να με ταλαιπωρεί και με κάνει καλύτερο οδηγό
Αντε και τα τυπικά:
(+) Κινητήρας εύστροφος και "γεμάτος" 4000-9500 (κόφτης στις 10000) ανεβάζει γραμμικά και έχει ωραίο ήχο και άμεση απόκριση (δεν είδα διαφορά στα drive modes Sport ή Street, το άφησα στο Sport, δεν δοκίμασα ποτέ σε Rain αν και πέτυχα πολλές φορές βροχή) OK εννοείται ότι μιλάμε για μηχανή 125 ίππων, καμία σχέση με επιταχύνσεις-επιδόσεις αυτοκινήτου επιπέδου χαμηλότερου από supercar
(+) Μαλακός συμπλέκτης
(+) Αναρτήσεις με φανταστικό έλεγχο και απόσβεση σε γρήγορη οδήγηση
(+) Τέλεια φρένα (1 φορά μόνο μπήκε το ABS σε φάση σχεδόν έντο
)
(+) Τρομερά ευέλικτο στις αλλαγές κατεύθυνσης, ακούει αμέσως στο "γυροσκοπικό" και στην είσοδο της στροφής και με εξαιρετική ισορροπία (πχ. αναμένοντας το πράσινο στέκεται αρκετά εύκολα σταματημένο με μια μικρή κίνηση του μπροστινού τροχού όπως τα ποδήλατα, κάτι που δεν κατάφερνα με καμία άλλη μηχανή που είχα)
(+) "Πολεμική" πάνω και μπροστά θέση οδήγησης (σε σχέση πχ. το μέσα και κέντρο του V-Strom)
(-) Κιβώτιο το μεγαλύτερο (-) δεν είναι κακό αλλά όσο να 'ναι παραφωνία σε ένα τόσο καλό σύνολο: σκληρό, γκλαν-γκλουν κατά καιρούς, δυσκολία εύρεσης νεκράς στα φανάρια
(-) Κάτω από τις 4000 δεν συμβαίνουν πολλά, θέλει δουλίτσα με κιβώτιο (κατέβασμα σχέσης) ή συμπλεκτάρισμα. Αν το αφήσεις δεν διαμαρτύρεται απλά αργεί να μπει στην καλή περιοχή. Και κάτω από τις 3000 οπωσδήποτε κατέβασμα, δεν σκορτσάρει έντονα όπως το Multistrada 950 που είχα δοκιμάσει αλλά είναι σαφές ότι δεν πάει...
(-) Σε κίνηση καλοκαίρι βγάζει ζεστό αέρα δεξιά ζεματάει πόδι
(-) Αναρτήσεις κάπως σκληρές για χρήση πόλης (πχ. τα κλασσικά καπάκια υπονόμων τα αισθάνεσαι) αλλά υποθέτω είναι το τίμημα για την εν γένει σπορ συμπεριφορά (βέβαια αντίστοιχα οι Ohlins που είχα στο Evo ήταν καλές και στην άνεση)
(-) Μέτρια σέλα από πλευράς άνεσης, για μεγάλα ταξίδια μάλλον θέλει την έξτρα
(-) Μετά από 25 χρόνια και 3 Japan μηχανές που δεν έκαναν κιχ, είχα την πρώτη εμπειρία μου από οδική βοήθεια
(OK είχα μείνει 1 φορά μετά από 10 χρόνια από καρβουνάκια μίζας στο V-Strom αλλά δεν το είχα φορτώσει είχε έρθει (κοντά) ο μηχανικός και τη βάλαμε μπροστά) καθώς άδειασε η μπαταρία. Επειδή όλα φαίνονται να δουλεύουν σωστά (φορτίζει κτλ.) ο ύποπτος είναι ο (μέτριος) εργοστασιακός (Meta Defcom-T αν θυμάμαι καλά) συναγερμός, αφαιρέθηκε εντός εγγύησης και θα δούμε