Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By babakos
#532793 Δώσε τους χρόνο. Η μετάβαση από TDM στον ΙΜS της Cosmote φαίνεται σαν εσωτερική φορητότητα και απαιτεί συγκεκριμένο χρόνο για να γινουν οι απαραίτητες ενέργειες

Αν μέχρι αύριο τέλος της ημέρας δεν είσαι ΟΚ πάρε τους τηλ..

Υπόψιν οτι τρέχει μεγάλο project σταδιακής αλλαγής σε VoIP των συνδρομητών τηλεφωνίας/Interner του Cosmote με αποτέλεσμα κάποιες διαδικασίες να παίρνουν παραπάνω χρόνο και καμμιά φορά να μην γίνονται σωστά. Οπότε υπομονή..
Άβαταρ μέλους
By krom
#536413 Εικόνα
συνδεση συγγενών
1Gbps εσωτερικό, 600mbps με εξωτερικό

6 ευρώ το μήνα :s_cry
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#536424 Ενώ πάντα είχα στο σπίτι (Cosmote) ταχύτητες πάνω απο 20mbps, εδώ και κανένα δίμηνο με το ζόρι φτάνουμε τα πέντε.
Ούτε ταινίες on demand δεν μπορεί να παίξει.
Στην αρχή δεν έδωσα και πολύ σημασία λόγω και καλοκαιρινών διακοπών, μετά μιλήσαμε 2 φορές με τεχνικούς που αλλάξαν 20 φορές ρυθμίσεις και στο τέλος δεν είχα καν ιντερνετ :dizzy:
Μου αλλάξαν router, τα καταφέραμε πάλι στα 5mbps.
Τελικά θα έρθει τεχνικός στο σπίτι την άλλη εβδομάδα γιατί "θα περάσουμε στην ευρυζωνικότητα" μου είπε η τηλεφωνήτρια :lol: :lol:

Εντωμεταξύ με έχουν ζαλίσει να αλλάξω σε fiber, αλλά με τέτοιες τιμές δε νομίζω.
Έχει πολύ καλή συνδρομητική αλλιώς θα είχα ήδη αλλάξει πάροχο....
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#536434 Θα σε βάλουν σε 24ρι VDSL προφίλ μέσω ενεργής καμπίνας και θα σε γυρίσουν (αναγκαστικά) σε VoIP για να δουλέψει όλο αυτό. Έτσι κάνουν σε όλους τους πελάτες τους με κακές ταχύτητες adsl μέσω χαλκού.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#536464 Αν είναι να έχω πιο αξιοπρεπείς ταχύτητες ας το κάνουν.
VoIP έχουμε και στη δουλειά, δεν βλέπω προβλήματα.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#536469
Andreasdik έγραψε:Ενώ πάντα είχα στο σπίτι (Cosmote) ταχύτητες πάνω απο 20mbps, εδώ και κανένα δίμηνο με το ζόρι φτάνουμε τα πέντε.
Ούτε ταινίες on demand δεν μπορεί να παίξει.
Στην αρχή δεν έδωσα και πολύ σημασία λόγω και καλοκαιρινών διακοπών, μετά μιλήσαμε 2 φορές με τεχνικούς που αλλάξαν 20 φορές ρυθμίσεις και στο τέλος δεν είχα καν ιντερνετ :dizzy:
Μου αλλάξαν router, τα καταφέραμε πάλι στα 5mbps.
Τελικά θα έρθει τεχνικός στο σπίτι την άλλη εβδομάδα γιατί "θα περάσουμε στην ευρυζωνικότητα" μου είπε η τηλεφωνήτρια :lol: :lol:

Εντωμεταξύ με έχουν ζαλίσει να αλλάξω σε fiber, αλλά με τέτοιες τιμές δε νομίζω.
Έχει πολύ καλή συνδρομητική αλλιώς θα είχα ήδη αλλάξει πάροχο....

Τα 30 ευρω για 30αρι vdsl + κατι ψιλα για σταθερα και κινητα δεν νομιζω οτι ειναι πολυ ασχημη περιπτωση!
Ποσα δινεις τωρα με 24αρι που ειναι ουσιαστικα 5αρι??
Η "ευρυζωνικοτητα" ειναι απλα το voip το οποιο το ονομαζουν ετσι για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες στον κοσμο που δεν ξερει αλλα δεν εχει να κανει με τη συνδεση που εχεις στο ιντερνετ! Και οι δικοι μου εχουν "ευρυζωνικη τηλεφωνια" σε 24αρι προγραμμα που πιανει με το ζορι τα 8-9!
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#536498 Δίνω για το triple play ήδη 63€ με 24αρα σύνδεση και θα πρέπει να δίνω επιπλέον 5€ (για ένα χρόνο προσφορά αν θυμάμαι καλά, μετά είναι άλλα 15€ αν θυμάμαι καλά).

Μέχρι τώρα που η 24αρα σύνδεση ήταν 20mbps μια χαρά έκανα τη δουλειά μου.
Αν δεν μου επαναφέρουν τις ταχύτητες θα πάω στη wind, το διαμέρισμα του παραπάνω ορόφου έκανε αντίστοιχη σύνδεση triple play (με όλα τα κανάλια Nova Sports) λιγότερο απο 40€....
Και 3 μήνες δώρο netflix.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#537562 Από χτες το απόγευμα διακόπηκε η VDSL50 γραμμή Wind που είχα μέχρι πρότινος και έγινε μεταβαση σε ανάλογο πακέτο nova double play. Συγχρονισα κανονικα στο vdsl, τα στατιστικα γραμμης ειναι καλα, καλυτερα απο οτι με τη wind και το Zyxel που ειχα πριν στη γραμμή (τωρα εχω ΖΤΕ), πλην ομως αρνείται πεισματικα να παρει ΙΡ. Μιλησα και με υπαλληλο της τεχνικης υποστηριξης η οποια περα απο τις κλασικες χαζομαρες του τυπου καντε ρισετ με την καρφιτσα, κλειστε κι ανοιξτε το μοντεμ και αποσυνδεστε την πριζα τηλεφωνου να ελεγξω γραμμη, δε μπορεσε να μου δωσει καποια λυση και παρεπεμψε οπως μου ειπε χαρακτηριστικα το θεμα στο πιο πανω τεχνικο κλιμακιο...Με απλα λογια, πρωτο βραδυ στη nova και ιντερνετ γιοκ...
Τι αλλο θα μπορουσε να φταιει παιδια; Vlan ID είναι στο 835 (παίρνω από καμπίνα) και username, password βάζω σωστά.
Παρατήρησα ωστόσο ότι ενώ το password που μου έστειλαν από τη nova και βάζω στο αντίστοιχο πεδίο είναι 8 χαρακτήρων, όταν το βάλω στο ανάλογο πεδίο του ΖΤΕ και πατήσω apply, δείχνει 6 τελιτσες αντί για 8. Το επανέλαβα αρκετές φορές και πάντα μετά το apply δείχνει 6 τελιτσες.. Παίζει κάποιο θέμα με το ΖΤΕ ή επειδή το password είναι έτσι κι αλλιώς καλυμμένο με τελίτσες εμφανίζει ένα generic ας πούμε αριθμό χαρακτήρων (τελίτσες) ανεξάρτητα το πόσους χαρακτήρες έχει πραγματικά;
Εν τω μεταξύ, σήμερα το πρωί πήρα πάλι τηλέφωνο στο 13831 για να ρωτήσω αναφορικά με το πρόβλημα του ίντερνετ στη νέα ενεργοποίηση VDSL50 της Nova. Η υπάλληλος μου είπε απλά ότι είναι θέμα ΟΤΕ και ότι μπορεί να χρειαστούν και 3 εργάσιμες μέρες για πιθανή αποκατάσταση. Όταν δε της είπα ότι είναι απαράδεκτο να είμαι ήδη σχεδόν 1 μέρα χωρίς ίντερνετ με προοπτική για άλλες 3 και ότι θα πρέπει κανονικά σαν ελάχιστη αναγνώριση του προβλήματός τους (Νova ή OTE μου είναι αδιάφορο, εγώ έχω σύμβαση με Nova) τουλάχιστον να μου αφαιρέσουν από τη χρέωση το πάγιο των αντίστοιχων ημερών χωρίς ίντερνετ, μου είπε ότι αυτό δε μπορεί να γίνει, δεδομένου ότι έχω συγχρονισμό γραμμής!
Δυστυχώς δεν ξεκινήσαμε καθόλου καλά με τη Nova στο τεχνικό κομμάτι.
Ήδη τους έχω στείλει γραπτό παράπονο από τη φόρμα επικοινωνίας και ανάλογα την απάντηση και την εξέλιξη του προβλήματος προτίθεμαι να υποβάλλω αναφορά στην ΕΕΤΤ.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#537566 Περίμενε λίγο, είναι τυπικό και διαδικαστικό το θέμα, δεν γίνεται άμεσα.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#537572 Με όλο το σεβασμό, όταν γράφεις να περιμένω, εννοείς για ποιο πράγμα; Για την υποβολή καταγγελίας-αναφοράς στην ΕΕΤΤ, που έτσι κι αλλιώς υποχρεούμαι να περιμένω την όποια απάντηση της Nova, ή για τις 3 εργάσιμες (συν 1 η χθεσινή, 4) που μάλλον θα είμαι χωρίς ίντερνετ;
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#537575 ΄Εχω αλλάξει 3 παρόχους μέχρι σήμερα, πλην της Nova, OTE, Vodafone, Wind. Με κανέναν δεν είχα ανάλογο θέμα όταν έκανα τη μετάβαση από τον έναν στον άλλο πάροχο. Ακόμα και το 2016 που πήγα από Vodafone σε Wind δεν είχα ανάλογο θέμα με τη Wind παρότι πολλοί την κατηγορούν (κι εγώ μεταξύ αυτών, αλλά για άλλα θέματα). Επίσης πέρσι τέτοια εποχή που αναβάθμισα τη γραμμή Wind που είχα από 24άρα ADSL από Α/Κ σε 50άρα VDSL από καμπίνα του ΟΤΕ, η μετάβαση έγινε ωραιότατα και δεν έμεινα ούτε μισή ώρα χωρίς ίντερνετ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση της Nova φαντάσου ότι ήμουν ήδη σε 50άρα μέσω της καμπίνας του ΟΤΕ (από πέρσι που αναβάθμισα τη γραμμή Wind) και θα ήταν ακόμα πιο απλή η δουλειά για τη μετάβαση από τη 1 50άρα στην άλλη, μέσω του ιδίου παρόχου (ΟΤΕ) από τον οποίο παίρνει χονδρική τόσο η Wind όσο και η Nova.
Άβαταρ μέλους
By Dimitris_P
#537576 Στην διαδικασία της αλλαγής παρόχου αναφέρομαι, τυπικά σου λένε 3-4 εργάσιμες, συνήθως γίνεται σε 1. Εγώ παλιά βέβαια από ote adsl σε hol vdsl έκανε 15 ημέρες η αλλαγή σε vdsl
Πέρσυ αλλαγή wind vdsl σε ote vdsl έγινε άμεσα.
Άβαταρ μέλους
By gakost
#537701
lazarefa έγραψε:Παρατήρησα ωστόσο ότι ενώ το password που μου έστειλαν από τη nova και βάζω στο αντίστοιχο πεδίο είναι 8 χαρακτήρων, όταν το βάλω στο ανάλογο πεδίο του ΖΤΕ και πατήσω apply, δείχνει 6 τελιτσες αντί για 8. Το επανέλαβα αρκετές φορές και πάντα μετά το apply δείχνει 6 τελιτσες.. Παίζει κάποιο θέμα με το ΖΤΕ ή επειδή το password είναι έτσι κι αλλιώς καλυμμένο με τελίτσες εμφανίζει ένα generic ας πούμε αριθμό χαρακτήρων (τελίτσες) ανεξάρτητα το πόσους χαρακτήρες έχει πραγματικά;


Μήπως έχεις σβηστό το num lock;
Για να είσαι σίγουρος πληκτρολόγησε τον κωδικό στο notepad που βλέπεις τι γράφεις και κάνε paste με control + v στις ρυθμίσεις του router σου.
Άβαταρ μέλους
By lazarefa
#537705 Τους αριθμητικούς χαρακτήρες στο password έτσι κι αλλιώς δεν τους κάνω εισαγωγή μέσω numlock αλλά μέσω της πάνω σειράς του πληκτρολογίου.
Άβαταρ μέλους
By melos86
#537706 Απο τη στιγμη που συγχρονιζεις το θεμα του "hardware" ειναι μια χαρα οποτε δεν εχει λογο να εμπλακει ο ΟΤΕ!
Για καποιο λογο δεν σου δινει IP η Nova!
Αντιστοιχο προβλημα ειχα και εγω πριν λιγους μηνες με ενεργη συνδεση VDSL Cosmote! Συγχρονιζε κανονικα το router αλλα δεν αναβε δεν μπορουσε να συνδεθει στο ιντερνετ... Ηρθε την αλλη μερα τεχνικος, εκανε ενα τηλεφωνακι σε καποιο κεντρο και σε 2-3 λεπτακια ειχε λυθει το προβλημα! Απο τη στιγμη που εισαι σε διαδικασια αλλαγης θα προτεινα να κανεις λιγη υπομονη εστω για 1-2 μερες μεχρι να στρωσει η κατασταση! ;)

Νομιζω αν επιληφθει της καταστασης ενας τεχνικος που μπορει να απαντησει κατι παραπανω απο το "καντε μια επανεκκινηση του ρουτερ" η "βγαλτε λιγο το σπλιτερ" θα στο λυσει πολυ γρηγορα!