- 25 Σεπ 2018, 13:34
#537562
Από χτες το απόγευμα διακόπηκε η VDSL50 γραμμή Wind που είχα μέχρι πρότινος και έγινε μεταβαση σε ανάλογο πακέτο nova double play. Συγχρονισα κανονικα στο vdsl, τα στατιστικα γραμμης ειναι καλα, καλυτερα απο οτι με τη wind και το Zyxel που ειχα πριν στη γραμμή (τωρα εχω ΖΤΕ), πλην ομως αρνείται πεισματικα να παρει ΙΡ. Μιλησα και με υπαλληλο της τεχνικης υποστηριξης η οποια περα απο τις κλασικες χαζομαρες του τυπου καντε ρισετ με την καρφιτσα, κλειστε κι ανοιξτε το μοντεμ και αποσυνδεστε την πριζα τηλεφωνου να ελεγξω γραμμη, δε μπορεσε να μου δωσει καποια λυση και παρεπεμψε οπως μου ειπε χαρακτηριστικα το θεμα στο πιο πανω τεχνικο κλιμακιο...Με απλα λογια, πρωτο βραδυ στη nova και ιντερνετ γιοκ...
Τι αλλο θα μπορουσε να φταιει παιδια; Vlan ID είναι στο 835 (παίρνω από καμπίνα) και username, password βάζω σωστά.
Παρατήρησα ωστόσο ότι ενώ το password που μου έστειλαν από τη nova και βάζω στο αντίστοιχο πεδίο είναι 8 χαρακτήρων, όταν το βάλω στο ανάλογο πεδίο του ΖΤΕ και πατήσω apply, δείχνει 6 τελιτσες αντί για 8. Το επανέλαβα αρκετές φορές και πάντα μετά το apply δείχνει 6 τελιτσες.. Παίζει κάποιο θέμα με το ΖΤΕ ή επειδή το password είναι έτσι κι αλλιώς καλυμμένο με τελίτσες εμφανίζει ένα generic ας πούμε αριθμό χαρακτήρων (τελίτσες) ανεξάρτητα το πόσους χαρακτήρες έχει πραγματικά;
Εν τω μεταξύ, σήμερα το πρωί πήρα πάλι τηλέφωνο στο 13831 για να ρωτήσω αναφορικά με το πρόβλημα του ίντερνετ στη νέα ενεργοποίηση VDSL50 της Nova. Η υπάλληλος μου είπε απλά ότι είναι θέμα ΟΤΕ και ότι μπορεί να χρειαστούν και 3 εργάσιμες μέρες για πιθανή αποκατάσταση. Όταν δε της είπα ότι είναι απαράδεκτο να είμαι ήδη σχεδόν 1 μέρα χωρίς ίντερνετ με προοπτική για άλλες 3 και ότι θα πρέπει κανονικά σαν ελάχιστη αναγνώριση του προβλήματός τους (Νova ή OTE μου είναι αδιάφορο, εγώ έχω σύμβαση με Nova) τουλάχιστον να μου αφαιρέσουν από τη χρέωση το πάγιο των αντίστοιχων ημερών χωρίς ίντερνετ, μου είπε ότι αυτό δε μπορεί να γίνει, δεδομένου ότι έχω συγχρονισμό γραμμής!
Δυστυχώς δεν ξεκινήσαμε καθόλου καλά με τη Nova στο τεχνικό κομμάτι.
Ήδη τους έχω στείλει γραπτό παράπονο από τη φόρμα επικοινωνίας και ανάλογα την απάντηση και την εξέλιξη του προβλήματος προτίθεμαι να υποβάλλω αναφορά στην ΕΕΤΤ.