Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By nass
#537196 Χώροι αποσκευών (που με ενδιαφέρουν) ίδιοι πρακτικά Macan, GLC, XC60 ίιιισως λίγο μικρότερος Stelvio και σαφώς μεγαλύτερος F-Pace (από αυτά που δοκίμασα)
Χώροι εμπρός επιβατών μια χαρά όλα ίδια είναι άλλωστε. Αν πηγαίνει το κάθισμα του οδηγού αρκετά πίσω ώστε να οδηγώ άνετα και να έχουν χώρο τα παιδιά πίσω και αν δεν βρίσκουν οι ώμοι των οδηγού-συνοδηγού στυλ Terios I μια χαρά είμαστε :)
Χώροι πίσω επιβατών νομίζω στο σημείο αυτό ισχύει αυτό που λες (και αν θυμάμαι καλά εξίσου με Stelvio ενώ τα υπόλοιπα σαφώς μεγαλύτεροι και κορυφαίο το XC60 στο σημείο αυτό) αλλά με 2 παιδιά δεν είναι ψηλά στις προτεραιότητές μου και δεν με ενδιαφέρει να αγοράσω αυτοκίνητο με βάση θεωρητικά ενδεχόμενα "αν χρειαστεί να πάω Καβάλα με τους γονείς μου και τα παιδιά ή εκδρομή στα Ζαγόρια 5 ενήλικες τι θα κάνω ?"
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#537214
nass έγραψε:
, δεν βλέπω θεαματικές διαφορές (σε συνδυαμό με το torque vectoring) με την 4κίνηση του Evo. :s_omg

Με κίνδυνο να ανοίξω holy war, η λειτουργία της 4κίνησης της Macan με κάνει να αμφισβητήσω (χρειάζομαι περισσότερη χρήση για να αποφασίσω) κάποιες προηγούμενες απόψεις μου σχετικά με το απαραίτητο σε κάθε περίπτωση του κεντρικού διαφορικού. Ενδεχομένως σε διάταξη διαμήκης κινητήρας - κίνηση πίσω μια απλούστερη 4κίνηση με κεντρικό συμπλέκτη που στέλνει και μπροστά όπως Macan, Stelvio να είναι ισοδύναμη λειτουργικά και το κεντρικό διαφορικό να είναι απαραίτητο σε προσθιοκίνητες (εγκάρσιος κινητήρας και μετάδοση εμπρός) διατάξεις ώστε να πάψουν να είναι ...προσθιοκίνητες :)




Νass με τους ρυθμους που μπορει να κινηθει μια Μακαν μπορει να μην βλεπεις διαφορα,αλλα με τους ρυθμους που μπορει να κινηθει ενα εβο εχει διαφορα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#537251 Εχοντας οδηγήσει και τα δύο η άποψή μου είναι ότι σε δημόσιο δρόμο (όχι σε πίστα...) ένα Evo δεν μπορεί να κινηθεί σε πολύ γρηγορότερους ρυθμούς από μια Macan με τον ίδιο οδηγό χωρίς να τον πάνε δικαίως αυτόφωρο.
Και ότι η όποια διαφορά θα οφείλεται σε άλλους παράγοντες και όχι την 4κίνηση, όπως τα κιλά/ίππο (και λογικά)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#537263
nass έγραψε:Εχοντας οδηγήσει και τα δύο η άποψή μου είναι ότι σε δημόσιο δρόμο (όχι σε πίστα...) ένα Evo δεν μπορεί να κινηθεί σε πολύ γρηγορότερους ρυθμούς από μια Macan με τον ίδιο οδηγό χωρίς να τον πάνε δικαίως αυτόφωρο.

αυτοφωρο πας και στα 5/10 που μπορει να κινηθει ενα εβο.Δεν μου λεει κατι ομως γιατι στα 5/10 ειναι αδυνατον να δεις διαφορες.
Άβαταρ μέλους
By nass
#537268 Αρα η συζήτηση είναι θεωρητική και ούτε η δική σου θέση ούτε η δική μου αποδεικνύονται.
Εγώ θέλω να μου εξηγήσεις πως καταλαβαίνεις (στο χρονόμετρο, όχι στην "αίσθηση" :shifty: ) τις διαφορές που οφείλονται στην 4κίνηση από τις διαφορές που οφείλονται στο προφανές, ότι ένα Evo έχει καλύτερα κιλά/ίππο από μία Macan.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#537270
nass έγραψε:Αρα η συζήτηση είναι θεωρητική και ούτε η δική σου θέση ούτε η δική μου αποδεικνύονται.
Εγώ θέλω να μου εξηγήσεις πως καταλαβαίνεις (στο χρονόμετρο, όχι στην "αίσθηση" :shifty: ) τις διαφορές που οφείλονται στην 4κίνηση από τις διαφορές που οφείλονται στο προφανές, ότι ένα Evo έχει καλύτερα κιλά/ίππο από μία Macan.


δλδ εσυ πιστευεις οτι εαν ''φτιαξουμε'' μια μακαν στα ιδια κιλα/ιππο με εβο θα το ακολουθησεις στο δρομο?
Άβαταρ μέλους
By nass
#537277 Φυσικά και όχι. Ομως για λόγους άσχετους με την 4κίνηση: βάρος, διαστάσεις, ύψος από το έδαφος κτλ.
Δεν είπα όμως ποτέ ότι η Macan είναι (ή μπορεί να γίνει στα ίδια κιλά/ίππο) το ίδιο γρήγορη από το Evo :rtfm:
Είπα ότι η 4κίνηση της Macan (μαζί με το PTV = AYC του Evo) είναι τόσο καλή, που δεν μπορώ να διαπιστώσω που υπερτερεί στο δρόμο η (θεωρητικά λόγω προδιαγραφών υπέρτερη) 4κίνηση του Evo. Και άρα ότι καλό είναι να μην κοιτάμε μόνο τις προδιαγραφές ("έχει κεντρικό διαφορικό" --> είναι καλύτερη no matter what) αλλά και την υλοποίηση.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#537292 Kai to GTR δεν έχει κεντρικό διαφορικό .Βέβαια δεν ξέρω πως τα πάει απέναντι στο EVO ...
Για πες Dim έχεις εικόνα?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#537294
nass έγραψε:Φυσικά και όχι. Ομως για λόγους άσχετους με την 4κίνηση: βάρος, διαστάσεις, ύψος από το έδαφος κτλ.


αρα οσο και να ειναι πιο γρηγορο το εβο, επειδη ειναι ελαφρυτερο και χαμηλοτερο δεν θα ''ξερουμε'' αν θα ειναι απο την 4κινηση. :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#537297
kostis20 έγραψε:Kai to GTR δεν έχει κεντρικό διαφορικό .Βέβαια δεν ξέρω πως τα πάει απέναντι στο EVO ...
Για πες Dim έχεις εικόνα?


σε στοκ μορφη δεν εχουν επαφη λογω τρομακτικης διαφορας ισχυος.
Εαν τα φερεις πιο κοντα (στα 400 πχ,οπου παλι σημαντικα αργοτερο το εβο) θα εχει προβλημα σε εθνικη οδο και πολυ ανοιχτο δρομο με ανοιχτες καμπες,αλλα δεν θα εχει καθολου θεμα σε πιο κλειστα κομματια.Οταν λεμε κλειστα κομματια εννοουμαι αυτα που θα κινηθεις απο 80-200 χλμ/ωρα χοντρικα.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#537320 Μη το γυρνάτε στα εβο ρε σεις, γράψτε τα στο άλλο ( που δε το διαβάζουμε :-))
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#537454
nass έγραψε:Δεν είδα κάποια σύγκριση ... όμως, οι μπαταρίες της 918 δεν τελειώνουν ? Αν πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 918 δεν θα τις κουβαλάς από ένα σημείο και μετά ? Ή αν κάνεις 30 γύρους στις Σέρρες ?


Θεωρητικά, ο μόνος τρόπος να εξαντλήσεις τις μπαταρίες αυτών των hypercars είναι αν πηγαίνεις για πολύ ώρα με την τελική τους και δεν σηκώσεις καθόλου το πόδι. Σε κάθε άφημα/part throttle του γκαζιού φορτίζουν από τον θερμικό κινητήρα, ενώ το ίδιο κάνουν στο φρενάρισμα από την κινητική ενέργεια του οχήματος.
Άβαταρ μέλους
By nass
#537461 Η Porsche 918 έχει 2 ηλεκτροκινητήρες: o μπροστά ισχύος 95 KW επειδή είναι direct drive έχει ένα συμπλέκτη που τον αποσυμπλέκει στις υψηλές ταχύτητες (νομίζω πάνω από τα 160) για να τον προστατέψει από υπερστροφία. Αρα στις υψηλές ταχύτητες κουβαλάς τον έναν κινητήρα no matter what QED :) Ο πίσω ισχύος 115 KW συνδέεται μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου. Σίγουρα και οι δύο φορτίζουν στο φρένο (μόνο κάτω από τα 160 ο μπροστινός...), στο "άσε" νομίζω εξαρτάται από το mode που είσαι (όλα τα υβριδικά έχουν τέτοια επιλογή) και στο part throttle φαντάζομαι εξαρτάται από 1002 παράγοντες και δεν θα το είχα και για τόσο σίγουρο.
Ομως: η μπαταρία είναι 6.8 KWh που σημαίνει ότι η συνδυαστική λειτουργία των 2 ηλεκτροκινητήρων σε πλήρη ισχύ εξαντλεί την μπαταρία σε ...0.03 h = 1.73 λεπτά ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τη λειτουργία του ενός ηλεκτροκινητήρα πάνω από τα 160 σε 3.54 λεπτά. Συνεπώς αρκεί να πας με full throttle (δεν είναι ανάγκη να πηγαίνεις με 350... αρκεί να είσαι full throttle) για 1.73 έως 3.54 λεπτά για να αρχίσεις να "κουβαλάς" τις μπαταρίες. Οχι και τόσο απίθανο σενάριο, θα έλεγα. Το ίδιο και σε πίστα, όπου φρενάρεις ένα ελάχιστο ποσοστό του χρόνου που είσαι σε full throttle.

Με άλλα λόγια, αυτό που δεν μου αρέσει στα υβριδικά, ότι από ένα σημείο και μετά κουβαλάς τις μπαταρίες, επειδή πήγες υπερβολικά γρήγορα για υπερβολικά πολλή ώρα, θεωρώ ότι συμβαίνει με τον έναν τρόπο ή τον άλλο ανεξαρτήτως αν είναι hypercar ή SUV. Απλά όσο καλύτερο software έχει το αυτοκίνητο, αλλάζει το τι σημαίνει "υπερβολικά".
Υποθέτω ότι όταν το software, οι μπαταρίες και το δίκτυο φόρτισης εξελιχθούν αρκετά θα εξαφανιστούν και τα υβριδικά προς όφελος των αμιγώς ηλεκτρικών και αυτός είναι ο άλλος λόγος που δεν μου αρέσουν τα υβριδικά, ότι είναι εμφανώς συμβιβαστική και ενδιάμεση τεχνολογικά λύση.
Οπότε, για να είμαστε On-Topic :) δε με βλέπω να αγοράσω Macan Hybrid το 2023 εκτός και αν έχει γίνει κάτι θεαματικό.

Εικόνα

https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_918_Spyder
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#537473 Συμφωνώ πως σε ένα ταξίδι σε εθνική, τα υβριδικά έχουν ουσιαστικά μόνον μειονεκτήματα, αλλά σε πόλη και σε επαρχιακό δρόμο, έχουν πλεονεκτήματα και μάλιστα σημαντικά. Ίσως η λύση να ήταν μικρότερες και πιο αποδοτικές μπαταρίες, γιατί το βασικό πρόβλημα είναι ο όγκος και το βάρος αυτών.
Επίσης, υπάρχει και στα υβριδικά διαφορά. Υπάρχουν και τα plug-in hybrid, υπάρχουν και υβριδικά όπου ουσιαστικά το μοτέρ είναι range extender (βλέπε την προσέγγιση Fisker κάποτε).
Δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε όμως πόσο καλύτερα θα ήταν τα πράγματα για τις πόλεις αν κυκλοφορούσαν περισσότερα υβριδικά ή ηλεκτρικά.