- 25 Σεπ 2018, 07:14
#537461
Η Porsche 918 έχει 2 ηλεκτροκινητήρες: o μπροστά ισχύος 95 KW επειδή είναι direct drive έχει ένα συμπλέκτη που τον αποσυμπλέκει στις υψηλές ταχύτητες (νομίζω πάνω από τα 160) για να τον προστατέψει από υπερστροφία. Αρα στις υψηλές ταχύτητες κουβαλάς τον έναν κινητήρα no matter what QED
Ο πίσω ισχύος 115 KW συνδέεται μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου. Σίγουρα και οι δύο φορτίζουν στο φρένο (μόνο κάτω από τα 160 ο μπροστινός...), στο "άσε" νομίζω εξαρτάται από το mode που είσαι (όλα τα υβριδικά έχουν τέτοια επιλογή) και στο part throttle φαντάζομαι εξαρτάται από 1002 παράγοντες και δεν θα το είχα και για τόσο σίγουρο.
Ομως: η μπαταρία είναι 6.8 KWh που σημαίνει ότι η συνδυαστική λειτουργία των 2 ηλεκτροκινητήρων σε πλήρη ισχύ εξαντλεί την μπαταρία σε ...0.03 h = 1.73 λεπτά ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τη λειτουργία του ενός ηλεκτροκινητήρα πάνω από τα 160 σε 3.54 λεπτά. Συνεπώς αρκεί να πας με full throttle (δεν είναι ανάγκη να πηγαίνεις με 350... αρκεί να είσαι full throttle) για 1.73 έως 3.54 λεπτά για να αρχίσεις να "κουβαλάς" τις μπαταρίες. Οχι και τόσο απίθανο σενάριο, θα έλεγα. Το ίδιο και σε πίστα, όπου φρενάρεις ένα ελάχιστο ποσοστό του χρόνου που είσαι σε full throttle.
Με άλλα λόγια, αυτό που δεν μου αρέσει στα υβριδικά, ότι από ένα σημείο και μετά κουβαλάς τις μπαταρίες, επειδή πήγες υπερβολικά γρήγορα για υπερβολικά πολλή ώρα, θεωρώ ότι συμβαίνει με τον έναν τρόπο ή τον άλλο ανεξαρτήτως αν είναι hypercar ή SUV. Απλά όσο καλύτερο software έχει το αυτοκίνητο, αλλάζει το τι σημαίνει "υπερβολικά".
Υποθέτω ότι όταν το software, οι μπαταρίες και το δίκτυο φόρτισης εξελιχθούν αρκετά θα εξαφανιστούν και τα υβριδικά προς όφελος των αμιγώς ηλεκτρικών και αυτός είναι ο άλλος λόγος που δεν μου αρέσουν τα υβριδικά, ότι είναι εμφανώς συμβιβαστική και ενδιάμεση τεχνολογικά λύση.
Οπότε, για να είμαστε On-Topic
δε με βλέπω να αγοράσω Macan Hybrid το 2023 εκτός και αν έχει γίνει κάτι θεαματικό.
https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_918_Spyder