Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By elteo
#536755 Έχω τον λαιμό που βλέπετε στην φωτογραφία. Θέλω να βάλω κοντύτερο και με πιο μικρή κλίση. Τι μπορώ να βάλω; Το ποδήλατο είναι το Trek Advance.

Εικόνα

Εικόνα

.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#536790 Μοιάζει κοντός ο λαιμός ήδη. Μήπως το ποδήλατο είναι μεγάλο για σένα; Μήπως πας τη σέλλα λίγο εμπρός αν σε παίρνει (σε σχέση με τα πεντάλια).
Θα μπορούσες να περιστρέψεις το τιμόνι που δεν είναι τελείως επίπεδο ώστε το προς τα πάνω να γίνει προς τα πίσω (χαλαρώνεις λαιμό και στρίβεις 90° προς τα πάνω και πίσω. Μετά θα πρέπει να περιστρέψεις και τα χειριστήρια φρένων και ταχυτήτων μέχρι να έρθουν εκεί που σε βολεύει).
Μπορείς να γυρίσεις ανάποδα το λαιμό πάνω κάτω οπότε θα έχει κλίση προς τα κάτω, και αν είναι πολύ κάτω βλέπω έχεις περιθώριο (δαχτυλίδι στον άξονα) να τον σηκώσεις.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#536795 Όχι. Ειναι από άκρη σε άκρη 12 εκ. Και με αρκετά μεγάλη κλίση. Δυστυχώς από την φωτογραφία δεν φαίνεται καλά. Καταλήγω στον παρακάτω στα 8 εκ χωρίς κλίση.


https://www.cyclist.gr/el/laimoi-timoni ... 08221.html

Υγ. Α και ήταν πιο ψηλά. Τον έχω κατεβάσει αν δεις καλά.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#536802
elteo έγραψε:Όχι. Ειναι από άκρη σε άκρη 12 εκ. Και με αρκετά μεγάλη κλίση. Δυστυχώς από την φωτογραφία δεν φαίνεται καλά. Καταλήγω στον παρακάτω στα 8 εκ χωρίς κλίση.


https://www.cyclist.gr/el/laimoi-timoni ... 08221.html

Υγ. Α και ήταν πιο ψηλά. Τον έχω κατεβάσει αν δεις καλά.
Σιγουρέψου για το πόσο είναι από άκρη σε άκρη αυτό που θέλεις να βάλεις γιατί συνήθως όταν λένε 8 εκ μάλλον είναι κέντρο κέντρο δηλαδή περίπου 11 από άκρη σε άκρη, αξίζει;
Για το ύψος δοκιμάζεις να τον βάλεις ανάποδα πάνω κάτω, πολύ εύκολο.
Και δοκίμασε και το άλλο που σου λέω, το έξω μέρος του τιμονιού είναι λίγο ανασηκωμένο, αν το περιστρέψεις στο λαιμό ώστε το προς τα πάνω να γίνει προς τα πίσω θα είναι σαν να έβαλες 2 πόντους πιο κοντό λαιμό (και 2 πόντους πιο χαμηλό τιμόνι, 2 σε ένα).
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#537938
KiloMeater έγραψε:Επιστροφή στην σέλα https://uploads.tapatalk-cdn.com/201808 ... fd18fd.jpg
Χωματακι και λίγο εντουρο


Δεν ήταν δυνατόν να αφήσω το κύκνειο άσμα του φετινού καλοκαιριού, με 21 βαθμούς, να χαθεί ανεκμετάλλευτο.

Εικόνα
:iconcool:

Εικόνα

Εικόνα

1η σοβαρή βόλτα (και προσωπικό ρεκόρ, για λίγα χιλιόμετρα :oops: ) με τα νέα ελαστικά (Schwalbe Range Cruiser, τα τοποθέτησα εδώ και 1 μήνα περίπου). Ως επί το πλείστον ασφάλτινο μονοπάτι, με εκτεταμένα κομμάτια με χαλίκι, χωματάκι και σε μερικά σημεία εντελώς off road.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#537940 Zorz , στα 30 χλμ μακριά από τη βάση αν πάθεις λάστιχο πως θα γυρίσεις πίσω; Με οτοστόπ ;
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#537952
mousatos έγραψε:Zorz , στα 30 χλμ μακριά από τη βάση αν πάθεις λάστιχο πως θα γυρίσεις πίσω; Με οτοστόπ ;


Δεν ξέρω για τον zorz, αλλά εγώ πάντα έχω πάνω στο ποδήλατο extra σαμπρέλα, μπαλώματα, κόλλα, κτλ. Μην ξαναβάλω τη φωτό με τα "καλούπια" γιατί θα πέσει δούλεμα :lol:
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#537979 +1 περιπου 1/10 φορες που βγαινω off road παθαινω λαστιχο . οποτε παντα προετοιμασμενος κουβαλοντας εργαλεια και δυο καινούργιες σαμπρελες .
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#538146
mousatos έγραψε:Zorz , στα 30 χλμ μακριά από τη βάση αν πάθεις λάστιχο πως θα γυρίσεις πίσω; Με οτοστόπ ;

Κατ'αρχάς, όπως γράφει ο Dodger, στις μεγάλες διαδρομές παίζει κιτ επισκευής/σπρέι. Μη με ρωτάς αν δουλεύει στην πράξη, δεν το έχω χρειαστεί ποτέ. Επίσης όταν άλλαξα λάστιχα, διάλεξα αυτή τη φορά και "αυτοσφραγιζόμενες" (self-sealing) σαμπρέλες. Επίσης μη με ρωτάς αν δουλεύουν στη πράξη, ελπίζω να μη τις χρειαστώ ποτέ.

Η συγκεκριμένη διαδρομή ακολουθεί τη πορεία μιας παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής που άνοιξε το 1853 και το 1967 που έκλεισε, αφαίρεσαν τις ράγες, σημαφόρους κλπ εξοπλισμό, αλλά παρέμεινε η χάραξη στο μεγαλύτερο κομμάτι της. Οι σταθμοί έχουν εξαφανιστεί, αλλά διακρίνονται ακόμα οι πλατφόρμες στις περισσότερες περιπτώσεις.

Αν πάθει κάτι το ποδήλατο τώρα, επειδή η γραμμή είναι σχεδόν παράλληλα με το ποτάμι τότε στη χειρότερη περίπτωση ως άλλος Γιάννης Ράμπος θα φτιάξω ένα κανώ με το σουγιά και θα αφήσω το ρεύμα να με κατεβάσει μέχρι τη πόλη. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#538156
Zorz έγραψε: Επίσης όταν άλλαξα λάστιχα, διάλεξα αυτή τη φορά και "αυτοσφραγιζόμενες" (self-sealing) σαμπρέλες. Επίσης μη με ρωτάς αν δουλεύουν στη πράξη, ελπίζω να μη τις χρειαστώ ποτέ.

Πάντα τέτοιες φοράω και το λάστιχο δεν το γλυτώνω. Είναι ο λόγος που σταμάτησα το off-roading. Ευτυχώς επειδή η αποστάσεις που κάνω είναι κοντινές , τα "αποτελέσματα" τα ανακαλύπτω την επόμενη μέρα.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#538159
Zorz έγραψε:Αν πάθει κάτι το ποδήλατο τώρα, επειδή η γραμμή είναι σχεδόν παράλληλα με το ποτάμι τότε στη χειρότερη περίπτωση ως άλλος Γιάννης Ράμπος θα φτιάξω ένα κανώ με το σουγιά και θα αφήσω το ρεύμα να με κατεβάσει μέχρι τη πόλη. :rtfm:

:inlove: :inlove:
http://m4ufree.tv/watch-b7e-rambo-first ... ufree.html
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#538164 Δοκιμάστε gel στις σαμπρέλες. Αγκάθια, γυαλιά και μικρα αιχμηρά τα γλιτώνεις. Καρφιά δεν....
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#538167 Στο απλό ποδήλατο που χρησιμοποιώ για τα ψώνια της πόλης και είναι τόσο παλιό που δε φοβάμαι να το παρατάω ξεκλείδωτο , έχω εδώ και μέρες καρφωμένη μια πινέζα στο μπροστινό λάστιχο χωρίς να χάνει αέρα. H self-sealing σαμπρέλα έκανε τη δουλειά της. Απορώ να δω πόσο θα αντέξει έτσι , ελπίζω να μη τη χάσω , την πινέζα, στο δρόμο. :lol: