- 24 Σεπ 2018, 14:30
#537210
George_Prix έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:George_Prix έγραψε:Λογικα θα εχει γραφτει, αλλα για να μη διαβαζω 253 σελιδες απο την αρχη, μπορειτε να μου πειτε ποιες μαρκες θεωρειτε οτι εχουν το καλυτερο value for money?
Βασικο κριτηριο το κρατημα και οχι η αντοχη στο χρονο.
Εδω και πολλα χρονια εβαζα παντα Michelin, αλλα επειδη σκεφτομαι να αλλαξω αυτοκινητο πριν χρειαστουν αλλαγη τα λαστιχα, λεω μπας και βαλω κανενα αξιοπρεπες λαστιχακι που ειναι λιγο οικονομικοτερο!
Παιζει μεγαλο ρολο η διασταση ελαστικου.
Ο τροπος που οδηγεις
το αμαξι που εχεις
τα χιλιομετρα που κανεις τον χρονο.
To 70% των ετησιων χιλιομετρων τα κανω στην Εθνικη. Αν και προσπαθω να πηγαινω σχετικα αργα με οχι πανω απο 160 (αρκετα εχει πλουτισει το κρατος απο μενα εδω και δεκαετιες) χωρις να το καταλαβω 3-4 φορες πανω στο ταξιδι βλεπω στο κοντερ 220 και κοβω παλι.
Μεσα στην πολη παω σβελτα, αλλα εχω κοψει τα καγκουριλικια που εκανα πριν 25 χρονια!
Νίκος Παππάς έγραψε:Ακομα και η ιδια η Michelin εχει μετρια, καλα και πολυ καλα ελαστικα, αναλογα το μοντελο
Για να πω την αληθεια δεν τα πολυψαχνω τα τελευταια χρονια αλλα τα βασικα τα ξερω. Ειναι ακριβως οπως τα ειπες και εσυ και ο xeno και δεν υπαρχει μια απαντηση που να τους καλυπτει ολους. Απλα βλεπω οτι σε αυτο το thread ειστε πιο ψαγμενοι οποτε σκεφτηκα μπας και ειναι 2-3 φθηνοτερες μαρκες που εχουν κανει καλο ονομα τα τελευταια χρονια. Στη συνεχεια θα ψαξω οσο μπορω αναμεσα σε αυτες τις μαρκες να δω αν υπαρχει κατι ενδιαφερον συμφωνα με τις αναγκες μου...
Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια!
Η μόνη απάντηση στην αρχική σου ερώτηση είναι πως... δεν υπάρχει απάντηση!
Αναλόγως την διάσταση, μπορεί να βρεις αρκετούς κατασκευαστές να προσφέρουν VFM λύσεις, ή και καθόλου.
Επίσης, το τι θεωρείται VFM είναι πολύ σχετικό: για παράδειγμα, εταιρείες σαν την Barum πχ, όσο φθηνά και να μου δώσουν τα λάστιχά τους, ΔΕΝ θα τους προτιμήσω. Γιατί δεν έχουν αρκετά καλό feedback ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
Είμαι βέβαιος πως πολλοί θα έχουν καλές εντυπώσεις, αλλά όταν βλέπω επίσης πολλούς με κακές, τρέχω μακριά.
Η κάθε μεγάλη εταιρεία, έχει και κάποιες θυγατρικές, για να ικανοποιεί και τους αγοραστές που δεν θέλουν να δώσουν τα χρήματα για τις ακριβές επιλογές.
Για παράδειγμα, στο Michelin Groupe, θα βρούμε:
Michelin, BF Goodridge, Kleber, Tigar με την τελευταία να είναι πάντα στον πάτο από τιμές (από επιδόσεις δεν ξέρω, δεν... τολμώ!
).
Από την άλλη, υπάρχουν εταιρείες που θεωρούνται mid-range σαν απόδοση και τιμή. Πχ Fulda, Kumho, Hankook, Falken, Toyo κλπ κλπ.
Αυτές, συχνά έχουν πολύ καλά προϊόντα, αλλά πολλές φορές και όχι. Γενικώς, θέλουν την προσοχή τους, δεν πας άφοβα ν' αγοράσεις, αν και οι κορεάτες έχουν κάνει άλματα.
Από την άλλη, ακόμη και στις κορυφαίες, συχνά θ' ακούσεις γκρίνια. Κλασική περίπτωση η Bridgestone για τα λάστιχα που δεν ζεσταίνονται ποτέ, ή η Goodyear-Dunlop με παράπονα για γρήγορη φθορά στα οικολογικά τους ελαστικά.
Για να το πιάσουμε από την αρχή: κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και θα δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα:
-Citroen Xsara του πατέρα. Όσο υπάρχουν τα Michelin Exalto, θα βάζουμε αυτά. Ταιριάζουν άψογα στο αυτοκίνητο και ακόμη και μετά από χρόνια και χιλιόμετρα παραμένουν εξαιρετικά, με σωστό κράτημα. Αντί για 195/55/15 βάζουμε 195/50/15 γιατί υπάρχει τεράστια διαφορά στο κόστος.
-Renaul Clio TCE του αδερφού. Κατέληξα στα Fulda Sportcontrol2 σε διάσταση 205/45/16. Τα κανονικά είναι τα 195/50/16 και είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ. Μιλάμε για τιμές πάνω από 500€ για μια 4άδα Michelin και μάλιστα τα οικολογικά, όχι τα σπορ! Τα Fulda αγοράστηκαν για 300€.
-BMW 120i της γυναίκα μου πλέον. 225/40/18 και μπήκαν Pirelli Pzero PZ4. Δεν ήταν το φθηνότερο (480€) αλλά στην τιμή του είχε εξαιρετικές κριτικές. Μπορούσα να κατέβω και στα 420€ αν αγόραζα Dunlop-Goodyear, αλλά δεν ήμουν εντελώς ευχαριστημένος με τα Dunlop RT2 και δεν είχα ακούσει μόνον καλά λόγια για τα Goodyear. Μπορούσα να κατέβω ακόμη χαμηλότερα με τα Fulda. Ίσως να το έκανα αν το οδηγούσα εγώ με τον γνωστό τρόπο (φυτιλιάζοντας σε ένα χρόνο τα πίσω λάστιχα....
). Αλλά μιας και ήταν για την
, επέλεξα την σίγουρη λύση της κορυφαίας εταιρείας (μεταξύ και άλλων φυσικά, δεν είναι μόνον η Pirelli). Τα Michelin, Continental, Bridgestone ήταν ακόμη ακριβότερα και για μένα δεν δικαιολογούν την διαφορά (ειδικά την τελευταία, δεν την προτιμώ ποτέ, θεωρώ πως είναι κατώτερη των άλλων), ενώ την Continental, θεωρώ πως είναι υπερεκτιμημένη γι' αυτά που βγάζει, αν και είναι πολύ καλά τα προϊόντα της.
Επιπλέον, βρίσκω σωστό να στηρίζουμε εταιρείες που στηρίζουν τους αγώνες.