Για θέματα γενικού ενδιαφέροντος, εκτός μηχανοκίνητων...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#536512
junior gt έγραψε:ούτε νερό δε σου δίνουν και βάζεις τα σώβρακα και τις κιλότες μέσα στην τσάντα που έχεις το πορτοφόλι για να γλυτώσεις δέκα ευρώ. :lol:

:s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By drdino
#536516 Βασικά πριν δεν υπήρχαν ουριτήρια (μόνιμα χαλασμένα), το πάτωμα ήταν μόνιμα βρεγμένο από διαρροές, σαπούνι υπήρχε μια φορά τον μήνα (αραιωμένο με νερό σε πλαστικό μπουκαλάκι με κομμένο το στόμιο) κλπ κλπ.

Χάι φάι, προ του διαβόλου που ονομάζεται Frapport (αν κρίνω από αυτά που διαβάζω εδώ μέσα) οι υπάλληλοι του αεροδρομίου είχαν ως απάντηση στο ότι μας είχαν με -10 να περιμένουμε το λεωφορείο έξω για να μας πάει στο αεροπλάνο (ηλικιωμένοι, μωρά κλπ) το εξής: "Τι γκρινιάζετε, αφού και στα Λονδίνα (sic) έτσι σας έχουν να περιμένετε, γιατί να είναι καλύτερα εδώ;". Οπότε απλά συνεχίζεται η ίδια πολιτική με την έλλειψη jetways. :(
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#536517
markvag έγραψε:
Επίσης, η Φραπόρτ ανάγκασε εταιρεία (όχι αυτή που δουλεύω) με γραφεία στο τέρμιναλ να πραγματοποιήσει συγκεκριμένες εργασίες ΜΟΝΟ με ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ κατασκευαστική ( :innocent: ) με κόστος που ο υπεύθυνος εκεί που περιέγραψε ως "πανακριβο" και η εταιρεία αυτή (η ίδια που ανέλαβε ΟΛΑ τα έργα στην πίστα, στο τέρμιναλ και στον εμπορευματικό :innocent: :innocent: ) έκανε τόσο καλή δουλειά, που στην πρώτη βροχή η ολοκαίνουρια κατασκευή έμπαζε νερά... :metalo: :metalo:



Η Επιτροπή Ανταγωνισμού τι κάνει άραγε; :hmmm:

(ρητορικό το ερώτημα. ..)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#536529 Σε σύμβαση παραχώρησης, δεν έχει καμία υποχρέωση ο Παραχωρησιούχος για διαγωνισμούς και τέτοιες κουραστικές και περιττές διαδικασίες.
Οπότε θα κάνει τα έργα με τους εργολάβους που θέλει (προφανώς τον εαυτό του) και κατόπιν θα τα γράφει στα έξοδά του ώστε να φροντίσει να μην εμφανίσει κέρδη παρά στο τέλος της περιόδου Παραχώρησης.
Απλά πράγματα.

Όσο για την σύγκριση Fraport vs. Πριν (Δημόσιο), δεν γίνεται να συγκρίνουμε μόνον τις υπηρεσίες και όχι το κόστος. Γιατί αν το ουρητήριο κοστίζει πανάκριβα, θέλω να το ξέρω.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#536535
Anonymous Founder έγραψε:
Όσο για την σύγκριση Fraport vs. Πριν (Δημόσιο), δεν γίνεται να συγκρίνουμε μόνον τις υπηρεσίες και όχι το κόστος. Γιατί αν το ουρητήριο κοστίζει πανάκριβα, θέλω να το ξέρω.


Προφανώς και το κατούρημα έχει ακριβύνει :rtfm: :lol: και αυτό φαίνεται από το ότι έχουν κοπεί τα πάμφθηνα εισητήρια από και προς SKG.

ΟΚ, σαφέστατα και πρέπει να υπάρχει ένα ελάχιστο επίπεδο υπηρεσιών, αλλά, προσωπικά τουλάχιστον, δεν είναι κριτήριο για το αν θα πάω κάπου ή όχι.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#536542
Anonymous Founder έγραψε:EDIT: Μόλις πρόσεξα πως στην επέκταση στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, δεν θα υπάρχουν γέφυρες επιβίβασης.
:ninja:
https://www.skyscrapercity.com/showthre ... 76&page=23

Λογικό, είναι ακριβές, δεν είμαστε για έξοδα. Εξάλλου, η Θεσσαλονίκη είναι ομορφότερη με καλό καιρό, το χειμώνα αν χρειαστεί να πας, λίγη βροχούλα, λίγο κρύο, λίγη ομίχλη δεν ενοχλεί, είναι αναζωογονητική.
:inlove:

Ας με διορθώσει κάποιος, αλλά πιθανός σχεδιασμός με γέφυρες επιβίβασης χρειάζεται περισσότερη ..άπλα στο παρκάρισμα των αεροσκαφών, δηλ. λιγότερες "καλές" θέσεις στάθμευσης. Μπορεί να κάνω και λάθος, δεν γνωρίζω τα του χώρου apron στο Μακεδονία, αλλά έχω μια αμφιβολία.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#536565
JarnoT έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:EDIT: Μόλις πρόσεξα πως στην επέκταση στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, δεν θα υπάρχουν γέφυρες επιβίβασης.
:ninja:
https://www.skyscrapercity.com/showthre ... 76&page=23

Λογικό, είναι ακριβές, δεν είμαστε για έξοδα. Εξάλλου, η Θεσσαλονίκη είναι ομορφότερη με καλό καιρό, το χειμώνα αν χρειαστεί να πας, λίγη βροχούλα, λίγο κρύο, λίγη ομίχλη δεν ενοχλεί, είναι αναζωογονητική.
:inlove:

Ας με διορθώσει κάποιος, αλλά πιθανός σχεδιασμός με γέφυρες επιβίβασης χρειάζεται περισσότερη ..άπλα στο παρκάρισμα των αεροσκαφών, δηλ. λιγότερες "καλές" θέσεις στάθμευσης. Μπορεί να κάνω και λάθος, δεν γνωρίζω τα του χώρου apron στο Μακεδονία, αλλά έχω μια αμφιβολία.


Δεν ξέρω πως θα είναι ο χώρος στο νέο τέρμιναλ, πάντως, στο τωρινό, δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, εκτός από 3 ή 4 θέσεις, που και αυτό θα δημιουργήσει άλλα προβλήματα στη μετακίνηση των οχημάτων (από τα οχήματα ανεφοδιασμού κάθε είδους, μέχρι οχήματα μηχανικών, λεωφορεία για τις λοιπές θέσεις, κτλ) και πιστεύω πως θα γίνει ένα μπάχαλο από τα λίγα... :lol:

Φαντάζομαι στο καινούριο τέρμιναλ θα υπήρχαν κάποιες δυνατότητες για να γίνει ένας καλύτερος σχεδιασμός, αλλά και πάλι δεν γνωρίζω τι περιορισμοί υπήρχαν στον διαθέσιμο χώρο. Φυσικά κάτι τέτοιο προϋποθέτει να χτίσεις πολύ πράγμα που σίγουρα δεν είναι καλό για το budget, κάτι που έπαιξε (φαντάζομαι) και τον δικό του ρόλο στον σχεδιασμό του νέου τέρμιναλ (λογικό).

Δεν είναι αυτό το πρόβλημα με τη Φραπόρτ...
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#536602
Anonymous Founder έγραψε:Σε σύμβαση παραχώρησης, δεν έχει καμία υποχρέωση ο Παραχωρησιούχος για διαγωνισμούς και τέτοιες κουραστικές και περιττές διαδικασίες.
Οπότε θα κάνει τα έργα με τους εργολάβους που θέλει (προφανώς τον εαυτό του) και κατόπιν θα τα γράφει στα έξοδά του ώστε να φροντίσει να μην εμφανίσει κέρδη παρά στο τέλος της περιόδου Παραχώρησης.
Απλά πράγματα.


Δεν διάβασες καλά τι έγραψε ο Μάρκος. Δεν μιλάμε καν για το τι κάνει ο παραχωρησιούχος στα δικά του έργα (ή ποιόν θα πάρει ως subcontractor) αλλά το το αναγκάζει τρίτη εταιρεία να κάνει. Η οποία είναι πελάτης του παραχωρησιούχου, ακόμα χειρότερα δηλαδή.

Φαντάσου λχ ένα εστιατόριο μέσα σε εμπορικό κέντρο, και να υποχρεώνει το κέντρο τον εστιάτορα να αγοράζει ρα αναψυκτικά του μόνο από την πχ PepsiCo ΗΒΗ και όχι από οποιαδήποτε προμηθευτή της επιλογής του. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#536608
Zorz έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Σε σύμβαση παραχώρησης, δεν έχει καμία υποχρέωση ο Παραχωρησιούχος για διαγωνισμούς και τέτοιες κουραστικές και περιττές διαδικασίες.
Οπότε θα κάνει τα έργα με τους εργολάβους που θέλει (προφανώς τον εαυτό του) και κατόπιν θα τα γράφει στα έξοδά του ώστε να φροντίσει να μην εμφανίσει κέρδη παρά στο τέλος της περιόδου Παραχώρησης.
Απλά πράγματα.


Δεν διάβασες καλά τι έγραψε ο Μάρκος. Δεν μιλάμε καν για το τι κάνει ο παραχωρησιούχος στα δικά του έργα (ή ποιόν θα πάρει ως subcontractor) αλλά το το αναγκάζει τρίτη εταιρεία να κάνει. Η οποία είναι πελάτης του παραχωρησιούχου, ακόμα χειρότερα δηλαδή.

Φαντάσου λχ ένα εστιατόριο μέσα σε εμπορικό κέντρο, και να υποχρεώνει το κέντρο τον εστιάτορα να αγοράζει ρα αναψυκτικά του μόνο από την πχ PepsiCo ΗΒΗ και όχι από οποιαδήποτε προμηθευτή της επιλογής του. :iconcool:


Αμα υπαρχει τετοιος ορος στο συμβολαιο του πελατη (του καταστηματος στο εμπορικο κεντρο στο παραδειγμα σου) ποιο ειναι το προβλημα?

Ετσι οπως περιγραφεται η φαση για τετοιο μου ακουγεται, γιατι αλλιως πολυ απλα ο πελατης θα εγραφε στα κρεμμυδια του τον ιδιοκτητη του χωρου.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#536612
junior gt έγραψε:Επίσης δεν πιστεύω ότι ισχύει αυτό το προτιμώ να δίνω τόσα παραπάνω αλλά θα μπορώ να....κατουράω σε ασημένια χέστρα. Ή τουλάχιστον δεν ισχύει για την πλειοψηφία.
Αλλιώς δε θα ψάχνανε εισιτήριο μέσω κωλοπετινίτσας και με δέκα ώρες αναμονή για να φτάσουν στον προορισμό τους, ούτε θα στριμογνώντουσαν μέσα στις low cost πτήσεις με πιλότους με δέκα ώρες πτήσης εμπειρία, που ούτε νερό δε σου δίνουν και βάζεις τα σώβρακα και τις κιλότες μέσα στην τσάντα που έχεις το πορτοφόλι για να γλυτώσεις δέκα ευρώ. :lol:


Γλαφυρή περιγραφή. :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#536614
Zorz έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Σε σύμβαση παραχώρησης, δεν έχει καμία υποχρέωση ο Παραχωρησιούχος για διαγωνισμούς και τέτοιες κουραστικές και περιττές διαδικασίες.
Οπότε θα κάνει τα έργα με τους εργολάβους που θέλει (προφανώς τον εαυτό του) και κατόπιν θα τα γράφει στα έξοδά του ώστε να φροντίσει να μην εμφανίσει κέρδη παρά στο τέλος της περιόδου Παραχώρησης.
Απλά πράγματα.


Δεν διάβασες καλά τι έγραψε ο Μάρκος. Δεν μιλάμε καν για το τι κάνει ο παραχωρησιούχος στα δικά του έργα (ή ποιόν θα πάρει ως subcontractor) αλλά το το αναγκάζει τρίτη εταιρεία να κάνει. Η οποία είναι πελάτης του παραχωρησιούχου, ακόμα χειρότερα δηλαδή.

Φαντάσου λχ ένα εστιατόριο μέσα σε εμπορικό κέντρο, και να υποχρεώνει το κέντρο τον εστιάτορα να αγοράζει ρα αναψυκτικά του μόνο από την πχ PepsiCo ΗΒΗ και όχι από οποιαδήποτε προμηθευτή της επιλογής του. :iconcool:

Το διάβασα. Αλλά αν ο ενοικιαστής δεν μπορεί να κάνει εργασίες χωρίς την συναίνεση του Παραχωρησιούχου, τότε είναι ένα και το αυτό. Αν δηλαδή για κάθε εργασία, πρέπει να συναινεί ο Παραχωρησιούχος, γίνεται αυτό που περιέγραψα.
Και νομίζω πως δεν γίνεται και κάτι άλλο και αλλού, δεν είναι τα αεροδρόμια μόνον και η Fraport που το κάνει.
Κοινώς, κάνει κουμάντο στο τσιφλίκι της και όλοι οι υπόλοιποι της κάνουν φίφες.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#536657
trident1971 έγραψε:
Zorz έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Σε σύμβαση παραχώρησης, δεν έχει καμία υποχρέωση ο Παραχωρησιούχος για διαγωνισμούς και τέτοιες κουραστικές και περιττές διαδικασίες.
Οπότε θα κάνει τα έργα με τους εργολάβους που θέλει (προφανώς τον εαυτό του) και κατόπιν θα τα γράφει στα έξοδά του ώστε να φροντίσει να μην εμφανίσει κέρδη παρά στο τέλος της περιόδου Παραχώρησης.
Απλά πράγματα.


Δεν διάβασες καλά τι έγραψε ο Μάρκος. Δεν μιλάμε καν για το τι κάνει ο παραχωρησιούχος στα δικά του έργα (ή ποιόν θα πάρει ως subcontractor) αλλά το το αναγκάζει τρίτη εταιρεία να κάνει. Η οποία είναι πελάτης του παραχωρησιούχου, ακόμα χειρότερα δηλαδή.

Φαντάσου λχ ένα εστιατόριο μέσα σε εμπορικό κέντρο, και να υποχρεώνει το κέντρο τον εστιάτορα να αγοράζει ρα αναψυκτικά του μόνο από την πχ PepsiCo ΗΒΗ και όχι από οποιαδήποτε προμηθευτή της επιλογής του. :iconcool:


Αμα υπαρχει τετοιος ορος στο συμβολαιο του πελατη (του καταστηματος στο εμπορικο κεντρο στο παραδειγμα σου) ποιο ειναι το προβλημα?

Ετσι οπως περιγραφεται η φαση για τετοιο μου ακουγεται, γιατι αλλιως πολυ απλα ο πελατης θα εγραφε στα κρεμμυδια του τον ιδιοκτητη του χωρου.


Δεν πάει ακριβώς έτσι. Γιατί μετά η Φραπόρτ μπορεί πολύ απλά να μην σου εγκρίνει τις εργασίες (τις οποίες η ίδια υποχρέωσε την εταιρεία να κάνει) ή / και να σου βάλει ένα εκατομμύριο εμπόδια. Για παράδειγμα να μην εγκρίνει την δική σου κατασκευαστική για να κάνει έργο εντός του αερολιμένα (μπορεί να το κάνει). Να καθυστερεί τις άδειες εισόδου στο προσωπικό, στα οχήματα, κτλ... :iconcool: :s_wink

Και ξαναλέω, πως ο ίδιος προϊστάμενος της εταιρείας μου είπε πως το κόστος ήταν πολύ υψηλό για το έργο που έγινε (και αμφισβητούσε ακόμα και το ότι έπρεπε να γίνει) και με την πρώτη βροχή το έργο έμπαζε νερά... :lol: Αυτό είναι κάτι που απλά το μεταφέρω, απλά δεν δυσκολεύομαι καθόλου να το πιστέψω... :lol:

Την άλλη την θέση που την "έφτιαξαν" και σε λίγες μέρες ξαναχάλασε, σήμερα την είδα, ακόμα ξαναφτιάχνεται... :lol: :lol: Ακόμα και οι ίδιοι οι υπάλληλοι της Φραπόρτ λένε (ιδιωτικά) πως η κατασκευαστική αυτή είναι ότι νά 'ναι, αλλά τι να κάνεις;;; :s_wink


Anonymous Founder έγραψε:Το διάβασα. Αλλά αν ο ενοικιαστής δεν μπορεί να κάνει εργασίες χωρίς την συναίνεση του Παραχωρησιούχου, τότε είναι ένα και το αυτό. Αν δηλαδή για κάθε εργασία, πρέπει να συναινεί ο Παραχωρησιούχος, γίνεται αυτό που περιέγραψα.



Ακριβώς. Λόγω της ιδιαίτερης φύσης του χώρου, δεν μπορεί να μπαίνει ο καθένας και να εκτελεί εργασίες. Και μαντέψτε πόσες εταιρείες έχουν εγκριθεί... :innocent: :lol:



Ειλικρινά δεν μπορείτε να φανταστείτε τι καταστάσεις ζούμε ώρες ώρες... Πριν λίγο καιρό ζητούσε η Φραπόρτ από την αστυνομία να βγάλει ένα έγγραφο που δεν προβλέπεται από το νόμο να βγάζει για τις περιπτώσεις που το ζητούσε. :yahoo: Και φυσικά η αστυνομία δεν θα κάνει κάτι που δεν προβλέπεται επειδή το ζητάει η οποιαδήποτε φραπόρτ... Και κάναμε 2-3 μήνες σε πανικό μέχρι τελικά να επέμβει η ΥΠΑ και να τους βάλει σε τάξη, στέλνοντας 2 υπηρεσιακά στη Φραπόρτ, το ρώτησα σε σχετική συνάντηση ΥΠΑ - Φραπόρτ - Εταιρειών για το συγκεκριμένο θέμα επίτηδες στην ΥΠΑ για να το ακούσει η Φραπόρτ, τους πήρε τηλέφωνο η ΥΠΑ 3-4 φορές ακόμα και αφού κοντέψαμε να πάθουμε αποπληξία (εμείς και η ΥΠΑ) εδέησαν να διαβάσουν τον νόμο και να ακούσουν την αρμόδια υπηρεσία για την εφαρμογή - ερμηνεία του νόμου (ΥΠΑ). :lol: Μιλάμε πως βλέπω αυτό το σκετσάκι και σκέφτομαι τι ωραία που θα ήταν άμα είχαμε κάτι τέτοια στο αεροδρόμιο... :lol:

Άμα πάντως καμιά φορά στο SKG καθυστερεί η πτήση σας, επειδή η Φραπόρτ κάνει καμιά από τις μόνιμες βλακείες της, (ιδίως άμα χάσετε και καμιά ανταπόκριση) θα έχετε την παρηγοριά της καθαρής χέστρας. :innocent: :lol:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#536660 Νίψον τας χείρας σου markvag, με το κρεμοσάπουνο που έχει προαναφερθεί ότι βάζει πλέον τακτικά η Φραπορτ.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#536680
markvag έγραψε:
trident1971 έγραψε:
Zorz έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Σε σύμβαση παραχώρησης, δεν έχει καμία υποχρέωση ο Παραχωρησιούχος για διαγωνισμούς και τέτοιες κουραστικές και περιττές διαδικασίες.
Οπότε θα κάνει τα έργα με τους εργολάβους που θέλει (προφανώς τον εαυτό του) και κατόπιν θα τα γράφει στα έξοδά του ώστε να φροντίσει να μην εμφανίσει κέρδη παρά στο τέλος της περιόδου Παραχώρησης.
Απλά πράγματα.


Δεν διάβασες καλά τι έγραψε ο Μάρκος. Δεν μιλάμε καν για το τι κάνει ο παραχωρησιούχος στα δικά του έργα (ή ποιόν θα πάρει ως subcontractor) αλλά το το αναγκάζει τρίτη εταιρεία να κάνει. Η οποία είναι πελάτης του παραχωρησιούχου, ακόμα χειρότερα δηλαδή.

Φαντάσου λχ ένα εστιατόριο μέσα σε εμπορικό κέντρο, και να υποχρεώνει το κέντρο τον εστιάτορα να αγοράζει ρα αναψυκτικά του μόνο από την πχ PepsiCo ΗΒΗ και όχι από οποιαδήποτε προμηθευτή της επιλογής του. :iconcool:


Αμα υπαρχει τετοιος ορος στο συμβολαιο του πελατη (του καταστηματος στο εμπορικο κεντρο στο παραδειγμα σου) ποιο ειναι το προβλημα?

Ετσι οπως περιγραφεται η φαση για τετοιο μου ακουγεται, γιατι αλλιως πολυ απλα ο πελατης θα εγραφε στα κρεμμυδια του τον ιδιοκτητη του χωρου.


Δεν πάει ακριβώς έτσι. Γιατί μετά η Φραπόρτ μπορεί πολύ απλά να μην σου εγκρίνει τις εργασίες (τις οποίες η ίδια υποχρέωσε την εταιρεία να κάνει) ή / και να σου βάλει ένα εκατομμύριο εμπόδια. Για παράδειγμα να μην εγκρίνει την δική σου κατασκευαστική για να κάνει έργο εντός του αερολιμένα (μπορεί να το κάνει). Να καθυστερεί τις άδειες εισόδου στο προσωπικό, στα οχήματα, κτλ... :iconcool: :s_wink

Και ξαναλέω, πως ο ίδιος προϊστάμενος της εταιρείας μου είπε πως το κόστος ήταν πολύ υψηλό για το έργο που έγινε (και αμφισβητούσε ακόμα και το ότι έπρεπε να γίνει) και με την πρώτη βροχή το έργο έμπαζε νερά... :lol: Αυτό είναι κάτι που απλά το μεταφέρω, απλά δεν δυσκολεύομαι καθόλου να το πιστέψω... :lol:

Την άλλη την θέση που την "έφτιαξαν" και σε λίγες μέρες ξαναχάλασε, σήμερα την είδα, ακόμα ξαναφτιάχνεται... :lol: :lol: Ακόμα και οι ίδιοι οι υπάλληλοι της Φραπόρτ λένε (ιδιωτικά) πως η κατασκευαστική αυτή είναι ότι νά 'ναι, αλλά τι να κάνεις;;; :s_wink


Anonymous Founder έγραψε:Το διάβασα. Αλλά αν ο ενοικιαστής δεν μπορεί να κάνει εργασίες χωρίς την συναίνεση του Παραχωρησιούχου, τότε είναι ένα και το αυτό. Αν δηλαδή για κάθε εργασία, πρέπει να συναινεί ο Παραχωρησιούχος, γίνεται αυτό που περιέγραψα.



Ακριβώς. Λόγω της ιδιαίτερης φύσης του χώρου, δεν μπορεί να μπαίνει ο καθένας και να εκτελεί εργασίες. Και μαντέψτε πόσες εταιρείες έχουν εγκριθεί... :innocent: :lol:


:lol:



Αρα ειναι θεμα συμβολαιου (δεν παιζει με την καμμια να μην εχουν προβλεφθει αυτα που περιγραφεις) και οποιου δεν του αρεσει ας την κανει. :rtfm:

Αμα απο την αλλη μπορουσε να μπει ο Αλβανος σοβατζης να κανει μερεμετια στο αεροδρομιο χυμα, θα επεφτε γκρινια για ελλειψη ασφαλειας.

BTW, Μαρκο απο οτι βλεπω εχεις βρει ωραιο κομπολοϊ με τη Φραπορτ, να η καθυστερηση μια χάντρα, να οι επισκευες αλλη μια, να τα κοστη αλλη μια, τσουκου τσουκου περναει η ωρα. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#536695
funkyreverend έγραψε:Νίψον τας χείρας σου markvag, με το κρεμοσάπουνο που έχει προαναφερθεί ότι βάζει πλέον τακτικά η Φραπορτ.


:lol: :lol: Όχι τόσο τακτικά στον εμπορευματικό. Μία εβδομάδα μας είχαν χωρίς... :rant: Είναι που τα ακριβότερα ενοίκια αντιστοιχούν σε καλύτερες υπηρεσίες. :lol:


trident1971 έγραψε:Αρα ειναι θεμα συμβολαιου (δεν παιζει με την καμμια να μην εχουν προβλεφθει αυτα που περιγραφεις) και οποιου δεν του αρεσει ας την κανει. :rtfm:


Δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει. :s_dunno

trident1971 έγραψε:Αμα απο την αλλη μπορουσε να μπει ο Αλβανος σοβατζης να κανει μερεμετια στο αεροδρομιο χυμα, θα επεφτε γκρινια για ελλειψη ασφαλειας.


Δεν είναι άσπρο ή μαύρο ξέρεις... Δεν υπάρχει μόνο επιλογή μεταξύ του μπαρμπα-Μήτσου και της ΜΙΑΣ συγκεκριμένης εταιρείας... Υπάρχουν πολλές εταιρείες και διαβαθμίσεις. :roll:

trident1971 έγραψε:BTW, Μαρκο απο οτι βλεπω εχεις βρει ωραιο κομπολοϊ με τη Φραπορτ, να η καθυστερηση μια χάντρα, να οι επισκευες αλλη μια, να τα κοστη αλλη μια, τσουκου τσουκου περναει η ωρα. :iconcool:


Εννοείται, τι νομίζεις;;; :roll: