Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#528721 Ήταν και σε εξαιρετική κατάσταση (μέσα-έξω)
ΕικόναΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#534777 Η Νισσάν σταμάτησε την παραγωγή του Pulsar

Επιτέλους, ανοίγεται ο δρόμος για το λανσάρισμα του νέου 200sx. Δεν μπορείς να έχεις στο ίδιο line-up δύο ολοκληρωτικά σπορ μοντέλα, είδαμε πώς το Tiida κανιβάλισε το αρκετά αξιόλογο 370z.

Κρίμα το αμαξάκι και κυρίως το όνομα, αλλά τι σκέφτονταν ακριβώς όταν οι ίδιοι βγάζουν νωρίτερα το Qashqai που πουλάει εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια σταθερά στο τοπ-5;
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#534783 Προχθές μου έπαιξε φώτα ένα Tiida στην εθνική, έκανα γρήγορα δεξιά , ιδρώτας με έλουσε στο πρόσωπο, παλμοί ανέβηκαν και κοίταξα φοβισμένα τον αριστερό καθρέπτη την ώρα που ο μανιασμένος 60χρονος με προσπερνούσε με διαβολική λάμψη στο πρόσωπο του.
2 ώρες αργότερα ανακοινώθηκε η κατάρρευση της Αμερικανικής οικονομίας, ακολουθούμενη απο την Κινεζική.Τα Κατάνα έλαμπαν σε κάθε λεωφόρο, είχε συμβεί...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#534842
funkyreverend έγραψε:
Επιτέλους, ανοίγεται ο δρόμος για το λανσάρισμα του νέου 200sx. Δεν μπορείς να έχεις στο ίδιο line-up δύο ολοκληρωτικά σπορ μοντέλα, είδαμε πώς το Tiida κανιβάλισε το αρκετά αξιόλογο 370z.


:s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#534941
funkyreverend έγραψε:Κρίμα το αμαξάκι και κυρίως το όνομα, αλλά τι σκέφτονταν ακριβώς όταν οι ίδιοι βγάζουν νωρίτερα το Qashqai που πουλάει εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια σταθερά στο τοπ-5;


Δεν κατάλαβα γιατί απέτυχε...
Το μόνο φάουλ που του έβρισκα για την ελληνική αγορά ήταν το όνομα του που εγώ, εσύ και αντε και καναδυο ακόμα να το γνωρίζαμε από παλιά.

Α! Και τo Ζ του μέλλοντος θα είναι crossover ...
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#534943 Απέτυχε γιατί ήταν μέτριο σε όλα και ασχημουτσικο.
Και άλλες εταιρείες διαθέτουν πλήρη γκάμα με suv, crossover κλπ, αλλά μια χαρά πουλάνε τα χατσμπακ.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#534951 Δεν ξέρω εάν μπορώ να το κολλήσω επιτυχώς στην παρούσα κουβέντα, αλλά το mk1 qashqai μου φαίνεται ακόμα και σήμερα, μια δεκαετία μετά, competent και αξιοπρεπέστατο.

Για κάποιον λόγο ήθελα να το βγάλω από μέσα μου. :s_dunno :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#534953 Α, Tiida είχε αυτή που αγόρασε το micra. Το σχόλιο που της έκανα όταν συναντηθήκαμε ήταν ανάλογο με αυτό του funky (μα έχετε ήδη σπορ αυτοκίνητο στην οικογένεια, τι το θέλετε το micra; :lol: )
Άβαταρ μέλους
By alexm
#534997
cosneo έγραψε:
funkyreverend έγραψε:Κρίμα το αμαξάκι και κυρίως το όνομα, αλλά τι σκέφτονταν ακριβώς όταν οι ίδιοι βγάζουν νωρίτερα το Qashqai που πουλάει εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια σταθερά στο τοπ-5;


Δεν κατάλαβα γιατί απέτυχε...
Το μόνο φάουλ που του έβρισκα για την ελληνική αγορά ήταν το όνομα του που εγώ, εσύ και αντε και καναδυο ακόμα να το γνωρίζαμε από παλιά.

Α! Και τo Ζ του μέλλοντος θα είναι crossover ...
Στην Ελλάδα δεν απέτυχε από ότι βλέπω από τις πωλήσεις.
Στο εξωτερικό όταν έχεις ανταγωνισμό από το εξαιρετικό Leon στα ίδια λεφτά, το focus και τους κορεατες, δεν βλέπω κάποιο λόγο να το επιλέξεις.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#534998
Asimov έγραψε:Απέτυχε γιατί ήταν μέτριο σε όλα και ασχημουτσικο.
Και άλλες εταιρείες διαθέτουν πλήρη γκάμα με suv, crossover κλπ, αλλά μια χαρά πουλάνε τα χατσμπακ.


Δεν έχεις άδικο, αλλά θυμήσου ότι αυτοί έκοψαν το βαρύ χαρτί Sunny/Almera, αφού το απαξίωσαν τελείως, επαναφέρουν το Tiida το οποίο αρχικά δεν ήταν να έρθει Ευρώπη και προοριζόταν για να είναι το φθηνότερο αυτοκίνητο στον Καναδά και στις ΗΠΑ (στον Καναδά τα κατάφερε). Μετά αποφασίζει να δώσει το Pulsar με διάλειμμα μερικών ετών με στόχο τις 65.000 πωλήσεις παλεύοντας στις 40-45, όταν το Juke (περί ασχήμιας ο λόγος) κάνει γερασμένο 100αρια και το Qashqai είναι αυτό που είναι.

Αν αυτό είναι σοβαρή και υπεύθυνη στρατηγική, να πάρει και ο Παναθηναϊκός τον Bayern για εκπρόσωπο Τύπου.

Υποψιάζομαι ότι όταν έμπαινε ο πελάτης στην αντιπροσωπεία έβλεπε το Qashqai και το Pulsar δεν είχε να δώσει τίποτα παραπάνω, αφού το δυνατό του σημείο (χώροι, σημείο αναφοράς στην κατηγορία) υπήρχαν και στο άλλο. Μοτόρια τα ίδια, σπορ προσανατολισμό δεν είχε, εξοπλισμό δεν είχε καλύτερο, εμφάνιση όχι κάτι διαφορετικό ή ανώτερο.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#535002 Συμφωνώ σε όλα εκτός από το τελευταίο : qashqai και Pulsar παίζει να έχουν 5 χιλιάρικα διαφορά (πιο ακριβό το qashqai προφανώς) στις απλές-μεσαίες εκδόσεις και αρκετά παραπάνω στις πλούσιες.
Σοβαροτατος λόγος να προτιμήσει κάποιος το Pulsar. Κι όμως....

Btw είδα σήμερα από κοντά το καινούργιο xtrail (δικινητο) σε 1.6d σε μια έκδοση που μου φάνηκε πλήρης (μόνο Led φώτα δεν είχε).
Πολύ αμάξι για τα λεφτά του
Άβαταρ μέλους
By rafi
#535005 Η κατηγορια μικρομεσαιο χατσμπακ εχει πεθανει εδω και χρονια τοσο στην ευρωπη οσο και στην ελλαδα. Η συντριπτικη πλειοψηφεια ειναι πωλησεις leasing-εταιρικα-νοικιαρικα. Αν δε με πιστευετε κοιταξτε τα πλαισια. Αντικειμενικα στην ελλαδα το παλσαρ εκανε τρελες πωλησεις, τουλαχιστον απο απριλιο μεχρι αυγουστο. Μαντεψτε γιατι.. Οι πωλησεις του σε ιδιωτες βαζω στοιχημα οτι δεν ξεπερασαν ουτε στο λανσαρισμα το 10%.

.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#535045 Όντως παίζει πολύ νοικιαρικο Pulsar ακόμη και εδω στα Γιάννενα , φαντάζομαι τι θα γίνεται στα νησιά. Έχω γείτονα που εδωσε 156 ti (τραγωδια, το ξερω)για να πάρει Pulsar dci και δηλώνει πολύ ευχαριστημένος,νομίζω του βγήκε κάτω από 19.000 για αρκετά καλό εξοπλισμό. Πάντως μεταξύ μας, νομίζω ότι οι εταιρείες πιανουν και λίγο κορόιδα τους αγοραστές όταν φτάνουν τα B-SUV να κοστίζουν το ιδιο ή και ακριβότερα από τις αντίστοιχες εκδόσεις των μικρομεσαίων τους μοντέλων, και φυσικά τα c-suv είναι 3-4.000 ακριβότερα από το αυτοκίνητο στο οποίο βασίζονται.

< >